Ihana unen loppu: Jotain pahoja (henkiä?) oli mun kimpussa ja sitten vähän ennen kuin heräsin, Jeesus ilmestyi kahden enkelin kanssa. En tiedä mikä se paikka oli, mutta sisällä. Sitten kovaan ääneen sanoin iloisena: Jeesus on täällä!
Jeesus ilmestyi unessa!
5
207
Vastaukset
- Anonyymi
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - Anonyymi
Mitä teit edellisenä päivänä, sillä tekemiset tai näkemiset vaikuttaa uniin.
Alitajunta luo aivan uskomattomia yhdistelmiä.- Anonyymi
Kehotin erästä henkilöä rukoilemaan Jeesusta, joka ei Häntä vielä tunne. Heti kun sen tein, tunsin henkivaltojen reagoivan.
Toiseksi oli Halloweenin aika joka on mm. noituuden suuri juhlapäivä. Kävin sellaisessa paikassa evankeliumin takia, jossa oli paljon rekvisiittaa okkultismiin liittyen. En tietenkään ottanut osaa mihinkään heidän palvontoihinsa tms.
Tämä ei kyllä merkitse mitään sellaiselle, joka on maailmallinen, mutta hengelliset ymmärtävät.
- Anonyymi
Unesta en muista tarkemmin, paha joka oli kimpussani oli kuitenkin tummasävyinen. En muista oliko ihmisen muodossa vai oliko se joku liihottava henki.
Jeesuksesta ja enkeleistä muistan vain valkeat kankaat ja siivet jotka hipaisivat minua. :) - Anonyymi
Jeesus on aina siellä missä pyydät!
Vaikka koko taivaan armeijan kera!
Olen nähnyt unia,niiiiin pahoja,että rukoilin Jeesusta apuun.
Paha henki oli kokoajan esteenä,monen monta yötä.
Kunnes sanoin ja rukoilin Isä meidän taivaan..He antoivat periksi.
Aina ,kun unessa tulee paha olen oppinut rukoilemaan Isä meidän.
Tämä kyllä auttaa normaali elämäänkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027