viimeisen Mannerheimristin - ritarin poismenoa?
Vai eikä sovi omaan ideologiaan kommentoida tuota?
Onko Marin, Ohisalo tai sivari-Haavisto kommentoinut
3
56
Vastaukset
Twitteristä poimittua.
Marin: "Osanottoni omaisille ja läheisille. Lepää rauhassa 🇫🇮"
Ohisalo: "Viimeinen Mannerheim-ristin ritari Tuomas Gerdt on kuollut. Osanottoni ja voimaa läheisille. Kiitos Gerdtille työstä isänmaan puolesta. Tämä työ on mahdollistanut osaltaan Suomen vapauden ja avoimen yhteiskuntamme."
Halla-aho ei ole ehtinyt. Samalta päivältä löytyy kyllä twiittejä, kaksi viimeisintä:
"5/6 Tämä jälkeen media ja muu vasemmisto ryhtyvät taas haukkumaan minua rasistiksi, mikä on vähän outoa, kun niiden mielestä juuri nöyrryin ja irtisanouduin rasismista."
"6/6 Näin jatketaan seuraavaan haastatteluun asti, jossa taas kysytään, paheksunko rasismia, ja minä vastaan, että kyllä.
Sinuhe egyptiläisen sanoin: näin on aina ollut, ja näin on aina oleva."Pahoitteluni, tässä kaivattiinkin Haaviston kommentteja. Tänään on noita kommenttien peräänkuulutuksia tullut niin monta ja jokunen Halla-ahoakin koskien, että huolimattomuuttani katsoin väärin.
Myöskään Haavisto ei ole ehtinyt kommentoimaan.- Anonyymi
Nuo kolme ovat ministereitä, joten heiltä sopii odottaakin kommentteja tuosta. Mutta miksi Halla-ahon pitäisi ottaa asiaan kantaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498