Puolikuuveikot työllistävät valtavasti

Itämaisen uskonnollisen rakkauden ansiosta syntyy paljon työtä. Esimerkiksi lippujen valmistajat joutuvat väkisinkin painamaan hommia kovasti tuottaakseen uusia lippuja haltioituneiden käyttöön.

Aseteollisuus urakoi kiivaasti valmistaakseen lisää AK-47 -rynnäkkökivääreitä ystävällismielisten hurmohenkisten yllätystysvierailuita varten. Myös muoviräjähteet ovat hyväntahtoisten puolikuuveikkojen suuressa suosiossa, mikä tietenkin työllistää kyseistä alaa merkittävästi. Lentokoneetkin lentävät päin seinää, joten uusia tarvitaan jatkuvasti.

Poliisit ja muu suojeluskunta saavat jatkuvasti rientää paikasta toiseen erilaisten hurmiotuneiden järjestämien riemujuhlien paikkaamisten takia. Kyl hommaa siis riittää.

9

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki kulut pitää läpivalaista, kerta yhteisessä valtiossa veroja kerätään.

• Anonyymi

Uskonnot ja väkivalta kulkevat käsi kädessä. Senhän huomaa jo uskonsotien historiasta.

• Anonyymi

Uskonnolliset ihmiset ovat pirullisia, koska he uskovatkin Saatanaan.

• Anonyymi

Puolikuu ja risti ovat kuin sirppi ja vasara.

• Anonyymi

Kyllä. Niistä ovat ihmiset tykänneet. Samoin kuin muuan Adolf hakaisesta versiostaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Niistä ovat ihmiset tykänneet. Samoin kuin muuan Adolf hakaisesta versiostaan.

Haka versio ratkaisi liikakansoittumisen 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haka versio ratkaisi liikakansoittumisen 🤣

Euroopassa !!!

• Anonyymi

Sellaisia ne kristityt ovat. Varastavat, ryöstävät, raiskaavat, tappavat ja tekevät terrori-iskuja. Kristinusko tulee kieltää lailla, koska kristityt ovat niin pahoja.

• Anonyymi

Muslimien osuus omaisuus-, väkivalta- ja seksuaalirikoksista on moninkertainen kantaväestöön verrattuna, kun suhteutetaan rikosten määrä väestön osien määrään.

Vihervasemmistolaiset ateistit osoittavat ääliömäisyyttään, kun haalivat maahamme aina vain lisää muslimeja pakolaisstatuksella ja luulevat, että he sopeutuisivat ja mukautuisivat kansamme tapoihin ja hyväksyisivät valtiomme lait hylkäämällä oman sharia-lakinsa ja kulttuuriset tapansa. Ei tule tapahtumaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe