Onko mahdollista oteuttaa naiseutta raamatullisesti nyt

Anonyymi

Raamattuhan laittaa naisen kotiin alistuvana. Mieheni sanoo että haluaa minut töihin

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta lässytys ja trollaus. Lue raamattua ymmärryksellä. Usko ei ole tuhansia vuosia vanhojen tapojen apinointia. Henkilökohtaista uskoa eletään tämän päivän maailmassa.

    • Anonyymi

      No joopa joo...

      ST

    • Anonyymi

      "Mieheni sanoo että haluaa minut töihin"

      Sinä, nainen olet miehesi OMAISUUTTA ja palvelija = ORJA!
      Sinun suurin ilosi on palvella miestäsi kiitollisemna ja kiittää Jumalaa alinomaan että saat palvella miestäsi.

      Jos nyt miehesi päättä että menet, töihin ja jos se ei ole syntiä se työnteko, niin sinun tulee iloisella miellellä ja
      Sananl. 31:13
      13 Hän puuhaa villat ja pellavat ja halullisin käsin askartelee.
      joten tee kaikki iloisella ja halukkaalla mielellä.

      ja muista ylistää ja kiittää Jumalaa että olet saanut armon ja laupeuden miehesi edessä.
      Olkoon puheesi aina suloista, suolalla höystettyä!

      • Anonyymi

        Suolapyssyllä ammun perssiissees.

        Terv. ei aloittaja vaann ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suolapyssyllä ammun perssiissees.

        Terv. ei aloittaja vaann ST

        Ei auta :)
        ellet ole havainnut, niin nyt suomessa on normaali kesä keli ja sää:

        vettä sataa ja ei loppua näy : )

        Joten paukkusi, sulaa ennenkuin ehtii perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta :)
        ellet ole havainnut, niin nyt suomessa on normaali kesä keli ja sää:

        vettä sataa ja ei loppua näy : )

        Joten paukkusi, sulaa ennenkuin ehtii perille.

        Nyt puhitaan sellaisista nopeuksista, ettei mihinkään sula. Haluten ja ilolla paukautan. Kiitän jokaisesta osumasta.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhitaan sellaisista nopeuksista, ettei mihinkään sula. Haluten ja ilolla paukautan. Kiitän jokaisesta osumasta.

        ST

        Ps. 55:6
        Ja minä sanoin: jospa minulla olisi siivet niinkuin mettisellä, että minä lentäisin, ja (joskus) lepäisin!

        Ps. 139:9
        Jos minä ottaisin aamuruskon siivet, ja asuisin meren äärissä,

        Sananl. 23:5
        Älä lennätä silmiäs sen jälkeen, jota et sinä taida saada; sillä se tekee itsellensä siivet niinkuin kotka, ja lentää taivasta päin.

        Joten ei auta, ennekuin ehdit edes ajatella, niin olen lentänyt kotkan siivillä kauas pois, aina korkeimille vuorille.

        ja jos en havaitse, niin
        Ps. 91:11
        10 Ei sinua pidä mikään paha kohtaaman, ja ei yhtään vaivaa pidä sinun majaas lähestymän.
        11 Sillä hän on antanut käskyn enkeleillensä sinusta, että he kätkevät sinua kaikissa teissäs,
        12 Että he kantavat sinua käsissä, ettes jalkaas kiveen loukkaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. 55:6
        Ja minä sanoin: jospa minulla olisi siivet niinkuin mettisellä, että minä lentäisin, ja (joskus) lepäisin!

        Ps. 139:9
        Jos minä ottaisin aamuruskon siivet, ja asuisin meren äärissä,

        Sananl. 23:5
        Älä lennätä silmiäs sen jälkeen, jota et sinä taida saada; sillä se tekee itsellensä siivet niinkuin kotka, ja lentää taivasta päin.

        Joten ei auta, ennekuin ehdit edes ajatella, niin olen lentänyt kotkan siivillä kauas pois, aina korkeimille vuorille.

        ja jos en havaitse, niin
        Ps. 91:11
        10 Ei sinua pidä mikään paha kohtaaman, ja ei yhtään vaivaa pidä sinun majaas lähestymän.
        11 Sillä hän on antanut käskyn enkeleillensä sinusta, että he kätkevät sinua kaikissa teissäs,
        12 Että he kantavat sinua käsissä, ettes jalkaas kiveen loukkaisi.

        Kehveli, ohi lensi.

        ST


    • Anonyymi

      Mutta miksi naisen pitäisi olla nuin jos mieskää ei ole uskossa.

    • Anonyymi

      Nyt olet ymmärtänyt väärin.
      Islamin koraani ja suurat käskee tekemään noin.

      Raamattu käskee rakastaa vaimojaan ja huolehtimaan heidän hyvinvoinistaan. Miehillä voi rukouksetkin estyä, jos he kohtelevat vaimojaan huonosti.
      Kristityllä miehellä voi olla vain yksi vaimo. Kristityn on kunnioitettava vaimojaan tasavertaisena elämän jakavana kumppanina.

      Muslimeilla vaimoja voi olla monta ja he vertaavat niiden arvon voi kukin märitellä rahassa tai minkä tahansa arvon mukaan. Muslimi ei anna vaimolle mitään itsenäisyyttä, näkeehän sen jo pukeutumusessakin.

      • Anonyymi

        joopa joo
        ja taas mutkat suoriksi!
        Miten se Paaavli tässäkohden opetti!
        ja mitä sitten tulee:

        NAINEN ON AINA jonkun miehen omistaja.

        ja Jumala itse MÄÄRITTELEE
        mikä on Miehen ja naisen, pojan ja tytön sekä vaarin että mummon:
        ARVO RAHASSA:

        3. Moos. 27:2
        1 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
        2 "Puhu israelilaisille ja sano heille: Jos jollakin on täytettävänä lupaus Herralle ja sinun on arvioitava luvatun ihmisen arvo,
        3 niin arvioitse mies, joka on kahdenkymmenen ja kuudenkymmenen vuoden välillä, viiteenkymmeneen hopeasekeliin pyhäkkösekelin painon mukaan;
        4 mutta jos se on nainen, arvioitse hänet kolmeenkymmeneen sekeliin.
        5 Viisivuotisesta kaksikymmenvuotiseen asti arvioitse miehenpuoli kahteenkymmeneen sekeliin ja vaimonpuoli kymmeneen sekeliin.
        6 Kuukauden vanhasta viisivuotiseen asti arvioitse miehenpuoli viiteen hopeasekeliin ja vaimonpuoli kolmeen hopeasekeliin.
        7 Kuusikymmenvuotinen ja sitä vanhempi miehenpuoli arvioitse viiteentoista sekeliin ja vaimonpuoli kymmeneen sekeliin.

        Joten, naisen arvo: hopeasekeleillä. on huomattavan pieni verrattuna mieheen!

        "4 mutta jos se on nainen, arvioitse hänet kolmeenkymmeneen sekeliin."

        en tässä yhteydessä' ota esille. että. Jeesus, Jumalan POIKA, kavallettiin ja myytiin tähän arvoon!
        ja
        niillä rahoilla ostettiin:
        Matt. 27:7
        Ja neuvoteltuaan he ostivat niillä savenvalajan pellon muukalaisten hautausmaaksi.

        Nyt kaikki, jopa "pahimmat" niskurit jotka eivät tahdo totella Jumalan ja miehen sanaa, tulee tunnustaa, Jumalan Kunniaksi että:

        Aatamista on Jumala sanonut:
        1. Moos. 3:
        17 Ja Aadamille hän sanoi:
        eli Adam eli maa eli punainen eli savi.

        19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

        Nyt naista ei ole otettu maasta eikä ole punainen eikä ole savea!
        vaan Nainen otettiin, ei savesta, vaikka Jumalan Kuva, siitä tehtiin, niin
        Lihasta. kuten Luoma kunnan Kruuna ilmoittaa:

        22 Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.
        23 Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".

        luuta ja lihaa.

        Nyt siis, tämä on erittäin mielenkiitoinen seikka.
        ja esikuva? ja vertaus kuva?

        Nyt ettei TOTUUS mene takaperin kujille ja kaduille, niin
        Nainen voi ottaa, yhden miehen ja jos mies kuolee, toisen eli uuden.

        Mies sitä vastoin voi ottaa 700 vaimoa ja 300 jalkavaimoa, mitä lie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopa joo
        ja taas mutkat suoriksi!
        Miten se Paaavli tässäkohden opetti!
        ja mitä sitten tulee:

        NAINEN ON AINA jonkun miehen omistaja.

        ja Jumala itse MÄÄRITTELEE
        mikä on Miehen ja naisen, pojan ja tytön sekä vaarin että mummon:
        ARVO RAHASSA:

        3. Moos. 27:2
        1 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
        2 "Puhu israelilaisille ja sano heille: Jos jollakin on täytettävänä lupaus Herralle ja sinun on arvioitava luvatun ihmisen arvo,
        3 niin arvioitse mies, joka on kahdenkymmenen ja kuudenkymmenen vuoden välillä, viiteenkymmeneen hopeasekeliin pyhäkkösekelin painon mukaan;
        4 mutta jos se on nainen, arvioitse hänet kolmeenkymmeneen sekeliin.
        5 Viisivuotisesta kaksikymmenvuotiseen asti arvioitse miehenpuoli kahteenkymmeneen sekeliin ja vaimonpuoli kymmeneen sekeliin.
        6 Kuukauden vanhasta viisivuotiseen asti arvioitse miehenpuoli viiteen hopeasekeliin ja vaimonpuoli kolmeen hopeasekeliin.
        7 Kuusikymmenvuotinen ja sitä vanhempi miehenpuoli arvioitse viiteentoista sekeliin ja vaimonpuoli kymmeneen sekeliin.

        Joten, naisen arvo: hopeasekeleillä. on huomattavan pieni verrattuna mieheen!

        "4 mutta jos se on nainen, arvioitse hänet kolmeenkymmeneen sekeliin."

        en tässä yhteydessä' ota esille. että. Jeesus, Jumalan POIKA, kavallettiin ja myytiin tähän arvoon!
        ja
        niillä rahoilla ostettiin:
        Matt. 27:7
        Ja neuvoteltuaan he ostivat niillä savenvalajan pellon muukalaisten hautausmaaksi.

        Nyt kaikki, jopa "pahimmat" niskurit jotka eivät tahdo totella Jumalan ja miehen sanaa, tulee tunnustaa, Jumalan Kunniaksi että:

        Aatamista on Jumala sanonut:
        1. Moos. 3:
        17 Ja Aadamille hän sanoi:
        eli Adam eli maa eli punainen eli savi.

        19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

        Nyt naista ei ole otettu maasta eikä ole punainen eikä ole savea!
        vaan Nainen otettiin, ei savesta, vaikka Jumalan Kuva, siitä tehtiin, niin
        Lihasta. kuten Luoma kunnan Kruuna ilmoittaa:

        22 Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.
        23 Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".

        luuta ja lihaa.

        Nyt siis, tämä on erittäin mielenkiitoinen seikka.
        ja esikuva? ja vertaus kuva?

        Nyt ettei TOTUUS mene takaperin kujille ja kaduille, niin
        Nainen voi ottaa, yhden miehen ja jos mies kuolee, toisen eli uuden.

        Mies sitä vastoin voi ottaa 700 vaimoa ja 300 jalkavaimoa, mitä lie.

        "NAINEN ON AINA jonkun miehen omistaja."
        Hi hi hi heh heh HAH HAH HAH!!!

        St


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "NAINEN ON AINA jonkun miehen omistaja."
        Hi hi hi heh heh HAH HAH HAH!!!

        St

        Yleensä ei Pietari osaa eikä ymmärrä mutta tämä on selvää ja kirkasta:

        2. Piet. 2:19
        19 sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.

        ja monesti väärin tulkittu opetus:
        Ef. 5:
        31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
        32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
        33 Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä.

        Joten tässä, Pyhä Apostoli joka sai oppinsa suoraan Jumalalta opettaa ,että tämä on yhtä ja yksi, sen kanssa että Herra on kuin mies ja Seurakunta on kuin nainen/vaimo.

        Joten Herra sanoo:
        Joh. 15:16
        Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

        Näi ollen nainen ei ole se joka sitten valitsee, vaikka näin opetetaan, ja vielä enemmän:
        Mies on se joka valitsee. kuka hyvin kuka ei hyvin.

        ja nyt Herran opetus:
        Matt. 20:15
        Enkö saa tehdä omallani, mitä tahdon? Vai onko silmäsi nurja sentähden, että minä olen hyvä?'

        Nyt jos Herra tahtoo, voi ja tekee omallaan eli Seurakunnalla ja Seurakunnalle, mitä tahtoo.

        Joten Paavalin opetus on hyvä pitää mielessä, joka paikassa ja aina, kulkiessa ja istuessa ja missä sitten onkaan.

        eli Mies saa sitten tehdä naiselle mitä ikinä tahtoo?
        eli omalleen! tahi omallaan.
        Jopa myydä orjaksi jos tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ei Pietari osaa eikä ymmärrä mutta tämä on selvää ja kirkasta:

        2. Piet. 2:19
        19 sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.

        ja monesti väärin tulkittu opetus:
        Ef. 5:
        31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
        32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
        33 Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä.

        Joten tässä, Pyhä Apostoli joka sai oppinsa suoraan Jumalalta opettaa ,että tämä on yhtä ja yksi, sen kanssa että Herra on kuin mies ja Seurakunta on kuin nainen/vaimo.

        Joten Herra sanoo:
        Joh. 15:16
        Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

        Näi ollen nainen ei ole se joka sitten valitsee, vaikka näin opetetaan, ja vielä enemmän:
        Mies on se joka valitsee. kuka hyvin kuka ei hyvin.

        ja nyt Herran opetus:
        Matt. 20:15
        Enkö saa tehdä omallani, mitä tahdon? Vai onko silmäsi nurja sentähden, että minä olen hyvä?'

        Nyt jos Herra tahtoo, voi ja tekee omallaan eli Seurakunnalla ja Seurakunnalle, mitä tahtoo.

        Joten Paavalin opetus on hyvä pitää mielessä, joka paikassa ja aina, kulkiessa ja istuessa ja missä sitten onkaan.

        eli Mies saa sitten tehdä naiselle mitä ikinä tahtoo?
        eli omalleen! tahi omallaan.
        Jopa myydä orjaksi jos tahtoo.

        Sinkkuelämäsi vaikuttaa raskaalta ja turhauttavalta 🤔

        ST


    • Anonyymi

      Nainen voi tienata paljon enemmän kuin mies, joten ei mitään järkeä jäädä naisen kotiin pidemmäksi aikaa ainakaan.
      Kun mies tienaa 2000e käteen kuussa ja nainen 3500 e niin mitä järkeä on naisen jököttää kotona rätti kourassa?

      • Anonyymi

        Tätä olen pohtinut joskus yön hiljaisina hetkinä, jos ottaisin 100 vaimoa, ja laittaisin heidät kaikki, "pellolle" töihin ja jokainen sitten tuo palkkansa minulle, niin se pakollinen osa mitä Jumala heille suo ja on naisen oikeus ja meihen velvollisuus, eli

        - vaatteet
        - ravinto ja
        - aviollinen oikeus, niin

        rahan tuhlaaminen uusiin vaatteisiin ei ole suotavaa, vaan se voi ostaa, kirpikseltä tahi muusta vastaavasta paikasta.
        jos sitten antaa vaimoille vain niukan leivän ja vähän vettä, niin se taas vaikuttaa ettei vaatteiden koko eli hinta eli arvo nouse liaan suureksi.

        se että sitten se hikinen, velvollisuus että tulee antaa aviollinen oikeus heille, niin toki aina Viisas Salomo sitten päästää tästäkin:
        eli laittaa vaimot, "tappelemaan" kuka saa ja ei saa tulla makuuhuoneeseen!
        kuten Viisas Jaakob toimi:

        1. Moos. 30:
        14 Mutta Ruuben meni kerran ulos nisunleikkuun aikana ja löysi lemmenmarjoja vainiolta ja toi ne äidillensä Leealle. Niin Raakel sanoi Leealle: "Anna minulle poikasi lemmenmarjoja".
        15 Leea vastasi hänelle: "Eikö riitä, että olet vienyt minulta mieheni, koska tahdot ottaa vielä poikani lemmenmarjatkin?" Raakel sanoi: "Olkoon, maatkoon hän tämän yön sinun kanssasi, kunhan saan poikasi lemmenmarjat".
        16 Kun Jaakob illalla palasi vainiolta, meni Leea häntä vastaan ja sanoi: "Minun luokseni sinun on tultava, sillä minä olen ostanut sinut poikani lemmenmarjoilla". Ja hän makasi sen yön hänen kanssaan.

        joten voi hyvinkin vaatia että vaimo, etsii ja tuo herkkuruokaa joka on tehty lemmenmarjoista.
        ja sitten he kaikki, sen vapaa-ajan mitä ei kulu pellolla, eli aamulla kukon laulun aikaan ja aina iltahämärään asti sitten ovat pellolla ja jos aikaa on etsivät sitten lemmenmarjoja.

        hmm, tuliko tätä ajatusta lisää miettiä, vai turhuutta kuten Salomo todistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä olen pohtinut joskus yön hiljaisina hetkinä, jos ottaisin 100 vaimoa, ja laittaisin heidät kaikki, "pellolle" töihin ja jokainen sitten tuo palkkansa minulle, niin se pakollinen osa mitä Jumala heille suo ja on naisen oikeus ja meihen velvollisuus, eli

        - vaatteet
        - ravinto ja
        - aviollinen oikeus, niin

        rahan tuhlaaminen uusiin vaatteisiin ei ole suotavaa, vaan se voi ostaa, kirpikseltä tahi muusta vastaavasta paikasta.
        jos sitten antaa vaimoille vain niukan leivän ja vähän vettä, niin se taas vaikuttaa ettei vaatteiden koko eli hinta eli arvo nouse liaan suureksi.

        se että sitten se hikinen, velvollisuus että tulee antaa aviollinen oikeus heille, niin toki aina Viisas Salomo sitten päästää tästäkin:
        eli laittaa vaimot, "tappelemaan" kuka saa ja ei saa tulla makuuhuoneeseen!
        kuten Viisas Jaakob toimi:

        1. Moos. 30:
        14 Mutta Ruuben meni kerran ulos nisunleikkuun aikana ja löysi lemmenmarjoja vainiolta ja toi ne äidillensä Leealle. Niin Raakel sanoi Leealle: "Anna minulle poikasi lemmenmarjoja".
        15 Leea vastasi hänelle: "Eikö riitä, että olet vienyt minulta mieheni, koska tahdot ottaa vielä poikani lemmenmarjatkin?" Raakel sanoi: "Olkoon, maatkoon hän tämän yön sinun kanssasi, kunhan saan poikasi lemmenmarjat".
        16 Kun Jaakob illalla palasi vainiolta, meni Leea häntä vastaan ja sanoi: "Minun luokseni sinun on tultava, sillä minä olen ostanut sinut poikani lemmenmarjoilla". Ja hän makasi sen yön hänen kanssaan.

        joten voi hyvinkin vaatia että vaimo, etsii ja tuo herkkuruokaa joka on tehty lemmenmarjoista.
        ja sitten he kaikki, sen vapaa-ajan mitä ei kulu pellolla, eli aamulla kukon laulun aikaan ja aina iltahämärään asti sitten ovat pellolla ja jos aikaa on etsivät sitten lemmenmarjoja.

        hmm, tuliko tätä ajatusta lisää miettiä, vai turhuutta kuten Salomo todistaa.

        Sun nysästäs nyt jaksa kukaan tapella. Turhuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun nysästäs nyt jaksa kukaan tapella. Turhuutta.

        Ei tietenkää kukaan jaksa eikä voi tapella, sillä
        Psalmi 38:
        8 Minä olen voimaton ja peräti runneltu, minä parun sydämeni tuskassa.
        -1776
        8 Minä olen ylen paljon runneltu ja lyöty rikki: minä myrisen minun sydämeni kivusta.

        Mitä muuta hillitön nainen voi tehdä kuin parkua sydämen tuskasta!
        Kun ei mies edes yhtä silmäystä suo.
        Turhuutta, on naisen valitus ja itku.

        se hyvä puoli siinä itkussa on että se puhdistaa silmiä ja es mahdollistaa sitten iloiset ja kauniit kasvot.
        Joten kaikilla itkuisilla naisilla on vielä toivoa.


    • Anonyymi

      Raamattuhan ei opeta mitään tuollaista, ainakaan tuolla tavoin, mitä aloittaja väittää.

    • Anonyymi

      Itse kunkin kannattaisi lukea edes hieman enemmän Raamattuaan, niin ei tarvitsisi sekoilla.

      Sananlaskut 31

      10 Kelpo vaimon kuka löytää? Sellaisen arvo on helmiä paljon kalliimpi.
      11 Hänen miehensä sydän häneen luottaa, eikä siltä mieheltä riistaa puutu.
      12 Hän tekee miehellensä hyvää, ei pahaa, kaikkina elinpäivinänsä.
      13 Hän puuhaa villat ja pellavat ja halullisin käsin askartelee.
      14 Hän on kauppiaan laivojen kaltainen: leipänsä hän noutaa kaukaa.
      15 Kun yö vielä on, hän nousee ja antaa ravinnon perheellensä, piioilleen heidän osansa.
      16 Hän haluaa peltoa ja hankkii sen, istuttaa viinitarhan kättensä hedelmällä.
      17 Hän voimalla vyöttää kupeensa ja käsivartensa vahvistaa.
      18 Hankkeensa hän huomaa käyvän hyvin, ei sammu hänen lamppunsa yöllä.
      19 Hän ojentaa kätensä kehrävarteen ja käyttelee värttinää kämmenissään.
      20 Hän avaa kätensä kurjalle, ojentaa köyhälle molemmat kätensä.
      21 Ei pelkää hän perheensä puolesta lunta, sillä koko hänen perheensä on puettu purppuravillaan.
      22 Hän valmistaa itsellensä peitteitä; hienoa pellavaa ja punapurppuraa on hänen pukunsa.
      23 Hänen miehensä on tunnettu porteissa, maanvanhinten seassa istuessansa.
      24 Hän aivinapaitoja tekee ja myy, vöitä hän kauppiaalle toimittaa.
      25 Vallalla ja kunnialla hän on vaatetettu, ja hän nauraa tulevalle päivälle.
      26 Suunsa hän avaa viisauden sanoihin, hänen kielellään on lempeä opetus.
      27 Hän tarkkaa talonsa menoa, eikä hän laiskan leipää syö.
      28 Hänen poikansa nousevat ja kiittävät hänen onneansa; hänen miehensä nousee ja ylistää häntä:
      29 "Paljon on naisia, toimellisia menoissaan, mutta yli niitten kaikkien kohoat sinä".
      30 Pettävä on sulous, kauneus katoavainen; ylistetty se vaimo, joka Herraa pelkää!
      31 Suokaa hänen nauttia kättensä hedelmiä, hänen tekonsa häntä porteissa ylistäkööt.

    • Anonyymi

      Jumala loi sukupuolet täydentämään,rakastamaan ja kunnioittamaan toisiaan. Lapsi on aviopuolisoiden rakkauden hedelmä, silloin, kun he ovat tulleet yhdeksi lihaksi, kuten Raamatussa sanotaan.Raamatusta voi lukea monesta kunnioitetusta seurakunnan naisesta.Tuskin naisen asema nykyisin on kovin musta valkoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe