Minkälaisia kokemuksia on Isknvaimentimesta jonka merkki on Denckermann? Ja voisitteko kertoa mikä olisi hyvä Iskunvaimentimen merkki T oyota Avensikseen? Sachs iskarit oli Opelissa takana ja ei toimineet niinkuin olisi pitänyt. Miksi tehdä iskareita jotka ei toimi?
Iskunvaimennin Denckermann
3
3535
Vastaukset
- Anonyymi
"Ja voisitteko kertoa mikä olisi hyvä Iskunvaimentimen merkki T oyota Avensikseen?"
Alkuperäinen on ainakin ominaisuuksiltaan sellainen, mikä autoon on alunperin tarkoitettu.
Monroe, KYB ja Sachs taitaa olla yleisimmät tarjolla olevat vaihtoehdot. Kyseessä on yleisvaimentimia joiden ominaisuudet ovat vähän sinnepäin mitä alunperin oli tarkoitettu. Jos olet Sachs merkin kokeillut niin seuraavaksi kokeilemaan monroe, KYB tai alkuperäinen. - Anonyymi
Löytyy kokemusta Sachs ja KYB iskareista/jousista ja näistä Sachs huomattavasti parempi. Uusin siis sekä iskarit että jouset samalla.
KYBit erittäin jäykkiä, oikein ärsyttävää se kolina/tärinä epätasaisuuksilla joka alkoi kun jäykät KYBit laitettiin alle.
Sachsit ei läheskään yhtä pintakovia ja ovat huomattavasti lähempänä alkuperäisiä iskareita. Sachs iskarit Vectran takapäässä aivan onnettomat. Iskarit työntää koko ajan ylöspäin ja tuntuu, että eivät toimi toiseen suuntaan ollenkaan niinkuin pitäisi. Etupäässä Sachs iskari toimi kumpaankin suuntaa oikein. Koni merkkiset säädettävät iskarit olisivatkin parhaasta päästä mutta niin on hintakin. Etu ja takapäähän maksaa vähän yli 1000€uroa! Laatu on se joka maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572956
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131007- 89998
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95739
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86625- 48585
