suomen lain mukaan 1734 jumalan pilkasta määrättiin kuolemaan

Anonyymi

Onneksi elämme 2020, muuten minutkin olisi idiootit tappaneet 🤣

12

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulet vielä toivomaan, että ihminen olisi sinua rankaissut. Jumalan tuomio on aikalailla rajumpi. Sitä odotellessa 👍

      • Anonyymi

        Minä olen kuollut eikä siellä mitään ollut, miten kuvittelet minun uskovan satuihisi.


    • Nythän voit leikata peniksesi irti ja laittaa mekon päälle, vaatia vielä kaupanpäälle että sinua kutsutaan naiseksi.
      Sellaista normia nykypäivänä jota ei kyllä ymmärrä muut kuin kaltaisesi.

      • Anonyymi

        En sentään marssi kirkon kanssa perseeseen käsiään tunkevien kanssa 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Tappaa myös nyt, 2020, kunhan kristittyjen Jumalan sijaan pilkkaat profeetta Muhammedia. Tai poltat koraanin.

      • Anonyymi

        Rasmus Paludan on vielä hengissä.


    • Anonyymi

      'Tosiaan vain todella sivistymätön moukka, joka ei seuraa aikaansa, luulee että jokin on muuttunut parempaan. Silloin joskus sentään oli oikeudenkäynti, syytetty sai puolustautua ja sitten vasta tuli pyöveli ja löi pään poikki.

      Nyt vuotta 2020 ei pilkasta tulee mitään oikeudenkäynti, vaan tapetaan keskellä kirkasta päivää ja monesti aivan viattomatkin joutuvat vaaraan.

      Mutta siitä mitä ennen on ollut saa itkeä, kun tajuaa itkeä myös nykyaikaa.

      • Anonyymi

        Rasmus Paludan on ahkerasti yrittänyt, eivät päästäneet Ruotsiin vaikka on kansalaisuus.
        Eivät kaikki pelkää.


    • Anonyymi

      Kyllä Rasmuskin on yritetty tappaa siten, että poliisi on joutunut käyttämään hyökkääjää vastaan tuliaseita. Kyllä tässä ajassa henki on herkässä uskonnollisista mielipiteistä ilman oikeudenkäyntiä. Eikä se ole vähenemään, vaan lisääntyy ympäri maapalloa eikä siinä tosiaan auta itkeminen sen suhteen ettei saa sanoa mielipiteitään. Sitä ei kysellä ja Rasmuskin on elinikäisesti merkitty mies. Noutaja on ovella koko loppuelämän.

      • Anonyymi

        Tarvitsee sitten varmasti päästää lisää rauhanomaisia tulijoita maahan.
        Hakea tietenkin valtion kustannuksella kaapunaiset kotiin, valtio ei heitä uskalla vapaaksi päästää. Jos paljastuisi tulevaisuudessa rikos niin valtion varat ei riittäisi korvauksiin.🤣


    • Anonyymi

      4Moos.16:30-32 Mutta jos Herra antaa jotakin erikoista tapahtua ja maa avaa kitansa ja nielaisee heidät kaikkinensa, niin että he elävinä suistuvat tuonelaan, niin siitä tietäkää, että nämä miehet ovat pilkanneet Herraa. Tuskin oli hän saanut kaiken tämän sanotuksi, niin maa avasi kitansa ja nielaisi heidät, heidän asuntonsa, kaiken Koorahin väen ja kaikki heidän tavaransa.

      • Anonyymi

        Jumalan kansan voi kaasuttaa taivaan tuuliin 🤣


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe