Sateenkaariparien vihkiminen huolestuttaa konservatiiveja. Suhtautuminen vihkiviin pappeihin on heidän mielestään hiippakunnissa liian lepsua:
https://yle.fi/uutiset/3-11633636
Syvä huoli kirkossa
10
222
Vastaukset
- Anonyymi
Sama huoli on perussuomalaisten vaalitoimistolla. Tynkkynen on aivan ihmeissään.
"Arkkipiispa Luoman mukaan asiasta voidaan olla erimielisiä."
Niin, jos kirkon sisällä voidaan olla erimielisiä monesta muustakin asiasta, niin miksipä ei tästäkin?- Anonyymi
Entäs naispapit?
Ja lesbojakin tietävät heissä olevan. - Anonyymi
Elämme nykyaikaa emmekä menneisyyttä. Tasa-arvoisuus kunniaan, eikö se ole oikeaa kristillisyyttä. Kirkko on menossa oikeaan suuntaan. Kukaan ei voi pitää itseään niitä muita parempana.
- Anonyymi
Minut voi vihkiä vaikka hammasharjan kanssa, koska olemme intiimissä suhteessa päivittäin. Tosin ikuisen rakkauden osoitus ei toteudu, kun harja ryhtyy rupsahtamaan niin vaihtoon joutuu 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei hammasharja voi vastata "tahdon"
- Anonyymi
Se vihkimisenne on paskan väärtti 😠
- Anonyymi
Eivät siis hyväksy toisten pappien omantunnonvapautta.
Lääkäreille he vaativat Räsäsen johdolla omantunnonvapautta aborteista kieltäytymiseen. - Anonyymi
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/kurkkumätä-säikäytti-koronasta-kärsineessä-perussa-–-who-varoitti-jo-kauan-sitten-pandemian-vaikutuksista-latinalaisessa-amerikassa/ar-BB1aMhCF
Lima kurkussa on paha ja siksi yskittävä pois.
Elämässä on oltava järjestys, ettei käy ikävästi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-katsoivat-kaukaisuuteen-uskovat-loytaneensa-helvettia-muistuttavan-maailman/7976586#gs.kuen5o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
