aiheuttaako esomeprazol unettomuutta

olen käyttänyt 20mg lääkettä n puolitoista kuukautta ja alkanut tulla unettomuutta...ei vaan nukuta vaikka väsyttää
3557
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Esomeprazolista ei ole ainakaan mulle tullut mitään haittoja, edes univaikeuksia.
Otan tuon 20 mg aamuisin.

Äänestä
  • minulla refluksia illalla nukkumaan mennessä,pitäiskö ottaa lääke iltapäivällä aiemmin

    Äänestä

Saattaisi se ehkä auttaa jos ottaisi lääkkeen jo ajoissa ennen nukkumaan menoa, että se kerkee alkaa vaikuttaa kunnolla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

olen käyttänyt 20mg lääkettä n puolitoista kuukautta ja alkanut tulla unettomuutta...ei vaan nukuta vaikka väsyttää

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu