Naisilla on helppoa

Anonyymi

Koska miehet tekee aina aloitteen ja nainen voi vaan antaa pakit tai rakastua mieheen. Ei naisen tarvii edes koroa poistua jotta miehen voisi löytää kumppaniksi. Kaikki tehty naisille helpoksi deittailussa.

22

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastuminen on aivan hel.etin vaikeaa.

      • Anonyymi

        Niin - rakastuminen ei tapahdu ihan noin vain. Vaikeaa naisille, ja vaikeaa miehille. Toki rakastuminen on mahdollista, ehkä.


    • Anonyymi

      Varmaan juuri sen takia heille ei oikein kelpaakaan mikään. Liian helppoa. Ja tietysti naisille tulee siitä kaikkivoipa ja mahtipontinen olo ja miehenkin pitäisi sitten olla samanlainen henkinen pullistelija.

    • Ei naisilla ole mitenkään helpompaa kuin miehillä. Elämässä on monenlaisia tilanteita, eikä kaikki asiat ole niin kuin jotkut tällä palstalla väittävät olevan.

      • Anonyymi

        Älä ota tosissasi tämän palstan juttuja.


    • Anonyymi

      Niin, mitä sitten? Ei ole mun syy, jos miehiä tunkee ovista ja ikkunoista.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan


      • Anonyymi

        Vittu entä jos olisit ite ihastunu ja se sun ihastus on ihastunu johonki toiseen😠 se tunne on aivan perseestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu entä jos olisit ite ihastunu ja se sun ihastus on ihastunu johonki toiseen😠 se tunne on aivan perseestä

        Kyllä se tunne joskus laantuu. Aina ei voi voittaa


    • Anonyymi

      No ei ees🙄

    • Anonyymi

      Olen aikuinen keski-ikäinen nainen ja olen kyllä tehnyt aloitteita. Ei mitään voita, jos mitään ei uskalla, eikä ainakaan saa mitä haluaa.
      En kyllä aina saa mitä haluaisin, mutta niin se vaan menee.

    • Höpönlöpöä. Kotikukkaset ei usein saa miehiltä aloitteita, koska kukapa kotoa tulee hakemaan. Ja eipä saa aktiivisemmatkaan ulkona kulkijat välttämättä aloitteita.

      Jos pirtissä on mielenkiintoisempia pirkkoja, ne äijät ramppaa niiden ympärillä. Nähty.

      Nyt kun on ikää, vikaa siellä ja täällä, eikä hehku uuttuutta, on lapsia, niin saa olla ihan rauhassa iskijöiltä vaikkei edes sormusta sormessa ole mitä kavahtaa. Pärstä toimii pelokkeena. 🤣

      Ei ole irl muuten montaa kertaa koitettu iskeä. Tehdä aloitetta nuorenakaan.

    • Anonyymi

      Naisilla on aina helppoa. Naiset saa miehen, nainen saa työn koska mies palkkaa. Naisten ei tarvii osata mitään. Joku top 10 mies pomona niin se palkkaa heti kokemattoman nätin naisen ennemmin kun kokeneen miehen töihin.

      • Anonyymi

        Minä sain nuorempana yhden työpaikan, vaikka en tiennyt mitään kyseisestä työstä. Pomona oli komea mies, olihan se kiva kun nikkaili silmää harvase päivä. Palkkasi yleensä nuoria naisia. Mistä sit johtuikaan, halusi silmäniloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain nuorempana yhden työpaikan, vaikka en tiennyt mitään kyseisestä työstä. Pomona oli komea mies, olihan se kiva kun nikkaili silmää harvase päivä. Palkkasi yleensä nuoria naisia. Mistä sit johtuikaan, halusi silmäniloa.

        Komea mies-pomo palkkaa nuoria naisia siksi, koska nuorille naisille ei tarvitse maksaa niin suurta palkkaa kuin miehille. Siis tässäkin asiassa on kyseessä raha, eikä mikään silmänilo.
        J.S.V.


    • ha ha ha ei aivan noin mene...

      tietyn ajan jälkeen sitä tyytyy siihen ettei kumppania löydy, olkoot syyt mitkä tahansa.

      miehet ei tee alotetta ellei ole kiinnostava, ei niitä kiinnosta ellei ole tietynlainen nainen, tiettyine ominaisuuksineen.

    • Te, jotka väitätte, että naisen elämä on helppoa: Kysykää naisilta, onko se naisen elämä sittenkään niin helppoa, kuin jotkut tällä palstalla väittävät.

      • Anonyymi

        Mutta sehän on ihan sama mitä naiset siihen sanoisivat, kun kuitenkin valehtelisivat jotenkin. Kyllä palstan vinku-iirot tietää paremmin kuin naiset itse.


      • Anonyymi

        Ei kai tässä elämästä ollut kyse vaan deittailusta. Kai nyt jokainen jonkin vaikeuden keksii jos noin yleisesti kysytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tässä elämästä ollut kyse vaan deittailusta. Kai nyt jokainen jonkin vaikeuden keksii jos noin yleisesti kysytään.

        Ihanko jokaisella naisella on deittailu helppoa ja jokaisella miehellä hankalaa? Rohkenen hieman epäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko jokaisella naisella on deittailu helppoa ja jokaisella miehellä hankalaa? Rohkenen hieman epäillä.

        Hienoa jos osaat epäillä omia liioittelujasi ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa jos osaat epäillä omia liioittelujasi ☺

        Tahtoo sanoa, että sulla ei ole esittää mitään vedenpitäviä väittämiä, joten jatkat liioittelua ja yleistämistä :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe