Miten noi asiakkaat kehtaa sotkea pihat tohon kuntoon?
Eikö nuorille ja Wb-nuorille kerrota nykyään, mikä on raskakorin tarkoitus???
MC DONALDS JÄRVENPÄÄ
32
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä hyvä pointti sakottaa ja tienata autoilijoilta nykyään perittävät rahat
- Anonyymi
On ne kyl välillä niin lihapullahavia tyyppejä XD Oksut
- Anonyymi
Nuoria aina syytetään joo.
Eiköhän ne oo jotain äijien köriläitä, jotka sinne roskiansa heittelee. - Anonyymi
Jep. Eihän 18v kortinsaanut prassailija ole enään nuori ;)
- Anonyymi
Jokainen varmasti tunnistaa itsensä täältä! pidä roskat autossa, tai laita roskikseen
- Anonyymi
Roskaajilla on kuitenkin siistit, suorat mustat housut ja naisilla hameet.
- Anonyymi
JÖÄRVENPÄÄSSÄ JÄKÄTETÄÄN
JÄKÄ JÄKÄ JÄKÄ
JÄRVENPÄÄSSÄ JÄKÄTETÄÄN>> :D- Anonyymi
Ootko räppi-tekstiä väsäämässä vai mistä noita sanoja oikein tulee...?
- Anonyymi
Vanha roskaaja ilmottautui edellisessä kommentissa XD Taitaa olla taskut täynnä rahaa, kun ei mars-paperi enään taskuun sovi.
- Anonyymi
Roskaamis-sakko! saadaan enemmän rahaa kuin ylinopeuksista
- Anonyymi
Ja nyt mäkkärissä korona-altistus.
https://www.keski-uusimaa.fi/paikalliset/3192437 - Anonyymi
Siellä ne siat viskoo roskiaan autoista pihamaalle! roskis vieressä!!!!
- Anonyymi
Meistä on kivaa ostaa autokaistalta ruuat, syödä ne siinä parkkipaikalla ja jättää roskat siihen auton ovista. Kyllä ne työntekijät keräilee pois ja olisi muutenkin ikävää jos auto haisis mäkkisafkalle roskien takia :(
- Anonyymi
Taas näky sikoja autoissaan XD Sieltä ne roskat lenteli ikkunasta, vaikka roskis oli auton edessä. Me ollaan ihmisiä, tehdään roskaa, mutta ollaan keksitty keino jolla ei jouduta itse niissä olemaan. Toiset luo itselleen omanlaisen ympäristön. Noi roskat vois jättää tohon pihaan, niin nää "siat" ehkä huomais seuraavalla kerralla, ettei ookkaan niin mukavaa syödä roskan keskellä niitä HAMPURILAISIA.
- Anonyymi
Roskaajilla on kuitenkin suorat mustat housut ja siististi leikattu tukka, ja naisilla isot hameet. Heidän vastenmielistä käytöstään ei saa kritisoida, koska rasismi.
- Anonyymi
tänään varmasti moni eksyy taas ruokailemaan autoonsa, Roskakorin käyttöohje on yksinkertaisesti, Työnnä roskat sisään.
- Anonyymi
Se on iso askel, mutta kannattava ottaa. Roskat roskiin, ei maahan
- Anonyymi
Herraisä mitä nyt tapahtuu, kun siat voivat vain ostaa mukaan. Piha oli aika karussa kunnossa taas.
- Anonyymi
Parempi puuttua, kuin seurata sivusta
- Anonyymi
Kyllä on taas järki kateissa ollut vappuna. Asun mäkkärin vieressä ja roskat jatkuvasti lentävät tuulen mukana pihallemme. Kävinpä sankarillisesti työntämässä parit roskat takaisin roskaajien autoihin. PYYSIVÄT ANTEEKSI JA LUPASIVAT ETTEI TOISTU. Mites on muiden laita? Tehdäänkö diili? Hyvää vappua.
- Anonyymi
Se olin minä, etkä minua voi estää söin mäkkärissä vegaanisesti niin ei kuormita maapalloa eikä satuta eläimiä.
Minäpä heitin McVeganin kääröt pusseineen - Anonyymi
Tukevan autosi rekisteritunnus on otettu ylös ja roskat ovat matkalla kotiovellesi :)
- Anonyymi
Täällä on asiallinen meininki. Lihavat roskaajat putkaan
- Anonyymi
Kunhan on kanssakulkijoita, ehkä nämä porsaat eivät kehtaa?
- Anonyymi
Luoja, puutun välittömästi moiseen. Jaksamisia yrittäjälle
- Anonyymi
Ihmisen status tulee esiin käytöksen mukaan. Roskat roskiin
- Anonyymi
Ketä ovat wb-nuoret?
- Anonyymi
Spice girls - wannabe ♫
- Anonyymi
Oli kyl hauska tilanne ku bul mentulan kokonen sälli laitto roskaajan roskat auton ikkunasta sisään XD Meni kyl seki jonne viemään roskansa roskakoriin aikalailla sen jälkeen.
- Anonyymi
Tänään joku vammanen hopeinen mersujonne viskoi kuitit mäkkärin eteen. Ainoat siis mitä ei syö
- Anonyymi
Kiva seurata tässä tankatessa, kun siat taas lihoomassa.
Eikö prkl voi ees ottaa roskia mukaan kohteliaisuutena hyvästä ruuasta??? - Anonyymi
Mikä on edes raskakori?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279