Onko Marin, Ohisalo tai sivari-Haavisto kommentoinut

Anonyymi

viimeisen Mannerheimristin - ritarin poismenoa?

Vai eikä sovi omaan ideologiaan kommentoida tuota?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Twitteristä poimittua.

Marin: "Osanottoni omaisille ja läheisille. Lepää rauhassa 🇫🇮"

Ohisalo: "Viimeinen Mannerheim-ristin ritari Tuomas Gerdt on kuollut. Osanottoni ja voimaa läheisille. Kiitos Gerdtille työstä isänmaan puolesta. Tämä työ on mahdollistanut osaltaan Suomen vapauden ja avoimen yhteiskuntamme."

Halla-aho ei ole ehtinyt. Samalta päivältä löytyy kyllä twiittejä, kaksi viimeisintä:

"5/6 Tämä jälkeen media ja muu vasemmisto ryhtyvät taas haukkumaan minua rasistiksi, mikä on vähän outoa, kun niiden mielestä juuri nöyrryin ja irtisanouduin rasismista."

"6/6 Näin jatketaan seuraavaan haastatteluun asti, jossa taas kysytään, paheksunko rasismia, ja minä vastaan, että kyllä.

Sinuhe egyptiläisen sanoin: näin on aina ollut, ja näin on aina oleva."

• Pahoitteluni, tässä kaivattiinkin Haaviston kommentteja. Tänään on noita kommenttien peräänkuulutuksia tullut niin monta ja jokunen Halla-ahoakin koskien, että huolimattomuuttani katsoin väärin.

Myöskään Haavisto ei ole ehtinyt kommentoimaan.

• Anonyymi

Nuo kolme ovat ministereitä, joten heiltä sopii odottaakin kommentteja tuosta. Mutta miksi Halla-ahon pitäisi ottaa asiaan kantaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      75
      5914
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      5277
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      21
      3098
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      182
      2558
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      223
      2329
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      19
      2176
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      103
      1541
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      347
      1412
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      75
      1313
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1206
    Aihe