Mitä varten viime viikkoina on joka ikinen ilta Matinkylän rannassa armeijan helikoptereiden ylilento? Tarve tiivistää valvontaa?
Armeijan helikopterit lentää joka ilta
6
260
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai tämä ketään häiritse.
Se kuuluu armeijan tehtäviin.- Anonyymi
niinpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä
Oikeudessa juttu jossa jengiläinen ei ole kuljettanut hänen seuranta laitetta mukana kait ilmavalvontaa on lisättävä. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adbabd67-d4d5-480f-b95e-7fb73d4080ce alla lainaus jutusta
Kysymykset koskevat muun muassa sitä, miten kummallakin jengiläisellä jäi puhelin pois autoreissulta.
- Anonyymi
"Rannikkoprikaatin johtama KESKI20-sotaharjoitus toimeenpannaan 28.10. - 6.11.2020 välisenä aikana Hangon ja Porvoon kaupungin sekä näiden välisten kuntien ja kaupunkien eteläisellä rannikko- ja saaristoalueella."
- Anonyymi
Toi rannikkoprikaati on Suomessa ainoa ulkomaisten merijalkaväen sotaosastoihin verrattavissa oleva maihinnousujoukko.
https://merivoimat.fi/rannikkoprikaati
Kovin suurta sotajoukkoa ei rannikkosotamiehiksi kouluteta. Kolme vuosittaista saapumiserää, ja niissä 600....700 alokasta jokaisessa. Nyt siellä on joku isompi harjoitusrähinä päällä, Pian rantajääkärit lähtee avustamaan Libyaan ja muualle EU:n sotatoimialueille. - Anonyymi
Tottakai lentää, kun alue tarvitsee ylimääräistä valvontaa. Perus Espoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996