https://www.bbc.com/news/election-us-2020-54811410
Itsekin olen nähnyt lukuisia kertoja väitteen, jonka mukaan Biden sai ison määrän lisä-ääniä, kun Trump ei saanut mitään. Tälle on olemassa selitys, kuten linkki kertoo. Virhe oli esityskartassa, ei äänissä.
Demokratian toimivuudelle on täysin olennaista, että äänetenlaskentaprosessiin luotetaan. Ilman tuota luottamusta ei ole demokratiaakaan.
Vaalivirheväitteet tulee selittää
5
<50
Vastaukset
Trump väittää, että se vaalijärjestelmä joka teki hänestä neljä vuotta sitten presidentin ei toimi.
Jos taas se oli neljä vuotta sitten kunnossa, mutta on Trumpin valtakaudella rapautunut, niin kenen syy se sitten on?- Anonyymi
Tuo on tosiaan hyvä kysymys, että mitenkä se vaalijärjestelmä rapautui juuri Trumpin kaudella.
- Anonyymi
En oikeen tykkää luottaa tunnettuihin valehtelijoihin. Uskomatonta että ihmiset kerta toisensa jälkeen äänestää takinkääntäjiä eduskuntaan ja kuvittelee että asiat muuttuu. Hallituksen tehtävä on kerätä mahdollisimman paljon rahaa kansalta ilman että tulee mellakoita
- Anonyymi
Shaquenette, jos lasket vain Bidenin äänet, saat uudet nikelenkkarit.
PrinceJackson, jos heität Trumpin äänet roskiin, saat parasta heroiinia.
Brian, jos lasket Trumpin äänet, raiskaamme äitisi ja hakkaamme faijasi-
BLM- Anonyymi
Ääntenlaskijan olisi melko vaikea tehdä noin ja sitten vielä todistaa se maksajilleen jäämättä kiinni ennen vuoronsa päättymistä. Helpommalla pääsee, jos vain sanoo tehneensä niin, että saa palkkion.
Missäs muuten on todisteet noista Shaquenetten ja kumppaneiden toimista? Linkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740