Sateenkaariparien vihkiminen huolestuttaa konservatiiveja. Suhtautuminen vihkiviin pappeihin on heidän mielestään hiippakunnissa liian lepsua:
https://yle.fi/uutiset/3-11633636
Syvä huoli kirkossa
10
222
Vastaukset
- Anonyymi
Sama huoli on perussuomalaisten vaalitoimistolla. Tynkkynen on aivan ihmeissään.
"Arkkipiispa Luoman mukaan asiasta voidaan olla erimielisiä."
Niin, jos kirkon sisällä voidaan olla erimielisiä monesta muustakin asiasta, niin miksipä ei tästäkin?- Anonyymi
Entäs naispapit?
Ja lesbojakin tietävät heissä olevan. - Anonyymi
Elämme nykyaikaa emmekä menneisyyttä. Tasa-arvoisuus kunniaan, eikö se ole oikeaa kristillisyyttä. Kirkko on menossa oikeaan suuntaan. Kukaan ei voi pitää itseään niitä muita parempana.
- Anonyymi
Minut voi vihkiä vaikka hammasharjan kanssa, koska olemme intiimissä suhteessa päivittäin. Tosin ikuisen rakkauden osoitus ei toteudu, kun harja ryhtyy rupsahtamaan niin vaihtoon joutuu 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei hammasharja voi vastata "tahdon"
- Anonyymi
Se vihkimisenne on paskan väärtti 😠
- Anonyymi
Eivät siis hyväksy toisten pappien omantunnonvapautta.
Lääkäreille he vaativat Räsäsen johdolla omantunnonvapautta aborteista kieltäytymiseen. - Anonyymi
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/kurkkumätä-säikäytti-koronasta-kärsineessä-perussa-–-who-varoitti-jo-kauan-sitten-pandemian-vaikutuksista-latinalaisessa-amerikassa/ar-BB1aMhCF
Lima kurkussa on paha ja siksi yskittävä pois.
Elämässä on oltava järjestys, ettei käy ikävästi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-katsoivat-kaukaisuuteen-uskovat-loytaneensa-helvettia-muistuttavan-maailman/7976586#gs.kuen5o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
