Eristysleirille?

Anonyymi

Tuolla Valtamedian sivulla oli juttu suuresta resetistä ja linkki johti tekstin tuotossivustolle. Siellä oli juttua, miten Kanadassa suunnittelivat tai suunniitellaan suurta resettiä, jossa velat annetaan anteeksi kaikille. No, mitäpä jos ja kun kaikilla ei ole velkaa? Kaikkia edellytettäisiin osallistumaan velan anteeksi antoon ja siihen kuuluisi coronarrokotteen ottaminen. Jos ei siihen suostu, niin takavarikoivat sellaisten omaisuudet ja vievät leirille eristyksiin. Tuskin leirillä kummempaa terveydenhuoltoa on - kuin taas tarjonta coronapiikistä ja sitä kautta tarjolla exit ja ulos. Maailma näyttää olevan loppusuoralla.

24

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ......Anteeksi, en tajunnut että tarkoitat sivustoa Valtamamedia, et valtamediaa yleensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ......Anteeksi, en tajunnut että tarkoitat sivustoa Valtamamedia, et valtamediaa yleensä.

        Olen hyvin onnellisessa asemassa koska minua ei voida velkojen anteeksiannosta kiristämällä ottamaan rokotteita.
        Olen velaton.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Olen hyvin onnellisessa asemassa koska minua ei voida velkojen anteeksiannosta kiristämällä ottamaan rokotteita.
        Olen velaton.

        Nyt kannattaa olla velaton, vaimo puhuu usein, että olisi mukava omistaa jotain, osake, tai talo, että olisi jotain ansaitsemillen rahoille vastinetta. Olen sanonut, että en halua ottaa enään koskaan euroakaan velkaa, en autoon, en omistusasuntoon. Olemme yhden talon aikoinaan ostanut ja melkein sen maksoinkin kokonaan mutta sain sen myytyä ja päätin, että vuokralla on paljon helpompi asua. Helpompi muuttaa poiskin jos ei paikka miellytä.

        Tuo pastori kertoi että tuo suunnitelma on vuotanut ja Kanadan pääministeri Trudeau näyttäisi olevan asian pääarkkitehti ja kertoi myös että tämä suunnitelma kattaa kaikki maailman maat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kannattaa olla velaton, vaimo puhuu usein, että olisi mukava omistaa jotain, osake, tai talo, että olisi jotain ansaitsemillen rahoille vastinetta. Olen sanonut, että en halua ottaa enään koskaan euroakaan velkaa, en autoon, en omistusasuntoon. Olemme yhden talon aikoinaan ostanut ja melkein sen maksoinkin kokonaan mutta sain sen myytyä ja päätin, että vuokralla on paljon helpompi asua. Helpompi muuttaa poiskin jos ei paikka miellytä.

        Tuo pastori kertoi että tuo suunnitelma on vuotanut ja Kanadan pääministeri Trudeau näyttäisi olevan asian pääarkkitehti ja kertoi myös että tämä suunnitelma kattaa kaikki maailman maat.

        Onks tää taas joku NESARA uusissa vaatteissa?

        NESARA salkkua ei saatu avattua 20 vuotta sitten vaikka sitä koitettiin monta kertaa.


      • Anonyymi

        Ai se on tämä kaikentietäjäsivusto joka kertoi myös siitä Dr Steve P.:stä jota ei vieläkään ole Trump kutsunut jymytodistajaksi oikeuteen.

        Miksei laitetakaan rokotekieltäytyjiä kahleilla ja giljotiinilla varustettuihin junanvanuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kannattaa olla velaton, vaimo puhuu usein, että olisi mukava omistaa jotain, osake, tai talo, että olisi jotain ansaitsemillen rahoille vastinetta. Olen sanonut, että en halua ottaa enään koskaan euroakaan velkaa, en autoon, en omistusasuntoon. Olemme yhden talon aikoinaan ostanut ja melkein sen maksoinkin kokonaan mutta sain sen myytyä ja päätin, että vuokralla on paljon helpompi asua. Helpompi muuttaa poiskin jos ei paikka miellytä.

        Tuo pastori kertoi että tuo suunnitelma on vuotanut ja Kanadan pääministeri Trudeau näyttäisi olevan asian pääarkkitehti ja kertoi myös että tämä suunnitelma kattaa kaikki maailman maat.

        Kanadan pääministerihän se koko maailman asioista päättääkin.


      • Anonyymi

        Pastori Chrissillä on hassut lavasteet.


    • Anonyymi

      Suomessa on rokotettu lapsia vuosikymmeniä, eikä asiasta mitään kamppanjaa ole järjestetty, onhan asia kaikille tuttu. Nyt lyhyen ajan sisällä olen huomannut ainakin kolme mainosta eri viestivälineissä rokottamisen hyödyistä noin yleisesti. Miten pitikään sattua, meitä valmistellaan koronarokotteen ottamiseen.

      Itse en ota koronarokotetta oli se vapaaehtoinen tai pakollinen.

      • Anonyymi

        Mainostelu ei liity koronaan mitenkään, vaan aiempaan vanhempien perseilyyn jossa jotain facebook sivua katsottuaan ovat uskoneet että rokotteet on vaarallisia.

        Ja siitä on seurannut mm. tuhkarokon lisääntyminen.


    • Anonyymi

      Eristysleirille tai eristyskeskuksiin veisivät kaikki, jotka eivät tottelisi tyranniaa. Siinä näyttäisi olevan yksi ehto: tietynlainen koronarokote ja siitä varmennetieto. Omaisuuden ryöstäisivät kaikilta, jotka eivät tuohon menoon suostuisi. Vapauden myöskin pyrkisivät viemään. Peräti ensi vuodelle ovat tuota suunnitelleet. Onko porukka varautunut tuon valtavan riiston varalta?

      • Anonyymi

        Sinäkö muka uskot tuon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö muka uskot tuon?

        Uskonko minä, että nyt on menossa koronanenätesti pitkällä tikulla ja myös valtava yhden taudin seuranta maailmalla. Eristykset ja uudenlainen rna-rokotekehittely, jota ei mahdollinen taustatyöntekijä/esittelijä itsekään ole heti valmiita ottamaan. Näkeekö kaikki muut samaa "unta"? Toivoisinkin, ettei tuollaisia olisi. On kyllä pitkävetinen raskas "uni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonko minä, että nyt on menossa koronanenätesti pitkällä tikulla ja myös valtava yhden taudin seuranta maailmalla. Eristykset ja uudenlainen rna-rokotekehittely, jota ei mahdollinen taustatyöntekijä/esittelijä itsekään ole heti valmiita ottamaan. Näkeekö kaikki muut samaa "unta"? Toivoisinkin, ettei tuollaisia olisi. On kyllä pitkävetinen raskas "uni".

        Kun rokote saadaan maahamme niin se annetaan ensimmäisenä kansanedustajillemme.

        Kyselytunnilla se annetaan kaikille jota saa koko kansa seurata.
        Kieltäytyneet edustajat saavat porttikiellon koko taloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun rokote saadaan maahamme niin se annetaan ensimmäisenä kansanedustajillemme.

        Kyselytunnilla se annetaan kaikille jota saa koko kansa seurata.
        Kieltäytyneet edustajat saavat porttikiellon koko taloon.

        Kansanedustajat ja muut puoluepamput on rokotettu jo Sputnik-V:llä, sillä toimivalla versiolla siitä.


    • Anonyymi

      Onnitteluni, tuon typerämpää juttua täällä ei ole vielä näkynytkää!
      Luultavasti suurin osa kirjoittajista on trolleja, ei kai montakaan noin typerää ihmistä voi maailmassa olla, että moista uskoisi.

    • Anonyymi

      Reset - uusi lisä salaliittoteoriasanakirjaan!

      • Anonyymi

        USA:ssa spekuloitiin jossain vaiheessa FEMA -leireistä.


    • Anonyymi

      Loppu vuotta kohden vauhti lisääntyy. Tuossa nollaus-ohjelmassa on esimerkiksi ensi helmikuu massiivista tautivyöryä ja sairaalajaksoa monelle sekä ilmeisesti sairaalapaikat olisivat jopa täysiä ja kuolemia paljon. Ensi kesänä puolestaan armeija kadulla? Siinä vaiheessa ei pääse kauppohin helposti.

    • Anonyymi

      Joko olet miettinyt mitä otat mukaan kun dösä tulee hakemaan leirille?

      • Anonyymi

        Ei mikään dösä vaan se perinteinen kahleilla ja giljotiinilla varustettu junanvaunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään dösä vaan se perinteinen kahleilla ja giljotiinilla varustettu junanvaunu.

        Mulla tulee kämpän eteen vain tie; miks sulla tulee rautatie?

        Eiks ollu varaa kämppään kauempana radoista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tulee kämpän eteen vain tie; miks sulla tulee rautatie?

        Eiks ollu varaa kämppään kauempana radoista?

        Eihän USA:n FEMA- leirejä ole turhan takia rakennettu?
        Niitähän taitaa olla lähemmäs sata ja niihin mahtuu satoja tuhansia ihmisiä?

        Jotain tässä odotellaan.......


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Eihän USA:n FEMA- leirejä ole turhan takia rakennettu?
        Niitähän taitaa olla lähemmäs sata ja niihin mahtuu satoja tuhansia ihmisiä?

        Jotain tässä odotellaan.......

        Eikös sinne ole väkeä viety joka vuosi 2008 jälkeen kahdesti vuodessa. Ainakin niin on tällä palstalla vakuutettu.

        Uskoisin että ovat jo täysiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe