Käyttekö te koskaan chatissa juttelemassa vai pidättäydyttekö te vain täällä foorumilla? Passiivinen kun olen, huomasin vasta äsken että tuolla chatin puolellahan on HuuHaa-huonekin jossa voi ihan reaaliajassa jauhaa jaskaa. Pitää kokeilla joskus...
Kysymys HuuHaalaisille
11
544
Vastaukset
- uusi
täällä ja vielä lapsen kengissä näissä cat asiossa, mutta keskustellaan, keskustellaan kun saan hoksottimet toimimaan. Tässä julkisessa on helpompi näin yhtäkkiä jutustella.
- Nainen -67
Hei!
Missä sellainen huone on? Olen niin vihreä näissä toiminnoissa?- Passiivi-Pate
klikkaa ensin hiirellä jotain kohtaa ja heti perään sitten väärää kohtaa, niin löydät sinne. Itsekin löysin sen vahingossa...
- nannukkaN
sie sen huoneen löysit?
- Passiivi-Pate
Taisin klikata hiirellä väärään kohtaan, elikkä vahingossa siis.
- Tyätön
Tyättömillä ei ole varaa mennä joka paikkaan, mulla on varaa vaan tähän huuhaa-palstaan...senki sossu suostuu maksamaan "sosiaalisin perustein".
- mutta kun...
...en koskaan ehdi.sähköpostejanikaan en ehdi lukea kun aina täytyy vaan istua täällä huuhaalla,mutta yritetään !
- NeitiX
Tässäkin on tekemistä..
Ja kuka sitä jaksaa olla skarppina koko aika huutelemassa.. ;D - c.a.p.u
joo. mutta en kyllä oikein kannata tuota chatti touhua.
- quistis
varten se onkin:o)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719