Mitä tekopyhää pelleilyä, maski pois välillä ja vedetään henkeä ja avustaja tulee auttamaan toimittajaa maskin roikkuessa kaulalla. Tietääkö nuo että maskit on turhia vai miksi ne noin toimii?
Hyvää asiaa maskeista ja rokotuksista muutenkin pätkässä.
https://peertube.su/videos/watch/ff3587c7-81d5-4e8f-bd17-5d0e3e7ea46a?start=9m7s
Ylen toimittaja ei tiennyt kameran käyvän.
13
89
Vastaukset
Hieno linkki josta kumarruskiitokset!
- Anonyymi
Toimittaja on ihminen kuten sinäkin.
Kaikkia maskin käyttäjiä vituttaa käyttää maskia, ei siinä sen enempää.- Anonyymi
Niin, pitää käyttää kun käsketään, mitään muuta syytä ei sitten olekaan. Eipä toimittajalla eikä avustajalla ollut mitään pelkoa viruksesta tuossa näköjään. Tekopyhää todellakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, pitää käyttää kun käsketään, mitään muuta syytä ei sitten olekaan. Eipä toimittajalla eikä avustajalla ollut mitään pelkoa viruksesta tuossa näköjään. Tekopyhää todellakin.
Eli mitään korvauksia ei saa jos sairastun rokotteesta? Sellainen syytesuoja. Olemme siis koekaniineja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitään korvauksia ei saa jos sairastun rokotteesta? Sellainen syytesuoja. Olemme siis koekaniineja.
Ei saa korvauksia, mutta kärsimyksesi voivat olla helvetilliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa korvauksia, mutta kärsimyksesi voivat olla helvetilliset.
Häh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh?
Täh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh?
Justiin niin. Maski päälle kylille.
- Anonyymi
Pelkkää pelleilyä ja nwo-pupettien sirkusta koko korona. Mitään uhkaa ei ole!
- Anonyymi
Sinä olet uhka, jotenka jatka tuolla linjalla, älä edes pese käsiä.
Kuollessasi teet palveluksen.
Eihän tarvitse odotella enää kauaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet uhka, jotenka jatka tuolla linjalla, älä edes pese käsiä.
Kuollessasi teet palveluksen.
Eihän tarvitse odotella enää kauaa?Pelle olet itse! Kun uskot tähän huijaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle olet itse! Kun uskot tähän huijaukseen.
Ooppa rauhassa.
Lasketaan ne kanat vasta lopussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooppa rauhassa.
Lasketaan ne kanat vasta lopussa.Monet julkisuudessa olevat ottavat heti maskin pois kun kamerat pysäytetään, ensin vakuuttelevat maski päällä maskin tarpeellisuudesta ja sitten kun kuvaus loppuu maski taskuun tai roskiin, niinkuin tuossa pätkässä sanottiin, paljon on klippejä moisesta tekopyhästä pelleilystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427