Ja eteenpäin mennään ( yhdessä )

Anonyymi

Miksi kirjoitin otsikkoon noin ja miksi olen kyynelsilmin? Ohjelman katsottuasi tiedät vastauksen kysymykseen.

Tuskin arvaat kuitenkaan syytä kyynelsilmiini. Mutta arvaa. Jos itse itkua teet niin syy voi olla sama.

https://www.tv7.fi/vod/player/9536/

97

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei itkettänyt. Mikä aloittajaa itketti?

    • Anonyymi

      Niitä on täällä sellaisia tunneherkkiä, henkisesti vamaantumeita että itkevät jopa kissan poisnukumista.

      • Anonyymi

        Terve ihminen voi itkeä, mutta vammautuneen on vaikea itkeä. Pahien vammautunut on ylpeä toisten ihmisten edessä, kun ei itke, mutta sisäisesti kärsivä.

        Kannattaa itkeä, se on terveellistä henkisesti ja fyysisesti.


      • Anonyymi

        Kissan kuolemaa saakin itkeä. Koska katti on ollut kaveri. Mutta paidan silittäminen ei liikuta minua vähääkään.:)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minullekin tuli mieleen että ap. kokee yksinäisyyttä nähdessään toisiasn rakastavan avioparin ja itse on elänyt ja elää ilman vaimoa/ miestä. Samaistumissydänalaa on...mutta itse olen iloinen kun ei ole inhottavaluonteista naista vaimona.Toisaalta sydän kaipaavana on hyväsydämisen naisen puoleen, joka olisi vaimona.

        Ohjelman lopussa kuulee sanat: Ja eteenpäin mennään yhdessä. On rohkaisevaa nähdä pitkäänjatkunut avioliitto, jossa on Jumalan siunaus.
        Mutta ap. voi ajaa jotain muuta itkunaihetta.

        Mukavaa päivänjatkoa. Rukoile maallisen äitini uskoontulon puolesta.Lyhyt sydämestä lähtevä rukous: Anna Mikan äidille usko Jeesukseen, kiitos Herra Jumalamme, Taivaan Isämme, Auttajamme, aamen!

        Kiitos jos rukoilit. Äitini on mukava persoona , mukavampi lienee kristittynä...

        Tarvitsen Jumalan apua äitini uskoonkutsumiseen.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin tuli mieleen että ap. kokee yksinäisyyttä nähdessään toisiasn rakastavan avioparin ja itse on elänyt ja elää ilman vaimoa/ miestä. Samaistumissydänalaa on...mutta itse olen iloinen kun ei ole inhottavaluonteista naista vaimona.Toisaalta sydän kaipaavana on hyväsydämisen naisen puoleen, joka olisi vaimona.

        Ohjelman lopussa kuulee sanat: Ja eteenpäin mennään yhdessä. On rohkaisevaa nähdä pitkäänjatkunut avioliitto, jossa on Jumalan siunaus.
        Mutta ap. voi ajaa jotain muuta itkunaihetta.

        Mukavaa päivänjatkoa. Rukoile maallisen äitini uskoontulon puolesta.Lyhyt sydämestä lähtevä rukous: Anna Mikan äidille usko Jeesukseen, kiitos Herra Jumalamme, Taivaan Isämme, Auttajamme, aamen!

        Kiitos jos rukoilit. Äitini on mukava persoona , mukavampi lienee kristittynä...

        Tarvitsen Jumalan apua äitini uskoonkutsumiseen.

        Commandohauis

        Herra ja rouva Shaheen on hyvän tuntuinen aviopari. Rouva vaikuttaa tosiaan lämpimältä ja mukavalta sekä hengelliseltä. Hyvä commando, älä tyydy toraisaan ja inhottavaan naiseen. Haluan myös rukoilla rakkaan äitisi puolesta hänen pelastuksekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin tuli mieleen että ap. kokee yksinäisyyttä nähdessään toisiasn rakastavan avioparin ja itse on elänyt ja elää ilman vaimoa/ miestä. Samaistumissydänalaa on...mutta itse olen iloinen kun ei ole inhottavaluonteista naista vaimona.Toisaalta sydän kaipaavana on hyväsydämisen naisen puoleen, joka olisi vaimona.

        Ohjelman lopussa kuulee sanat: Ja eteenpäin mennään yhdessä. On rohkaisevaa nähdä pitkäänjatkunut avioliitto, jossa on Jumalan siunaus.
        Mutta ap. voi ajaa jotain muuta itkunaihetta.

        Mukavaa päivänjatkoa. Rukoile maallisen äitini uskoontulon puolesta.Lyhyt sydämestä lähtevä rukous: Anna Mikan äidille usko Jeesukseen, kiitos Herra Jumalamme, Taivaan Isämme, Auttajamme, aamen!

        Kiitos jos rukoilit. Äitini on mukava persoona , mukavampi lienee kristittynä...

        Tarvitsen Jumalan apua äitini uskoonkutsumiseen.

        Commandohauis

        Arvasit oikein!

        Palkinnoksi ihme maan päälllä!

        Jumalako ollut asiaa etukäteen järjestämässä?

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3d8220f2-d196-45ef-9fb4-250ff24fcacd

        Rakenna valaan pyrstö patsas , aseta määräämääni paikkaan, anna patsaalle nimeksi semmoinen, joka salasanoina merkitsee:pelastui Herran avulla?Niin tai näin. Hollannin Metrokuski lie uskossa Jeesukseen.Huutanut Jeesusta auttamaan?

        Ketjun Aloittaja


    • Anonyymi

      Ei itkettänyt. Vaikutti aivan normaalilta avioparilta.
      Mitä ketjua luin niin tuli mieleen, vettä kyllä heilläkin on aivan varmasti ollut omat karikkonsa avioliitossaan ja haasteensa.
      Aivan varmasti ovat välillä ottaneet yhteen ja olleet toisilleen suuttuneita sekä pahoillamielin.
      Joja avioliittoon mahtuu hyviä ja huonoja hetkiä.
      Mutta Jumala on kantanut heitä kun on ollut tahto yhdessä pysymiseen sekä toustensa kunnioittamiseen niinkuin sanassa lukee, että kilpailkaa toinen toistenne kunnioittamisessa.
      Se, mikä tämän Ketolan avioparin keskysteluista jäi eniten minun mieleeni oli, kun kumpikohan se nyt mainitsikaan tuossa Juhan paidan silittämisestä niin se toi lämpimän ailahduksen tunteen.
      On ihana silittää rakastamansa miehen paita ja olla osaltaan noinkin saattelemassa ja tukemassa häntä hänen tärkeässä tehtävässään.
      Jos tunnystan niin olempa laittanut muuten merkille mitä harvoja kertoja olen Juhaa tv. ssä nähnyt, cettä hänellä on aina niin kauniisti silitetty paita päällä 😄
      Nyt tuollekkin löytyi selitys miksi noin on.
      Hänen vaimonsa on sen rakkain käsin silitellyt ja lämpimin ajatuksin ❤️

      ST

      • Anonyymi

        "Hänen vaimonsa on sen rakkain käsin silitellyt ja lämpimin ajatuksin"

        Satumaassako elät? Luultavasti silitti kiireessä ja kiukkuisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hänen vaimonsa on sen rakkain käsin silitellyt ja lämpimin ajatuksin"

        Satumaassako elät? Luultavasti silitti kiireessä ja kiukkuisena.

        Minä en näiden lahkolaisten siirappimaisesta teeskentelystä itke,täällä on monia pareja,jotka ovat kestäneet tuulet ja myrsyt yhdessä.Ei ole parrasvaloihin nostettu,eikä palvottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hänen vaimonsa on sen rakkain käsin silitellyt ja lämpimin ajatuksin"

        Satumaassako elät? Luultavasti silitti kiireessä ja kiukkuisena.

        Kokemuksesta kirjoitin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksesta kirjoitin.

        ST

        On se ihme,ettei sinulla miestä ole,kun tunnut olevan täydellisin nainen,joka pojan unelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihme,ettei sinulla miestä ole,kun tunnut olevan täydellisin nainen,joka pojan unelma.

        Tunne ei ole aina sama kuin totuus.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihme,ettei sinulla miestä ole,kun tunnut olevan täydellisin nainen,joka pojan unelma.

        Taisi iskeä kateus?

        Joku voi pitää silittämisestä ja mielellään silittelee.

        Mie en ole superihminen, mutta niitäkin naisia varmaan on, jotka hoitaa kodin, lapset ja kerkeää vielä miehelleen paidankin silittää ja viikata.

        Arvostan kyllä niitä kodinhengettäriä... mutta kaikki ei ole niitä, joilla olisi aina siisti ja pullan tuoksuinen koti...mutta olisi ihana olla niin toimelias...toki tiedostan, että mahdottomuus minulle 😁

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi iskeä kateus?

        Joku voi pitää silittämisestä ja mielellään silittelee.

        Mie en ole superihminen, mutta niitäkin naisia varmaan on, jotka hoitaa kodin, lapset ja kerkeää vielä miehelleen paidankin silittää ja viikata.

        Arvostan kyllä niitä kodinhengettäriä... mutta kaikki ei ole niitä, joilla olisi aina siisti ja pullan tuoksuinen koti...mutta olisi ihana olla niin toimelias...toki tiedostan, että mahdottomuus minulle 😁

        LS

        Sorry,tuotan sinulle pettymyksen,en ole tippaakaan kade,miksi,esitin vain normaalin kysymyksen,kun hän on tuonut avujaan esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry,tuotan sinulle pettymyksen,en ole tippaakaan kade,miksi,esitin vain normaalin kysymyksen,kun hän on tuonut avujaan esille.

        Anna tuoda. Suomalaisten sanotaankin olevan turhan vaatimattomia. Jos asia on niin, saa sen sanoa, eikä tarvinne piilottaa avujaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry,tuotan sinulle pettymyksen,en ole tippaakaan kade,miksi,esitin vain normaalin kysymyksen,kun hän on tuonut avujaan esille.

        💋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna tuoda. Suomalaisten sanotaankin olevan turhan vaatimattomia. Jos asia on niin, saa sen sanoa, eikä tarvinne piilottaa avujaan.

        LS

        Eipä siinä paljon avuja tarvitse, jokainen osaa heiluttaa silitysrautaa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna tuoda. Suomalaisten sanotaankin olevan turhan vaatimattomia. Jos asia on niin, saa sen sanoa, eikä tarvinne piilottaa avujaan.

        LS

        Niinhän minä annankin,hellou!!!Mutta jos minä vähänkin tuon jotain positiivista itsestäni tulee heti hyökkäys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä annankin,hellou!!!Mutta jos minä vähänkin tuon jotain positiivista itsestäni tulee heti hyökkäys

        Niinkö? Ja sitten annat samalla mitalla? 😊 Älä ole höpsö.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siinä paljon avuja tarvitse, jokainen osaa heiluttaa silitysrautaa.

        ST

        Ei osaa jokainen, on kyllä sellainen taito, että harvain hyppysissä pysyy.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Ja sitten annat samalla mitalla? 😊 Älä ole höpsö.

        LS

        Tiesin,kun aloitin sinun kanssa,että se on loputon suo.Tunnetusti vänkäät aina,miten annoin samalla mitalla,sanoin niinkuin asia on omalla kohdallani ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osaa jokainen, on kyllä sellainen taito, että harvain hyppysissä pysyy.

        LS

        Minä ainakin osaan ja moni,moni muu!!!!!! 🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osaa jokainen, on kyllä sellainen taito, että harvain hyppysissä pysyy.

        LS

        No justiinsa 🤣🤣🤣 mutta hei älkää nuolaisko ennenkuin tipahtaa. Osaan myös taskuperuutuksen autolla.
        REPIKÄÄ SIITTÄ!!!

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin osaan ja moni,moni muu!!!!!! 🙊

        Huijjaat 🤔 osaatko tehdä housuihin prässit?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No justiinsa 🤣🤣🤣 mutta hei älkää nuolaisko ennenkuin tipahtaa. Osaan myös taskuperuutuksen autolla.
        REPIKÄÄ SIITTÄ!!!

        ST

        Ai kun oot hyvä. Mie en uskalla kokeilla taskuun peruuttamista, välttelen joutumasta sellaiseen, voisi tulla kuhmuja autoihin.

        👏👏👏 Eläköön, eläköön, eläköön. Kolme hurraa huutoa.

        Ls


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun oot hyvä. Mie en uskalla kokeilla taskuun peruuttamista, välttelen joutumasta sellaiseen, voisi tulla kuhmuja autoihin.

        👏👏👏 Eläköön, eläköön, eläköön. Kolme hurraa huutoa.

        Ls

        Jeeeeee!!!!! Vähä ku oon hyvä 😎 Jess jesss jeeeeeeesss.....
        Voitin, voitin VOIIIITTTIIINNN!!!!

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeeeeee!!!!! Vähä ku oon hyvä 😎 Jess jesss jeeeeeeesss.....
        Voitin, voitin VOIIIITTTIIINNN!!!!

        ST

        Ihana st. ♥️ Kyllä kaikki pesee.

        Osaatko kutoa villasukkia?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana st. ♥️ Kyllä kaikki pesee.

        Osaatko kutoa villasukkia?

        LS

        Hyyysss, ei tuollaisia saa kysyä. Pilaat maineeni.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana st. ♥️ Kyllä kaikki pesee.

        Osaatko kutoa villasukkia?

        LS

        No osaatko sinä kutoa villasukkaa?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana st. ♥️ Kyllä kaikki pesee.

        Osaatko kutoa villasukkia?

        LS

        Miten keksitkin tuon ainoan puutteeni? Tuo on akilleenkantapääni. En osaa tehdä villasukkaan kantapäätä 😩 elämäni on pilalla. Minusta ei ole mihinkään.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyyysss, ei tuollaisia saa kysyä. Pilaat maineeni.


        ST

        No tottakai osaat.

        Hurraa X3. 😊

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai osaat.

        Hurraa X3. 😊

        LS

        Osaatko sinä täyttää ristisanatehtäviä?
        Minä en sitten yhtään.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten keksitkin tuon ainoan puutteeni? Tuo on akilleenkantapääni. En osaa tehdä villasukkaan kantapäätä 😩 elämäni on pilalla. Minusta ei ole mihinkään.

        ST

        Well, se on vain pienen pieni....minimaalisen pieni...

        Hurraa, miljoonasti. 😊 Ilotulitteet ja ilmapallot esiin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Well, se on vain pienen pieni....minimaalisen pieni...

        Hurraa, miljoonasti. 😊 Ilotulitteet ja ilmapallot esiin.

        LS

        Niin juuri, ihanaa. Elämä on ihanaa!
        Mitä erityisavuja sinä omaat?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sinä täyttää ristisanatehtäviä?
        Minä en sitten yhtään.

        ST

        No en osaa villasukkaa, enkä ristisanoja. Olin huono käsitöissä, en tahtonut saada ala-asteella valmiiksi kudelmia, enkä varmaan saanutkaan, painajaisia ne tunnit. Mutta varmaan osaan neuloa suoraa, ei se taito mene pois, vähän kuin on joskus ajanut polkupyörää...mutta tuskin kantapäitä osaisin tuosta vain kutoa tai mitään hienoa....neulon sulle sinisen kaulahuivin...jookos? 😉

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri, ihanaa. Elämä on ihanaa!
        Mitä erityisavuja sinä omaat?

        ST

        En mitään erityistä. 😊

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en osaa villasukkaa, enkä ristisanoja. Olin huono käsitöissä, en tahtonut saada ala-asteella valmiiksi kudelmia, enkä varmaan saanutkaan, painajaisia ne tunnit. Mutta varmaan osaan neuloa suoraa, ei se taito mene pois, vähän kuin on joskus ajanut polkupyörää...mutta tuskin kantapäitä osaisin tuosta vain kutoa tai mitään hienoa....neulon sulle sinisen kaulahuivin...jookos? 😉

        LS

        Joo, ihanaa kiitos. semmosen missä on kookoksen kuvia?
        Minä voin palkaksi heiluttaa silitysrautaa sinun vaatteiden päällä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ihanaa kiitos. semmosen missä on kookoksen kuvia?
        Minä voin palkaksi heiluttaa silitysrautaa sinun vaatteiden päällä.

        ST

        Kookos...hmmm...ai niin ananas ja kookos...jos löydän jostain silityspaikkakuvia kookoksella, niin voin jopa ne siihen omin pikku kätösin silittää.

        Ls


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijjaat 🤔 osaatko tehdä housuihin prässit?

        ST

        Osaan ja osaan ommella vaatteita,hattuja,leikata hiukseni ja muiden,leipoa,ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ihanaa kiitos. semmosen missä on kookoksen kuvia?
        Minä voin palkaksi heiluttaa silitysrautaa sinun vaatteiden päällä.

        ST

        Se on uniikki. Kookoshuivi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitään erityistä. 😊

        LS

        Oikeasti osaat enemmän kuin minä mutta minä nautin kotitöistä niin se on pääasia, että ihminen tuntee olevansa omalla paikallaan siinä mitä tekee.
        Tärkeintä on arvostaa itse sitä mitä tekee.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti osaat enemmän kuin minä mutta minä nautin kotitöistä niin se on pääasia, että ihminen tuntee olevansa omalla paikallaan siinä mitä tekee.
        Tärkeintä on arvostaa itse sitä mitä tekee.

        ST

        Et sinä tunne minua ja tiedä, osaanko mitään. 😊 Luulet vain ...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijjaat 🤔 osaatko tehdä housuihin prässit?

        ST

        Osaan tehdä prässit,ommella vaatteita,hattuja,leikata omat ja toisten hiukset,leipoa,neuloa pipoja,lapasia,sukkia,ilman kantapäätä,tulee hauskat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan tehdä prässit,ommella vaatteita,hattuja,leikata omat ja toisten hiukset,leipoa,neuloa pipoja,lapasia,sukkia,ilman kantapäätä,tulee hauskat.

        Voi jummi jammi 🙃 olet suorastaan nero!! Hattua nostan noiden käsitöiden vuoksi.
        Olen onneton niissä, täys tunari joten en edes yritä. Mutta ihastelen muiden tekemiä. Käsityöt on ihania.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä tunne minua ja tiedä, osaanko mitään. 😊 Luulet vain ...

        LS

        Olen hyvä lukemaan rivienvälistä (omasta mielestäni)
        Osaat sinä vaikka ja mitä. Sinulla on niin terävät aivot

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvä lukemaan rivienvälistä (omasta mielestäni)
        Osaat sinä vaikka ja mitä. Sinulla on niin terävät aivot

        ST

        Terävät ja terävät...ei ne nyt niin kovin terävät ole. Kunpa ne olisikin terävät. Huoh. Silloin voisi muuttaa oikeasti maailmaa.

        Hei, ei käännetä puhetta minuun... 😊

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on uniikki. Kookoshuivi.

        LS

        Sinä hallitset ihanasti sanoja. Aivosi toimivat hyvin nopeasti ja terävästi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvä lukemaan rivienvälistä (omasta mielestäni)
        Osaat sinä vaikka ja mitä. Sinulla on niin terävät aivot

        ST

        Katson frozenia tässä. Kuinka moni aikuinen nainen katsoo lasten ohjelmia. 😊 Muu kuin minä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson frozenia tässä. Kuinka moni aikuinen nainen katsoo lasten ohjelmia. 😊 Muu kuin minä.

        LS

        Kaikki minun sisareni ja yli 70v äitini joten en mene tuohon lankaan.
        Ja siskoni on sentään maisteri ja äitini poliitikko, kirjailija🤣 joten so?


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki minun sisareni ja yli 70v äitini joten en mene tuohon lankaan.
        Ja siskoni on sentään maisteri ja äitini poliitikko, kirjailija🤣 joten so?


        ST

        Sinulla on varmasti ollut hyvä lapsuus. Mitä isäsi teki ammatikseen? Onko äitisi kirjoittanut tunnettuja kirjoja?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on varmasti ollut hyvä lapsuus. Mitä isäsi teki ammatikseen? Onko äitisi kirjoittanut tunnettuja kirjoja?

        LS

        Isä oli sen aikainen teknikko ammatiltaan. Hän kirjoitti myös kolumneja lehtiin.
        Äitini on pitänyt myös useita taidenäyttelyitä. Hänellä on ollut aina monta rautaa tulessa.
        Että sellainen perhe.
        Isäni oli ateisti ja joi joka viikonloppu. Hänellä oli myös muita naisia.
        Meitä lapsia on 7.
        No joo, olen tyytyväinen lapsuuteeni.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä oli sen aikainen teknikko ammatiltaan. Hän kirjoitti myös kolumneja lehtiin.
        Äitini on pitänyt myös useita taidenäyttelyitä. Hänellä on ollut aina monta rautaa tulessa.
        Että sellainen perhe.
        Isäni oli ateisti ja joi joka viikonloppu. Hänellä oli myös muita naisia.
        Meitä lapsia on 7.
        No joo, olen tyytyväinen lapsuuteeni.

        ST

        Tiesittekö te lapset isäsi alkoholiongelmasta ja naisista?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä oli sen aikainen teknikko ammatiltaan. Hän kirjoitti myös kolumneja lehtiin.
        Äitini on pitänyt myös useita taidenäyttelyitä. Hänellä on ollut aina monta rautaa tulessa.
        Että sellainen perhe.
        Isäni oli ateisti ja joi joka viikonloppu. Hänellä oli myös muita naisia.
        Meitä lapsia on 7.
        No joo, olen tyytyväinen lapsuuteeni.

        ST

        Isäni toimi työnjohtajana Outokumpu Oy. ssä eläkepäiviinsä asti.
        Entä sinun vanhempasi, perheesi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäni toimi työnjohtajana Outokumpu Oy. ssä eläkepäiviinsä asti.
        Entä sinun vanhempasi, perheesi?

        ST

        Tavallinen duunariperhe. Ovat elossa olevia.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäni toimi työnjohtajana Outokumpu Oy. ssä eläkepäiviinsä asti.
        Entä sinun vanhempasi, perheesi?

        ST

        Eivät johtajia tai menestyneitä tms.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesittekö te lapset isäsi alkoholiongelmasta ja naisista?

        LS

        Ei tiedetty naisista kuin vasta aikuisena äiti kertoi. Alkoholiongelma näkyi meille lapsille kun kotonaan nuokkui pöydän ääressä tuntitolkulla omissa oloussaan humalassa kirjoitellen aforismejaan ja kaavioitaan.
        Ei rähissyt tms mutta oli omissa maailmoissaan. Loppuillasta pisti usein lauluksi ja lauloi joutain venäläisiä kappaleita huulet törröllään ja kädet levällään humalaisen ottein. Joskus saattoi pistää ripaskaksikin olohuoneen lattialla. Hieman horjui tanssiaskel.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen duunariperhe. Ovat elossa olevia.

        LS

        Niin meilläkin. Duunariperhe.onko sinulla sisaruksia?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meilläkin. Duunariperhe.onko sinulla sisaruksia?

        ST

        On sisaruksia.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sisaruksia.

        LS

        Pidättekö yhteyttä?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidättekö yhteyttä?

        ST

        Noo...emme soittele vapaa-aikana tai vietä aikaa, vain juhlissa ja sellaisten merkeissä olemme yhteyksissä. Emme ole vihoissaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo...emme soittele vapaa-aikana tai vietä aikaa, vain juhlissa ja sellaisten merkeissä olemme yhteyksissä. Emme ole vihoissaan.

        LS

        Aivan. Hyvä kuulla, ettette ole vihoissanne. Onko kukaan sisaruksistasi tai vanhemmistasi uskova?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Hyvä kuulla, ettette ole vihoissanne. Onko kukaan sisaruksistasi tai vanhemmistasi uskova?

        ST

        Vanhempani ovat. Ei käsittääkseni kukaan sisaruksista.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempani ovat. Ei käsittääkseni kukaan sisaruksista.

        LS

        Ovatko vanhempaai olleet pitkään uskossa?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko vanhempaai olleet pitkään uskossa?

        ST

        Ovat, lapsuudestani asti ja olen jo aika aikainen.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat, lapsuudestani asti ja olen jo aika aikainen.

        LS

        Niinpä 😊

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat, lapsuudestani asti ja olen jo aika aikainen.

        LS

        Meillä laukkasi väkeä melko paljon. Äiti majoitti porukkaa, lapsia joilla oli kotona vaikeaa. Oli siis avoimet ovet. Ei se ollut mitään virallista, vaan ovet oli auki ja saivat tulla ja mennä sekä syödä meillä.
        Me elettiin melko vapaasti.
        Siksi olen varmaankin tällainen kuriton.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä laukkasi väkeä melko paljon. Äiti majoitti porukkaa, lapsia joilla oli kotona vaikeaa. Oli siis avoimet ovet. Ei se ollut mitään virallista, vaan ovet oli auki ja saivat tulla ja mennä sekä syödä meillä.
        Me elettiin melko vapaasti.
        Siksi olen varmaankin tällainen kuriton.

        ST

        Piditkö siitä?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piditkö siitä?

        LS

        Pidin. Se oli rentoa ja mutkatonta. Oli vähän sellainen tunnelma kuin vapaus, veljeys ja tasa-arvo 🤣
        Äitini äiti oli samanlainen että ovet auki kaikille.
        Kaikki eivät pidä tuollaisesta?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piditkö siitä?

        LS

        Mitä sinä olet mieltä tuollaiseta "avoimien ovien" menttaliteetistä?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä olet mieltä tuollaiseta "avoimien ovien" menttaliteetistä?

        ST

        Ajatuksena se on kaunis ja jokin ihannekuva siitä, mitä on ihmisten auttaminen, mutta ei ehkä sopisi meille, tavaksi toteuttaa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä olet mieltä tuollaiseta "avoimien ovien" menttaliteetistä?

        ST

        Mitkä tuntemukset sinulle on jäänyt päällimmäiseksi lapsuudenkodistasi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä tuntemukset sinulle on jäänyt päällimmäiseksi lapsuudenkodistasi?

        ST

        Kysy jotain muuta 😊

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy jotain muuta 😊

        LS

        Minulla kysymyksiä riittää 😆
        Oliko sinulla tänään kiireinen päivä?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kysymyksiä riittää 😆
        Oliko sinulla tänään kiireinen päivä?

        ST

        No ei varsinaisesti tänään niin, kuten huomaat, mutta en ole ollut ihan toimetonkaan.
        Mutta kyllä tiedän, että pitäs tarttua asioihin hyvissä ajoin...

        Miten sinulla?

        Minkä väriset hiukset sinulla on?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varsinaisesti tänään niin, kuten huomaat, mutta en ole ollut ihan toimetonkaan.
        Mutta kyllä tiedän, että pitäs tarttua asioihin hyvissä ajoin...

        Miten sinulla?

        Minkä väriset hiukset sinulla on?

        LS

        En huomaa. Minulle sinun tänne kirjouttelusi ei tarkoita sitä, että olisit toimeeton. Voutha kirjoitella touhujen välissä, ken tietää.
        Laiskana, täysin laiskana ihan kyllästymiseen asti laiskana.
        Punaruskeat vanhemmuuten.
        Entä sinulla?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomaa. Minulle sinun tänne kirjouttelusi ei tarkoita sitä, että olisit toimeeton. Voutha kirjoitella touhujen välissä, ken tietää.
        Laiskana, täysin laiskana ihan kyllästymiseen asti laiskana.
        Punaruskeat vanhemmuuten.
        Entä sinulla?

        ST

        Vähän samaan suuntaan 🙄

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samaan suuntaan 🙄

        LS

        Lapsena se oli oranssi, oliko sinulla sama? Jos me olemmekin samaa sukuhaaraa 😁
        Minkä väriset silmät sinulla olikaan?


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsena se oli oranssi, oliko sinulla sama? Jos me olemmekin samaa sukuhaaraa 😁
        Minkä väriset silmät sinulla olikaan?


        ST

        En ole luontaisesti...ei varmaan olla sukua.

        Harmaat, ne eri valostuksessa voi näyttäytyä muina väreinäkin.

        Entä sinulla?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole luontaisesti...ei varmaan olla sukua.

        Harmaat, ne eri valostuksessa voi näyttäytyä muina väreinäkin.

        Entä sinulla?

        LS

        Kuolleen kalalla varmaan saman väriset kuin minulla.

        ST

        Ainnii, oletko lukenut että sinisilmäisyys on geenimutaatio, joten kaikki sinisilmäiset polveutuvat samasta kantajasta ja ovat sukua keskenään.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolleen kalalla varmaan saman väriset kuin minulla.

        ST

        Ainnii, oletko lukenut että sinisilmäisyys on geenimutaatio, joten kaikki sinisilmäiset polveutuvat samasta kantajasta ja ovat sukua keskenään.


        ST

        Millaisen väriset on kuolleen kalan väriset silmät?

        Oliko mielestäsi Jeesuksella siniset silmät? Taide esittää niin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksena se on kaunis ja jokin ihannekuva siitä, mitä on ihmisten auttaminen, mutta ei ehkä sopisi meille, tavaksi toteuttaa.

        LS

        En minäkään sitä osaisi ihan toteuttaa, koska tykkään kuitenkin aikatauluttaa arkea jojseenkin vaikjen ihan pilkun tarkka olekkaan mutta siis joo aijataulujen mukaan suurinpiirtein edes.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisen väriset on kuolleen kalan väriset silmät?

        Oliko mielestäsi Jeesuksella siniset silmät? Taide esittää niin.

        LS

        Semmoset ei minkään väriset ja tylsät harmaat vaikka sanovat että ne ousi vaalean vihreät niin kyllä ne on minusta virutusveden harmaat.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisen väriset on kuolleen kalan väriset silmät?

        Oliko mielestäsi Jeesuksella siniset silmät? Taide esittää niin.

        LS

        Luulen, että Jeesuksella on ruskeat silmät.Entä mitäpä sinä ajattelet Jeesuksen silmien väristä?

        ST


    • Anonyymi

      Rakkaus on suurin.

      Rakkaus on välttämätöntä, että jaksaa.
      Itkeminen on terveen ihmisen kyky.
      Jeesus itse itki monesti.

      • Anonyymi

        Itkekää niiden takia,jotka kuolivat,kun fanaattinen muslimi katkaisi heiltä pään,heidän omaisten tuska niiden monien lasten puolesta,jotka kuolevat pahoinpitelyn,hyväksikäytön kohteena.Ai niin,tää onkin lopunaika ei väliä,mennään herkuttelemaan,hallelujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkekää niiden takia,jotka kuolivat,kun fanaattinen muslimi katkaisi heiltä pään,heidän omaisten tuska niiden monien lasten puolesta,jotka kuolevat pahoinpitelyn,hyväksikäytön kohteena.Ai niin,tää onkin lopunaika ei väliä,mennään herkuttelemaan,hallelujaa.

        Kokaisella on omat itkunsa kipunsa. Sitä on oaha tulla ulkopuolelta määrittelemään ja arvuuttamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokaisella on omat itkunsa kipunsa. Sitä on oaha tulla ulkopuolelta määrittelemään ja arvuuttamaan

        En nyt oikein saanut selvää kirjoituksestasi,etkö osaa kirjoittaa,oletko näitä hurmoslaisia,joilla ei aivot pelaa.Juu,minulla on tuttu,nainen,hurmahenkinen,joka itkee himoansa,kun haluu naisen kanssa petipuuhiin,surullista,itkekää ja rukkoilkaa,että hän saisi avun kiimaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokaisella on omat itkunsa kipunsa. Sitä on oaha tulla ulkopuolelta määrittelemään ja arvuuttamaan

        Tervetuloa meidän kirjoitusvirheisten joukkoon kummaan ❤️

        ST


    • Anonyymi

      Kaksi kuoli kehä3:lla,rattijuoppo ajoi väärää kaistaa päin.Toivotetaan hyvää päivän jatkoa ja siunausta omaisille tuohan nyt oli pikkujuttu ja on lopunaika.Pitäiskö mennä raamatun jakeita lukemaan?

      • Anonyymi

        Tuo on jo viikkoja vanha tapaus. Ihmisiä kuolee joka sekunti, jos ryhtyy sielunmessua pitämään jokaiselle ei siinä vuorokauden tunnitkaan riitä. Itsekin kuolen joskus, ja sen jälkeen on se ja sama mitä ruumiilleni tapahtuu. Joten luetaan me vaan raamattua, kun vielä voidaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on jo viikkoja vanha tapaus. Ihmisiä kuolee joka sekunti, jos ryhtyy sielunmessua pitämään jokaiselle ei siinä vuorokauden tunnitkaan riitä. Itsekin kuolen joskus, ja sen jälkeen on se ja sama mitä ruumiilleni tapahtuu. Joten luetaan me vaan raamattua, kun vielä voidaan.

        Juuri näin puhuvat mieleltään sairaat lahkolaiset,toivon sinulle saman kohtalon,tuskaa ja kidutusta,siunausta ja voimia helvettiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on jo viikkoja vanha tapaus. Ihmisiä kuolee joka sekunti, jos ryhtyy sielunmessua pitämään jokaiselle ei siinä vuorokauden tunnitkaan riitä. Itsekin kuolen joskus, ja sen jälkeen on se ja sama mitä ruumiilleni tapahtuu. Joten luetaan me vaan raamattua, kun vielä voidaan.

        Siinäpä ehta feikki uskovainen, alterego lahkolainen. Oikealta nimeltään konnankoukku täysiverinen Ateisti piilo vittuiluineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin puhuvat mieleltään sairaat lahkolaiset,toivon sinulle saman kohtalon,tuskaa ja kidutusta,siunausta ja voimia helvettiisi.

        Hmm. On niin monia tapoja kuolla. Äkkiluolema ei liene pahimpia. Siunausta elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä ehta feikki uskovainen, alterego lahkolainen. Oikealta nimeltään konnankoukku täysiverinen Ateisti piilo vittuiluineen.

        On sanottu,rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys ja nämä pedot ovat kaikkea muuta,kuin rakastavia!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sanottu,rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys ja nämä pedot ovat kaikkea muuta,kuin rakastavia!!!!!!!

        Uuh! Mutta minähän rakastan sinua! Todin en alter egoasi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe