Punikit siellä niin kuin täällä huutavat kansan jakautumisesta. Mutta mitä he itsetekevätkään. ? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9c417e60-f63e-4ded-b463-8d26bd7cb1b5
Demokraatit USA:ssa kuin ViherVassarit Suomessa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Obamaa ei paljon sivistys paina. Voi hyvin verrata mölyapinaan apinanleipäpuun oksistossa.
- Anonyymi
Suomalainen media levittää tuota pazkaa täällä, ikään kuin ei sitä jo riittäisi omasta maasta.
HS, YLE ja kaikki iltaroskamediat toimivat samalla tavalla, olipa kysymykseesä Suomen vaalit tai USA:n vaalit, niin samanlaista toimittaja-apinoiden toiminta tapaa molemmissa paikoissa. - Anonyymi
Näissä herroissa on niin suuri sivistysero että sitä ei näköjään meidän päärynäpartasuu miehet tajua.
Trump on kuin keskonen pikkulapsisarjassa. Narsisti ja samalla niin tyhmä ja hemmoteltu.
Huolissaan voi olla ainoastaan siitä, että meillä Suomessa lisääntyy samankaltainen helppoheikkien tyhmyys.
- Anonyymi
Meidän on jatkettava tinkimättä oppi-isämme Jyrki Kataisen viitoittamalla kivisellä, mutta silti ainoalla oikealla tiellä.
- Anonyymi
Sinä päivänä lähes neljä vuotta sitten kun Trump valittiin presidentiksi, hakattiin kiveen demokraattien periaate jonka mukaan trumppia ei tulla koskaan pitämään presidenttinä. Jo ennen tätä trumpista kerrottiin standardit vaalipropagandavalheet, mutta valinnan jälkeen propagandamylly lähti ylikierroksille, ja on jatkanut tähän päivään saakka.
Mitenkä sitten, jos Biden valitaan ja republikaanit toimivat kuin pesäpallossa. Siirtyvät ulkovuoroon ja sama peli jatkuu. - Anonyymi
Voin jo melkein nähdä otsikot ja lausunnot, kun Biden on presidenttinä ja mennyt julkisessa puheessaan puhumaan ihan sekavia. Tästä on sitten aiheutunut julkista pilkkaa.
Suomessa marssitetaan tällöin lausuntojaan antamaan joukko besservissereitä, jotka aloittavat hokemisen: Yhdysvaltojen presidenttiä tulee kunnioittaa. Supon päällikkökin talutetaan TV-uutisiin kertomaan että Yhdysvaltojen Presidentin julkisessa pilkkaamisessa voivat täyttyä rikoksen tunnusmerkit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181