Jouko Piho tunnusti olevansa väärä profeetta

Anonyymi

Piho kertoo sivuillaan 30.10.2020: "Sain 7.6.2016 ilmoituksen Herralta siitä vuodesta, jolloin minä kuolen. Vuosi on 2019. Kun en kuollutkaan v. 2019, herää tietysti monia kysymyksiä." http://www.jouko-piho.fi/439038169

Pihon olisi pitänyt tietää, ettei hänelle puhut Herra. Mies ei oikein jaksanut uskoa siihen, mutta totuus on, että Jouko Piho ei ole Herran profeetta, eikä tietenkään Suomen profeetta.

"Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)

Jouko Piho luulee olevansa myös Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta. Jouko Piholla on liikoja luuloja itsestään.

Jouko Piho kirjoittaa: "Toinen on se, että jos minä olen v. 1984 tulleen Yrjö Säkkisen saaman nk. Tukholman profetian ilmoittama Suomen profeetta, niin tästä profeetasta, joka nousee Suomea miehittävää Venäjää vastaan ja julistaa Suomessa väkevää pelastussanomaa, jonka kautta monet ihmiset tulevat uskoon ja monia suuria ihmetekoja tapahtuu, sanoo Tukholman profetia seuraavasti: ”Suomen kansalle nousee profeetta, joka seisoo sinua Venäjää vastaan ja profetoi määrätyt hetket, ja profetoimisensa lopussa hän tekee Suomen kansassa profeetan merkit ja poistuu minun tyköni. Hänet kutsutaan kotiin... Mutta jos minä olen Suomen profeetta, niin sitten minä olen, ja toteutan työnantajani käskyn, johon liittyy myös se tieto, että minut otetaan taivaan kotiin työni tehtyäni, mikä sopii minulle erittäin hyvin, koska tässä maailmassa ei ole mitään minulle. Kaikki minun elämäni on Jumalassa."

60

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fil.3:10-11 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemukseen kuolleista.

    • Anonyymi

      Piho touhuaa Siniristin Liiton yhdistyksessä, jonka kampanjateltalla on käynyt nuori mies, joka oli lukenut Piholle Herran sanoman hänelle, jossa oli tuomio Piholle.

      Jouko Piho kirjoittaa nettisivuillaan: "Tänään oli taas hyvin monenlaisia tapaamisia ihmisten kanssa sekä hyviä että huonoja. Jotkut olivat avoimen vihamielisiä ja väittelynhaluisia vänkääjiä, mutta kaiken huippu oli nuori mies, joka saatuaan kuulla, että olen Jouko Piho, sanoi minulle tuomion sanat: ”Minulla on sinulle Jumalan sana. Sinä olet levittänyt vääriä profetioita. Sinä olet väärä profeetta. Sinulla ei ole enää anteeksiantamusta.” Taisipa mies olla itse väärä profeetta.

      Tapasin myös oikean profeetan, kun keskustelin erään naisen kanssa, joka kertoi saaneensa useita sanomia Jumalalta. Muun muassa Thaimaan tsunamin aikaan hän tiesi heti, että kyseessä on suuri katastrofi, vaikka tv-uutisissa sanottiin aluksi, että suomalaisilla ei ole hätää. Jumala pyysi myös häntä rukoilemaan Sauli Niinistön puolesta, koska ”hänellä tulee olemaan suuri tehtävä Suomessa”. Niinistö roikkui sähkötolpassa, pelastui ja hänestä tuli Suomen presidentti. Sovimme naisen kanssa, että hän lähettää minulle saamiaan sanomia."

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15433378/jouko-piho-kertoo-saaneensa-tuomion

      • Anonyymi

        Jouko Piho on tämän maan tunnetuin väärä profeetta. Ei yksikään hänen profetioistaan ole pitänyt paikkaansa. Mies on antikristus ja paholaisen sanansaattaja.


    • Erehdyin kuolinvuodestani, mutta se ei tarkoita, että olisin väärä profeetta enkä minä ole itse sanonut, että olisin väärä profetta, joten nimettömyyden takaa sala-ampuva pelkurianonyymi antaa minusta väärän todistuksen. Joko erehdyin tai sitten Jumala antoi lisäaikaa. Turha siinä on anonyymin tulla ilkkumaan, että minä olen väärä profeetta.

      En myöskään luule olevani Suomen profeetta, vaan kirjoitin eräässä viestissäni: "JOS minä olen Suomen profeetta."

      Minä en tiedä, kuka on Suomen profeetta, mutta se selviää aikanaan.

      • Anonyymi

        Selityshän se on tuokin!


      • Anonyymi

        >>Erehdyin kuolinvuodestani, mutta se ei tarkoita, että olisin väärä profeetta<<

        Raamatun sääntöjen mukaan sinä olet väärä profeeta, eikä sinua saa ollenkaan kuunnella. Sinä olet muutenkin jakanut suuria määriä vääriä profetioita sivuillasi. On täysin selvä asia, että olet väärä profeetta.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)

        >>>se ei tarkoita, että olisin väärä profeetta enkä minä ole itse sanonut, että olisin väärä profetta, joten nimettömyyden takaa sala-ampuva pelkurianonyymi antaa minusta väärän todistuksen.<<<

        Kyllä se sitä tarkoittaa, koska jaot profetiaa, mikä ei ollut Herrasta.

        >>Joko erehdyin tai sitten Jumala antoi lisäaikaa. <<

        Jumala ei ole antanut sinulle lisää aikaa. Jumala ei erehdy profetioissaan. Jos Jumala olisi antanut sinulle lisää aikaa, olisit saanut siitä uuden profetian ennen määräaikaa, mistä et ole kertonut mitään, koska et ole saanut mitään jatkoaikaa. Sinä vain et ole Jumalan profeetta.

        >>>En myöskään luule olevani Suomen profeetta, vaan kirjoitin eräässä viestissäni: "JOS minä olen Suomen profeetta."<<<

        Sinä spekuloit vahvasti sillä ajatuksella, että olisit Suomen profeetta, mistä Tukholman profetia mainitsee. Samalla tavalla luuli Harri Veijonen, mutta hän on nyt ilmeisesti edesmennyt 28.10.2020, siis ennen kuin Venäjän armeija Suomeen tuli, joten Harri Veijonenkin luuli liikoja itsestään ja hänkin oli väärä profeetta.


      • Anonyymi

        Hei.
        Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia.

        Luulen, että se on yleisempää uskonnon kentällä kuin halutaan myöntää, eikä siinä ole hävettävää tai se ei ole mitenkään tavatonta. Uskonnot pohjaavat näkemisiin ja kuulemisiin. On miljoonia tiedonsanoja ja näkyjä, jotka eivät ole oikeastaan yhtään mitään.

        Ihmiset voivat kohdistaa asioita syyttävällä mielellä, mutta tämä on vaan elämää. Kaikki tekevät virheitä. Mutta hyvä olisi pohtia itsensä kannalta, mistä johtunee tiedonsanat, mitkä eivät paikkaansa pidä. Ja uskovana voi olla helpotus todeta, että kyse ei ole mistään maagisesta, ei hyvästä eikä pahasta, muuta kuin meidän omasta vahvasta tahdosta nähdä ja uskoa asioita.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei.
        Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia.

        Luulen, että se on yleisempää uskonnon kentällä kuin halutaan myöntää, eikä siinä ole hävettävää tai se ei ole mitenkään tavatonta. Uskonnot pohjaavat näkemisiin ja kuulemisiin. On miljoonia tiedonsanoja ja näkyjä, jotka eivät ole oikeastaan yhtään mitään.

        Ihmiset voivat kohdistaa asioita syyttävällä mielellä, mutta tämä on vaan elämää. Kaikki tekevät virheitä. Mutta hyvä olisi pohtia itsensä kannalta, mistä johtunee tiedonsanat, mitkä eivät paikkaansa pidä. Ja uskovana voi olla helpotus todeta, että kyse ei ole mistään maagisesta, ei hyvästä eikä pahasta, muuta kuin meidän omasta vahvasta tahdosta nähdä ja uskoa asioita.

        LS

        >>Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia.<<

        Ei voi olla.

        Mutta pahat henget voivat tekeytyä valkeuden enkeliksi ja valehdella olevansa sellaista, mitä eivät ole. He antavat sydämeen telepaattisesti sanoja ja ihminen voi erehtyä luulemaan, että profetia on Jeesuksen antama, vaikka oikeasti ei ole. Tällaisia epäterveitä ilmiöitä on myös helluntaiseurakunnissa. Ihminen luulee omistavansa profetian armolahjan, mutta profetiat eivät tulekaan Herralta.

        1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        Matt 24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.

        2 Kor 11:13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        On myös niin, ettei kaikki kielillä puhuminen ole Herrasta eikä kielillä puhuminen merkitse sitä, että olisi pelastunut. Afrikkalaiset shamaanit ja intialaiset fakiirit osaavat puhua kielillä sekä ennustaa, mutta se ei tietenkään ole Herrasta.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        2 Kor 11:3 Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavalasti petti Eevan, teidän mielenne turmeltuu ettekä te enää ole vilpittömiä ja puhtaita suhteessanne Kristukseen.
        4 Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia.<<

        Ei voi olla.

        Mutta pahat henget voivat tekeytyä valkeuden enkeliksi ja valehdella olevansa sellaista, mitä eivät ole. He antavat sydämeen telepaattisesti sanoja ja ihminen voi erehtyä luulemaan, että profetia on Jeesuksen antama, vaikka oikeasti ei ole. Tällaisia epäterveitä ilmiöitä on myös helluntaiseurakunnissa. Ihminen luulee omistavansa profetian armolahjan, mutta profetiat eivät tulekaan Herralta.

        1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        Matt 24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.

        2 Kor 11:13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        On myös niin, ettei kaikki kielillä puhuminen ole Herrasta eikä kielillä puhuminen merkitse sitä, että olisi pelastunut. Afrikkalaiset shamaanit ja intialaiset fakiirit osaavat puhua kielillä sekä ennustaa, mutta se ei tietenkään ole Herrasta.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        2 Kor 11:3 Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavalasti petti Eevan, teidän mielenne turmeltuu ettekä te enää ole vilpittömiä ja puhtaita suhteessanne Kristukseen.
        4 Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.

        No minä luulen niin, että ihmisen mieli voi manipuloitua, kuulemaan ja näkemään epätosi asioita ja tietynlainen usko, ryhmäpaine ja ehkä aivojen ajaminen sellaiseen tilaan, voi ihmiselle tehdä kepposia.

        On tosi rankkaa ihmisille näissä uskon kuvioissa, jos he uskovat pahoihin henkiin ja joutuvat ajattelemaan, että kyse olisi niistä....se on tosi rankkaa ja tuhoavaa ihmiselle itselleen.

        Ihmiset voivat kuulla omista avoista käsin asioita, eikä siinä ole mitään pelättävää, mutta se on hyvä tiedostaa, että aivot kykenevät sellaiseenkin.

        Hyvä että kuolinpäivää ei ollut ennalta määrätty vuodelle 2019, siitä pitäisi iloita, eikä vihastella.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia.<<

        Ei voi olla.

        Mutta pahat henget voivat tekeytyä valkeuden enkeliksi ja valehdella olevansa sellaista, mitä eivät ole. He antavat sydämeen telepaattisesti sanoja ja ihminen voi erehtyä luulemaan, että profetia on Jeesuksen antama, vaikka oikeasti ei ole. Tällaisia epäterveitä ilmiöitä on myös helluntaiseurakunnissa. Ihminen luulee omistavansa profetian armolahjan, mutta profetiat eivät tulekaan Herralta.

        1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        Matt 24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.

        2 Kor 11:13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        On myös niin, ettei kaikki kielillä puhuminen ole Herrasta eikä kielillä puhuminen merkitse sitä, että olisi pelastunut. Afrikkalaiset shamaanit ja intialaiset fakiirit osaavat puhua kielillä sekä ennustaa, mutta se ei tietenkään ole Herrasta.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        2 Kor 11:3 Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavalasti petti Eevan, teidän mielenne turmeltuu ettekä te enää ole vilpittömiä ja puhtaita suhteessanne Kristukseen.
        4 Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.

        Tai en tiedä miten piho sai tiedonsanat, kuvana vai äänenä vai miten...mutta niin oletin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en tiedä miten piho sai tiedonsanat, kuvana vai äänenä vai miten...mutta niin oletin.

        LS

        Jouko Piho ilmoittaa saaneensa profetian, joten hän ei ole sitä itse kuvitellut keksineensä. Koska profetia ei toteutunut oikein, niin hän on väärä profeetta. Pihon sivusto on ilmiselvä eksytyslaitos, joka levittään kaikenlaista kyseenalaista koko ajan. Vain eksyneet viitsivät lukea Pihon eksytyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Erehdyin kuolinvuodestani, mutta se ei tarkoita, että olisin väärä profeetta<<

        Raamatun sääntöjen mukaan sinä olet väärä profeeta, eikä sinua saa ollenkaan kuunnella. Sinä olet muutenkin jakanut suuria määriä vääriä profetioita sivuillasi. On täysin selvä asia, että olet väärä profeetta.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)

        >>>se ei tarkoita, että olisin väärä profeetta enkä minä ole itse sanonut, että olisin väärä profetta, joten nimettömyyden takaa sala-ampuva pelkurianonyymi antaa minusta väärän todistuksen.<<<

        Kyllä se sitä tarkoittaa, koska jaot profetiaa, mikä ei ollut Herrasta.

        >>Joko erehdyin tai sitten Jumala antoi lisäaikaa. <<

        Jumala ei ole antanut sinulle lisää aikaa. Jumala ei erehdy profetioissaan. Jos Jumala olisi antanut sinulle lisää aikaa, olisit saanut siitä uuden profetian ennen määräaikaa, mistä et ole kertonut mitään, koska et ole saanut mitään jatkoaikaa. Sinä vain et ole Jumalan profeetta.

        >>>En myöskään luule olevani Suomen profeetta, vaan kirjoitin eräässä viestissäni: "JOS minä olen Suomen profeetta."<<<

        Sinä spekuloit vahvasti sillä ajatuksella, että olisit Suomen profeetta, mistä Tukholman profetia mainitsee. Samalla tavalla luuli Harri Veijonen, mutta hän on nyt ilmeisesti edesmennyt 28.10.2020, siis ennen kuin Venäjän armeija Suomeen tuli, joten Harri Veijonenkin luuli liikoja itsestään ja hänkin oli väärä profeetta.

        >>>Samalla tavalla luuli Harri Veijonen, mutta hän on nyt ilmeisesti edesmennyt 28.10.2020<<<

        Jouko Piho 2.11.2020:

        "Soitin juuri äsken eli maanantaina 2.10.2020 klo 13.10 Harri Veijoselle, joka vastasi eli on siis elossa. Veijonen pyysi sanomaan, että hän elää ja voi hyvin."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16637258/onko-harri-veijonen-edesmennyt#comment-104896312


      • Anonyymi

        Et sinä mikään profeetta ole. Et oikea etkä väärä. Profeettoja ei ole tullut sitten Johannes kastajan, sillä enää ei tarvitse Jeesusta ilmoittaa. Kaikki tarvittava löytyy Raamatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei.
        Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia.

        Luulen, että se on yleisempää uskonnon kentällä kuin halutaan myöntää, eikä siinä ole hävettävää tai se ei ole mitenkään tavatonta. Uskonnot pohjaavat näkemisiin ja kuulemisiin. On miljoonia tiedonsanoja ja näkyjä, jotka eivät ole oikeastaan yhtään mitään.

        Ihmiset voivat kohdistaa asioita syyttävällä mielellä, mutta tämä on vaan elämää. Kaikki tekevät virheitä. Mutta hyvä olisi pohtia itsensä kannalta, mistä johtunee tiedonsanat, mitkä eivät paikkaansa pidä. Ja uskovana voi olla helpotus todeta, että kyse ei ole mistään maagisesta, ei hyvästä eikä pahasta, muuta kuin meidän omasta vahvasta tahdosta nähdä ja uskoa asioita.

        LS

        "Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia."

        Tottakai voi olla ja onkin. Niin monet uskovaiset kuuntelevat oman lihansa ääntä väittäen sitä tiedon sanoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei.
        Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia.

        Luulen, että se on yleisempää uskonnon kentällä kuin halutaan myöntää, eikä siinä ole hävettävää tai se ei ole mitenkään tavatonta. Uskonnot pohjaavat näkemisiin ja kuulemisiin. On miljoonia tiedonsanoja ja näkyjä, jotka eivät ole oikeastaan yhtään mitään.

        Ihmiset voivat kohdistaa asioita syyttävällä mielellä, mutta tämä on vaan elämää. Kaikki tekevät virheitä. Mutta hyvä olisi pohtia itsensä kannalta, mistä johtunee tiedonsanat, mitkä eivät paikkaansa pidä. Ja uskovana voi olla helpotus todeta, että kyse ei ole mistään maagisesta, ei hyvästä eikä pahasta, muuta kuin meidän omasta vahvasta tahdosta nähdä ja uskoa asioita.

        LS

        "Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia."
        Voi olla, mutta ei niitä saa levitellä maailmalle "totuutena" kuten Piho tekee. Hän on suuri eksyttäjä.


      • Anonyymi

        Mutta minä tiedän, että sinä olet Suomen kuuluisin väärä profeetta.
        Häpeä !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei.
        Voiko olla, että ihminen itse saa itselleen tiedonsanoja, jotka ovat vain mielentuotoksia.

        Luulen, että se on yleisempää uskonnon kentällä kuin halutaan myöntää, eikä siinä ole hävettävää tai se ei ole mitenkään tavatonta. Uskonnot pohjaavat näkemisiin ja kuulemisiin. On miljoonia tiedonsanoja ja näkyjä, jotka eivät ole oikeastaan yhtään mitään.

        Ihmiset voivat kohdistaa asioita syyttävällä mielellä, mutta tämä on vaan elämää. Kaikki tekevät virheitä. Mutta hyvä olisi pohtia itsensä kannalta, mistä johtunee tiedonsanat, mitkä eivät paikkaansa pidä. Ja uskovana voi olla helpotus todeta, että kyse ei ole mistään maagisesta, ei hyvästä eikä pahasta, muuta kuin meidän omasta vahvasta tahdosta nähdä ja uskoa asioita.

        LS

        Joihinkin ei tarvita muuta kuin alemmuuskompleksi 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouko Piho ilmoittaa saaneensa profetian, joten hän ei ole sitä itse kuvitellut keksineensä. Koska profetia ei toteutunut oikein, niin hän on väärä profeetta. Pihon sivusto on ilmiselvä eksytyslaitos, joka levittään kaikenlaista kyseenalaista koko ajan. Vain eksyneet viitsivät lukea Pihon eksytyksiä.

        Miksi helluntai- tms. saarnaajat rukoillessaan ja saarnatessaan huutavat "kurkku suorana", eikö Jumala kuule muuten? Vai onko seurakunta huonokuuloista?
        (Kts. esim. TV7:n ulkomaiset ohjelmat, joissa osa saarnamiehistä huutaa, kirkuu, pomppii ja juoksee lavalla.)
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/1120254/huutavat-saarnaajat


    • Anonyymi

      tuskin Jouko Piha, ainoa väärä profeetta . . .

      • Anonyymi

        Helluntaiseurakunnissa on paljon vääriä profeettoja ja Iisebelejä, siis naisia, jotka vastoin Herran käskyä puhuvat seurakunnassa ja sen lisäksi eksyttävät seurakunnan tekemään laittomuutta väärillä profetioillaan. Yksi tällainen Iisebel on Johanna Tukiainen, mitä Jouko Piho kosiskeli saarnamatkoille mukaan.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Ilm 2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
        21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
        22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;


    • Anonyymi

      Mesikämmen on julkaissut kirja-arvostelun Jouko Pihon elämäkerrasta Outo tie, jossa kerrotaan hänestä seuraavaa:

      "Itsetyydytys nousee esille myös Joukon brutaalin avoimessa ensimmäisen avioliittonsa tilityksessä. Sairaalloisen mustasukkainen vaimo sai Joukon kerran pakenemaan kotoaan, kuitenkin vain palatakseen takaisin vaimon luo: Kun olin aikani kierrellyt Helsinkiä, juonut pari olutta, ostanut yhden seksilehden, runkannut vessassa sekä käynyt katsomassa Marion Brandon elokuvan Viimeinen tango Pariisissa, alkoi mieleni muuttua. Päätin palata takaisin. En ollut valmis eroon.

      Lukijalle ei jää epäselvyyttä siitä, että Jouko pitää isorintaisista naisista ja että hän on hetero. Eräs Joukon ihastuksista oli hänen historian opettajansa, jolla Jouko kertoi olleen minuakin kovasti kiinnostaneet isot puskurit. Lukiovuosien alkaessa Joukon elämästä jäivät naiset yllättäen pois. Hänen elämässään ei ollut tuolloin muuta kuin koulunkäynti, seurakunta ja Raimo Leino [Joukon ystävä]. Jouko täsmensi asiaa: Enkä ollut kuitenkaan mikään homppeli.

      Toisaalla kirjassa Jouko täsmentää millaisista naisista hän pitää: Tiedän, että olen hulluna kauniisiin vaaleaveriköihin. Toisaalta uskon, että Jumala ymmärtää minua ja antaa minulle jonain päivänä sen uskomattoman kauniin, pienen ja vaalean, hyväluonteisen, pehmeästi puhuvan, isorintaisen, seksikkäästi pukeutuvan ja meikkaavan, minua rakastavan ja ymmärtävän ihanan NAISEN, jota olen koko ikäni tähän mennessä turhaan etsinyt."

      https://mesikammen.wordpress.com/2013/07/14/jouko-pihon-outo-tie/

      Jouko Piho pyysi kiertueelle mukaan seksikkäästi pukeutuvan ja isorintaisen Johanna Tukiaisen. Lopulta kävi niin, että Tukiainen antoi pakit Piholle, koska kuuli Pihon ottavan, että Saatankin pääsee taivaaseen.

      ”Takavuosien kohukaunotar on lyöttäytynyt yhteen entisenä opettajana ja poliitikkona toimineen sekä nykyään profeettana operoivan Jouko Pihon kanssa. Loviisalainen eläkeläinen ja kristillinen profeetta Jouko Piho, 68, välitti Johanna Tukiaisen, 37, Facebook-sivuille eilen sangen mielenkiintoisen viestin."

      Linkki: https://m.facebook.com/JoukoPiho/posts/1278203592191656

      "Viestissään Piho ilmoittaa, että on suunnittelemassa koko syksyn 2016 kestävää hengellisten kokousten kiertuetta läpi Suomen, ”jos Herra suo ja elämme”.

      – Uskossaan uudistunut Johanna Tukiainen tulee olemaan mukana ja todistamaan kokouksissa sekä muita uskovia sen mukaan, miten Herra johdattaa, Piho kirjoittaa."

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14384399/johanna-tukiaisen-uusi-mies-on-jouko-pervo-piho!

    • Anonyymi

      Oikea profeetta pitää Kymmenenkäskyn lakia kasvattajana Kristukseen, myöskin Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä.

      1234567---

      • Anonyymi

        Taitaa olla aika harvassa sellaisia profeettoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla aika harvassa sellaisia profeettoja.

        Jeesus sanoi, että oikean ja väärän profeetan tunnistaa hedelmästä. Hän viittasi Psalmi 1:een, joka määrittelee hedelmän hyvyyden. Laittomuus toisinsanoen lain rikkominen on huonoa hedelmää, mitä lampaiden vaatteisiin pukeutuneet raatelevat sudet tekevät. He opettavat laittomuutta, jotta seurakunta ei saisi armoa Kristustukselta. Hyvä hedelmä on lain noudattaminen, mihin kuuluu myös sapatin pitäminen. On totta, että oikeita profeettoja on hyvin harvassa. Helluntaiseurakunnissa on paljon vääriä profeettoja.

        Ps 1:1 Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa
        2 vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.
        3 Hän on kuin puu, vetten äärelle istutettu: se antaa hedelmän ajallaan, eivätkä sen lehdet lakastu. Hän menestyy kaikissa toimissaan.
        4 Niin ei käy jumalattomien. He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
        5 Väärintekijät saavat kerran tuomionsa, syntisillä ei ole sijaa vanhurskaiden joukossa.
        6 Herra ohjaa omiensa tietä, mutta jumalattomien tie päätyy tuhoon.

        Matt 7:15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
        16 Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.
        17 Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.
        18 Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä.
        19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.
        20 Hedelmistä te siis tunnette heidät.
        21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'


    • Anonyymi

      Hesarissa oli suhtkoht ajankohtainen juttu Pihosta. Pitkän kirjoituksen mukaan "eläkkeellä oleva luokanopettaja Jouko Piho on vuorenvarma, että hän on profeetta".
      https://www.hs.fi/nyt/art-2000006611780.html

      Kirjoituksesta saa Pihosta sellaisen käsityksen, että hän on täysin erkaantunut todellisuudessa ja luulee olevansa Jumalan supersankari. Tuollaiset sankarit hoidettiin ennen vanhaan Sipoon mielisairaalan osastolla.

      • Anonyymi

        Mm. heluntaiseurakunnissa on paljon vääriä profeettoja. He jäävät siten kiinni, ettei heidän ennustuksensa toteudu. Jotenkin on kummallista se, että Jouko Piho odotti itse kuolevansa vuonna 2019 ja näyttää olleen Piholle shokki, kun ei kuollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm. heluntaiseurakunnissa on paljon vääriä profeettoja. He jäävät siten kiinni, ettei heidän ennustuksensa toteudu. Jotenkin on kummallista se, että Jouko Piho odotti itse kuolevansa vuonna 2019 ja näyttää olleen Piholle shokki, kun ei kuollutkaan.

        Outoa, ettei Piho tehnyt sinä päivänä itsaria jumalan nimeen. Olisi mahdollisesti pelastanut kunniansa viimeiset rippeet.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Joukon kuolivuoden ilmoitus oli oikea
      ja
      kuolinvuodessa on kyse "toisen kuoleman" sinetistä, joka annettiin kaikille eksyneille 2019
      ja
      tuomio luettiin tiedoksi 2020 elokuussa
      ja
      laitetaan käytäntöön viimeistään Herran päivänä 1.5.2029.

      Koska tulijärvi on jo avattu elokuun 2020 tuomion luvun yhteydessä niin jos esim. Jouko kuolee eksyneen asemassa ennen Herran päivää niin kohtaa kuollessaan heti perään toisen kuoleman eli hukkumisen tulijärveen.

      Jotta Joukokaan ei hukkuisi ja välttäisi sielun elinvoimansa hukkumisen tulijärveen, tulee eksyneen kääntyä katumuksessa ja suoriutua Jumalan tahdossa 1.5.2022 alkaen kun Raamatun 7-vuoden loppusota alkaa.

      • Anonyymi

        Ja höpö höpö!!!


    • Anonyymi

      JOUKO PIHO, OLET VÄÄRÄ PROFEETTA.

      "Jouko Pihon 18.11.2020 saama sanoma Trumpin voitosta

      Sain tänä aamuna 18.11.2020 Herralta englanninkielisen sanoman: ”Trump will win definitely and definitively.”

      Sanakirjan mukaan definite on selvä ja varma ja definitely tarkoittaa varmasti, ehdottomasti. Definitive tarkoittaa ehdoton, lopullinen.

      Saamani sanoma on siis suomeksi: ”Trump tulee voittamaan selvästi, ehdottoman varmasti ja lopullisesti.”

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16658912/jouko-pihon-18-11-2020-saama-sanoma-trumpin-voitosta

    • Anonyymi

      Piho oli myös ennustanut, että Trump vannoo virkavalan toiselle kaudelleen 20. 01. 2020. Toisin kävi, mutta Piholla oli selitys:

      "Ilmoitin etukäteen, että Trump jatkaa presidenttinä ja että hän vannoo virkavalansa 20.1.2021.

      Virkavalan vannoi tänään kuitenkin Joe Biden.

      Monien mielestä erehdyin ja olen siis väärä profeetta.
      Paitsi että en ole väärä profeetta.

      Jumalan ensisijainen suunnitelma oli nimittäin asettaa Trump virkaan 20.1.2021, ja niin olisi käynytkin, jos Yhdysvaltojen tuomioistuimet olisivat toimineet oikein eli jos ne olisivat edes ottaneet lukuisat syytteet käsittelyyn. Näin korruptoituneet ja pelotellut tuomarit estivät oikeutta tapahtumasta ja vaalivilpillä ”voiton” saanut Biden asetettiin tänään virkaan."

      Estivätkö tuomiosituimet todellakin Jumalan ilmoitusta toteutumasta, vai oliko kyse vain Pihon omasta profetiasta?

      Ja sitten lyhennettynä Pihon selitykset:

      ""Mutta kun näin kävi, niin Jumalalla oli tilanteen varalta suunnitelma B...Tämän varasuunnitelman mukaan Bidenin vaalihuijaus tullaan paljastamaan niin selvästi ja aukottomasti...Biden joutuu syytteeseen vaalipetoksista ja myös maanpetoksesta, koska hän ja Demokraattinen puolue vehkeilivät ”voiton” Bidenille yhteistyössä ulkovaltojen, kuten Kiinan, Saksan ja Italian, kanssa.
      Sen jälkeen Trump vannoo virkavalansa ja jatkaa presidenttinä."

      Mitä jos ei tulla paljastamaan, kuten ei tullakaan. Väittääkö Piho sitten, että Jumalalla oli suunnitelma C, mikä se sitten lieneekään?
      Eikö jokaiselle Pihoa seuranneelle ole jo selvää, ettei hän ole oikea profeetta?

    • Anonyymi

      Jouko Piho profetoi vuonna 2016 että hän edesmenee vuoden 2019 loppuun mennessä. Profetia epäonnistui, koska se ei ollut Herran antama. Jouko Piho joutui sen jälkeen selittelemään, miksi hänen profetiansa meni väärin. Jumala ei antanut Piholle lisää aikaa, vaan kyseessä olis väärä profetia. Nyt näyttää siltä, että hän saattaa jättää tämän ajan vuonna 2021 kertomansa vakavan sairauden takia.

      Piho tiedottaa:

      "31.10.2020

      Jouko Piho:

      Erehdyin kuolinilmoituksessani

      Laitoin 7.6.2016 eri nettisivuille seuraavan viestin:

      ”Sain tänään 7.6.2016 ilmoituksen Herralta siitä vuodesta, jolloin minä kuolen.

      Tai oikeastaan siirryn taivaan kotiin.

      Olen jo pitkään toivonut pääseväni pois tästä maailmasta samaan tapaan kuin Paavali koki aikoinaan, kun hän kirjoitti Filippin uskoville: ’Olen kahden vaiheilla. Haluaisin lähteä täältä ja päästä Kristuksen luo, sillä se olisi kaikkein parasta. Teidän vuoksenne on kuitenkin parasta, että jään eloon.’

      Näin koen minäkin. Kestän jäljellä olevan ajan, teen tehtäväni ja sitten minut otetaan pois.”
      En ilmoittanut v. 2016 tai sen jälkeen kuolinaikani vuotta kenellekään, en edes vaimolleni.

      Koin tänään, että minun tulee nyt julkaista tuo kuolemani vuosi.

      Vuosi on 2019.

      Eli oli.

      Kun en kuollutkaan v. 2019, herää tietysti monia kysymyksiä."

      http://www.jouko-piho.fi/439038169

      • Anonyymi

        Jouko Pihon päivitys 2021:

        "Minulla on todettu paksusuolen syöpä

        Olin tänään Espoossa Jorvin sairaalassa keskustelemassa lääkärin kanssa, joka vahvisti minulle, että minulla on pahanlaatuinen paksusuolen syöpä, joka leikataan Jorvissa 9.2.2021. Joudun jäämään leikkauksen jälkeen sairaalaan 3-5 päiväksi.

        Vasta leikkauksen jälkeen voidaan tietää, onko syöpä levinnyt muuallekin. Jos on, niin alan saada syöpäsolujen tuhoamiseen tarkoitettuja lääkkeitä eli sytostaatteja."

        http://www.jouko-piho.fi/448180163


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouko Pihon päivitys 2021:

        "Minulla on todettu paksusuolen syöpä

        Olin tänään Espoossa Jorvin sairaalassa keskustelemassa lääkärin kanssa, joka vahvisti minulle, että minulla on pahanlaatuinen paksusuolen syöpä, joka leikataan Jorvissa 9.2.2021. Joudun jäämään leikkauksen jälkeen sairaalaan 3-5 päiväksi.

        Vasta leikkauksen jälkeen voidaan tietää, onko syöpä levinnyt muuallekin. Jos on, niin alan saada syöpäsolujen tuhoamiseen tarkoitettuja lääkkeitä eli sytostaatteja."

        http://www.jouko-piho.fi/448180163

        Sorry, mutta mitään menetystä ei tule, jos Jouko PIhon pitkään jatkuneet eksytykset lopulta loppuvat.

        Suomi24 - profetiasivustolla on kuin PIHON KAATOPAIKKA!
        Toinen toistaan valheellisempia unia ja näkyjä.

        SAIRASTA, sairasta!

        Jouko PIho ei aikanaan tehnyt parannusta, kun häntä kehotettiin, nuhdeltiin ja varoitettiin harhasta.

        Jos Jumala niin on nähnyt, niin ei auta muu kuin lopettaa tuollainen eksyttävien unien ja muiden sielullisten ja demonistenkin tekstien krooninen tulva.

        Ei se olisi ensimmäinen kerta, kun JUmala päättää korjata pois väärän profeetan?
        Kun mikään muu ei auta?


    • Anonyymi

      No nyt on mies näköjään alkanut kannattamaan MV-lehden ympärillä pyorivää jengiä ja kuuluisan Putinmielisen dosentin Toimittajaliittoa. Kannattaisi selvitellä esim. eilisen "mielenosoituksen" tavoite sekä sen järjestäjien kuviot. Israel-ystävänä profiloitunut mies tulee yllättymään, jos viitsii pikkaisen tutkia. Mutta kun kaikki mikä vaikuttaa Trumpia tukevan, pitää nopeasti julkaista, sattuu kaikenlaista...

    • Anonyymi

      tunnusti kyllä?

      • Anonyymi

        Piho on ollut yllättävän hiljaa sen jälkeen kun hänen profetiansa Trumpista menivät metsään.
        Osaa ehkä hävetä toilailujaan.


    • Anonyymi

      Ei hän osaa hävetä. Sokea ei näe tosiasioita. Vaan jatkaa pimeässä.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus ammentaa voimaansa juuri Pihon ja Veijosen "profetioista", niihin ne uskoo, ei Raamattuun.

    • Anonyymi

      Jouko Piho on sanonut, että jos Paavo Väyrystä ei valita seuraavaksi Suomen presidentiksi, hän tunnustaa olleensa väärä profeetta. Tämä lienee jo nyt selvä asia, ettei Väyryksellä ole enää mitään jakoa presidentinvaaleissa.

    • Anonyymi

      Asia on harvinaisen selvä. Kun (profeetaksi itseään mainostava erehtyy vuodesta toiseen, hän kuin taikuri, poppamies!

    • Anonyymi

      ouko Piho tunnusti olevansa väärä profeetta
      Anonyymi
      02.11.2020 07:47

      Piho kertoo sivuillaan 30.10.2020: "Sain 7.6.2016 ilmoituksen Herralta siitä vuodesta, jolloin minä kuolen. Vuosi on 2019. Kun en kuollutkaan v. 2019, herää tietysti monia kysymyksiä." http://www.jouko-piho.fi/439038169

      Pihon olisi pitänyt tietää, ettei hänelle puhut Herra. Mies ei oikein jaksanut uskoa siihen, mutta totuus on, että Jouko Piho ei ole Herran profeetta, eikä tietenkään Suomen profeetta.

      "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)

      Jouko Piho luulee olevansa myös Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta. Jouko Piholla on liikoja luuloja itsestään.

    • Anonyymi

      mitä lie nykyisin

    • Anonyymi

      Jos se ei ole Herran Henki niin mikä henki se on?

      • Anonyymi

        On niin monia ihmisiä, joille joku puhuu "korkeammista lähteistä". Joku, joka tuo "hyvää”, joka haluaa vain "hyvää ihmisille". Kanavoinnin tai "ilmestyksen" vastaanottaja pitää itseään valittuna ja uskoo, että totuus tulee maailmaan kanavoijan, kanavoinnin uhrin, kautta. Kun "ilmestyksen" ääni on niin suloinen ja hyväntahtoinen, se voi antaa sellaisen vaikutelman. Tällaisia ihmisiä on paljon, ja "he ovat ainoat, jotka tuovat totuutta".
        Juuri tämä "ilmestyksen" vastaanottaja on valittu pelastamaan ihmiskunta. Vaikka "ilmestyksen" sanoma olisi julma, sillä ei ole väliä, koska hän väittää olevansa "korkeampi voima". Se saattaa olla jopa totta. Paitsi että korkeammat voimat ovat sekä hyviä että pahoja. Jopa pahuudella on oma hierarkiansa pahuuden asteikolla. Mutta jos viesti on niin "rakastava", se on "totta".

        Ihmisiä on niin helppo johtaa harhaan kanavoinnin avulla. Kanavoinnin vastaanottaja pitää sitä totuudenmukaisena.

        Jopa pahan voimat voivat joskus puhua lempeällä ja rakastavalla äänellä ja teeskennellä olevansa Jumala, vaikka he eivät sitä ole, ja siten johtaa ”ilmestyksen” vastaanottajaa harhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin monia ihmisiä, joille joku puhuu "korkeammista lähteistä". Joku, joka tuo "hyvää”, joka haluaa vain "hyvää ihmisille". Kanavoinnin tai "ilmestyksen" vastaanottaja pitää itseään valittuna ja uskoo, että totuus tulee maailmaan kanavoijan, kanavoinnin uhrin, kautta. Kun "ilmestyksen" ääni on niin suloinen ja hyväntahtoinen, se voi antaa sellaisen vaikutelman. Tällaisia ihmisiä on paljon, ja "he ovat ainoat, jotka tuovat totuutta".
        Juuri tämä "ilmestyksen" vastaanottaja on valittu pelastamaan ihmiskunta. Vaikka "ilmestyksen" sanoma olisi julma, sillä ei ole väliä, koska hän väittää olevansa "korkeampi voima". Se saattaa olla jopa totta. Paitsi että korkeammat voimat ovat sekä hyviä että pahoja. Jopa pahuudella on oma hierarkiansa pahuuden asteikolla. Mutta jos viesti on niin "rakastava", se on "totta".

        Ihmisiä on niin helppo johtaa harhaan kanavoinnin avulla. Kanavoinnin vastaanottaja pitää sitä totuudenmukaisena.

        Jopa pahan voimat voivat joskus puhua lempeällä ja rakastavalla äänellä ja teeskennellä olevansa Jumala, vaikka he eivät sitä ole, ja siten johtaa ”ilmestyksen” vastaanottajaa harhaan.

        On niin monia ihmisiä, joille "Jumala" niin sanotusti puhuu. Mutta jos näin on, miksi kaikki ne, joille "Jumala" puhuu, antavat ristiriitaisia tietoja? Miksi niiden viestit ovat niin erilaisia. Eikö jo pelkästään se herätä epäilyksiä?
        On myös ihmisiä, jotka väittävät olevansa Jeesus jne. Vielä nykyäänkin maan päällä on ihmisiä, jotka väittävät olevansa joko jumalia tai Jeesuksia. Olen jopa kuullut jossakin pidettävän Jeesus-tapaamisia. Yksi Jeesus sanoi, että hänen oma isänsä lähetti hänet. Sitten joku astui esiin ja sanoi, ettei hän lähettänyt ketään tänne (ilmeisesti Maa-planeetallamme). Hän siis luuli olevansa Jumala. Sairasta porukkaa. Onko tämä vakava sairaus vai suuruudenhulluutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin monia ihmisiä, joille joku puhuu "korkeammista lähteistä". Joku, joka tuo "hyvää”, joka haluaa vain "hyvää ihmisille". Kanavoinnin tai "ilmestyksen" vastaanottaja pitää itseään valittuna ja uskoo, että totuus tulee maailmaan kanavoijan, kanavoinnin uhrin, kautta. Kun "ilmestyksen" ääni on niin suloinen ja hyväntahtoinen, se voi antaa sellaisen vaikutelman. Tällaisia ihmisiä on paljon, ja "he ovat ainoat, jotka tuovat totuutta".
        Juuri tämä "ilmestyksen" vastaanottaja on valittu pelastamaan ihmiskunta. Vaikka "ilmestyksen" sanoma olisi julma, sillä ei ole väliä, koska hän väittää olevansa "korkeampi voima". Se saattaa olla jopa totta. Paitsi että korkeammat voimat ovat sekä hyviä että pahoja. Jopa pahuudella on oma hierarkiansa pahuuden asteikolla. Mutta jos viesti on niin "rakastava", se on "totta".

        Ihmisiä on niin helppo johtaa harhaan kanavoinnin avulla. Kanavoinnin vastaanottaja pitää sitä totuudenmukaisena.

        Jopa pahan voimat voivat joskus puhua lempeällä ja rakastavalla äänellä ja teeskennellä olevansa Jumala, vaikka he eivät sitä ole, ja siten johtaa ”ilmestyksen” vastaanottajaa harhaan.

        Jotkut ihmiset, jotka väittävät olevansa Jumalan puolella, Jumalan asialla ja saaneet jonkun Jumalallisen tehtävän, ovat itse asiassa vastakkaisten eli pahuuden voimien puolella. Jotkut ovat niin vakuuttuneita kaikista ”ilmestyksistä". On hyvin vaikeaa kurkistaa pintaa syvemmälle. He ovat myös eksytettyjä, mutta samaan aikaan he raivoavat niitä vastaan, jotka ovat mahdollisesti oikealla tiellä. Silloin voitaisiin sanoa, että joko eksytetyt syyttävät eksytettyjä tai eksytetyt syyttävät niitä, jotka ovat oikealla tiellä, koska he luulevat kanavointien perusteella, että he ovat "valittuja" ja että he ovat oikeassa, koska "korkeammat voimat" sanovat niin. Tavallaan heitä käy sääliksi, koska he ovat itsekin uhreja, vaikka he uskovat, että uhrit ovat muut ihmiset. Ja sitten tulee mukaan erittäin vaarallinen fanatismi. Ja kyse voi olla myös mielen sairaudesta tai mielikuvituksesta.


        He ovat nimittäin lujasti vakuuttuneita siitä, että he saavat "ilmestyksen" hyviltä voimilta, ja jos joku yrittää sanoa jotain sitä vastaan, he tulevat hirvittävän vihan ja epäkristillisen käytöksen valtaan. Tämä maa on hyvän ja pahan taistelukenttä, ja ihmisten mielistä käydään jatkuvaa taistelua. Miksi he sitten ajattelevat olevansa "valittuja". En tiedä, ehkä sillä on jotain tekemistä karman kanssa heidän edellisistä elämistään, jos he ovat pettäneet hengellisessä mielessä muita ihmisiä. Tai ehkä se on mielen sairaus, joka liittyy myös karmaan. Tämä ei tietenkään tarkoita, että ei ole olemassa todellisia ilmestyksiä. Totta kai on, ja varmasti on ihmisiä, jotka on valittu Jumalan antamaan tehtävään. Mutta jos henkilön, "ilmestyksen" vastaanottajan, sanoma eroaa siitä, mitä esimerkiksi tietyn uskonnon Pyhässä Kirjassa on kirjoitettu, on syytä olla varovainen. Tietenkin on otettava huomioon myös Raamatun tarkoituksellinen muuttaminen historian kuluessa, esimerkiksi Nikean kirkolliskokoukset jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin monia ihmisiä, joille joku puhuu "korkeammista lähteistä". Joku, joka tuo "hyvää”, joka haluaa vain "hyvää ihmisille". Kanavoinnin tai "ilmestyksen" vastaanottaja pitää itseään valittuna ja uskoo, että totuus tulee maailmaan kanavoijan, kanavoinnin uhrin, kautta. Kun "ilmestyksen" ääni on niin suloinen ja hyväntahtoinen, se voi antaa sellaisen vaikutelman. Tällaisia ihmisiä on paljon, ja "he ovat ainoat, jotka tuovat totuutta".
        Juuri tämä "ilmestyksen" vastaanottaja on valittu pelastamaan ihmiskunta. Vaikka "ilmestyksen" sanoma olisi julma, sillä ei ole väliä, koska hän väittää olevansa "korkeampi voima". Se saattaa olla jopa totta. Paitsi että korkeammat voimat ovat sekä hyviä että pahoja. Jopa pahuudella on oma hierarkiansa pahuuden asteikolla. Mutta jos viesti on niin "rakastava", se on "totta".

        Ihmisiä on niin helppo johtaa harhaan kanavoinnin avulla. Kanavoinnin vastaanottaja pitää sitä totuudenmukaisena.

        Jopa pahan voimat voivat joskus puhua lempeällä ja rakastavalla äänellä ja teeskennellä olevansa Jumala, vaikka he eivät sitä ole, ja siten johtaa ”ilmestyksen” vastaanottajaa harhaan.

        Tieto tulee ylhäältä alaspäin korkeammasta lähteestä. Mutta silloinkin on otettava huomioon, mikä tuo lähde on. Myös pahan voimilla on tietoa. Myös pahuuden voimilla on tietoa tulevaisuuden tapahtumista. Joskus on siis olemassa riski olla väärässä. Tieto tulee ilmestyksestä. Jos ihminen puhuu Jumalalle, sitä kutsutaan rukoukseksi. Mutta jos Jumala puhuu ihmiselle, se on sairaus, koska Jumala ei puhu ihmiselle. Hän voi antaa tietoa sydämen kautta, tietoisuuden kautta, mutta Hän ei puhu ihmiselle. Ihmisen on oltava henkisesti täydellisesti synnitön, puhdas, jotta Jumala puhuisi ihmiselle. Mutta näin ei ole. Kuka meistä on kokonaan synnitön? Joku voi puhua ihmiselle ja sanoa olevansa Jumala ja puhua ihmiselle. Mutta se ei ole Jumala, se on petos. Esimerkkinä on kaikenlaiset kavavoinnit. Tämä on hyvin vaarallista. Ihminen ajattelee, että on todella tekemisissä Korkeamman kanssa, mutta nämä ovatkin pahuuden voimat, jota ihminen Jumalana pitää.
        Näistä niin sanotuista kanavoinnista (channeling) tekee hyvin vaarallisia se, että ne ovat osittain totta ja osittain valhetta. Puolitotuus on vaarallisempi kuin täydellinen valhe. Kun kanavoinnin vastaanottaja (uhri) huomaa, että jotain sanomasta on totta, hän ajattelee, että kaikki on totta. Usein he ilmoittavat nimekseen jotain valoon liittyvää (valon tuoja, valon veljet jne.), jolla kanavoinnin vastaanottaja eksytetään lopullisesti. Loppujen lopuksi "valon tuojat" ei voi olla pahoja jne., he ajattelevat.
        Voi olla, että jotain viestejä tulee myös hyviltä voimilta, mutta on oltava hyvin varovaisia - hyvin varovaisia. Näistä kanavoinneista voi lukea kaikkialla. Niitä on kovin paljon joka paikassa. Epäilyksemme herää, koska nämä kanavoinnit kertovat usein ristiriitaista tietoa. Vaikka jokin asia voi olla tottakin, on syytä olla varovainen. Planeettamme on hyvän ja pahan taistelukenttä. Ne, jotka väittävät olevansa ihmisten puolella, eivät välttämättä ole sitä. Eri kanavoijien viestit ovat ristiriitaisia. Varo. Planeettamme ihmisten mielistä käydään myös jatkuvaa taistelua.
        Ne ovat osittain totta ja osittain valhetta. Puolitotuus on vaarallisempi kuin täydellinen valhe.
        Myös pahan voimilla on tietoa. Myös pahuuden voimilla on tietoa tulevaisuuden tapahtumista. Joskus on siis olemassa riski olla väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin monia ihmisiä, joille joku puhuu "korkeammista lähteistä". Joku, joka tuo "hyvää”, joka haluaa vain "hyvää ihmisille". Kanavoinnin tai "ilmestyksen" vastaanottaja pitää itseään valittuna ja uskoo, että totuus tulee maailmaan kanavoijan, kanavoinnin uhrin, kautta. Kun "ilmestyksen" ääni on niin suloinen ja hyväntahtoinen, se voi antaa sellaisen vaikutelman. Tällaisia ihmisiä on paljon, ja "he ovat ainoat, jotka tuovat totuutta".
        Juuri tämä "ilmestyksen" vastaanottaja on valittu pelastamaan ihmiskunta. Vaikka "ilmestyksen" sanoma olisi julma, sillä ei ole väliä, koska hän väittää olevansa "korkeampi voima". Se saattaa olla jopa totta. Paitsi että korkeammat voimat ovat sekä hyviä että pahoja. Jopa pahuudella on oma hierarkiansa pahuuden asteikolla. Mutta jos viesti on niin "rakastava", se on "totta".

        Ihmisiä on niin helppo johtaa harhaan kanavoinnin avulla. Kanavoinnin vastaanottaja pitää sitä totuudenmukaisena.

        Jopa pahan voimat voivat joskus puhua lempeällä ja rakastavalla äänellä ja teeskennellä olevansa Jumala, vaikka he eivät sitä ole, ja siten johtaa ”ilmestyksen” vastaanottajaa harhaan.

        Joskus ihmiset ajattelevat, että jumalallinen ilmiö on paha ja pahuuden ilmiö on jumalallinen. Näiden kahden välistä rajaa ei ole aina helppo erottaa. Jopa pahuus voi puhua lempeällä äänellä. Eksytyksen mahdollisuus on suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ihmiset ajattelevat, että jumalallinen ilmiö on paha ja pahuuden ilmiö on jumalallinen. Näiden kahden välistä rajaa ei ole aina helppo erottaa. Jopa pahuus voi puhua lempeällä äänellä. Eksytyksen mahdollisuus on suuri.

        Ihanko totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta?

        Ah ja voi.


    • Anonyymi

      Eikös se mennytkään niin, ettei helluntailaisuus oikein hyväksynyt Pihon narsistista käytöstä eikä antanut hänelle tilaa esiintyä riittävästi ja siksi ei ole enää jäsen?

      • Anonyymi

        hyvä jos on edes jotain rotia helluntaissa vielä !


    • Anonyymi

      Pihon profetiat ovat olleet ja menneet. Pelkkiä satuiluja!

      • Anonyymi

        Jouko Pihon pitäisi tehdä parannus ja lopettaa oman mielikuvituksen tuotosten, unien ja sanomien levittäminen. Bileamin valheen henki siellä puhuu, eikä terve Raamatun mukainen Evankeliumi.


    • Anonyymi

      nähty on!

    • Anonyymi

      Ihme, jos on myöntänyt ilmiselvän asian

    • Anonyymi

      Piholla on nyt kova itsetutkiskelun paikka. Paavola Väyrysestä ei tullut presidenttiä 2024 vaikka Piho niin ennusteli.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe