ONKO VÄÄRIN RUKOILLA TRUMPIN

VOITON TAI TAPPION PUOLESTA? Tänään näin uskovan rukoilevan Trumpin vaalivoiton puolesta telkussa. Itse olen rukoillut aivan päinvastaista, sillä minun luterilaisia arvojani ei edusta Trump ollenkaan.

Onko väärin rukoilla Jumalalta jotain vaalivoittoa? Onko Jumalalle väliä kuka voittaa? Onko Jumala aktiivinen poliitikassa? Mikä on luterilainen kanta tai luterilaisen palstan näkemys asiaan?

426

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...minun luterilaisia arvojani ei edusta Trump ollenkaan.

      Onko väärin rukoilla Jumalalta jotain vaalivoittoa? Onko Jumalalle väliä kuka voittaa? Onko Jumala aktiivinen poliitikassa? Mikä on luterilainen kanta tai luterilaisen palstan näkemys asiaan?

      Mikä on sinun näkemyksesi tai luterilaisen kirkon kanta poliittiseen uskonnollisuuteen? Luterilainen kirkko ei tue esimerkiksi Kristillisdemokraatteja Suomessa vaan katsoo minun tietojeni mukaan uskovaisten toimivan jokseenkin kaikkien puolueitten sisältä käsin. Mitä mieltä olette poliittisesta uskonnollisuudesta?

      • Anonyymi

        No ei tietysti edusta kun se on ORTODOKSIKIRKON jäsen ja osin juutalaisia sen suvussakin .


    • Anonyymi

      Minusta rukoilussa on Jeesus, joka opetti seuraavan rukouksen ja tavan, että menee omaan kammioonsa rukoilemaan. Minusta poliittinen rukoilu on ehkä turhasta, vaikka Washingtonin poliittinen rukousaamiainen on ehkä hyvästä?

      "Vuotuinen rukousaamiainen on sen ainoa julkinen tapahtuma. Se on julkinen, sillä vaikka aamiainen on Fellowshipin järjestämä, sitä isännöi Yhdysvaltojen kongressi ja maan presidentti on ollut yksi sen pääpuhujista joka vuosi jo yli 60 vuotta."


      Isä meidän

      Isä meidän, joka olet taivaissa.
      Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
      Tulkoon sinun valtakuntasi.
      Tapahtukoon sinun tahtosi,
      myös maan päällä niin kuin taivaassa.
      Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
      Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
      niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
      jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
      Äläkä saata meitä kiusaukseen,
      vaan päästä meidät pahasta.
      Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.

      • Ehkä haluaisin rukoilla, että Jumala johdata Bideniä, Yhdysvaltojen tulevaa presidenttiä, paremmalle tielle kuin Donald Trumpia. Sen jälkeen voisi rukoilla Isä meidän- rukouksen, jonka mainitsit. Jeesuksen Jumala tietää mitä me tarvitsemme? Poliittisen voiton rukoilemisen puolesta on turha touhua? Ainakin moni amerikkalainen uskovainen, joka kantaa Trumpia, pettyy rukouksissaan näinä päivinä?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Ehkä haluaisin rukoilla, että Jumala johdata Bideniä, Yhdysvaltojen tulevaa presidenttiä, paremmalle tielle kuin Donald Trumpia. Sen jälkeen voisi rukoilla Isä meidän- rukouksen, jonka mainitsit. Jeesuksen Jumala tietää mitä me tarvitsemme? Poliittisen voiton rukoilemisen puolesta on turha touhua? Ainakin moni amerikkalainen uskovainen, joka kantaa Trumpia, pettyy rukouksissaan näinä päivinä?

        "Ainakin moni amerikkalainen uskovainen, joka kantaa Trumpia, pettyy rukouksissaan näinä päivinä?"

        Itse asiassa moni USA:n kristilliseltä raamattuvyöhykkeeltä veti tukensa Trumpilta pois. Ensimmäisneä hänet hylkäsi keväällä "saatanan haltuun" TV-evankelista Pat Robertson ja syynä oli kurdien hylkääminen Pohjois-Syyriassa. Tavallisemmat kristityt varmaankin hylkäsivät etupäässä talouden, koronan ja hataran moraalin vuoksi, joka ei ole esimerkillistä kristillisyyttä


      • Anonyymi

        Isämeidän rukous on loitsu jossa pyydetään kaikenlasta.


      • "Minusta rukoilussa on Jeesus, joka opetti seuraavan rukouksen"

        Isä meidän-rukous ei ole alkujaan Jeesukselta, vaan juutalaisten vihollisilta.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        "Ainakin moni amerikkalainen uskovainen, joka kantaa Trumpia, pettyy rukouksissaan näinä päivinä?"

        Itse asiassa moni USA:n kristilliseltä raamattuvyöhykkeeltä veti tukensa Trumpilta pois. Ensimmäisneä hänet hylkäsi keväällä "saatanan haltuun" TV-evankelista Pat Robertson ja syynä oli kurdien hylkääminen Pohjois-Syyriassa. Tavallisemmat kristityt varmaankin hylkäsivät etupäässä talouden, koronan ja hataran moraalin vuoksi, joka ei ole esimerkillistä kristillisyyttä

        Tuskin ainakaan talouden vuoksi, jonka Trumpin on yleisesti katsottu hoitaneen hyvin.
        Jos Trump olisi kiinnittänyt enemmän huomiota käytökseensä, olisi hän päässyt toiselle kaudelle. Trumpin ala-arvoinen käytös innoitti monia sellaisiakin äänestämään Trumppia vastaan, jotka eivät aiemmin ole vaivautuneet vaaleissa äänestämään, kun vastakkain on ollut normaalimpia poliitikkoja.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        "Ainakin moni amerikkalainen uskovainen, joka kantaa Trumpia, pettyy rukouksissaan näinä päivinä?"

        Itse asiassa moni USA:n kristilliseltä raamattuvyöhykkeeltä veti tukensa Trumpilta pois. Ensimmäisneä hänet hylkäsi keväällä "saatanan haltuun" TV-evankelista Pat Robertson ja syynä oli kurdien hylkääminen Pohjois-Syyriassa. Tavallisemmat kristityt varmaankin hylkäsivät etupäässä talouden, koronan ja hataran moraalin vuoksi, joka ei ole esimerkillistä kristillisyyttä

        Voi voi mitä porukkaa rakkaus puuttuu. Pat on varmaan helluntailainen . Trump ortodoksi . Hatara moraali on kaikilla.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        "Minusta rukoilussa on Jeesus, joka opetti seuraavan rukouksen"

        Isä meidän-rukous ei ole alkujaan Jeesukselta, vaan juutalaisten vihollisilta.

        Jeesus on juutalaisten vihollinen no 1.


    • Anonyymi

      Rukoilu on saamattoman ihmisen henkistä nostamista, toimi älä piipitä 🤣

      • On se jotain muuta. Jeesus opetti rukoilemaan ja hän rukoili kiirastorstaina. Meillä on samanlaisia tarpeita suurten asioitten edessä kuin lihaksi tulleella Jumalalla?


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        On se jotain muuta. Jeesus opetti rukoilemaan ja hän rukoili kiirastorstaina. Meillä on samanlaisia tarpeita suurten asioitten edessä kuin lihaksi tulleella Jumalalla?

        Minä en maksa kirkollisveroa, enkä rukoile 🤣


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        On se jotain muuta. Jeesus opetti rukoilemaan ja hän rukoili kiirastorstaina. Meillä on samanlaisia tarpeita suurten asioitten edessä kuin lihaksi tulleella Jumalalla?

        Raamatun mukaan Israelin Jumala oli Jerusalemissa asunut mies. Oli "liha".

        On nähty, ettei rukoksilla ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en maksa kirkollisveroa, enkä rukoile 🤣

        Sä maksat kymmenen prossaa synagogalle .


    • Täytyy myöntää, että keskiviikkoaamuna kauhistuin sydänjuuriani myöten, kun näytti, että Trump saattaa sittenkin voittaa, ja silloin jotain epätoivoisen rukouksen kaltaista heitin.

      • Minäkin rukoilin tässä lähipäivinä, että Trump ei voittaisi. Kyseessä ei ole niinkään halusta, että Biden voittaisi vaan, että ei enää neljää vuotta Trumpia. Minusta hän oli huono presidentti?


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minäkin rukoilin tässä lähipäivinä, että Trump ei voittaisi. Kyseessä ei ole niinkään halusta, että Biden voittaisi vaan, että ei enää neljää vuotta Trumpia. Minusta hän oli huono presidentti?

        No sinähän sitten olet jo poliittinen kun rukoilet tai toivot Bidenin voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän sitten olet jo poliittinen kun rukoilet tai toivot Bidenin voittoa.

        Rukoilin Bidenin puolesta, olen SDP.n kannattaja ollut koko pitkän ikäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilin Bidenin puolesta, olen SDP.n kannattaja ollut koko pitkän ikäni.

        Itse olen rukoillut, että Jumalan tahto tapahtuisi. Jumala kurittaa kansoja, että ne tekisivät parannuksen. Jos Trump on vitsana, niin olkoon sitten niin, jos Biden, niin olkoon sitten niin.

        Jos joku juttu tulee Jumalalta, niin me voidaan kiittää siitä vaikka se tekeekin kipeää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän sitten olet jo poliittinen kun rukoilet tai toivot Bidenin voittoa.

        Tässä oli tarkoitus osittain kysellä sitä, että sopiiko uskonto ja politiikka yhteen? Itse olen KD:n jäsen. Puolueeni on uskonnollisesti värittynyt yleispuolue, mutta kannatus ei ole samaa luokkaa kuin Saksan CDU, joka muistaakseni tulee sanoista Kristillisdemokraattinen Unioni? Saksassa uskonto on osin valtapolitiikassa ja jossain Iranissa aika vahvasti muslimien taholta. Mutta Suomessa luterilainen kirkko on poliittisesti sitoutumaton valtion kirkko? Oikeastaan tähän halusin keskustelu, mutta nyt se on mennyt Yhdysvaltain vaalien ympärille. Pitää tulevaisuudessa aloittaa ilmesesti joku uusi aloitus.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minäkin rukoilin tässä lähipäivinä, että Trump ei voittaisi. Kyseessä ei ole niinkään halusta, että Biden voittaisi vaan, että ei enää neljää vuotta Trumpia. Minusta hän oli huono presidentti?

        Minä olen rukoillut pitkin syksyä aina Trumpin naaman nähdessäni: päästä meidät pahasta. Taitaa olla rukousvastaus tiedossa.:)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tässä oli tarkoitus osittain kysellä sitä, että sopiiko uskonto ja politiikka yhteen? Itse olen KD:n jäsen. Puolueeni on uskonnollisesti värittynyt yleispuolue, mutta kannatus ei ole samaa luokkaa kuin Saksan CDU, joka muistaakseni tulee sanoista Kristillisdemokraattinen Unioni? Saksassa uskonto on osin valtapolitiikassa ja jossain Iranissa aika vahvasti muslimien taholta. Mutta Suomessa luterilainen kirkko on poliittisesti sitoutumaton valtion kirkko? Oikeastaan tähän halusin keskustelu, mutta nyt se on mennyt Yhdysvaltain vaalien ympärille. Pitää tulevaisuudessa aloittaa ilmesesti joku uusi aloitus.

        ”Suomessa luterilainen kirkko on poliittisesti sitoutumaton valtion kirkko?”

        Suomessa ei varsinaisesti ole valtion kirkkoa, eikä kirkko organisaationa ole puoluepoliittisesti sitoutunut. Kirkon piirissä tosin on mm. herätysliikkeitä, joilla ainakin on ollut vahva sidos johonkin puolueeseen.

        Politiikka voidaan myös hahmottaa olevan yhteisten asioiden yhteiskunnallista hoitamista. Eli puolueetonkin voi ottaa kantaa moniin poliittisiin kysymyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen rukoillut, että Jumalan tahto tapahtuisi. Jumala kurittaa kansoja, että ne tekisivät parannuksen. Jos Trump on vitsana, niin olkoon sitten niin, jos Biden, niin olkoon sitten niin.

        Jos joku juttu tulee Jumalalta, niin me voidaan kiittää siitä vaikka se tekeekin kipeää.

        Siis et sitten tiedä että Jumala on rakkaus. Iäti kestää armonsa....


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”Suomessa luterilainen kirkko on poliittisesti sitoutumaton valtion kirkko?”

        Suomessa ei varsinaisesti ole valtion kirkkoa, eikä kirkko organisaationa ole puoluepoliittisesti sitoutunut. Kirkon piirissä tosin on mm. herätysliikkeitä, joilla ainakin on ollut vahva sidos johonkin puolueeseen.

        Politiikka voidaan myös hahmottaa olevan yhteisten asioiden yhteiskunnallista hoitamista. Eli puolueetonkin voi ottaa kantaa moniin poliittisiin kysymyksiin.

        Meillä on Venäläinen ortodoksikirkko jota johtaa Moskova . Ei olla ihan itsenäisiä vielä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on Venäläinen ortodoksikirkko jota johtaa Moskova . Ei olla ihan itsenäisiä vielä.

        Anonyymi: "Meillä on Venäläinen ortodoksikirkko jota johtaa Moskova . Ei olla ihan itsenäisiä vielä."

        Suomen ortodoksinen kirkko ei ole Moskovan alaisuudessa vaan Konstantinpolin Patriarkaatin. Lisäksi Suomen kirkko on autonominen. Joten olet väärässä.

        "Suomen ortodoksinen kirkko (ruots. Ortodoxa kyrkan i Finland) on Suomessa toimiva autonominen osa maailmanlaajuista ortodoksista kirkkoa. Kirkko on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon ohella toinen Suomen kansankirkoista, joilla on virallinen asema lainsäädännössä. Se kuuluu autonomisena eli itsehallinnollisena kirkkokuntana Konstantinopolin ekumeenisen patriarkaatin alaisuuteen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen rukoillut, että Jumalan tahto tapahtuisi. Jumala kurittaa kansoja, että ne tekisivät parannuksen. Jos Trump on vitsana, niin olkoon sitten niin, jos Biden, niin olkoon sitten niin.

        Jos joku juttu tulee Jumalalta, niin me voidaan kiittää siitä vaikka se tekeekin kipeää.

        EI jumalaa ole olemassakaan, miksi ei huolehdi että sodat loppuisivat uskonto tappaa eniten ihmisiä.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tässä oli tarkoitus osittain kysellä sitä, että sopiiko uskonto ja politiikka yhteen? Itse olen KD:n jäsen. Puolueeni on uskonnollisesti värittynyt yleispuolue, mutta kannatus ei ole samaa luokkaa kuin Saksan CDU, joka muistaakseni tulee sanoista Kristillisdemokraattinen Unioni? Saksassa uskonto on osin valtapolitiikassa ja jossain Iranissa aika vahvasti muslimien taholta. Mutta Suomessa luterilainen kirkko on poliittisesti sitoutumaton valtion kirkko? Oikeastaan tähän halusin keskustelu, mutta nyt se on mennyt Yhdysvaltain vaalien ympärille. Pitää tulevaisuudessa aloittaa ilmesesti joku uusi aloitus.

        Suomen kirkko on varsin hyvähenkinen kun vertaa muihin lahkolaisiin ja maihin


    • Minä olen myös rukoillut että Jumala varjelisi vastaisuudessa Yhdysvaltojen kansaa ettei se enää sortuisi valitsemaan mitään hupiukkoja Valkoiseen taloon jotka on sitten suorastaan kantamalla kannettava sieltä ulos kun eivät muuten suostu lähtemään.

      Aamen

      • Tuo oli hauskasti sanottu. Siitä yksi äänestysääni minulta. Hyvää yötä, sillä itse taidan alkaa nyt nukkumaan! Ehkä yöllä tänne joku vielä kirjoittaa! Tuntuu siltä, että tämä palsta on nyt hiljaisempi kuin aikaisemmin - onko väitteeni hiljaisuuden suhteen harha?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tuo oli hauskasti sanottu. Siitä yksi äänestysääni minulta. Hyvää yötä, sillä itse taidan alkaa nyt nukkumaan! Ehkä yöllä tänne joku vielä kirjoittaa! Tuntuu siltä, että tämä palsta on nyt hiljaisempi kuin aikaisemmin - onko väitteeni hiljaisuuden suhteen harha?

        👍👍👍


      • Mitä nyt olen Don Junioria nähnyt ja kuullut, hän vaikuttaa olevan jopa pahempi versio isästään. Suorastaan pelottava tyyppi ja ilmeinen psykopaatti. Toivottavasti olen väärässä.

        Jos olisin uskovainen, sanoisin että Don Jr. vaikuttaa kovasti antikristukselta. 😀😬


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mitä nyt olen Don Junioria nähnyt ja kuullut, hän vaikuttaa olevan jopa pahempi versio isästään. Suorastaan pelottava tyyppi ja ilmeinen psykopaatti. Toivottavasti olen väärässä.

        Jos olisin uskovainen, sanoisin että Don Jr. vaikuttaa kovasti antikristukselta. 😀😬

        Joo en tunne häntä kauhean hyvin. Nyt toki mesoaa isänsä puolesta ja mitäpä ei poika tekisi. Ivanka Kushner tuntuu sen sijaan mukiinmenevältä


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mitä nyt olen Don Junioria nähnyt ja kuullut, hän vaikuttaa olevan jopa pahempi versio isästään. Suorastaan pelottava tyyppi ja ilmeinen psykopaatti. Toivottavasti olen väärässä.

        Jos olisin uskovainen, sanoisin että Don Jr. vaikuttaa kovasti antikristukselta. 😀😬

        Don Jr. on vähintäänkin yhtä luonnevikainen kuin isänsä. Ivanka kehuu usein, että hänellä on yhtä suuri ego kuin isällään, mutta hän osaa peittää sen käytöstapojen alle. Kumpi lie vaarallisempaa? Sekä Don Jr. että Ivanka ovat haaveilleet poliittisesta urasta. Nähtäväksi jää tuleeko Trumpeista politiikan family non grata. Republikaanien on ainakin tehtävä puolueen sisällä rehellistä tiliä viime vuosista. Muuten puolue voi jopa hajota kahtia. Maltilliset republikaanit eivät tunnista sitä enää omakseen.


      • "Minä olen myös rukoillut että Jumala varjelisi vastaisuudessa Yhdysvaltojen kansaa ettei se enää sortuisi valitsemaan mitään hupiukkoja...."

        Minä siunaan tuon rukouksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Don Jr. on vähintäänkin yhtä luonnevikainen kuin isänsä. Ivanka kehuu usein, että hänellä on yhtä suuri ego kuin isällään, mutta hän osaa peittää sen käytöstapojen alle. Kumpi lie vaarallisempaa? Sekä Don Jr. että Ivanka ovat haaveilleet poliittisesta urasta. Nähtäväksi jää tuleeko Trumpeista politiikan family non grata. Republikaanien on ainakin tehtävä puolueen sisällä rehellistä tiliä viime vuosista. Muuten puolue voi jopa hajota kahtia. Maltilliset republikaanit eivät tunnista sitä enää omakseen.

        Onko historiassa näyttöä ,että jumala olisi siunannut hyvillä johtajilla?


      • Anonyymi

        Puhu vasta sitten, kun vaalitulos on varmistettu, täytyykö kantaa. Nyt puhut omia toiveitasi ja mutujasi. Eihän sieltä vielä tarvitse lähteä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko historiassa näyttöä ,että jumala olisi siunannut hyvillä johtajilla?

        ei monta ole näkynyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko historiassa näyttöä ,että jumala olisi siunannut hyvillä johtajilla?

        "Onko historiassa näyttöä ,että jumala olisi siunannut hyvillä johtajilla?" Nyt on.Bidenillä. Valehtelijan ja törkyturvan jälkeen jenkit äänestivät kunnon miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko historiassa näyttöä ,että jumala olisi siunannut hyvillä johtajilla?

        Suomessa on näyttöä koko ajan. Sekä presidentti että pääministeri ovat parasta mitä maasta löytyy.


      • Repe_RuutikaIIo kirjoitti:

        Suomessa on näyttöä koko ajan. Sekä presidentti että pääministeri ovat parasta mitä maasta löytyy.

        En tietenkään väitä että Jumalalla olisi tähän osuutta, mutta jos uskoo sellaiseen, niin siinä tapauksessa kai on.


    • Anonyymi

      Rukoilu on tyhjää höpinää mutta ajatellaan rakastavia ajatuksia ihmiskunnalle. Ajatuksen voima on valtava, niin vihaisen kuin hyvänkin ajatuksen.

    • Anonyymi

      On oikein rukoilla abortin vastaisuutta. Trumpin Jumala jo hylkäsi, ei auta enää..

    • Anonyymi

      Rukoileminen on toisen puolesta aina oikein, mutta omasta puolesta rukoileminen on sopimatonta.

      • Anonyymi: "Rukoileminen on toisen puolesta aina oikein, mutta omasta puolesta rukoileminen on sopimatonta."

        Itse olin runsas vuosikymmenen sitten yhden yön ja vähän päivääkin putkassa. Siellä rukoilin Isä meidän -rukousta ja itseni puolesta, sillä en tiennyt milloin pääsen pois ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Oli jonkunlainen hätä ja itsensä puolesta rukoilu auttoi. Olen ollut kilttipoika ja se ainut putkassa olo kerta oli pienoinen järkytys, joka sai turvautumaan Jumalaan ja pyytämään apua häneltä itselleen. Samoin jos olisin vakavasti sairas niin tietysti rukoilisin omasta puolestani. Minusta itsensä puolesta rukoileminen on sallittavaa ja hyväksi?


      • Anonyymi

        Mitä kummaa!
        Kerropa tarkemmin, mitä rukoileminen siis on? Emmekö voi pyytää rauhaa ja parannusta itsellemme? Meidän on jäätävä epätoivoon ja hätään ilman rukouksen tuomaa helpotusta.

        Miksi itsekäs ihminen välittäisi muiden onnistumisista.
        Olet varmaan aika harvinainen rukoilija, jos rukoilet vain toisten puolesta.


    • Anonyymi

      Saahan sitä rukoilla mitä tahnsa mutta turha kuvitella, että Jumala vastaisi aina myönteisesti

    • Anonyymi

      "ONKO VÄÄRIN RUKOILLA TRUMPIN PUOLESTA"

      On, koska Jumala ei pidä häviäjistä.

      • Ei pidä paikkansa väite, sillä Jumala rakastaa kaikkia. Jumala on rakkaus, joka uhrasi Poikansa, jotta kaikille olisi mahdollista ikuinen elämä uskon kautta.

        Taidan rukoilla nyt rukoilla Trumpin puolesta, että hän pelastuisi kaiken tekemänsä vääryyden jälkeen.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa väite, sillä Jumala rakastaa kaikkia. Jumala on rakkaus, joka uhrasi Poikansa, jotta kaikille olisi mahdollista ikuinen elämä uskon kautta.

        Taidan rukoilla nyt rukoilla Trumpin puolesta, että hän pelastuisi kaiken tekemänsä vääryyden jälkeen.

        Sehän olisi mitä otollisin rukous.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa väite, sillä Jumala rakastaa kaikkia. Jumala on rakkaus, joka uhrasi Poikansa, jotta kaikille olisi mahdollista ikuinen elämä uskon kautta.

        Taidan rukoilla nyt rukoilla Trumpin puolesta, että hän pelastuisi kaiken tekemänsä vääryyden jälkeen.

        Minä rukoilen että Biden pelastuisi.


      • Tipale kirjoitti:

        Sehän olisi mitä otollisin rukous.

        Tänä iltana kerran rukoilen kaikkien elossa olevien Yhdysvaltain presidenttien puolesta - Obama ilmeisesti tarvitsee Jumalaa yhtä paljon kuin Trump, vaikka oli paljon parempi pressana.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tänä iltana kerran rukoilen kaikkien elossa olevien Yhdysvaltain presidenttien puolesta - Obama ilmeisesti tarvitsee Jumalaa yhtä paljon kuin Trump, vaikka oli paljon parempi pressana.

        Toista kerrotaan Yhdysvalloissa, Obama oli historian huonoin presidentti.

        "Nyt kun Barack Obama on poissa virastaan, presidentin "asiantuntijat" ja historioitsijat asettavat hänet yhdeksi kansakuntamme suurimmista presidenteista, sijoittaen hänet Washingtoniin, Lincolniin, Jeffersoniin ja Trumaniin.
        Obaman presidenttiys oli varmasti seurannaisvaikutuksia, mutta se ei ollut mitenkään suuri. "Suuruuden" kerrontaa työntävät tiedotusvälineet ja Obaman sisäpiiri, jotka työskentelevät aggressiivisesti varmistaakseen, että heidän versionsa Obaman perinnöstä kirjataan historiankirjoihin.
        Historian huonoin presidentti: Barack Obaman perintö kokoaa kaksisataa epämiellyttävää totuutta Obaman presidenttiydestä - tosiasiat, jotka määrittelevät hänen perintönsä: hänen todellinen vaikutuksensa talouteen; Katastrofi, joka on Obamacare; hänen järkyttävät väärinkäytöksensä veronmaksajien dollareita; hänen katkerasti eripurainen hallintotyylinsä; hänen häpeämätön perustuslain anastamisensa; hänen monet skandaalinsa ja salailunsa; hänen politiikkansa epäonnistumiset kotimaassa ja ulkomailla; hallituksen vallan ennennäkemätön laajentaminen... Ja paljon muuta."

        ttps://www.amazon.com/Worst-President-History-Legacy-Barack-ebook/dp/B01HE7KDWQ


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa väite, sillä Jumala rakastaa kaikkia. Jumala on rakkaus, joka uhrasi Poikansa, jotta kaikille olisi mahdollista ikuinen elämä uskon kautta.

        Taidan rukoilla nyt rukoilla Trumpin puolesta, että hän pelastuisi kaiken tekemänsä vääryyden jälkeen.

        Trump on valheen orja ja hänen tukijansa petoksen puolustajia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toista kerrotaan Yhdysvalloissa, Obama oli historian huonoin presidentti.

        "Nyt kun Barack Obama on poissa virastaan, presidentin "asiantuntijat" ja historioitsijat asettavat hänet yhdeksi kansakuntamme suurimmista presidenteista, sijoittaen hänet Washingtoniin, Lincolniin, Jeffersoniin ja Trumaniin.
        Obaman presidenttiys oli varmasti seurannaisvaikutuksia, mutta se ei ollut mitenkään suuri. "Suuruuden" kerrontaa työntävät tiedotusvälineet ja Obaman sisäpiiri, jotka työskentelevät aggressiivisesti varmistaakseen, että heidän versionsa Obaman perinnöstä kirjataan historiankirjoihin.
        Historian huonoin presidentti: Barack Obaman perintö kokoaa kaksisataa epämiellyttävää totuutta Obaman presidenttiydestä - tosiasiat, jotka määrittelevät hänen perintönsä: hänen todellinen vaikutuksensa talouteen; Katastrofi, joka on Obamacare; hänen järkyttävät väärinkäytöksensä veronmaksajien dollareita; hänen katkerasti eripurainen hallintotyylinsä; hänen häpeämätön perustuslain anastamisensa; hänen monet skandaalinsa ja salailunsa; hänen politiikkansa epäonnistumiset kotimaassa ja ulkomailla; hallituksen vallan ennennäkemätön laajentaminen... Ja paljon muuta."

        ttps://www.amazon.com/Worst-President-History-Legacy-Barack-ebook/dp/B01HE7KDWQ

        Yhdysvalloissa kerrotaan toista ja kolmattakin, kuten että Maa on litteä.

        Obama oli pressa josta amerikkalaiset saivat olla hyvin ylpeitä. Siksi hänestä levitettiin ja yhä levitetään mitä sairaimpia valheita. Musta, sivistynyt ja fiksu, eihän sellainen käy lainkaan!


    • Anonyymi

      Ei luulisi olevan paha asia rukoilla Israelin siunaajan puolesta.

      • Se on nimenomaan paha asia rukoilla palestiinalaisten kiroajan puoleta mutta Jumala sai tarpeekseen tästä sirkuksesta NYT.


      • Jumala ei ilmeisesti häntä noin vain siunaa, jos pitää vielä erikseen rukoilla.


      • Anonyymi

        Pitäisikö minun siunata Trumpin syntejä, koska hän siunaa Israelin syntejä? En tiedä sinun logiikastani, mutta minun logiikkani mukaan siinä joutuisi osalliseksi monien synneistä.


      • Anonyymi

        Miksi varkaille pitäisi rukoilla siunausta? Syytä muistaa että juutalaiset ovat varastaneet maansa palestiinalaisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi varkaille pitäisi rukoilla siunausta? Syytä muistaa että juutalaiset ovat varastaneet maansa palestiinalaisilta.

        On todella surullista,häpäisevät kansansa vääryyttä tekemällä!


      • Miten Trump Israelin asemaa paransi jos sitä tarkoitat? Iranilla on nyt entistä suurempi ydinasevarasto koska Trump lähti pois Iran sopimuksesta ja USA käytännössä on käytännössä poistunut alueelta uskottavana toimijana. KurdititTrump jätti oman onnensa nojaan ymym


    • Kaitpa sitä voi rukoilla ihan mitä tahansa . Jos tuosta sinun rukoilustasi jotain voisi sanoa niin ainakin siinä tuntuu olevan "potkua"

      Kannattaisiko sinun jatkossa keskittyä enemmänkin tällaisiin "maailmanparannus" rukouksiin ✨

    • Anonyymi

      Olet rukoillut oikein, hyvän puolesta.

    • Minä juuri rukoilin sängyssä ennen nukkumaan menoa kaikkien elossa olevien Yhdysvaltain presidenttien puolesta ja vielä tulevan. Muistin myös Trumpin. Joten saa Trumpin puolesta rukoilla, mutta hänen voittonsa puolesta ei kannata rukoilla, sillä se ei ilmeisesti enää ole mitenkään mahdollista tai ainakin siihen tulokseen on Yhdysvalloista tultu.

      Hyvää yötä!

    • Anonyymi

      Uskonto ja politiikka täytyy pitää erillään. Emme voi vedota jumalaan poliittisessa päätöksenteossa.
      Voimme rukoilla poliitikoille ymmärrystä ja oikeudenmukaisuutta, voimia ja rakkautta vähäosaisia kohtaan, mutta emme voi rukoilla, että määrätty poliitikko tekisi meidän tarkoituksiemme mukaiset päätökset.
      Minusta on tärkeätä sanoa, että on mahdotonta väittää, että joku poliitikko on jumalan valitsema ihmisten pelastaja.
      Ei ole. Ei koskaan.

    • Anonyymi

      Vetoan yhdessä Bidenin kanssa, että kaikkialla, myös tällä foorumilla, kristinuskon vastaiset voimat lopettavat vihaviestinnän. Jutellaan yhdessä ja asiallisesti ajankohtaisista asioista toistamme kunnioittaen ja pyrkien ymmärtämään. Minusta tuo Bidenin vetoomus oli hyvä ja tärkeä. Tämä on se rukouksemme nyt - Jeesuksen nimeen. Amen

      • Anonyymi

        Bidenhan on katolinen kristitty ja Harris Baptistikirkon jäsen eli karismaattinen uskovainen!


      • Trumpin fanaattisimmat kannattajat valehtelevat Trumpiakin enemmän, he toistavat kaikki Trumpin valheet ja sitten omat siihen päälle...


      • a-teisti kirjoitti:

        Trumpin fanaattisimmat kannattajat valehtelevat Trumpiakin enemmän, he toistavat kaikki Trumpin valheet ja sitten omat siihen päälle...

        Ainakin Suomessa, koska trumpismit on lokalisoitava.


      • Anonyymi

        "Ei Biden tietenkään ole tuollaista vetoomusta missään antanut."

        Biden vetosi, että kaikkien tulisi toimia yhdessä eikä olla vihollisia. Tämä koskee myös tätä foorumia koska ajatus on yleismaailmallinen, että kaikkinainen vihaviestintä tulisi lopettaa. Vai oletko Repe tosiaan sitä mieltä, että Biden tahtoo vihaviestinnän jatkuvan eri osapuolten välillä?


      • Anonyymi

        Jep jep :)) Yritä nyt vihdoinkin vähän rauhoittua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei Biden tietenkään ole tuollaista vetoomusta missään antanut."

        Biden vetosi, että kaikkien tulisi toimia yhdessä eikä olla vihollisia. Tämä koskee myös tätä foorumia koska ajatus on yleismaailmallinen, että kaikkinainen vihaviestintä tulisi lopettaa. Vai oletko Repe tosiaan sitä mieltä, että Biden tahtoo vihaviestinnän jatkuvan eri osapuolten välillä?

        Black Libe Matter-liike ei hyväksy BIdenin rauhanvetoomusta kansalaisten kesken, vaan vaatii nyt päästä Bidenin puheille omine käskyineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Black Libe Matter-liike ei hyväksy BIdenin rauhanvetoomusta kansalaisten kesken, vaan vaatii nyt päästä Bidenin puheille omine käskyineen.

        Mikä se tuollainen liike on?


    • Anonyymi

      Ei ole väärin vaan oikein, jos rukoilet että hän tulisi järkiinsä, ja alkaisi käyttäytyä kuin (sivistynyt) ihminen. Tosiaan sekin jo riittäisi että alkaisi käyttäytyä kuin ihminen, ei sillä sivistyksellä niin väliä ole.

    • ”Onko väärin rukoilla Jumalalta jotain vaalivoittoa?”

      Ei kai sellainen ole mitenkään väärin. Mutta emme saa vaatia tai käskeä Jumalan tekemään mitään, sillä se ei ole meidän päätäntävallassamme.

      • FAlTH.HOPE.LOVE: ”Onko väärin rukoilla Jumalalta jotain vaalivoittoa?”

        mummomuori: "Ei kai sellainen ole mitenkään väärin. Mutta emme saa vaatia tai käskeä Jumalan tekemään mitään, sillä se ei ole meidän päätäntävallassamme."

        Sitten minä taidan rukoilla joka vaaleissa Kristillisdemokraattien puolesta. Olen KD:n jäsen ja toivoisin puolueen kannatuksen olevan ainakin 8 prosenttia, mutta siihen taitaa olla mahdotonta päästä. Tietysti Jumalalle kaikki on mahdollista?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        FAlTH.HOPE.LOVE: ”Onko väärin rukoilla Jumalalta jotain vaalivoittoa?”

        mummomuori: "Ei kai sellainen ole mitenkään väärin. Mutta emme saa vaatia tai käskeä Jumalan tekemään mitään, sillä se ei ole meidän päätäntävallassamme."

        Sitten minä taidan rukoilla joka vaaleissa Kristillisdemokraattien puolesta. Olen KD:n jäsen ja toivoisin puolueen kannatuksen olevan ainakin 8 prosenttia, mutta siihen taitaa olla mahdotonta päästä. Tietysti Jumalalle kaikki on mahdollista?

        Ai sä käyt Jumalan kanssa prosenttikauppaa?


      • KTS kirjoitti:

        Ai sä käyt Jumalan kanssa prosenttikauppaa?

        En käy prosenttikauppaa vaan toivoisin KD:n nousevan puolueena noin 8 prosenttiin ja ohi Vasemmistoliitosta. Silloin se olisi ehkä puolueena haluttavampi hallituskumppani? En käy prosenttikauppaa vaan toivon, että puolueella menee hyvin yleensä. :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        FAlTH.HOPE.LOVE: ”Onko väärin rukoilla Jumalalta jotain vaalivoittoa?”

        mummomuori: "Ei kai sellainen ole mitenkään väärin. Mutta emme saa vaatia tai käskeä Jumalan tekemään mitään, sillä se ei ole meidän päätäntävallassamme."

        Sitten minä taidan rukoilla joka vaaleissa Kristillisdemokraattien puolesta. Olen KD:n jäsen ja toivoisin puolueen kannatuksen olevan ainakin 8 prosenttia, mutta siihen taitaa olla mahdotonta päästä. Tietysti Jumalalle kaikki on mahdollista?

        ”Sitten minä taidan rukoilla joka vaaleissa Kristillisdemokraattien puolesta.”

        Mikset voisi? Rukoileehan moni lottovoiton saamisen puolesta.

        ”Olen KD:n jäsen ja toivoisin puolueen kannatuksen olevan ainakin 8 prosenttia, mutta siihen taitaa olla mahdotonta päästä.”

        On hyvä että suomessa on paljon erilaisia pienpuolueita. Tällä hetkellä taitaa olla että KD on tietyn porukan mieleinen, voihan olla jos he siirtyvät enemmän äärioikeistolaiseen populismiin, kuten PS, kannatus voisi noustakin?


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        FAlTH.HOPE.LOVE: ”Onko väärin rukoilla Jumalalta jotain vaalivoittoa?”

        mummomuori: "Ei kai sellainen ole mitenkään väärin. Mutta emme saa vaatia tai käskeä Jumalan tekemään mitään, sillä se ei ole meidän päätäntävallassamme."

        Sitten minä taidan rukoilla joka vaaleissa Kristillisdemokraattien puolesta. Olen KD:n jäsen ja toivoisin puolueen kannatuksen olevan ainakin 8 prosenttia, mutta siihen taitaa olla mahdotonta päästä. Tietysti Jumalalle kaikki on mahdollista?

        "mummomuori: "Ei kai sellainen ole mitenkään väärin. Mutta emme saa vaatia tai käskeä Jumalan tekemään mitään, sillä se ei ole meidän päätäntävallassamme.""

        Et siis ymmärrä kristinuskoa! Voisit vähän lueskella Raamatusta pyhien rukouksia Jumalalle, missä anomalla anotaan Jumalalta puuttumista asioihin, että kaikki menisi hyvin.

        Vaatiminen- ja käskeminen- sanojen käytöllä haluat vain loukata uskovia, mutta tämä on sitten oma juttunsa.


      • mummomuori kirjoitti:

        ”Sitten minä taidan rukoilla joka vaaleissa Kristillisdemokraattien puolesta.”

        Mikset voisi? Rukoileehan moni lottovoiton saamisen puolesta.

        ”Olen KD:n jäsen ja toivoisin puolueen kannatuksen olevan ainakin 8 prosenttia, mutta siihen taitaa olla mahdotonta päästä.”

        On hyvä että suomessa on paljon erilaisia pienpuolueita. Tällä hetkellä taitaa olla että KD on tietyn porukan mieleinen, voihan olla jos he siirtyvät enemmän äärioikeistolaiseen populismiin, kuten PS, kannatus voisi noustakin?

        mummomuori: "On hyvä että suomessa on paljon erilaisia pienpuolueita. Tällä hetkellä taitaa olla että KD on tietyn porukan mieleinen, voihan olla jos he siirtyvät enemmän äärioikeistolaiseen populismiin, kuten PS, kannatus voisi noustakin?"

        Jos KD siirtyy äärioikeistolaiseen populismiin niin sitten minä lähden puolueesta. Nyt en kyllä ole mikään aktiivijäsen, mutta tammikuun 2018 jälkeen olen aina heitä äänestänyt, paitsi presidentin vaaleissa.


      • Anonyymi

        Mikset voi? Rukoilun teho on todettu nollaksi, jospa tiukat käskyt auttaisivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "mummomuori: "Ei kai sellainen ole mitenkään väärin. Mutta emme saa vaatia tai käskeä Jumalan tekemään mitään, sillä se ei ole meidän päätäntävallassamme.""

        Et siis ymmärrä kristinuskoa! Voisit vähän lueskella Raamatusta pyhien rukouksia Jumalalle, missä anomalla anotaan Jumalalta puuttumista asioihin, että kaikki menisi hyvin.

        Vaatiminen- ja käskeminen- sanojen käytöllä haluat vain loukata uskovia, mutta tämä on sitten oma juttunsa.

        ”Et siis ymmärrä kristinuskoa! Voisit vähän lueskella Raamatusta pyhien rukouksia Jumalalle, missä anomalla anotaan Jumalalta puuttumista asioihin, että kaikki menisi hyvin. ”

        Tuota, miten niin en ymmärrä? Saa sitä anoa. Silti Jumala on se joka päättää. Eikä aina meidän ihmisten mielen mukaan.

        ”Vaatiminen- ja käskeminen- sanojen käytöllä haluat vain loukata uskovia, mutta tämä on sitten oma juttunsa.”

        Mitä loukkaantumista tässä selvässä asiassa on? Totta kai moni rukoilee omaksi edukseen vaikka mitä. Ei siinä mitään kiellettyä ole. Saa vaatiakin ja käskeä – on vain aivan eri asia, miten Jumala siihen suhtautuu.


    • Anonyymi

      Rukoilu on vain itsetyydytystä joten voit sikäli rukoilla ihan mitä vaan. Ei rukoilulla ole mitään muuta vaikutusta kuin itsesuggestio. Mutta en nyt tiedä onko itsensä huijaaminen mitenkään viisasta, siitä kun tuppaa jäämään heti kiinni.

      • Anonyymi

        Rukous on yhteydenotto Jumalaan konkreettisella tavalla samalla tavalla kuin kännyllä soitto ystävälleen.


    • Kooteen rukouksiin vastataan nyt sellaisella vauhdilla ettei itsekään perässä pysy:

      "Aiomme ryhtyä välittömiin toimiin palauttaaksemme palestiinalaisille taloudellisen ja humanitaarisen avun, puuttumalla Gazassa meneillään olevaan humanitaariseen kriisiin, avaamalla uudelleen Yhdysvaltain konsulaatin Itä-Jerusalemissa ja työskentelemällä uudelleen PLO-toimiston avaamiseksi Washingtonissa", valittu varapresidentti Harris sanoi haastattelussa.

      • Anonyymi

        Eli rauhaa siirretään tuonnemmaksi! Mitä hyvää vuosisataisessa taistelussa palestiinalaiset näkee, koska kuitenkin oma kansa kärsi puutteesta ja elämisen mahdollisuuksista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli rauhaa siirretään tuonnemmaksi! Mitä hyvää vuosisataisessa taistelussa palestiinalaiset näkee, koska kuitenkin oma kansa kärsi puutteesta ja elämisen mahdollisuuksista?

        Eivät Etelä-Afrikan mustatkaan tyytyneet bantustaniin ja hyvä niin


    • Anonyymi

      Pitäisi rukoilla totuuden puolesta, että mahdollinen vilppi paljastuisi.
      Muussa tapauksessa päälle jää ikuinen epätietoisuus ja riita.

    • Anonyymi

      On.

    • Tulisi rukoilla, mies on sekaisin. Hän twiittaa:

      “REPORT: DOMINION DELETED 2.7 MILLION TRUMP VOTES NATIONWIDE. DATA ANALYSIS FINDS 221,000 PENNSYLVANIA VOTES SWITCHED FROM PRESIDENT TRUMP TO BIDEN. 941,000 TRUMP VOTES DELETED. STATES USING DOMINION VOTING SYSTEMS SWITCHED 435,000 VOTES FROM TRUMP TO BIDEN.”

      Vai on 2.7 miljoonaa ääntä jo deletoitu ja ääniä vaihdettu. Ja eiköhän luvut kasva lähipäivinä, maanantaihin mennessä hän väittää saaneensa 4 miljoonaa ääntä enemmän kuin Biden.

      Tilanne Yhdysvalloissa on kehittymässä vähintäänkin mielenkiintoiseksi. Toivottavasti ei kuitenkaan sentään vaaralliseksi.

      • Ja Oikean Median Rahkonen on villiintynyt täysin. Juttua pukkaa mutta jutut ovat täysin harhaista skeidaa.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Ja Oikean Median Rahkonen on villiintynyt täysin. Juttua pukkaa mutta jutut ovat täysin harhaista skeidaa.

        USA:ssa tutkinta-aineistoa on kertynyt vaalivilpistä jo riittävästi tarkempia jatkotutkimuksia varten. Nyt on hyvä rauhoittua ja jäädä odottamaan mitä tuleman pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:ssa tutkinta-aineistoa on kertynyt vaalivilpistä jo riittävästi tarkempia jatkotutkimuksia varten. Nyt on hyvä rauhoittua ja jäädä odottamaan mitä tuleman pitää.

        Tähän asti on ainakin kaikki oikeusjutut hylätty, että ei vissiin kovin kummoset todisteet ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:ssa tutkinta-aineistoa on kertynyt vaalivilpistä jo riittävästi tarkempia jatkotutkimuksia varten. Nyt on hyvä rauhoittua ja jäädä odottamaan mitä tuleman pitää.

        Niitä on niin paljon, että Trumpin voitto näyttää selvältä.
        Tämä voi olla ennennäkemätön petos.

        Trump twiittasi:
        Raportti: Dominion poisti valtakunnallisesti 2,7 miljoonaa Trumpin ääntä. Data-analyysin mukaan 221 000 Pennsylvanian ääntä on vaihdettu presidentti Trumpilta Bidenille. 941 000 Trumpin ääntä poistettu. Dominionin äänestysjärjestelmää käyttävät osavaltiot vaihtoivat Trumpilta Bidenille. 435 000 ääntä.
        ttps://twitter.com/realDonaldTrump/status/1326926226888544256

        Amerikkalaiset uskovat ei pety rukouksissaan vaan saavat vahvistusta päivä päivältä profetioihin, että Trump saa toisen kauden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on niin paljon, että Trumpin voitto näyttää selvältä.
        Tämä voi olla ennennäkemätön petos.

        Trump twiittasi:
        Raportti: Dominion poisti valtakunnallisesti 2,7 miljoonaa Trumpin ääntä. Data-analyysin mukaan 221 000 Pennsylvanian ääntä on vaihdettu presidentti Trumpilta Bidenille. 941 000 Trumpin ääntä poistettu. Dominionin äänestysjärjestelmää käyttävät osavaltiot vaihtoivat Trumpilta Bidenille. 435 000 ääntä.
        ttps://twitter.com/realDonaldTrump/status/1326926226888544256

        Amerikkalaiset uskovat ei pety rukouksissaan vaan saavat vahvistusta päivä päivältä profetioihin, että Trump saa toisen kauden.

        Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos!

        Minusta panikoit ihan turhaan tämän asian suhteen. Annetaan tutkijoille työrauha ja vasta sitten tuomitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on niin paljon, että Trumpin voitto näyttää selvältä.
        Tämä voi olla ennennäkemätön petos.

        Trump twiittasi:
        Raportti: Dominion poisti valtakunnallisesti 2,7 miljoonaa Trumpin ääntä. Data-analyysin mukaan 221 000 Pennsylvanian ääntä on vaihdettu presidentti Trumpilta Bidenille. 941 000 Trumpin ääntä poistettu. Dominionin äänestysjärjestelmää käyttävät osavaltiot vaihtoivat Trumpilta Bidenille. 435 000 ääntä.
        ttps://twitter.com/realDonaldTrump/status/1326926226888544256

        Amerikkalaiset uskovat ei pety rukouksissaan vaan saavat vahvistusta päivä päivältä profetioihin, että Trump saa toisen kauden.

        Joo Trumpin twiitit ne on luotettavampia kuin virallisten ääntenlaskijoiden raportit.

        HUUTISTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Trumpin twiitit ne on luotettavampia kuin virallisten ääntenlaskijoiden raportit.

        HUUTISTA!

        Ja sitten sinä heräsit ja päästit Pavlovin koirasi ulos. Pelkästä Trumpin nimen näkemisestä. Olette te säikyn tietämättömiä. Ei se ole Trumpin omaa tietoa vaan lakimiesten raportoimaa tietoa. On toimittu vastoin lakia.

        Liittovaltion vaalikomission puheenjohtaja Trey Trainor sanoo, että äänestäjäpetos on tapahtunut. Mutta tästähän ei valtamediat uutisoi.
        "Koko poliittinen järjestelmämme perustuu avoimuuteen korruption esiintymisen välttämiseksi", hän sanoi huomauttaen, että Pennsylvania ja muut osavaltiot eivät suorita laskentaa avoimesti.
        "Osavaltion laki sallii tarkkailijoiden olla siellä", hän sanoi ja lisäsi, että jos lakia ei noudateta, nämä vaalit ovat "laittomat".
        Hänen mukaansa Trumpin kampanjan nostamat oikeusjutut ovat "erittäin päteviä väitteitä", jotka oikeusjärjestelmän on "täysin tutkittava". Hän ennustaa, että osa oikeudellisista haasteista päätyy todennäköisesti korkeimpaan oikeuteen.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=IQO12-MLlEA


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        USA:ssa tutkinta-aineistoa on kertynyt vaalivilpistä jo riittävästi tarkempia jatkotutkimuksia varten. Nyt on hyvä rauhoittua ja jäädä odottamaan mitä tuleman pitää.

        Kyllä, jos Trumpia, salaliittoteoreetikoita ja Oikea Mediaa on uskominen. Mutta tämä vajakkien vaaliperseily nyt osoittaa sen, että oikean päätöksen äänestäjät tekivät.

        Onhan Trumpin käyttäytyminen tappionsa jälkeen ollut sellaista, että sen perusteella voidaan kyllä todeta miehen olevan täysin kelvotonta ainesta Yhdysvaltojen presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on niin paljon, että Trumpin voitto näyttää selvältä.
        Tämä voi olla ennennäkemätön petos.

        Trump twiittasi:
        Raportti: Dominion poisti valtakunnallisesti 2,7 miljoonaa Trumpin ääntä. Data-analyysin mukaan 221 000 Pennsylvanian ääntä on vaihdettu presidentti Trumpilta Bidenille. 941 000 Trumpin ääntä poistettu. Dominionin äänestysjärjestelmää käyttävät osavaltiot vaihtoivat Trumpilta Bidenille. 435 000 ääntä.
        ttps://twitter.com/realDonaldTrump/status/1326926226888544256

        Amerikkalaiset uskovat ei pety rukouksissaan vaan saavat vahvistusta päivä päivältä profetioihin, että Trump saa toisen kauden.

        "uskovat ei pety rukouksissaan vaan saavat vahvistusta päivä päivältä profetioihin, että Trump saa toisen kauden."

        Mihin vittuun perustuu tää uskovaisten ja Trumpin liittäminen toisiinsa ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "uskovat ei pety rukouksissaan vaan saavat vahvistusta päivä päivältä profetioihin, että Trump saa toisen kauden."

        Mihin vittuun perustuu tää uskovaisten ja Trumpin liittäminen toisiinsa ???

        Vain osan uskovista liittämisen. Tämän Ahvio-Parmos, Oikea Media ja salaliittosekoiluporukan jotka palstalla ovat aktiivisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "uskovat ei pety rukouksissaan vaan saavat vahvistusta päivä päivältä profetioihin, että Trump saa toisen kauden."

        Mihin vittuun perustuu tää uskovaisten ja Trumpin liittäminen toisiinsa ???

        Patmoksen Ahvio kannusti uskovia rukoukseen:

        "Suomalaistenkin kristittyjen on syytä liittyä esirukousrintamaan presidentti Trumpin puolesta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "uskovat ei pety rukouksissaan vaan saavat vahvistusta päivä päivältä profetioihin, että Trump saa toisen kauden."

        Mihin vittuun perustuu tää uskovaisten ja Trumpin liittäminen toisiinsa ???

        Ei mihinkään v:n vaan Jumalan kehotukseen rukoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten sinä heräsit ja päästit Pavlovin koirasi ulos. Pelkästä Trumpin nimen näkemisestä. Olette te säikyn tietämättömiä. Ei se ole Trumpin omaa tietoa vaan lakimiesten raportoimaa tietoa. On toimittu vastoin lakia.

        Liittovaltion vaalikomission puheenjohtaja Trey Trainor sanoo, että äänestäjäpetos on tapahtunut. Mutta tästähän ei valtamediat uutisoi.
        "Koko poliittinen järjestelmämme perustuu avoimuuteen korruption esiintymisen välttämiseksi", hän sanoi huomauttaen, että Pennsylvania ja muut osavaltiot eivät suorita laskentaa avoimesti.
        "Osavaltion laki sallii tarkkailijoiden olla siellä", hän sanoi ja lisäsi, että jos lakia ei noudateta, nämä vaalit ovat "laittomat".
        Hänen mukaansa Trumpin kampanjan nostamat oikeusjutut ovat "erittäin päteviä väitteitä", jotka oikeusjärjestelmän on "täysin tutkittava". Hän ennustaa, että osa oikeudellisista haasteista päätyy todennäköisesti korkeimpaan oikeuteen.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=IQO12-MLlEA

        FEC ei ole kovin ihmeellinen instanssi eikä Trainor puolueeton vaan Trumpin oma mies, joka laulaa hänen laulujaan.

        ”The commission's role is limited to the administration of federal campaign finance laws.”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on niin paljon, että Trumpin voitto näyttää selvältä.
        Tämä voi olla ennennäkemätön petos.

        Trump twiittasi:
        Raportti: Dominion poisti valtakunnallisesti 2,7 miljoonaa Trumpin ääntä. Data-analyysin mukaan 221 000 Pennsylvanian ääntä on vaihdettu presidentti Trumpilta Bidenille. 941 000 Trumpin ääntä poistettu. Dominionin äänestysjärjestelmää käyttävät osavaltiot vaihtoivat Trumpilta Bidenille. 435 000 ääntä.
        ttps://twitter.com/realDonaldTrump/status/1326926226888544256

        Amerikkalaiset uskovat ei pety rukouksissaan vaan saavat vahvistusta päivä päivältä profetioihin, että Trump saa toisen kauden.

        Ilmeisesti amerikkalaiset uskovat ovat täysin irtautuneet todellisuudesta. Ja meillä mm. Rahkonen.


      • Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Ilmeisesti amerikkalaiset uskovat ovat täysin irtautuneet todellisuudesta. Ja meillä mm. Rahkonen.

        Surullista on seurata Rahkosen "uutisointia" asiasta, miten mahtaa kuuppa voida? Tämä otsikko eiliseltä:

        "Todellinen tilanne nyt: Presidentti Donald Trump tiukassa johdossa 232 - 227"

        Rahkonen suoltaa harhaista tarinaansa päivittäin ja etusivulle on linkitetty lukuisia harhoja tukevia salaliittoteoreetikkojen ja muiden hörhöjen YouTube-videoita.

        Avaakohan tämä edes jo jonkun Oikeaa Mediaa fanittavan silmät todellisuudelle OM:n suhteen?


      • a-teisti kirjoitti:

        Surullista on seurata Rahkosen "uutisointia" asiasta, miten mahtaa kuuppa voida? Tämä otsikko eiliseltä:

        "Todellinen tilanne nyt: Presidentti Donald Trump tiukassa johdossa 232 - 227"

        Rahkonen suoltaa harhaista tarinaansa päivittäin ja etusivulle on linkitetty lukuisia harhoja tukevia salaliittoteoreetikkojen ja muiden hörhöjen YouTube-videoita.

        Avaakohan tämä edes jo jonkun Oikeaa Mediaa fanittavan silmät todellisuudelle OM:n suhteen?

        Vaikka ei Ahvio juurikaan kakkoseksi jää, hänen harhaista sekoiluaan ennen vaaleja:

        https://www.patmos.fi/blogit/suomalaistenkin-kristittyjen-on-syyta-liittya-esirukousrintamaan-presidentti-trumpin-puolesta/


      • a-teisti kirjoitti:

        Surullista on seurata Rahkosen "uutisointia" asiasta, miten mahtaa kuuppa voida? Tämä otsikko eiliseltä:

        "Todellinen tilanne nyt: Presidentti Donald Trump tiukassa johdossa 232 - 227"

        Rahkonen suoltaa harhaista tarinaansa päivittäin ja etusivulle on linkitetty lukuisia harhoja tukevia salaliittoteoreetikkojen ja muiden hörhöjen YouTube-videoita.

        Avaakohan tämä edes jo jonkun Oikeaa Mediaa fanittavan silmät todellisuudelle OM:n suhteen?

        Rahkonen on nyt päivittänyt otsikolla "Todellinen tilanne nyt: Presidentti Donald Trump tiukassa johdossa 232 - 227" kirjoittamaansa "uutista" entistäkin harhaisemmaksi muuttuneen mielensä kerronnalla. Kas tässä:

        "- Vasemmisto juhlii Bidenin ennenaikaisesti ja laittomasti julistettua voittoa muutaman päivän vielä. 

        - Tämän jälkeen alkaa kuulua yhä enemmän uutisia pienistä medioista Trumpin voitoista oikeustaisteluissa ja osavaltioiden uudelleenlaskennoista.

        - Jossakin vaiheessa USA:n vasemmistomedia alkaa havahtua tilanteeseen, panikoi ja kirjoittaa, että Trump on varastamassa vaalit.

        - Youtube täyttyy vasemmiston meltdown-meemeistä nopeasti kun heillä psyyke alkaa pettämään ja huutavat, että miten tämä on mahdollista? CNN, Washington Post, NYT ja kaikkihan sanoivat, että Biden on presidentti.

        - Antifa, BLM ja muu vasemmiston low-IQ-rintama valuu koloistaan kaduille ja alkaa polttamaan kaupunkien keskustoja jälleen.

        - Tällä kertaa kansalliskaarti tulee ja pistää maskeissaan riehuvat mellakoijat muutamassa vartissa nippuun

        - Vasemmistopropagandamedia, joka on ensin valehdellut mielipidemittauksista ja sen jälkeen vaalien tilanteesta monta viikkoa ilman mitään vahvistettuja faktoja, alkaa seuraavaksi valehdella, että Trump on diktaattori, joka käyttää nyt voimaa "vapaan kansan" ja "demokratian" murskaamiseksi. "

        Ei ole enää epäilystäkään etteikö Rahkonen kuvailisi omaa todellisuuttaan. Ja se on hyvin harhainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mihinkään v:n vaan Jumalan kehotukseen rukoilla.

        Osaatko sanoa missä kohtaa Jumala on käskenyt rukoilla. Olen nimittäin unohtanut.


      • a-teisti kirjoitti:

        Rahkonen on nyt päivittänyt otsikolla "Todellinen tilanne nyt: Presidentti Donald Trump tiukassa johdossa 232 - 227" kirjoittamaansa "uutista" entistäkin harhaisemmaksi muuttuneen mielensä kerronnalla. Kas tässä:

        "- Vasemmisto juhlii Bidenin ennenaikaisesti ja laittomasti julistettua voittoa muutaman päivän vielä. 

        - Tämän jälkeen alkaa kuulua yhä enemmän uutisia pienistä medioista Trumpin voitoista oikeustaisteluissa ja osavaltioiden uudelleenlaskennoista.

        - Jossakin vaiheessa USA:n vasemmistomedia alkaa havahtua tilanteeseen, panikoi ja kirjoittaa, että Trump on varastamassa vaalit.

        - Youtube täyttyy vasemmiston meltdown-meemeistä nopeasti kun heillä psyyke alkaa pettämään ja huutavat, että miten tämä on mahdollista? CNN, Washington Post, NYT ja kaikkihan sanoivat, että Biden on presidentti.

        - Antifa, BLM ja muu vasemmiston low-IQ-rintama valuu koloistaan kaduille ja alkaa polttamaan kaupunkien keskustoja jälleen.

        - Tällä kertaa kansalliskaarti tulee ja pistää maskeissaan riehuvat mellakoijat muutamassa vartissa nippuun

        - Vasemmistopropagandamedia, joka on ensin valehdellut mielipidemittauksista ja sen jälkeen vaalien tilanteesta monta viikkoa ilman mitään vahvistettuja faktoja, alkaa seuraavaksi valehdella, että Trump on diktaattori, joka käyttää nyt voimaa "vapaan kansan" ja "demokratian" murskaamiseksi. "

        Ei ole enää epäilystäkään etteikö Rahkonen kuvailisi omaa todellisuuttaan. Ja se on hyvin harhainen.

        Harhoista puheen ollen, joko laitoit Ison Happaman virallisen version tulille? Tuntuu pelittävän hyvin Minissä. Uusi Mini kyllä kuumottais, kun on tuplasti nopeampi kuin tämä 2018 karvalakki. Koetan huomenna kaupata sitä kaverille, joka ajaa iMacia mallia 2007 alkuperäisellä kovalevyllä.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Surullista on seurata Rahkosen "uutisointia" asiasta, miten mahtaa kuuppa voida? Tämä otsikko eiliseltä:

        "Todellinen tilanne nyt: Presidentti Donald Trump tiukassa johdossa 232 - 227"

        Rahkonen suoltaa harhaista tarinaansa päivittäin ja etusivulle on linkitetty lukuisia harhoja tukevia salaliittoteoreetikkojen ja muiden hörhöjen YouTube-videoita.

        Avaakohan tämä edes jo jonkun Oikeaa Mediaa fanittavan silmät todellisuudelle OM:n suhteen?

        Tuo perustuu Suuri Valhe-teoriaan, jonka mukaan on valehdeltava silmät korvat päästä ja jatkettava sitä jääräpäisenä mantrana, kunnes koukkuun tarttunut alkaa uskoa ja tuottaa siitä sen jälkeen fanaattisesti kopioita.
        Donald Trump toteuttaa samaa periaatetta, joten nämä trumpistit ovat koukkunsa nielleitä tai sitten kyynisiä ja yhtälailla narsistisia vallantavottelijoita, jotka käyttävät tosikoukuttuneita keppihevoslaumanaan.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Rahkonen on nyt päivittänyt otsikolla "Todellinen tilanne nyt: Presidentti Donald Trump tiukassa johdossa 232 - 227" kirjoittamaansa "uutista" entistäkin harhaisemmaksi muuttuneen mielensä kerronnalla. Kas tässä:

        "- Vasemmisto juhlii Bidenin ennenaikaisesti ja laittomasti julistettua voittoa muutaman päivän vielä. 

        - Tämän jälkeen alkaa kuulua yhä enemmän uutisia pienistä medioista Trumpin voitoista oikeustaisteluissa ja osavaltioiden uudelleenlaskennoista.

        - Jossakin vaiheessa USA:n vasemmistomedia alkaa havahtua tilanteeseen, panikoi ja kirjoittaa, että Trump on varastamassa vaalit.

        - Youtube täyttyy vasemmiston meltdown-meemeistä nopeasti kun heillä psyyke alkaa pettämään ja huutavat, että miten tämä on mahdollista? CNN, Washington Post, NYT ja kaikkihan sanoivat, että Biden on presidentti.

        - Antifa, BLM ja muu vasemmiston low-IQ-rintama valuu koloistaan kaduille ja alkaa polttamaan kaupunkien keskustoja jälleen.

        - Tällä kertaa kansalliskaarti tulee ja pistää maskeissaan riehuvat mellakoijat muutamassa vartissa nippuun

        - Vasemmistopropagandamedia, joka on ensin valehdellut mielipidemittauksista ja sen jälkeen vaalien tilanteesta monta viikkoa ilman mitään vahvistettuja faktoja, alkaa seuraavaksi valehdella, että Trump on diktaattori, joka käyttää nyt voimaa "vapaan kansan" ja "demokratian" murskaamiseksi. "

        Ei ole enää epäilystäkään etteikö Rahkonen kuvailisi omaa todellisuuttaan. Ja se on hyvin harhainen.

        "Ei ole enää epäilystäkään etteikö Rahkonen kuvailisi omaa todellisuuttaan. Ja se on hyvin harhainen."

        On virheellistä, ja vaarallista, olettaa heidän olevan harhaisia, kun sen sijaan nämä johtohahmot käyttävät kyynisesti hyväkseen alamaistensa harhaluuloja ja vahvistavat vielä niitä kasvattaakseen edelleen painetta.
        Synnytetään ajatus- ja tunnekupla, johon on helppoa vain sisäänmeno ja sen jälkeen aivopesua 24/7/365.
        Ohjeistus Trumpin tukemiseksi tulee muualta, täkäläisten ollessa vain niiden toteuttajia koordinoidusti.
        Miksiköhän Steve Bannon kävikään Euroopassa vaatimassa hajaannusta, hajaannusta, hajaannusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ole enää epäilystäkään etteikö Rahkonen kuvailisi omaa todellisuuttaan. Ja se on hyvin harhainen."

        On virheellistä, ja vaarallista, olettaa heidän olevan harhaisia, kun sen sijaan nämä johtohahmot käyttävät kyynisesti hyväkseen alamaistensa harhaluuloja ja vahvistavat vielä niitä kasvattaakseen edelleen painetta.
        Synnytetään ajatus- ja tunnekupla, johon on helppoa vain sisäänmeno ja sen jälkeen aivopesua 24/7/365.
        Ohjeistus Trumpin tukemiseksi tulee muualta, täkäläisten ollessa vain niiden toteuttajia koordinoidusti.
        Miksiköhän Steve Bannon kävikään Euroopassa vaatimassa hajaannusta, hajaannusta, hajaannusta?

        ”Miksiköhän Steve Bannon kävikään Euroopassa vaatimassa hajaannusta, hajaannusta, hajaannusta?”

        Niinpä. Kovasti hän tuntuu tehneen ”töitä” saadakseen epävakautta myös Eurooppaan. Ei tainnut onnistua sen enempää liikkeen (The Movement) kasvattaminen kuin se ”Juutalaiskristillisen lännen akatemia” (Academy of Judeo-Christian West), jonka piti kouluttaa äärioikeisto populistien johtajia.

        Mutta katolisen kirkon hän sai riitaantumaan. Eri tietojen mukaan Bannon antoi Salvinille ohjeita siitä, miten nykyisen paavin kimppuun voi käydä. Bannon itse sai osan papeista ym. tekemään näin ja katolinen kirkko olikin yksi tärkeimmistä kohteista hänelle.

        No, sitten kävi huonosti:

        ”Syytetyt olivat mukana järjestämässä We build the wall -kampanjaa, jolla kerättiin internetin välityksellä rahaa muurin rakentamista varten. Keräys tuotti noin 25 miljoonaa dollaria.
        Syytteen mukaan Bannon ja muut syytetyt kavalsivat keräysvaroista satoja tuhansia dollareita.”
        YLE Entinen Donald Trumpin neuvonantaja Steve Bannon on pidätetty ja asetettu syytteeseen – Rahankeräys rajamuurille poiki petossyytteen 20.8.2020

        Bannon kääri siis noista rahoista aimo tukun omiin taskuihinsa, mutta siitä ei Trump tykännyt.


    • Rukoilin juuri Trumpia tulemaan viisammaksi iltarukouksessani. Minusta hän käyttäytyy törtösti ja toivottavasti tämä törttöily estää hänen tulemista vuonna 2024 uudelleen presidentiksi? Katsoin parhaimmaksi ihan vilppittömästi rukoilla vaalit hävinneet Trumpin puolesta, sillä seuraavassa valossa hän näyttää naurettavalta?

      "Toistaiseksi Trumpin vaalikoneisto ei ole pystynyt esittämään yhtään uskottavaa todistetta väitetystä vaalivilpistä. Käytännössä se tarkoittaa, etteivät hänen esittämänsä väitteet laajamittaisesta petoksesta tule menestymään oikeusasteissa.

      – Jatkamme täällä Valkoisessa talossa siinä uskossa, että edessä on Trumpin toinen kausi, presidentin neuvonantaja Peter Navarro sanoi Fox Business Networkin lähetyksessä.

      Toki Trump-uskovaiset saavat jatkaa omassa rinnakkaistodellisuudessa. Yhdysvalloissa järjestetään kuitenkin tammikuun 20. päivä Joe Bidenin virkaanastujaiset, jolloin myös Valkoisen talon pitää olla valmis vastaanottamaan uusi isäntänsä.

      Presidentinvaalit järjestettiin viime viikon tiistaina, ja lauantaina tulee kuluneeksi viikko siitä, kun Biden varmisti voittonsa."

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4fb9558b-4e7e-49f6-a6cc-375ca638f714

      • Vielä ennen lähtöään Valkoisesta talosta Melania Trump koristelee talon jouluksi. Se on hänen tehtävänsä.


      • Anonyymi

        Oletko valmis kestämään tappion karvaan kalkin, jonka joudut nielemään valtamedian propagandan julistukseen erehtyneenä, että Trump julistettaisiin voittajaksi? Pystytkö myöntämän, että Jumala oikeasti olisi voinut valita Trumpin kaltaisen politiikan ulkopuolelta tulleen, juuri tähän kansakunnan kriittisimpiin hetkiin historiassaan, rohkeasti valtamedian narratiivia vastaan taistelevan miehen? Pystytkö ymmärtämään, että Jumala ei katso nyt hänen puheitaan vaan sitä asiaa, jota Trump ajaa? Hän puolustaa uskovia, vaikka itse ei olisikaan uudestisyntynyt, pikkujuttu Jumalalle uudetisynnyttää vikuripäisinkin pässi, hän puolustaa itsenäistä, Raamatun totuuksille perustunutta valtiota. Vastakohtana sosialistselle antikristuksen valtakunnalle, joka olisi alkanut yhä enemmän muotoutua Bidenin hallinnon myötä.

        Jumalalle merkitsee enemmän oman valtakuntansa sato kuin hänen käyttämiensä henkilöiden puheet, jos muuten pystyy häntä käyttämään omien hyvien iankaikkisten tarkoituksiensa täyttämiseen. Tämä on herätys myös Amerikan kristityille, joista alkaa herätys koko kansakunnalle, ennen antikristuksen valtakunnan leviämistä maailmaan on kerättävä satoa taivaan aittoihin. On tullut profetioita, että Trump jatkaa toisen kauden ja että toisen kauden puolivälissä Trumpista tulee rukoileva presidentti. Tätä voit rukoilla kuten itse olen rukoillut, että mies aidosti uudestisyntyy. Sitten muuttuu puheet ja se huomataan. Kuinka monta uudestisyntyy tästä Trumpin muutoksesta, se saadaan nähdä perillä. Kaikella on tarkoituksensa ja me ihmiset emme näe Jumalan tarkoituksia, ellei hän ilmoittaisi asioista palvelijoilleen profeetoille. On tullut profetia, että Trumpin jälkeen Pence saa kaksi kautta.

        Törmäsin tekstiin, joka oli todella silmiä avaava, jossa kerrottiin, miten pitkällä Yhdysvallat on kansalaisten vakoilussaan. Nyt en sitä ole löytänyt, vaikka muistaakseni sen ylös laitoin, sen verran tajuntaan iskevää oli teksti. Viime päivinä on tullut niin paljon uusia linkkejä uusista asioista ja en muista, mihin juuri sen linkin tökkäsin, jatkan etsintää. Myös Australia on pitkällä kansalaisten kyttäämisjärjestelmässään ja Kiina tietenkin kaikkein pisimmällä normimeiningissä kommunismin yhteiskuntien järjestelmällisessä kansalaisten vahdinnassaan, johon teknologian kehitys on tuonut täydellisen mahdollisuuden 24/7 valvontayhteiskunnan luomiseen.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        Vielä ennen lähtöään Valkoisesta talosta Melania Trump koristelee talon jouluksi. Se on hänen tehtävänsä.

        Siinäpä vasta jouluihminen.

        " Who Gives a F*ck about Christmas Stuff " (M.T)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä vasta jouluihminen.

        " Who Gives a F*ck about Christmas Stuff " (M.T)

        Joo näin se näyttää sanoneen oikein nauhalle:
        Melania Trump: “Who gives a fuck about Christmas stuff and decoration?... Give me a fucking break"

        https://www.youtube.com/watch?v=DTabCakEfVQ
        :D


    • Anonyymi

      No ei se ole väärin rukoilla, kun on kyse Trumpista mutta tappion puolesta, sitä en tiedä.
      Sen vaan tiedän, että Sanna Marinia kaikki suomalaiset kiroavat ja se kannatta aina tehdä, voittipa tai hävisi. Kun on kysymys Marinista. Elinkautisenhan Kuopiossa Marin on kuulema saanutkin.

    • Anonyymi

      Trump on väärä messias, josta Raamattukin varoittaa. Nyt Trumpin ympärille on muodostunut lahko nimeltä QAnon, jotka pitävät Trumpia yhtenä profeettana ja häntä suorastaan jumaloidaan. QAnon on vaarallinen aate ja Trump on antikristus!

      • Suomalainen lopun ajan lahkolainen "Nokialainen" on ollut alusta saakka sitä mieltä että Trump on antikristus.
        http://nokialainen.blogspot.com/2016/12/donald-j-trump-on-antikristus-joka-tuo.html

        No jos en itse ihan näin jyrkkää kantaa otakaan niin on todettava että Nokialainen on ainakin johdonmukainen sillä Trump täyttää valerauhoineen sun muineen kaikki ne antikristusmääritelmät mitä laitalahkolaiset ovat vuoskymmenestä toiseen solkottaneet.

        Ja sitten kun esimerkkihahmo on nokan edessä niin eikun fanitetaan.

        No se fanituskin kuuluu määritelmään. Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse.


      • Anonyymi

        QAnon ei ole mikään lahko eikä liike. On olemassa Q, kukaan ei tiedä onko kyseessä yksi henkilö vai ryhmä, mutta ilmiselvästi on korkealla tasolla. Sitten on olemassa anoneita, tavallisia ihmisiä, ympäri maailmaa, jotka lukevat Q:n viestejä ja linkkejä, joilla Q yrittää kertoa, että kiinnittäkää tähän huomiotanne. Asiat, joita on ilmoitettu, ovat toteutuneet. Kyseessä on joku, ja tietää ylätason asioista. Se että anoneissa on kaikenlaisia, joilla on erilaisia uskomuksia alkaen litteä maa, alienit, ufot, liskoihmiset ym. ym., ei todista, että kaikki anonit uskoisivat samalla tavalla tai pitäisivät Trumpia profeettanaan! Minä en ole anon, en seuraa Q:n ilmoituksia, ei ole aikaa sellaiseen eikä kiinnostakaan niin paljon, mutta olen lukenut ja kuunnellut heitä, jotka seuraavat Q:ta. Se ei tarkoita, että kaikkea kuulemaani ja lukemaani uskoisin. En usko mihinkään “foliojuttuihin”, mitä ikinä niillä tarkoitattekaan.

        Trump ei täytä Raamatun antikristus-määritelmää. Eikä kristityt fanita häntä vaan rukoilevat, että mies uudestisyntyisi. Kyllä he näkevät, mikä mies on, mutta äänestävät häntä hänen ajamiensa asioiden vuoksi, jotka ovat kristityille myötämielisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        QAnon ei ole mikään lahko eikä liike. On olemassa Q, kukaan ei tiedä onko kyseessä yksi henkilö vai ryhmä, mutta ilmiselvästi on korkealla tasolla. Sitten on olemassa anoneita, tavallisia ihmisiä, ympäri maailmaa, jotka lukevat Q:n viestejä ja linkkejä, joilla Q yrittää kertoa, että kiinnittäkää tähän huomiotanne. Asiat, joita on ilmoitettu, ovat toteutuneet. Kyseessä on joku, ja tietää ylätason asioista. Se että anoneissa on kaikenlaisia, joilla on erilaisia uskomuksia alkaen litteä maa, alienit, ufot, liskoihmiset ym. ym., ei todista, että kaikki anonit uskoisivat samalla tavalla tai pitäisivät Trumpia profeettanaan! Minä en ole anon, en seuraa Q:n ilmoituksia, ei ole aikaa sellaiseen eikä kiinnostakaan niin paljon, mutta olen lukenut ja kuunnellut heitä, jotka seuraavat Q:ta. Se ei tarkoita, että kaikkea kuulemaani ja lukemaani uskoisin. En usko mihinkään “foliojuttuihin”, mitä ikinä niillä tarkoitattekaan.

        Trump ei täytä Raamatun antikristus-määritelmää. Eikä kristityt fanita häntä vaan rukoilevat, että mies uudestisyntyisi. Kyllä he näkevät, mikä mies on, mutta äänestävät häntä hänen ajamiensa asioiden vuoksi, jotka ovat kristityille myötämielisiä.

        ÄLÄ NIPUTA KRISTITTYJÄ YHTEEN LAARIIN!

        Monet kristityt vastustavat Trumppia ja me Soffiinan kanssa muijen mukana.


      • KTS kirjoitti:

        ÄLÄ NIPUTA KRISTITTYJÄ YHTEEN LAARIIN!

        Monet kristityt vastustavat Trumppia ja me Soffiinan kanssa muijen mukana.

        Luulisin noin koska Trump ei missään nimessä millään tasolla edes edusta kristillisiä arvoja.

        Toki sillä erotuksella, että suurinosa tuskin aktiivisesti vastustaa mutta eivät myöskään kannata, eivät ehkä alunalkaenkaan eikä ainakaan enää kun todelliset karvat on katsottu.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        ÄLÄ NIPUTA KRISTITTYJÄ YHTEEN LAARIIN!

        Monet kristityt vastustavat Trumppia ja me Soffiinan kanssa muijen mukana.

        Rauhallisesti nyt vaan. Tarkoittaa, että ne kristityt, jotka kannattaa Trumpia, rukoilevat hänen puolestaan. Niitä on jenkeissä ja muualla maailmassa miljoonia. Tässä on kyse paljon laajemmasta asiasta kuin vain presidentistä, on kyse herätyksestä, jossa Trump on välikappaleena herättämässä maan kristittyjä rukoilemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        QAnon ei ole mikään lahko eikä liike. On olemassa Q, kukaan ei tiedä onko kyseessä yksi henkilö vai ryhmä, mutta ilmiselvästi on korkealla tasolla. Sitten on olemassa anoneita, tavallisia ihmisiä, ympäri maailmaa, jotka lukevat Q:n viestejä ja linkkejä, joilla Q yrittää kertoa, että kiinnittäkää tähän huomiotanne. Asiat, joita on ilmoitettu, ovat toteutuneet. Kyseessä on joku, ja tietää ylätason asioista. Se että anoneissa on kaikenlaisia, joilla on erilaisia uskomuksia alkaen litteä maa, alienit, ufot, liskoihmiset ym. ym., ei todista, että kaikki anonit uskoisivat samalla tavalla tai pitäisivät Trumpia profeettanaan! Minä en ole anon, en seuraa Q:n ilmoituksia, ei ole aikaa sellaiseen eikä kiinnostakaan niin paljon, mutta olen lukenut ja kuunnellut heitä, jotka seuraavat Q:ta. Se ei tarkoita, että kaikkea kuulemaani ja lukemaani uskoisin. En usko mihinkään “foliojuttuihin”, mitä ikinä niillä tarkoitattekaan.

        Trump ei täytä Raamatun antikristus-määritelmää. Eikä kristityt fanita häntä vaan rukoilevat, että mies uudestisyntyisi. Kyllä he näkevät, mikä mies on, mutta äänestävät häntä hänen ajamiensa asioiden vuoksi, jotka ovat kristityille myötämielisiä.

        ”Trump ei täytä Raamatun antikristus-määritelmää.”

        Alkoi oikeastaan kiinnostamaan, että miksi ei täytä? Kun niin moni muukin tuntuu tuohon rooliin joidenkin mielestä sopivan.

        ”Eikä kristityt fanita häntä vaan rukoilevat, että mies uudestisyntyisi. Kyllä he näkevät, mikä mies on, mutta äänestävät häntä hänen ajamiensa asioiden vuoksi, jotka ovat kristityille myötämielisiä.”

        Vain osa kristityistä toivoo noin, valtaosa ei. Mutta fundamentalistit ovat saaneet Trumpista oivan käsikassaran, ja ovat siksi valmiita käyttämään Trumpin narsismia hyväkseen.


    • Anonyymi

      Järkeä Trumpille pitäisi rukoilla:

      "Trump ei kuitenkaan ole valmis laittamaan tikkua ristiin asian [koronan] eteen. Hän on sulkenut Bidenilta pääsyn liittovaltiotason koronatietoihin."

      Tämä maksaa IHMISHENKIÄ, se on selvä.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8f0ddd45-0aa4-47c3-890f-eb038fb00db4

      Trump on täysin kylmä ja ilman omatuntoa oleva ihminen. Minä ensin. Sitten minä ja sitten minä.

      • Anonyymi

        "Viikonloppuna Trumpin oma koronavirusneuvonantaja Scott Atlas vetosi Twitterissä amerikkalaisiin, jotta nämä nousisivat maskipakon määränneitä kuvernöörejä vastaan."

        Mitä helv*ettiä Trumpin hallinnossa tapahtuu?


      • Anonyymi

        Voikohan tällaisesta saada USAssa syytteen kun pressankausi päättyy. Rikollinen teko tuo on. Toivon että voisi.


      • Anonyymi

        Tätä et lue Oikeasta Meediosta:

        "Georgian osavaltion johtava vaalivirkailija Brad Raffensperger kertoi nimittäin Washington Postille, että senaatin oikeusvaliokuntaa johtava puoluetoveri Lindsey Graham olisi tiedustellut mahdollisuutta poistaa vaaliuurnasta osa Joe Bidenia laillisesti tukeneista äänestyslipuista.

        – Olin järkyttynyt kysymyksestä. Ja se ehdottomasti näytti siltä, että hän olisi halunnut minun tekevän niin, Raffensperger vahvisti.

        Hän kertoi myös, että ilmapiiri on muuttunut nyt niin painostavaksi, että Raffenspergerin Tricia-vaimo on vastaanottanut tappouhkauksia.

        – Sinun olisi paras olla mokaamatta tätä uudelleenlaskentaa. Elämäsi riippuu siitä, luki yhdessä."

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/972aca6f-782d-4e3e-880a-7278448154fa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voikohan tällaisesta saada USAssa syytteen kun pressankausi päättyy. Rikollinen teko tuo on. Toivon että voisi.

        Trumpin ajatelma: "Koska minä en voi olla presidentti, niin ei voi kukaan muukaan.
        Koska minä en saa pitää hauskaa niin tapetaan kaikki koronaan."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Viikonloppuna Trumpin oma koronavirusneuvonantaja Scott Atlas vetosi Twitterissä amerikkalaisiin, jotta nämä nousisivat maskipakon määränneitä kuvernöörejä vastaan."

        Mitä helv*ettiä Trumpin hallinnossa tapahtuu?

        Trump vihaa republikaaniäänestäjiä, koska heistä ei ollut hänelle apua. Haluaa tappaa heidät koronaan.
        Sama syndrooma oli Hitlerillä. Koska saksalaisista ei ollut mihin olisi pitänyt olla, kuolkoot kaikki totaalisessa sodassa ajatteli hän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä et lue Oikeasta Meediosta:

        "Georgian osavaltion johtava vaalivirkailija Brad Raffensperger kertoi nimittäin Washington Postille, että senaatin oikeusvaliokuntaa johtava puoluetoveri Lindsey Graham olisi tiedustellut mahdollisuutta poistaa vaaliuurnasta osa Joe Bidenia laillisesti tukeneista äänestyslipuista.

        – Olin järkyttynyt kysymyksestä. Ja se ehdottomasti näytti siltä, että hän olisi halunnut minun tekevän niin, Raffensperger vahvisti.

        Hän kertoi myös, että ilmapiiri on muuttunut nyt niin painostavaksi, että Raffenspergerin Tricia-vaimo on vastaanottanut tappouhkauksia.

        – Sinun olisi paras olla mokaamatta tätä uudelleenlaskentaa. Elämäsi riippuu siitä, luki yhdessä."

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/972aca6f-782d-4e3e-880a-7278448154fa

        "...senaatin oikeusvaliokuntaa johtava puoluetoveri Lindsey Graham olisi tiedustellut mahdollisuutta poistaa vaaliuurnasta osa Joe Bidenia laillisesti tukeneista äänestyslipuista."

        Niinpä. Eli omia tekoja yritetään peittää syyttämällä niistä vastapuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä et lue Oikeasta Meediosta:

        "Georgian osavaltion johtava vaalivirkailija Brad Raffensperger kertoi nimittäin Washington Postille, että senaatin oikeusvaliokuntaa johtava puoluetoveri Lindsey Graham olisi tiedustellut mahdollisuutta poistaa vaaliuurnasta osa Joe Bidenia laillisesti tukeneista äänestyslipuista.

        – Olin järkyttynyt kysymyksestä. Ja se ehdottomasti näytti siltä, että hän olisi halunnut minun tekevän niin, Raffensperger vahvisti.

        Hän kertoi myös, että ilmapiiri on muuttunut nyt niin painostavaksi, että Raffenspergerin Tricia-vaimo on vastaanottanut tappouhkauksia.

        – Sinun olisi paras olla mokaamatta tätä uudelleenlaskentaa. Elämäsi riippuu siitä, luki yhdessä."

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/972aca6f-782d-4e3e-880a-7278448154fa

        Luette sen valhemediasta. Väite ei ole totta.
        ttps://www.nbcnews.com/politics/2020-election/georgia-secretary-state-raffensperger-says-sen-graham-asked-him-about-n1247968


    • Anonyymi

      Turha rukoilla. Trumpin presidenttipäivät ovat luetut.

      • Oikeastaan nyt pitäisi rukoilla sen puolesta, että Trump ei sekoittaisi poliittista soppaa enää enempää viimeisten kahden kuukauden aikana.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Oikeastaan nyt pitäisi rukoilla sen puolesta, että Trump ei sekoittaisi poliittista soppaa enää enempää viimeisten kahden kuukauden aikana.

        Ei Trump sekoita vaan sekoittajia on valtamediat, jotka valehtelee. Trumpilla on lain suoma ja velvollisuus vaatia laillisuutta vaalien oikeudenmukaisuuteen. Kuten hän itse sanoo, ei ole kyse Bidenistä tai hänestä vaan USA:n laillisuuden noudattamisesta. Hänellä on velvollisuus noudattaa lakeja mitä demokraatit ei noudata sekä velvollisuus äänestäjiään kohtaan.

        Lukekaa mitä valheita te uskotte ja katsokaa sivulla alimmaisena oleva YouTube-video Glenn SNAPS Over Dem Corruption: ‘It’s Not OVER!’. Siinä teille setämiehen äkäistä palautetta. Ei ihme, että ihmiset alkaa menettää hermonsa tämän törkeän vaalipetoksen pimittämisestä.
        ttps://mvlehti.net/2020/11/17/usan-vaalitaistelu-eskaloituu-valtamedia-valehtelee-vaaristelee-ja-vaikenee-umv-raportti/

        Tässä Täti Tomera sanoo suorat sanat Bidenille.
        Judge Jeanine: Amerikkalaiset näkevät demokraattien valheiden läpi.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=t2OOm_RPuSk&feature=emb_rel_pause

        Te jotka tyydytte lukemaan vain iltalehtiä lähteenänne, olette.. en tiedä mitä edes sanoa! Miten ihmiset vapaaehtoisesti sulkevat silmänsä todellisuudelta? Mitä useampaa lähdettä seuraa, sen paremmin saa selville, mikä totuus voisi olla. Vaatiihan se omaa aktiivisuutta ja laiskalle tietenkin on helpompaa lukea valtamediasta vaikka ne kirjoittavat ihan samaa valhetta mitä USA:n valtamedia. Ainoa toivo on pienmediat, näin sanovat ihmiset USA:ssakin.
        Valaehtoisia todisteita laajalle levinneestä äänestäjäpetoksesta kertoo Rudy Giuliani.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=sd-5Xm5PFmg&feature=youtu.be

        Vaaliväittelyssä Bidenilta kysyttiin, kannustaisitko kannattajiasi pysymään rauhallisin mielin kun ääniä lasketaan ja lupaatko olla julistamatta voittoa ennen kuin vaalit ovat riippumattomasti todistettu, hän vastasi: Kyllä.
        Kohdassa 1:37. Aina kannattaa tarkistaa, onko automaattista suomi-käännöstä saatavilla, yleensä laittamissani videoissa on, joten sellainenkin, joka ei saa selvää puheesta, saa käsityksen, mitä videoilla kerrotaan.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=QNN9I0xxZRE

        Bidenia voidaan syyttää siitä, että hän lain vastaisesti menee neuvottelemaan vieraan valtion päämiesten kanssa vaikka hän ei ole virallisesti maan päämies. Sellaista ei saa tehdä.

        Laitan tähän vielä kopion erään videon keskusteluista.
        M W vastaa ‘tulips’-nikille: “Miksi Jumala käyttäisi Bidenia ja Kamala Harrisia, kun he vastustavat kaikkea, mitä Jumala puolustaa? Trump taistelee tuodakseen rukouksen takaisin julkisiin kouluihin, hän nimitti tuomareita, jotka kumoavat aborttilait, hän taistelee ihmiskauppaa vastaan, hän tekee vankilauudistusta, hän paljastaa korruptiota. Jos olet Bidenin puolella, toivon, että teet parannuksen siitä, että olet sellaisen puolella, joka haluaa tuoda lgtbq-ohjelman kouluumme indoktrinoidakseen lapsemme, hänen agendansa haluaa laillistaa huumeet, kuten he juuri tekivät Oregonissa (kokaiini ja huumeet), agendan mukaan aikuisen miehen on ok olla sukupuolisuhteessa 14-vuotiaan lapsen kanssa, joka on 14-vuotias, kuten he tekivät Kaliforniassa, ja agenda, joka ei vain sano, että on ok tappaa sikiö, vaan on ok tappaa vastasyntynyt vauva muutamassa tunnissa syntymästä, jos äiti päättää tehdä niin.”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Trump sekoita vaan sekoittajia on valtamediat, jotka valehtelee. Trumpilla on lain suoma ja velvollisuus vaatia laillisuutta vaalien oikeudenmukaisuuteen. Kuten hän itse sanoo, ei ole kyse Bidenistä tai hänestä vaan USA:n laillisuuden noudattamisesta. Hänellä on velvollisuus noudattaa lakeja mitä demokraatit ei noudata sekä velvollisuus äänestäjiään kohtaan.

        Lukekaa mitä valheita te uskotte ja katsokaa sivulla alimmaisena oleva YouTube-video Glenn SNAPS Over Dem Corruption: ‘It’s Not OVER!’. Siinä teille setämiehen äkäistä palautetta. Ei ihme, että ihmiset alkaa menettää hermonsa tämän törkeän vaalipetoksen pimittämisestä.
        ttps://mvlehti.net/2020/11/17/usan-vaalitaistelu-eskaloituu-valtamedia-valehtelee-vaaristelee-ja-vaikenee-umv-raportti/

        Tässä Täti Tomera sanoo suorat sanat Bidenille.
        Judge Jeanine: Amerikkalaiset näkevät demokraattien valheiden läpi.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=t2OOm_RPuSk&feature=emb_rel_pause

        Te jotka tyydytte lukemaan vain iltalehtiä lähteenänne, olette.. en tiedä mitä edes sanoa! Miten ihmiset vapaaehtoisesti sulkevat silmänsä todellisuudelta? Mitä useampaa lähdettä seuraa, sen paremmin saa selville, mikä totuus voisi olla. Vaatiihan se omaa aktiivisuutta ja laiskalle tietenkin on helpompaa lukea valtamediasta vaikka ne kirjoittavat ihan samaa valhetta mitä USA:n valtamedia. Ainoa toivo on pienmediat, näin sanovat ihmiset USA:ssakin.
        Valaehtoisia todisteita laajalle levinneestä äänestäjäpetoksesta kertoo Rudy Giuliani.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=sd-5Xm5PFmg&feature=youtu.be

        Vaaliväittelyssä Bidenilta kysyttiin, kannustaisitko kannattajiasi pysymään rauhallisin mielin kun ääniä lasketaan ja lupaatko olla julistamatta voittoa ennen kuin vaalit ovat riippumattomasti todistettu, hän vastasi: Kyllä.
        Kohdassa 1:37. Aina kannattaa tarkistaa, onko automaattista suomi-käännöstä saatavilla, yleensä laittamissani videoissa on, joten sellainenkin, joka ei saa selvää puheesta, saa käsityksen, mitä videoilla kerrotaan.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=QNN9I0xxZRE

        Bidenia voidaan syyttää siitä, että hän lain vastaisesti menee neuvottelemaan vieraan valtion päämiesten kanssa vaikka hän ei ole virallisesti maan päämies. Sellaista ei saa tehdä.

        Laitan tähän vielä kopion erään videon keskusteluista.
        M W vastaa ‘tulips’-nikille: “Miksi Jumala käyttäisi Bidenia ja Kamala Harrisia, kun he vastustavat kaikkea, mitä Jumala puolustaa? Trump taistelee tuodakseen rukouksen takaisin julkisiin kouluihin, hän nimitti tuomareita, jotka kumoavat aborttilait, hän taistelee ihmiskauppaa vastaan, hän tekee vankilauudistusta, hän paljastaa korruptiota. Jos olet Bidenin puolella, toivon, että teet parannuksen siitä, että olet sellaisen puolella, joka haluaa tuoda lgtbq-ohjelman kouluumme indoktrinoidakseen lapsemme, hänen agendansa haluaa laillistaa huumeet, kuten he juuri tekivät Oregonissa (kokaiini ja huumeet), agendan mukaan aikuisen miehen on ok olla sukupuolisuhteessa 14-vuotiaan lapsen kanssa, joka on 14-vuotias, kuten he tekivät Kaliforniassa, ja agenda, joka ei vain sano, että on ok tappaa sikiö, vaan on ok tappaa vastasyntynyt vauva muutamassa tunnissa syntymästä, jos äiti päättää tehdä niin.”

        Olet aivan kuin 70-luvun kellarinatsi Pekka Siitoin joka toitotti että valtamedia valehtelee, lukekaa Nationalisti Pasuunaa ja Isänmaallisen Kansanrintaman tiedotteita.
        Niissä totuus!
        :D)))

        Tässä myös yksi nykyajan "valtamedian vastustaja" painimassa poliisin kanssa:'

        https://www.youtube.com/watch?v=EtKGDGtml2A&t=40s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Trump sekoita vaan sekoittajia on valtamediat, jotka valehtelee. Trumpilla on lain suoma ja velvollisuus vaatia laillisuutta vaalien oikeudenmukaisuuteen. Kuten hän itse sanoo, ei ole kyse Bidenistä tai hänestä vaan USA:n laillisuuden noudattamisesta. Hänellä on velvollisuus noudattaa lakeja mitä demokraatit ei noudata sekä velvollisuus äänestäjiään kohtaan.

        Lukekaa mitä valheita te uskotte ja katsokaa sivulla alimmaisena oleva YouTube-video Glenn SNAPS Over Dem Corruption: ‘It’s Not OVER!’. Siinä teille setämiehen äkäistä palautetta. Ei ihme, että ihmiset alkaa menettää hermonsa tämän törkeän vaalipetoksen pimittämisestä.
        ttps://mvlehti.net/2020/11/17/usan-vaalitaistelu-eskaloituu-valtamedia-valehtelee-vaaristelee-ja-vaikenee-umv-raportti/

        Tässä Täti Tomera sanoo suorat sanat Bidenille.
        Judge Jeanine: Amerikkalaiset näkevät demokraattien valheiden läpi.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=t2OOm_RPuSk&feature=emb_rel_pause

        Te jotka tyydytte lukemaan vain iltalehtiä lähteenänne, olette.. en tiedä mitä edes sanoa! Miten ihmiset vapaaehtoisesti sulkevat silmänsä todellisuudelta? Mitä useampaa lähdettä seuraa, sen paremmin saa selville, mikä totuus voisi olla. Vaatiihan se omaa aktiivisuutta ja laiskalle tietenkin on helpompaa lukea valtamediasta vaikka ne kirjoittavat ihan samaa valhetta mitä USA:n valtamedia. Ainoa toivo on pienmediat, näin sanovat ihmiset USA:ssakin.
        Valaehtoisia todisteita laajalle levinneestä äänestäjäpetoksesta kertoo Rudy Giuliani.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=sd-5Xm5PFmg&feature=youtu.be

        Vaaliväittelyssä Bidenilta kysyttiin, kannustaisitko kannattajiasi pysymään rauhallisin mielin kun ääniä lasketaan ja lupaatko olla julistamatta voittoa ennen kuin vaalit ovat riippumattomasti todistettu, hän vastasi: Kyllä.
        Kohdassa 1:37. Aina kannattaa tarkistaa, onko automaattista suomi-käännöstä saatavilla, yleensä laittamissani videoissa on, joten sellainenkin, joka ei saa selvää puheesta, saa käsityksen, mitä videoilla kerrotaan.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=QNN9I0xxZRE

        Bidenia voidaan syyttää siitä, että hän lain vastaisesti menee neuvottelemaan vieraan valtion päämiesten kanssa vaikka hän ei ole virallisesti maan päämies. Sellaista ei saa tehdä.

        Laitan tähän vielä kopion erään videon keskusteluista.
        M W vastaa ‘tulips’-nikille: “Miksi Jumala käyttäisi Bidenia ja Kamala Harrisia, kun he vastustavat kaikkea, mitä Jumala puolustaa? Trump taistelee tuodakseen rukouksen takaisin julkisiin kouluihin, hän nimitti tuomareita, jotka kumoavat aborttilait, hän taistelee ihmiskauppaa vastaan, hän tekee vankilauudistusta, hän paljastaa korruptiota. Jos olet Bidenin puolella, toivon, että teet parannuksen siitä, että olet sellaisen puolella, joka haluaa tuoda lgtbq-ohjelman kouluumme indoktrinoidakseen lapsemme, hänen agendansa haluaa laillistaa huumeet, kuten he juuri tekivät Oregonissa (kokaiini ja huumeet), agendan mukaan aikuisen miehen on ok olla sukupuolisuhteessa 14-vuotiaan lapsen kanssa, joka on 14-vuotias, kuten he tekivät Kaliforniassa, ja agenda, joka ei vain sano, että on ok tappaa sikiö, vaan on ok tappaa vastasyntynyt vauva muutamassa tunnissa syntymästä, jos äiti päättää tehdä niin.”

        Ja sä uskot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Trump sekoita vaan sekoittajia on valtamediat, jotka valehtelee. Trumpilla on lain suoma ja velvollisuus vaatia laillisuutta vaalien oikeudenmukaisuuteen. Kuten hän itse sanoo, ei ole kyse Bidenistä tai hänestä vaan USA:n laillisuuden noudattamisesta. Hänellä on velvollisuus noudattaa lakeja mitä demokraatit ei noudata sekä velvollisuus äänestäjiään kohtaan.

        Lukekaa mitä valheita te uskotte ja katsokaa sivulla alimmaisena oleva YouTube-video Glenn SNAPS Over Dem Corruption: ‘It’s Not OVER!’. Siinä teille setämiehen äkäistä palautetta. Ei ihme, että ihmiset alkaa menettää hermonsa tämän törkeän vaalipetoksen pimittämisestä.
        ttps://mvlehti.net/2020/11/17/usan-vaalitaistelu-eskaloituu-valtamedia-valehtelee-vaaristelee-ja-vaikenee-umv-raportti/

        Tässä Täti Tomera sanoo suorat sanat Bidenille.
        Judge Jeanine: Amerikkalaiset näkevät demokraattien valheiden läpi.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=t2OOm_RPuSk&feature=emb_rel_pause

        Te jotka tyydytte lukemaan vain iltalehtiä lähteenänne, olette.. en tiedä mitä edes sanoa! Miten ihmiset vapaaehtoisesti sulkevat silmänsä todellisuudelta? Mitä useampaa lähdettä seuraa, sen paremmin saa selville, mikä totuus voisi olla. Vaatiihan se omaa aktiivisuutta ja laiskalle tietenkin on helpompaa lukea valtamediasta vaikka ne kirjoittavat ihan samaa valhetta mitä USA:n valtamedia. Ainoa toivo on pienmediat, näin sanovat ihmiset USA:ssakin.
        Valaehtoisia todisteita laajalle levinneestä äänestäjäpetoksesta kertoo Rudy Giuliani.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=sd-5Xm5PFmg&feature=youtu.be

        Vaaliväittelyssä Bidenilta kysyttiin, kannustaisitko kannattajiasi pysymään rauhallisin mielin kun ääniä lasketaan ja lupaatko olla julistamatta voittoa ennen kuin vaalit ovat riippumattomasti todistettu, hän vastasi: Kyllä.
        Kohdassa 1:37. Aina kannattaa tarkistaa, onko automaattista suomi-käännöstä saatavilla, yleensä laittamissani videoissa on, joten sellainenkin, joka ei saa selvää puheesta, saa käsityksen, mitä videoilla kerrotaan.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=QNN9I0xxZRE

        Bidenia voidaan syyttää siitä, että hän lain vastaisesti menee neuvottelemaan vieraan valtion päämiesten kanssa vaikka hän ei ole virallisesti maan päämies. Sellaista ei saa tehdä.

        Laitan tähän vielä kopion erään videon keskusteluista.
        M W vastaa ‘tulips’-nikille: “Miksi Jumala käyttäisi Bidenia ja Kamala Harrisia, kun he vastustavat kaikkea, mitä Jumala puolustaa? Trump taistelee tuodakseen rukouksen takaisin julkisiin kouluihin, hän nimitti tuomareita, jotka kumoavat aborttilait, hän taistelee ihmiskauppaa vastaan, hän tekee vankilauudistusta, hän paljastaa korruptiota. Jos olet Bidenin puolella, toivon, että teet parannuksen siitä, että olet sellaisen puolella, joka haluaa tuoda lgtbq-ohjelman kouluumme indoktrinoidakseen lapsemme, hänen agendansa haluaa laillistaa huumeet, kuten he juuri tekivät Oregonissa (kokaiini ja huumeet), agendan mukaan aikuisen miehen on ok olla sukupuolisuhteessa 14-vuotiaan lapsen kanssa, joka on 14-vuotias, kuten he tekivät Kaliforniassa, ja agenda, joka ei vain sano, että on ok tappaa sikiö, vaan on ok tappaa vastasyntynyt vauva muutamassa tunnissa syntymästä, jos äiti päättää tehdä niin.”

        "Miten ihmiset vapaaehtoisesti sulkevat silmänsä todellisuudelta? "

        Jaa a. Ainakin sinä näemmä voit, ja Trumpikin voi.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        "Miten ihmiset vapaaehtoisesti sulkevat silmänsä todellisuudelta? "

        Jaa a. Ainakin sinä näemmä voit, ja Trumpikin voi.

        Näin just! Trumpin kaudella, ei Obaman eikä Bidenin kaudella nuo kauheudet tapahtui.

        En olisi äänestänyt Bideniä enkä Trumppia vaan olisin valinnut jonkun Jumalalle mieluisamman henkilön. Olisiko hän voittanut ja noussut pystymetsästä? Ehkä, jos Jumala olisi niin halunnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin just! Trumpin kaudella, ei Obaman eikä Bidenin kaudella nuo kauheudet tapahtui.

        En olisi äänestänyt Bideniä enkä Trumppia vaan olisin valinnut jonkun Jumalalle mieluisamman henkilön. Olisiko hän voittanut ja noussut pystymetsästä? Ehkä, jos Jumala olisi niin halunnut.

        ”Olisiko hän voittanut ja noussut pystymetsästä? Ehkä, jos Jumala olisi niin halunnut.”

        Eiköhän kyse ole kuitenkin meidän ihmisten teoista ja valinnoista? En Jumalaa sotkisi näihin meidän tekoihimme.

        Yhdysvalloissa ongelmana on, ettei siellä arvioida osaamisen ja taitojen perusteella vaan sen mukaan, kenellä on eniten laittaa rahaa markkinointiin ja kuka hoitaa markkinoinnin vaikuttavimmin. Suuret rahat eivät liikahda kenenkään sellaisen vuoksi, mistä he eivät koe saavansa jotain hyötyä.


    • Anonyymi

      Trumpin puolesta voi rukoilla, että tulisi synnintuntoon ja nöyrtyisi parannukseen, pyytäisi anteeksi syntejään ja maksaisi kärsineille sen mitä pystyy. Niin Trumpistakin tulisi taivaskelpoinen mies.

      • Jotain tuollaista, ellei ihan tuota niin hyviäkin asioita voisi vielä tehdä.


      • Niin, rukoilla voi todellakin myös näin Trumpin puolesta.


    • Anonyymi

      Totta kai rukoilla, että hänen sielunsa pelastuisi. Se miten hänet siihen johtaa en tiedä, mutta jokaisella omat henkilökohtaiset tiensä / polkunsa.
      Nämä tässä ajassa olevat hommat vaalit, ym. asiat saahan niistäkin pyyntöjä ja aneluja tehdä. Kuitenkin lopussa Herra sinä parhaiten tiedät tapahtukoon SINUN TAHTOSI
      JEESUS.
      Että siinä eväät tälle päivälle, huomisesta en tiedä !

      • Paitsi että kaikki vaaliviranomaiset kiistävät vilpit niin paikallisella kuin osavaltiotasolla samoin ylin viranomainen eli Kotimaan turvallisuuslaitos. Tuomioistuimet myös, jokainen johon trumpin hallinto on vedonnut .
        Kaikki on trumpin omasta päästä, hänhän jo alunperin ilmoitti että jos hän häviää, vaalit ovat väärennetyt eikä hän hyväksy tulosta, siis vaaleissa voi olla vain yksi oikea tulos:Trumpin voitto.
        Kuten aiemminkin Trumpin vihan kylvö niitä amerikalaisia vastaan jotka eivät häntä äänestäneet jatkuu ja jatkunee koko Bidenin presidenttikauden ajan.Yhdysvallat on vallanhimoisen valehtelijan toimesta ajettu samaan banaanitasavallan tilaan kuin maailman epävakaimmat diktatuurit joissa kerran valtaan päässyt kieltäytyy vallasta luopumasta ja uhrina on koko kansa .


    • Ehdottomasti on!

      Ei mikään jumala voi toivoa että mielisairas
      valittaisiin uudestaan amerikan johtoon?

      • Älä sano väärää todistusta lähimmäisistä. Mielisairas Trumpista taitaa olla vähän liikaa. Ehkä hän on vain narsisti ja omaneduntavoittelija? Niin teidät tuomitaan kuin te tuomitsette? Niin teitä mitataan niin kuin te mittaatte toisia?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Älä sano väärää todistusta lähimmäisistä. Mielisairas Trumpista taitaa olla vähän liikaa. Ehkä hän on vain narsisti ja omaneduntavoittelija? Niin teidät tuomitaan kuin te tuomitsette? Niin teitä mitataan niin kuin te mittaatte toisia?

        No eihän hän ihan kaikilla pytyillä käy, osa muumeista on jo jättänyt laakson, pyörä pyörii mutta hamsteri on kuollut....

        Todellakin hän on narsisti ja ilmeisesti jonkinsortin sosiopaattikin.
        Ja myönnän sen , etten ole hänen työläisluokkaa ja keskiluokkaa kyykyttävää politiikkaa kovin arvostanut mutta nämä hänen vaalien jälkeiset toilailut menee ihan omaan luokkaan.
        Jenkeissä on siis tällä hetkellä presidentti jolla "ydinase koodit"
        mies on niin sekaisin, ettei kykene käsittämään häviötään ja tuollainen saa heilua "maailman johtajien tasolla"


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Älä sano väärää todistusta lähimmäisistä. Mielisairas Trumpista taitaa olla vähän liikaa. Ehkä hän on vain narsisti ja omaneduntavoittelija? Niin teidät tuomitaan kuin te tuomitsette? Niin teitä mitataan niin kuin te mittaatte toisia?

        Nyt kysyn, miksi mielisairas- ja muu lokaviesti Trumpia kohtaan sallitaan ketjussa, mutta ensimmäisistä vaalivilppipidätyksistä kertova viesti poistetaan? Ei totuus sillä poistu, se tunkee väkisin ja meidänkin valtamedian on pakko siitä jossain vaiheessa kertoa. Mites sitten suut pannaan? Tuleeko anteeksipyyntöjä? Voihan olla, että se on aivan liian suuri pettymys ja media jankkaa edelleen, ettei ole löytynyt todisteita vilpistä, vaikka Trump on nimitetty presidentiksi, jonka kuitenkin demokraatit ovat käyneet raastamassa Valkoisesta talosta 20.1. Bidenin ilmoituksen mukaisesti, että armeija tulee ”saattamaan Trumpin ulos Valkoisesta talosta suurella nopeudella”. Ja Hillary Clinton julisti julkisesti, ettei Joe Bidenin tule myöntää tappiotaan vaaleissa ”missään olosuhteissa.” Tästä ette posmota mutta Trumpista posmotatte syvällä halulla.
        Suomennettu kirjoitus on entisen kansallisen turvallisuuden virkamiehen.
        ttps://uvmedia.org/2020/09/10/tuleva-yhdysvaltain-vallankumous/

        Tällaista se valtamedian toiminta on.
        ttps://www.maaseuduntulevaisuus.fi/puheenaiheet/kolumni/artikkeli-1.1243369


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kysyn, miksi mielisairas- ja muu lokaviesti Trumpia kohtaan sallitaan ketjussa, mutta ensimmäisistä vaalivilppipidätyksistä kertova viesti poistetaan? Ei totuus sillä poistu, se tunkee väkisin ja meidänkin valtamedian on pakko siitä jossain vaiheessa kertoa. Mites sitten suut pannaan? Tuleeko anteeksipyyntöjä? Voihan olla, että se on aivan liian suuri pettymys ja media jankkaa edelleen, ettei ole löytynyt todisteita vilpistä, vaikka Trump on nimitetty presidentiksi, jonka kuitenkin demokraatit ovat käyneet raastamassa Valkoisesta talosta 20.1. Bidenin ilmoituksen mukaisesti, että armeija tulee ”saattamaan Trumpin ulos Valkoisesta talosta suurella nopeudella”. Ja Hillary Clinton julisti julkisesti, ettei Joe Bidenin tule myöntää tappiotaan vaaleissa ”missään olosuhteissa.” Tästä ette posmota mutta Trumpista posmotatte syvällä halulla.
        Suomennettu kirjoitus on entisen kansallisen turvallisuuden virkamiehen.
        ttps://uvmedia.org/2020/09/10/tuleva-yhdysvaltain-vallankumous/

        Tällaista se valtamedian toiminta on.
        ttps://www.maaseuduntulevaisuus.fi/puheenaiheet/kolumni/artikkeli-1.1243369

        Varmaankaan tuo mainitsemasi nimimerkki ei päätä siitä mitä poistetaan.

        Toisekseen nuo teidän "todisteet" ovat pelkkää potaskaa, kuten Trump.

        Ja totta, ei totuus muutu vaikka kuinka yritätte vääntää, eli Trump HÄVISI.


        Jos todisteita olisi niin johan siitä olisi puolimaailmaa nostanut metelin ja kun ei nuo syytteet mene edes läpi alimmassa tuomioistuimmessa. Viimeksi mainittu kertoo oleellista todisteiden tasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kysyn, miksi mielisairas- ja muu lokaviesti Trumpia kohtaan sallitaan ketjussa, mutta ensimmäisistä vaalivilppipidätyksistä kertova viesti poistetaan? Ei totuus sillä poistu, se tunkee väkisin ja meidänkin valtamedian on pakko siitä jossain vaiheessa kertoa. Mites sitten suut pannaan? Tuleeko anteeksipyyntöjä? Voihan olla, että se on aivan liian suuri pettymys ja media jankkaa edelleen, ettei ole löytynyt todisteita vilpistä, vaikka Trump on nimitetty presidentiksi, jonka kuitenkin demokraatit ovat käyneet raastamassa Valkoisesta talosta 20.1. Bidenin ilmoituksen mukaisesti, että armeija tulee ”saattamaan Trumpin ulos Valkoisesta talosta suurella nopeudella”. Ja Hillary Clinton julisti julkisesti, ettei Joe Bidenin tule myöntää tappiotaan vaaleissa ”missään olosuhteissa.” Tästä ette posmota mutta Trumpista posmotatte syvällä halulla.
        Suomennettu kirjoitus on entisen kansallisen turvallisuuden virkamiehen.
        ttps://uvmedia.org/2020/09/10/tuleva-yhdysvaltain-vallankumous/

        Tällaista se valtamedian toiminta on.
        ttps://www.maaseuduntulevaisuus.fi/puheenaiheet/kolumni/artikkeli-1.1243369

        Totta hemmetissä Trump lähtee tavalla tai toisella Valkoisesta Talosta ulos kun pestiaika päättyy ensi tammikuussa. Tunkeilijoita siellä ei suvaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kysyn, miksi mielisairas- ja muu lokaviesti Trumpia kohtaan sallitaan ketjussa, mutta ensimmäisistä vaalivilppipidätyksistä kertova viesti poistetaan? Ei totuus sillä poistu, se tunkee väkisin ja meidänkin valtamedian on pakko siitä jossain vaiheessa kertoa. Mites sitten suut pannaan? Tuleeko anteeksipyyntöjä? Voihan olla, että se on aivan liian suuri pettymys ja media jankkaa edelleen, ettei ole löytynyt todisteita vilpistä, vaikka Trump on nimitetty presidentiksi, jonka kuitenkin demokraatit ovat käyneet raastamassa Valkoisesta talosta 20.1. Bidenin ilmoituksen mukaisesti, että armeija tulee ”saattamaan Trumpin ulos Valkoisesta talosta suurella nopeudella”. Ja Hillary Clinton julisti julkisesti, ettei Joe Bidenin tule myöntää tappiotaan vaaleissa ”missään olosuhteissa.” Tästä ette posmota mutta Trumpista posmotatte syvällä halulla.
        Suomennettu kirjoitus on entisen kansallisen turvallisuuden virkamiehen.
        ttps://uvmedia.org/2020/09/10/tuleva-yhdysvaltain-vallankumous/

        Tällaista se valtamedian toiminta on.
        ttps://www.maaseuduntulevaisuus.fi/puheenaiheet/kolumni/artikkeli-1.1243369

        Minä kysyn miksi trump valehtelle jatkuvast???
        Miksi Suomessa asti on noin äärettömän tyhmiä ihisiä jotka eivät näe totuutta vaan elävät valheessa trump on huonoin presidentti usan historiassa hänen ei olisi pitänyt koskaan ollakaan presidentti. Herää kysymys mitä oikein tapahtui neljä vuotta sitten. Miten paljon trumpin leiri vaikutti sormeiltiinko tulosta varsinkin koneäänissä. Mikä oli venäjän vaikutus. Tutkimukset jäivät pulitiehen koska trump ehti istuttaa omat miehensä päättämään


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Varmaankaan tuo mainitsemasi nimimerkki ei päätä siitä mitä poistetaan.

        Toisekseen nuo teidän "todisteet" ovat pelkkää potaskaa, kuten Trump.

        Ja totta, ei totuus muutu vaikka kuinka yritätte vääntää, eli Trump HÄVISI.


        Jos todisteita olisi niin johan siitä olisi puolimaailmaa nostanut metelin ja kun ei nuo syytteet mene edes läpi alimmassa tuomioistuimmessa. Viimeksi mainittu kertoo oleellista todisteiden tasosta.

        Asiat on kesken ja keskeneräisistä asioista loppulausuntojen antaminen osoittaa typeryyttä. On helppo sanoa 'todisteet on potaskaa', mutta et kykene muuta kuin tunnetasoasi purkamaan, kuten argumentointi on ollut täällä. Miksi eri mieltä oleminen olisi syy poistaa viesti? Miksi valheet esim. tuossa alempana, että Trumpin leiri olisi sormeillut koneääniä 2016 ja mikä oli Venäjän vaikutus, kun ne on osoitettu valheeksi. Hillary Clinton oli Venäjä-syytösten takana ja demokraatit ovat vuosikymmeniä sormeilleet vaalituloksia. Minä esitän varteenotettavia todisteita, te esitättte valheita. Miksi valheet saa olla ketjussa mutta oikeasti pätevien todisteiden esittäminen poistetaan? Minä teen työtä, etsin tietoa, luen artikkeleita, käännän videoita teille ja te löpsäytätte laiskasti: ‘ei ole iltalehdet esittäneet todisteita’. Esim. todisteita suomeksi raportoi USA:ssa asuva UMV:n kirjoittava henkilö, mutta teille kys. lehti on v-alkuisella sanalla kuitattavissa. Kun totuus on, että lehden nimen valinta oli huumoria, joka jo 1. pt:n aikana vaihtui pian MV-lehdeksi ilman yhteyttä alkuperäiseen v-sanaan, kun hän huomasi miten vakavista asioista oli kyse. Hän oli sitä ennen ollut samanlainen suvakki kuin te, mutta median toimittaminen toi niin paljon tietoa, että suvakkius katosi. Ja nykyinen Uusi MV-lehti on nostanut tasoaan yhä ammattimaisemmaksi. Te takerrutte henkilöön ohittaen henkilön tuoman tiedon, mikä on argumentoinnin eräs pahimmista virheistä.

        Miksi puoli maailmaa ei ole nostanut meteliä? Koska se ajaa uutta resettiä maailmaan koronan sulkujen ja vaalipetosten avulla saadakseen haluamansa hallinnon. Siksi valtamedia vaikenee. Onko vaikea ymmärtää? Te elätte vanhaa aikaa ja luulette, että media kertoo kaiken oikein. Ilmoita Ylelle, Maikkarille, Hesariin ym. muille ja saat nähdä, ettei ne julkista.

        Netissä sai n. 49 500 tulosta nyt syytettyjen kahden miehen nimellä. Että kyllä siitä kirjoitetaan, mutta ei nämä rahavallan marionettimediat, jotka hallitsee maailman tiedonvälitystä. Raamattu ilmoittaa, että lopun aikoina ihmiset uskovat valheen. Nyt puoli maailmaa tai mikä osa nyt onkaan uskoo valheen Bidenin voitosta.

        Miksi valtamedia ei uutisoi? Koska sillä on vvv-taktiikka: valehtelee, vääristelee, vaikenee. UMV:llä on paras raportoija paikan päältä. Ei pärjää Ylen toimittajat tälle.
        ttps://mvlehti.net/2020/11/17/usan-vaalitaistelu-eskaloituu-valtamedia-valehtelee-vaaristelee-ja-vaikenee-umv-raportti/

        Uutinen eiliseltä 18.11: Pennsylvanian korkein oikeus antoi Trumpin kampanjalle luvan esittää tapauksensa väitetystä äänestäjäpetoksesta tuossa osavaltiossa.
        Keskiviikkona oikeus suostui kuulemaan presidentin lakitiimin perusteluja, joiden mukaan ainakin 8 000 postiäänestystä Pennsylvaniassa oli täytetty väärin.
        Rudy Giulianin johtama presidentin ryhmä sanoi, että nämä äänestysliput edustavat otosta suuremmasta määrästä laittomia ääniä. Nämä äänestysliput on allekirjoitettu, mutta niiden kirjekuorissa ei ole nimiä tai osoitteita, minkä vuoksi on epäselvää, mistä ne ovat peräisin.
        Pennsylvanian korkein oikeus koostuu kahdesta republikaanista ja viidestä demokraatista. Käsittely on torstaina. Joten todennäköistä, että demokraatit torppaa, senhän ne osaa, vuosikymmenten valehtelun kokemuksella.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Varmaankaan tuo mainitsemasi nimimerkki ei päätä siitä mitä poistetaan.

        Toisekseen nuo teidän "todisteet" ovat pelkkää potaskaa, kuten Trump.

        Ja totta, ei totuus muutu vaikka kuinka yritätte vääntää, eli Trump HÄVISI.


        Jos todisteita olisi niin johan siitä olisi puolimaailmaa nostanut metelin ja kun ei nuo syytteet mene edes läpi alimmassa tuomioistuimmessa. Viimeksi mainittu kertoo oleellista todisteiden tasosta.

        Antakaa olla tämän viestin.
        On selkeitä esimerkkejä, jotka viittaa äänestysvilppiin. Useissa maakunnissa republikaaneja estettiin tarkkailemasta ääntenlaskentaa. Onhan itsestään selvää, että rehellisten ei tarvitse estää lainvastaisesti tarkkailua. V. 2016 hylättiin yli 6 % virheellisistä äänestyslipuista, joissa ei ollut allekirjoitusta, äänestysliput olivat vahingoittuneet ym. Nyt 2020 hylättiin vain 0,2%.
        Pennsylvaniassa v. 2016 hylkäysprosentti oli yksi, tänä vuonna vain 0,3 prosenttia. Michigan laski 0,5 prosentin hylkäysasteen 0,1 prosenttiin. Toisin sanoen, jos hylkäysprosentit olisivat tänä vuonna yhdenmukaisia v. 2016 kanssa, Trump olisi helposti voittanut.
        Myös Dominion ohjelmistoihin ja äänestyskoneisiin liittyvät epäselvyydet ja ongelmat viittaavat vilppiin.

        Rudy Giuliani sanoo: "Kummallista kyllä, hyvin läheisissä osavaltioissa, joissa Trump hävisi alle prosentin, käytetään juuri niitä koneita", Giuliani sanoi. "Nevada, Michigan ja Georgia käyttävät niitä koneita. Näitä koneita ei pitäisi käyttää missään Yhdysvaltain vaaleissa. Ne ovat ulkomaisia koneita.”

        – Todistamme vaarallisia olettamuksia. Tiedotusvälineiden ei pitäisi päättää seuraavasta presidentistä.
        Kiistanalaisessa kilpailussa kenenkään ehdokkaan ei pitäisi ottaa vastaan virkaa, johon häntä ei ole virallisesti julistettu.
        Vuoden 2000 vaaleissa demokraatti Al Gore kiisti presidenttikisan Floridassa.
        Yksikään mediaorganisaatio ei tehnyt voittajasta ennustetta ennen kuin kisa oli sertifioitu, mikä kesti joulukuuhun asti.
        Yksikään media ei vaatinut Gorea myöntymään.
        Tänään Trump käyttää laillista oikeuttaan riitauttaa tulokset. – Konservatiivisen median toimitusjohtaja Christophers Ruddy

        Vain kuukautta ennen vaaleja äänestyskoneiden ohjelmointiin käytetyt muistitikut ja kannettava tietokone varastettiin vaalivarastosta Philadelphiassa. Biden ohitti Trumpin 800 000 äänellä yöllä ja Biden ylitti Trumpin lähes 60 000 äänellä koko maassa.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=eKcPoCNW8AA

        Todisteet äänestyspetoksesta kasvavat edelleen ja tiedusteluyhteisön sisäpiiriläiset varoittavat, että CIA voi olla vaalien sabotoimispyrkimysten takana. Eläkkeellä oleva kenraaliluutnantti Thomas McInerney sanoo, että kahta ohjelmistoa, Hammer ja Scorecard, käytettiin demokraattien petoksissa: “Ihmisten on ymmärrettävä, että tätä ohjelmistoa on käytetty v. 2020 vaalien kaatamiseen ensimmäistä kertaa Yhdysvalloissa.”
        Ohjelmisto on suunniteltu presidentti George W. Bushin 1. kaudella. Hammer on valvontaohjelmisto, jonka on kehittänyt CIA:n ohjelmoija Dennis Montgomery. Hän kehitti tämän v. 2003 radikaalien islamistien jälkeen. Scorecard on CIA:lle kehitetty ohjelma, joka manipuloi äänestyslippuja. Scorecard oli tarkoitettu muuttamaan vaalit v. 2007 asettamaan ulkomaille USA:lle suotuisia johtajia, mutta sitten Obaman alla se kääntyi entistä pahempaan tarkoitukseen. Sen teki Obaman hallinto kaksi viikkoa sen jälkeen kun Obama tuli valituksi v. 2009, CIA muutti sen salaiseksi, jolla alkoivat kuunnella meitä USA:n kansalaisia ottaen mukaan tärkeimmät amerikkalaiset päätuomarit, poliitikot jne. Kun se tapahtui, ohjelmien keksijä Dennis Montgomerysta tuli ilmiantaja. Entisen FBI:n alaisuudessa johtaja James Comey ja entinen CIA-johtaja John Brennan sekä Hammer että Scorecard suunniteltiin uudelleen kohdentamaan Amerikan kansalaisia, erityisesti vasemmiston poliittiset vastustajat kuten Donald Trump. Tämä ohjelmisto on erittäin laiton, mutta presidentti Obaman siunauksella nämä syvän valtion operaattorit ryhtyivät työskentelemään paitsi Donald Trumpin halventamiseksi mutta vaarantamaan 2012 ja 2016 vaalit. Ohjelmisto ei onnistunut v. 2016 mutta nyt v. 2020 he onnistuivat sabotoimaan Trumpin valinnan. MacInerney sanoo, että sitä tapahtui ensisijaisesti vaa’ankieliosavaltioissa ja näkyy massiivisissa äänten dumpauksissa Bidenille, mikä kasvoi marraskuun 4. päivän alussa vaalipäivän jälkeisenä aamuna.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=8WSDObSrKTc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa olla tämän viestin.
        On selkeitä esimerkkejä, jotka viittaa äänestysvilppiin. Useissa maakunnissa republikaaneja estettiin tarkkailemasta ääntenlaskentaa. Onhan itsestään selvää, että rehellisten ei tarvitse estää lainvastaisesti tarkkailua. V. 2016 hylättiin yli 6 % virheellisistä äänestyslipuista, joissa ei ollut allekirjoitusta, äänestysliput olivat vahingoittuneet ym. Nyt 2020 hylättiin vain 0,2%.
        Pennsylvaniassa v. 2016 hylkäysprosentti oli yksi, tänä vuonna vain 0,3 prosenttia. Michigan laski 0,5 prosentin hylkäysasteen 0,1 prosenttiin. Toisin sanoen, jos hylkäysprosentit olisivat tänä vuonna yhdenmukaisia v. 2016 kanssa, Trump olisi helposti voittanut.
        Myös Dominion ohjelmistoihin ja äänestyskoneisiin liittyvät epäselvyydet ja ongelmat viittaavat vilppiin.

        Rudy Giuliani sanoo: "Kummallista kyllä, hyvin läheisissä osavaltioissa, joissa Trump hävisi alle prosentin, käytetään juuri niitä koneita", Giuliani sanoi. "Nevada, Michigan ja Georgia käyttävät niitä koneita. Näitä koneita ei pitäisi käyttää missään Yhdysvaltain vaaleissa. Ne ovat ulkomaisia koneita.”

        – Todistamme vaarallisia olettamuksia. Tiedotusvälineiden ei pitäisi päättää seuraavasta presidentistä.
        Kiistanalaisessa kilpailussa kenenkään ehdokkaan ei pitäisi ottaa vastaan virkaa, johon häntä ei ole virallisesti julistettu.
        Vuoden 2000 vaaleissa demokraatti Al Gore kiisti presidenttikisan Floridassa.
        Yksikään mediaorganisaatio ei tehnyt voittajasta ennustetta ennen kuin kisa oli sertifioitu, mikä kesti joulukuuhun asti.
        Yksikään media ei vaatinut Gorea myöntymään.
        Tänään Trump käyttää laillista oikeuttaan riitauttaa tulokset. – Konservatiivisen median toimitusjohtaja Christophers Ruddy

        Vain kuukautta ennen vaaleja äänestyskoneiden ohjelmointiin käytetyt muistitikut ja kannettava tietokone varastettiin vaalivarastosta Philadelphiassa. Biden ohitti Trumpin 800 000 äänellä yöllä ja Biden ylitti Trumpin lähes 60 000 äänellä koko maassa.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=eKcPoCNW8AA

        Todisteet äänestyspetoksesta kasvavat edelleen ja tiedusteluyhteisön sisäpiiriläiset varoittavat, että CIA voi olla vaalien sabotoimispyrkimysten takana. Eläkkeellä oleva kenraaliluutnantti Thomas McInerney sanoo, että kahta ohjelmistoa, Hammer ja Scorecard, käytettiin demokraattien petoksissa: “Ihmisten on ymmärrettävä, että tätä ohjelmistoa on käytetty v. 2020 vaalien kaatamiseen ensimmäistä kertaa Yhdysvalloissa.”
        Ohjelmisto on suunniteltu presidentti George W. Bushin 1. kaudella. Hammer on valvontaohjelmisto, jonka on kehittänyt CIA:n ohjelmoija Dennis Montgomery. Hän kehitti tämän v. 2003 radikaalien islamistien jälkeen. Scorecard on CIA:lle kehitetty ohjelma, joka manipuloi äänestyslippuja. Scorecard oli tarkoitettu muuttamaan vaalit v. 2007 asettamaan ulkomaille USA:lle suotuisia johtajia, mutta sitten Obaman alla se kääntyi entistä pahempaan tarkoitukseen. Sen teki Obaman hallinto kaksi viikkoa sen jälkeen kun Obama tuli valituksi v. 2009, CIA muutti sen salaiseksi, jolla alkoivat kuunnella meitä USA:n kansalaisia ottaen mukaan tärkeimmät amerikkalaiset päätuomarit, poliitikot jne. Kun se tapahtui, ohjelmien keksijä Dennis Montgomerysta tuli ilmiantaja. Entisen FBI:n alaisuudessa johtaja James Comey ja entinen CIA-johtaja John Brennan sekä Hammer että Scorecard suunniteltiin uudelleen kohdentamaan Amerikan kansalaisia, erityisesti vasemmiston poliittiset vastustajat kuten Donald Trump. Tämä ohjelmisto on erittäin laiton, mutta presidentti Obaman siunauksella nämä syvän valtion operaattorit ryhtyivät työskentelemään paitsi Donald Trumpin halventamiseksi mutta vaarantamaan 2012 ja 2016 vaalit. Ohjelmisto ei onnistunut v. 2016 mutta nyt v. 2020 he onnistuivat sabotoimaan Trumpin valinnan. MacInerney sanoo, että sitä tapahtui ensisijaisesti vaa’ankieliosavaltioissa ja näkyy massiivisissa äänten dumpauksissa Bidenille, mikä kasvoi marraskuun 4. päivän alussa vaalipäivän jälkeisenä aamuna.
        ttps://www.youtube.com/watch?v=8WSDObSrKTc

        Trump on historian huonoi presidenttti ikinä. Ja hänen etupiirinsä on valhetta ja kieroilua täynnä. Trumpille toivon että hän saa mitä ansaitsee. Aikanaan totuus tulee ilmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyn miksi trump valehtelle jatkuvast???
        Miksi Suomessa asti on noin äärettömän tyhmiä ihisiä jotka eivät näe totuutta vaan elävät valheessa trump on huonoin presidentti usan historiassa hänen ei olisi pitänyt koskaan ollakaan presidentti. Herää kysymys mitä oikein tapahtui neljä vuotta sitten. Miten paljon trumpin leiri vaikutti sormeiltiinko tulosta varsinkin koneäänissä. Mikä oli venäjän vaikutus. Tutkimukset jäivät pulitiehen koska trump ehti istuttaa omat miehensä päättämään

        Kyllä sormeiltiin. Trump voitti viime vaalit vilpillä ja lahjotuilla valamiehillä. On erittäin harvinaista, että valitsijamiehet loikkaa, mutta nyt kävi niin. Siksi Trump mesosi jo ennen vaaleja, että väärä mies voittaa. Hän tiesi, että nyt on rahat loppu eikä enää voi ostaa valitsijamiehiä itselleen.


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan, tulis rukoilla ja kiittää kaikkien ihmisten puolesta.

      • Missä päin niin on sanottu, että Raamatun mukaan tulisi rukoilla ja kiittää kaikkien ihmisten puolesta? Minulle uusi kohta, joten toivon tarkkaa Raamatun kohtaa sinulta! :)


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Missä päin niin on sanottu, että Raamatun mukaan tulisi rukoilla ja kiittää kaikkien ihmisten puolesta? Minulle uusi kohta, joten toivon tarkkaa Raamatun kohtaa sinulta! :)

        Kun ei vastausta näytä tulevan tuolta kirjoittajalta, niin laitanpa minä tähän kohdan, missä näin sanotaan.
        1.Tim. 2:1-2 “Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
        kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.”

        Kiitos että ketjun lopusta on putsattu törkeät asiaan kuulumattomat viestit. En tiedä, onko palstalla joku, joka on ylläpidossa, mutta välillä on viestini lähtenyt vikkelään, vaikka niissä ei ole mitään sääntöjen vastaista ja linkitkin olen merkinnyt ilman alku h-kirjainta linkkien säilymisen varmistamiseksi. Esim. juuri tästä ketjusta ensimmäisten syytteiden nostamisesta kertonut viestini poistettiin, vaikka ei siinä ollut sääntöjen vastaisuutta ja mielestäni kuului tähänkin ketjuun. Onhan aloituksen kysymyksiin tullut jo vastauksia ja siten ei niistä ole sanottavaa. Mutta ihmiset käyvät persoonaani kiinni, letkauttaen mutujaan yhdellä lauseella eivätkä ota kantaa itse esittämääni asiaan, jota on pitkälti todisteiden kera, ilman että tuskin ovat linkkejäni lukeneet tai videoita katsoneet. Mutta Trumpia pitää tölväistä vaikka Bidenistä löytyy tasan tarkkaan samanlaisia piirteitä, joista Trumpia syytätte. Ihmetellä täytyy moista sokeutta. Katsokaa Täti Tomeran video ylempää.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Missä päin niin on sanottu, että Raamatun mukaan tulisi rukoilla ja kiittää kaikkien ihmisten puolesta? Minulle uusi kohta, joten toivon tarkkaa Raamatun kohtaa sinulta! :)

        Tosiaan tuolla ylempänä tosiaan mainittu 1 Timoteuksen Kirje 2:1
        Raamatussa on ajatus, että koska ihminen ei lankeemuksen takia "osaa toivoa mitään hyvää", (edes)uskovat rukoilisivat.
        Maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet sanottavan heistä yhtään hyvää sanaa. Esirukous tarkoittaa alkukielen mukaan "armorukousta"(ja kiittää ihmisten puolesta tarkoittaa kiitosrukousta).
        Rukous muuttaa maailmaa siksi, koska todellisinta on se ihmiset ajattelevat toisista, koska ajatukset vaikuttavat asenteisiin ja tekoihin.

        Jeesus opetti opetuslapsia pois vanhasta sorron asenteesta jonka mukaan ihmisiä oli opetettu "rakastamaan lähimäistään ja vihaamaan vihollistaan."
        Jeesuksen anteeksiantamus myöskin asetti kaikki ihmiset samalle viivalle(syntisinä mutta armahdettuina).
        Siksi uskova kilvoittelee rukouksessa, että voisi asennoitua ihmisiin samoin kuin Jeesus -sen mukaan mitä ristillä tapahtui, ei sen mukaan miten joku onnistui tai epäonnistuu maailmassa, "joss` on sydämen vilu ja viima..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei vastausta näytä tulevan tuolta kirjoittajalta, niin laitanpa minä tähän kohdan, missä näin sanotaan.
        1.Tim. 2:1-2 “Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
        kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.”

        Kiitos että ketjun lopusta on putsattu törkeät asiaan kuulumattomat viestit. En tiedä, onko palstalla joku, joka on ylläpidossa, mutta välillä on viestini lähtenyt vikkelään, vaikka niissä ei ole mitään sääntöjen vastaista ja linkitkin olen merkinnyt ilman alku h-kirjainta linkkien säilymisen varmistamiseksi. Esim. juuri tästä ketjusta ensimmäisten syytteiden nostamisesta kertonut viestini poistettiin, vaikka ei siinä ollut sääntöjen vastaisuutta ja mielestäni kuului tähänkin ketjuun. Onhan aloituksen kysymyksiin tullut jo vastauksia ja siten ei niistä ole sanottavaa. Mutta ihmiset käyvät persoonaani kiinni, letkauttaen mutujaan yhdellä lauseella eivätkä ota kantaa itse esittämääni asiaan, jota on pitkälti todisteiden kera, ilman että tuskin ovat linkkejäni lukeneet tai videoita katsoneet. Mutta Trumpia pitää tölväistä vaikka Bidenistä löytyy tasan tarkkaan samanlaisia piirteitä, joista Trumpia syytätte. Ihmetellä täytyy moista sokeutta. Katsokaa Täti Tomeran video ylempää.

        Trumpin lakitiimi luovutti Michiganin. Koska kanteet eivät ole tuottaneet tulosta, yrittää Trump nyt toista kikkaa:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007629911.html

        "Koska oikeusjutut eivät ole menestyneet, Yhdysvaltain presidentti Donald Trump yrittää pitää kiinni vallastaan suostuttelemalla republikaanipäättäjiä ratkaisevissa vaa’ankieliosavaltioissa,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan tuolla ylempänä tosiaan mainittu 1 Timoteuksen Kirje 2:1
        Raamatussa on ajatus, että koska ihminen ei lankeemuksen takia "osaa toivoa mitään hyvää", (edes)uskovat rukoilisivat.
        Maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet sanottavan heistä yhtään hyvää sanaa. Esirukous tarkoittaa alkukielen mukaan "armorukousta"(ja kiittää ihmisten puolesta tarkoittaa kiitosrukousta).
        Rukous muuttaa maailmaa siksi, koska todellisinta on se ihmiset ajattelevat toisista, koska ajatukset vaikuttavat asenteisiin ja tekoihin.

        Jeesus opetti opetuslapsia pois vanhasta sorron asenteesta jonka mukaan ihmisiä oli opetettu "rakastamaan lähimäistään ja vihaamaan vihollistaan."
        Jeesuksen anteeksiantamus myöskin asetti kaikki ihmiset samalle viivalle(syntisinä mutta armahdettuina).
        Siksi uskova kilvoittelee rukouksessa, että voisi asennoitua ihmisiin samoin kuin Jeesus -sen mukaan mitä ristillä tapahtui, ei sen mukaan miten joku onnistui tai epäonnistuu maailmassa, "joss` on sydämen vilu ja viima..

        Hyvä lisäys raamatunkohdasta, avaa sanaa terävästi.

        Taas on uusi aamu ja uusi armo, uusi mahdollisuus ajatuksin, sanoin ja teoin olla vetämässä taivasta maan päälle, paholaisen vaikuttaman vihaan perustuvan hengen sijaan.

        Uusi lohdullinen profetian sana Herralta useamman ihmisen kautta keskiviikolta: Trump voittaa.

        Uusi raportti UMV:n rehelliseltä toimittajalta: Trump on levollinen, tiiminsä saa yhä uusia todisteita vilpistä, torstaiksi ilmoitettu Philadelphian korkeimman oikeuden istunto oli siirretty perjantaiksi.

        “Joe Bidenin tie presidentiksi on osoittautunut kivikkoisemmaksi kuin valtamediasta helposti päättelisi. Tietysti media toitottaa, kuinka Trump on tullut jo tiensä päähän. Tarkemmin katsottuna Trumpin tie toiselle kaudelleen on vasta alussa.
        Demokraattien ehdokkaan, Joe Bidenin, kokoama tiimi on jyrkässä vastakohdassa esimerkiksi Barack Obaman tässä vaiheessa kokoaman tiimin kaliiberiin. Obama keräsi ympärilleen isoja nimiä Wall Streetiltä, suuryrityksistä ja demokraattipuolueen riveistä.
        Biden on onnistunut keräämään ympärilleen kuitenkin vain suhteellisen hämäriä hahmoja, siis siinä mielessä, etteivät he ole entuudestaan tunnettuja, ja hämäriä myös siinä mielessä, että heidän uransa ei välttämättä kestä päivänvaloa.”

        “Tästä voidaan päätellä, että demokraattisuuruudet pysyvät Bidenista erossa tai vähintään pitävät välimatkaa. Vaikka kaikki julkisuudessa naureskelevat väitteelle, että vaalivoitto olisi muka varastettu, vain harvat haluavat päätyä hänen kanssaan nähtävästi uppoavaan veneeseen.
        Tähän mennessä on vaatinut lujaa uskoa sanoa, että vaalit varastettiin. Nyt näyttöä on kertynyt jo sen verran, että vaatii päinvastoin lujaa uskoa sanoa, että vaaleja ei ole varastettu. Nimenomaan paljon sokeaa uskoa.
        Viime viikon perjantaina Yhdysvaltain kongressin sisäisessä kirjeenvaihdossa kieltäydyttiin tunnustamasta Bidenin vaalivoittoa.”

        “Naureskelijoiden olisi hyvä määritellä rajat sille, milloin he tunnustavat olleensa väärässä. Pari viikkoa sitten Bidenin kannattajat väittivät, että vilppiä ei esiintynyt. Sitten sanottiin, ettei vilppiä esiintynyt paljon. Sitten sanottiin, ettei vilppiä esiintynyt ainakaan niin paljon, että sillä olisi mitään merkitystä.
        Nyt sanotaan, että vilpistä syyttäminen on rasismia ja rasistit on pantava kärsimään. Nyt on siis siirrytty naureskelusta uhkailuun.”
        ttps://mvlehti.net/2020/11/19/trumpin-kannattajat-siirtyvat-rauhanomaiseen-sissisotaan-umv-raportti/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei vastausta näytä tulevan tuolta kirjoittajalta, niin laitanpa minä tähän kohdan, missä näin sanotaan.
        1.Tim. 2:1-2 “Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
        kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.”

        Kiitos että ketjun lopusta on putsattu törkeät asiaan kuulumattomat viestit. En tiedä, onko palstalla joku, joka on ylläpidossa, mutta välillä on viestini lähtenyt vikkelään, vaikka niissä ei ole mitään sääntöjen vastaista ja linkitkin olen merkinnyt ilman alku h-kirjainta linkkien säilymisen varmistamiseksi. Esim. juuri tästä ketjusta ensimmäisten syytteiden nostamisesta kertonut viestini poistettiin, vaikka ei siinä ollut sääntöjen vastaisuutta ja mielestäni kuului tähänkin ketjuun. Onhan aloituksen kysymyksiin tullut jo vastauksia ja siten ei niistä ole sanottavaa. Mutta ihmiset käyvät persoonaani kiinni, letkauttaen mutujaan yhdellä lauseella eivätkä ota kantaa itse esittämääni asiaan, jota on pitkälti todisteiden kera, ilman että tuskin ovat linkkejäni lukeneet tai videoita katsoneet. Mutta Trumpia pitää tölväistä vaikka Bidenistä löytyy tasan tarkkaan samanlaisia piirteitä, joista Trumpia syytätte. Ihmetellä täytyy moista sokeutta. Katsokaa Täti Tomeran video ylempää.

        >Mutta Trumpia pitää tölväistä vaikka Bidenistä löytyy tasan tarkkaan samanlaisia piirteitä, joista Trumpia syytätte.

        Kysymys olikin siitä, että niitä löytyy Joosefista huomattavasti vähemmän ja valinta nyt vain piti tehdä noista kahdesta.


      • KTS kirjoitti:

        Trumpin lakitiimi luovutti Michiganin. Koska kanteet eivät ole tuottaneet tulosta, yrittää Trump nyt toista kikkaa:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007629911.html

        "Koska oikeusjutut eivät ole menestyneet, Yhdysvaltain presidentti Donald Trump yrittää pitää kiinni vallastaan suostuttelemalla republikaanipäättäjiä ratkaisevissa vaa’ankieliosavaltioissa,"

        Donin touhu on uskomatonta, mutta kuluneet neljä vuotta ovat uskomattomalla tavalla normaalistaneet uskomattomiakin peliliikkeitä.

        Toivoa sopii, ettei Don vielä saa päähänsä jotain epätoivoista, kun vallasta luopuminen on hänelle selvästi mahdoton ajatus.


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        >Mutta Trumpia pitää tölväistä vaikka Bidenistä löytyy tasan tarkkaan samanlaisia piirteitä, joista Trumpia syytätte.

        Kysymys olikin siitä, että niitä löytyy Joosefista huomattavasti vähemmän ja valinta nyt vain piti tehdä noista kahdesta.

        Kysymys on siitä, että valtamedia on neljän vuoden ajan valehdellut Trumpista. Teette päätöksenne valheiden pohjalta.
        Eräs valhe, jonka huomasin ylempää KTS:n laittamana: "Georgian osavaltion johtava vaalivirkailija Brad Raffensperger kertoi nimittäin Washington Postille, että senaatin oikeusvaliokuntaa johtava puoluetoveri Lindsey Graham olisi tiedustellut mahdollisuutta poistaa vaaliuurnasta osa Joe Bidenia laillisesti tukeneista äänestyslipuista."

        Just, että WP:lle on kertonut, joka mieluusti levittää Raffenspergerin valhetta.

        Täyttä valhetta. Linkki ylempänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan tuolla ylempänä tosiaan mainittu 1 Timoteuksen Kirje 2:1
        Raamatussa on ajatus, että koska ihminen ei lankeemuksen takia "osaa toivoa mitään hyvää", (edes)uskovat rukoilisivat.
        Maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet sanottavan heistä yhtään hyvää sanaa. Esirukous tarkoittaa alkukielen mukaan "armorukousta"(ja kiittää ihmisten puolesta tarkoittaa kiitosrukousta).
        Rukous muuttaa maailmaa siksi, koska todellisinta on se ihmiset ajattelevat toisista, koska ajatukset vaikuttavat asenteisiin ja tekoihin.

        Jeesus opetti opetuslapsia pois vanhasta sorron asenteesta jonka mukaan ihmisiä oli opetettu "rakastamaan lähimäistään ja vihaamaan vihollistaan."
        Jeesuksen anteeksiantamus myöskin asetti kaikki ihmiset samalle viivalle(syntisinä mutta armahdettuina).
        Siksi uskova kilvoittelee rukouksessa, että voisi asennoitua ihmisiin samoin kuin Jeesus -sen mukaan mitä ristillä tapahtui, ei sen mukaan miten joku onnistui tai epäonnistuu maailmassa, "joss` on sydämen vilu ja viima..

        Mikä uskonto mahtaa opettaa vihaamaan vihollistaan, Jeesuksen uskonnosta en tiedä mikä se hänellä lopultakaan oli, mutta juutalaisuus ei ainakaan noin opeta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on siitä, että valtamedia on neljän vuoden ajan valehdellut Trumpista. Teette päätöksenne valheiden pohjalta.
        Eräs valhe, jonka huomasin ylempää KTS:n laittamana: "Georgian osavaltion johtava vaalivirkailija Brad Raffensperger kertoi nimittäin Washington Postille, että senaatin oikeusvaliokuntaa johtava puoluetoveri Lindsey Graham olisi tiedustellut mahdollisuutta poistaa vaaliuurnasta osa Joe Bidenia laillisesti tukeneista äänestyslipuista."

        Just, että WP:lle on kertonut, joka mieluusti levittää Raffenspergerin valhetta.

        Täyttä valhetta. Linkki ylempänä.

        Raffensberger on ilmoittanut ettei Georgiassa ole tapahtunut vaaleissa vilppiä ja äänten uudelleen lasku vahvisti Bidenin voiton . Lindsey Graham otti R:een yhteyttä ja kyseli voisiko osan postiäänistä kuitenkin jättää huomiotta.Ei Graham ole soittoa kiistänyt. Trumpin kannattajat ovat lähetelleet R.lle myös tappouhkauksia.

        Yksikään Trumpin vetoomus tuomioistuimissa ei ole mennyt läpi, ei ole todisteita, ei riitä että hävinnyt huutaa että ei olisi hävinnyt ellei ole tehty vilppiä ja siksi miljoonia ääniä on väärennetty . Trump onkin nyt muutamassa suuntaa niin että koitetaan saada republikaanivalitsijamiehet niissä osavaltioissa joissa Biden voitti, kuitenkin äänestämään häntä itseään.
        Trump on nyt yli neljä vuotta käynyt kampanjaa jossa julistaa ettei voi hävitä vaaleja ellei tuloksia väärennetä .Eli joko voittaja aina on Trump tai vaalit on väärennetty.


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Donin touhu on uskomatonta, mutta kuluneet neljä vuotta ovat uskomattomalla tavalla normaalistaneet uskomattomiakin peliliikkeitä.

        Toivoa sopii, ettei Don vielä saa päähänsä jotain epätoivoista, kun vallasta luopuminen on hänelle selvästi mahdoton ajatus.

        Yhdysvaltain puolustushaarakomentajien neuvoston puheenjohtaja kenraali Mark Milley piti Veteraanien päivän tilaisuudessa 11. marraskuuta tiukan puheen, jossa hän painotti armeijan olevan uskollinen ainoastaan maan perustuslaille, ei kuninkaalle, kuningattarelle, uskonnolle, heimolle tai - diktaattorille.
        Kenraali Milley piti puheensa tilanteessa, jossa Trump oli vain muutama päivä aiemmin erottanut puolustusministeri Mark Esperin ja maan ydinaseiden kehityksestä vastannut Lisa Gordon-Hagerty oli eronnut itse, luultavasti ohjeistettuna tehdä niin.
        Puolustusministeriön ykkösvirkamieheksi Trump nosti itselleen lojaalia kenraalia Anthony Tataa.
        Mike Milleytä tuntevat sanovat hänen olevan todellinen patriootti.

        Milleylläkin oli kyllä heikko hetkensä viime kesänä, kun hän maan katulevottomuuksien aikaan asettui asepuvussa samaan kuvaan Donald Trumpin kanssa tavalla, joka voisi kytkeä hänet tämän poliittiseen agendaan.
        Milley kuitenkin pyysi vähän myöhemmin tekoaan anteeksi, sanoen ettei sotilaan kuulu politikoida asepuvussa, ja tehneensä väärin lähtiessään mukaan tuon kaltaiseen tilaisuuteen.

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007611680.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvaltain puolustushaarakomentajien neuvoston puheenjohtaja kenraali Mark Milley piti Veteraanien päivän tilaisuudessa 11. marraskuuta tiukan puheen, jossa hän painotti armeijan olevan uskollinen ainoastaan maan perustuslaille, ei kuninkaalle, kuningattarelle, uskonnolle, heimolle tai - diktaattorille.
        Kenraali Milley piti puheensa tilanteessa, jossa Trump oli vain muutama päivä aiemmin erottanut puolustusministeri Mark Esperin ja maan ydinaseiden kehityksestä vastannut Lisa Gordon-Hagerty oli eronnut itse, luultavasti ohjeistettuna tehdä niin.
        Puolustusministeriön ykkösvirkamieheksi Trump nosti itselleen lojaalia kenraalia Anthony Tataa.
        Mike Milleytä tuntevat sanovat hänen olevan todellinen patriootti.

        Milleylläkin oli kyllä heikko hetkensä viime kesänä, kun hän maan katulevottomuuksien aikaan asettui asepuvussa samaan kuvaan Donald Trumpin kanssa tavalla, joka voisi kytkeä hänet tämän poliittiseen agendaan.
        Milley kuitenkin pyysi vähän myöhemmin tekoaan anteeksi, sanoen ettei sotilaan kuulu politikoida asepuvussa, ja tehneensä väärin lähtiessään mukaan tuon kaltaiseen tilaisuuteen.

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007611680.html

        Jäi tuo Milleyn puheen linkki poies. Silvuplee.

        ttps://twitter.com/jefftimmer/status/1327049712416006144


      • dikduk kirjoitti:

        Raffensberger on ilmoittanut ettei Georgiassa ole tapahtunut vaaleissa vilppiä ja äänten uudelleen lasku vahvisti Bidenin voiton . Lindsey Graham otti R:een yhteyttä ja kyseli voisiko osan postiäänistä kuitenkin jättää huomiotta.Ei Graham ole soittoa kiistänyt. Trumpin kannattajat ovat lähetelleet R.lle myös tappouhkauksia.

        Yksikään Trumpin vetoomus tuomioistuimissa ei ole mennyt läpi, ei ole todisteita, ei riitä että hävinnyt huutaa että ei olisi hävinnyt ellei ole tehty vilppiä ja siksi miljoonia ääniä on väärennetty . Trump onkin nyt muutamassa suuntaa niin että koitetaan saada republikaanivalitsijamiehet niissä osavaltioissa joissa Biden voitti, kuitenkin äänestämään häntä itseään.
        Trump on nyt yli neljä vuotta käynyt kampanjaa jossa julistaa ettei voi hävitä vaaleja ellei tuloksia väärennetä .Eli joko voittaja aina on Trump tai vaalit on väärennetty.

        >Trump onkin nyt muutamassa suuntaa niin että koitetaan saada republikaanivalitsijamiehet niissä osavaltioissa joissa Biden voitti, kuitenkin äänestämään häntä itseään.

        Jos Biden voitti osavaltion, sen kaikki valitsijapojat ovat kyllä demokraatteja paria osavaltiota lukuun ottamatta. Maine oli toinen ja Nebraska taisi olla toinen.


    • Anonyymi

      Jumalan tahon toteutumisen puolesta kannattaa aina rukoilla.
      Jumalalle kuuliasta presidenttiä on hyvä rukoilla, kunnes Kristus itse tulee valtaan.

      Trumpilla oli liki 4 vuotta aikaa näyttää karvansa ja huonostihan se meni :( Toisten syyttelyä vaikka omat teot oli pahemmat ja valhetta valheen päälle.

      Onko Biden parempi vai otetaanko Obama takaisin vaiko jopa Harris?

      Valitettavasti Rudy Giuliani hikoili puheensa aikana niin paljon, että totuudessa hän ei voinut pysyä. Hauskasti ilmaistu, että jopa "Valan alla ja valheesta rangaistuksen uhalla hän sanoo vilppiväitteiden olevan totta." Ja hiki virtaa ja ruskea neste virtaa pitkin kasvoja. Oliko ruskeat "hikinorot" hiusväriä vai vanhaa verta?

      Niin että mitenkä se oli?! Mikä oli siis totuus, joka vapauttaa eikä saa hikoilemaan?!

      • No joo :d

        Ei kyllä ainakaan suju hyvin nämä tiedotustilaisuudet. Ensin krematorion ja pornokaupan välissä sivukujalla ja nyt sitten tämä hikihomma. Toki ymmärtäähän sen jos joutuu pari tuntia puhumaan ihan pelkkää paskaa jolle ei löydy totuuspohjaa niin saattaa siinä hikikin tulla tai sitten voi olla, että korona oli jo päällä ja samoissa vermeissä vielä vedät vuorokausi tolkulla.


      • Anonyymi

        "Onko Biden parempi vai otetaanko Obama takaisin vaiko jopa Harris?"


        Barack Obama ei ollut ehdokkaana, eikä olisi Yhdysvaltain lakien mukaan edes voinut olla, sillä kaksi kautta on maksimi virassa.

        Yhdysvaltain presidentinvaalit käytiin Joseph Bidenin ja Donald Trumpin välillä, äänestäjien valitessa Joseph Bidenin, joten hänestä tulee maan 46. presidentti tammikuussa 2021 ja Kamala Harrisista hänen varapresidenttinsä.
        Istuva presidentti Donald Trump siirtyy luonnollisesti samaan aikaan pois virasta ja hänestä tulee pelkästään Yhdysvaltain kansalainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Onko Biden parempi vai otetaanko Obama takaisin vaiko jopa Harris?"


        Barack Obama ei ollut ehdokkaana, eikä olisi Yhdysvaltain lakien mukaan edes voinut olla, sillä kaksi kautta on maksimi virassa.

        Yhdysvaltain presidentinvaalit käytiin Joseph Bidenin ja Donald Trumpin välillä, äänestäjien valitessa Joseph Bidenin, joten hänestä tulee maan 46. presidentti tammikuussa 2021 ja Kamala Harrisista hänen varapresidenttinsä.
        Istuva presidentti Donald Trump siirtyy luonnollisesti samaan aikaan pois virasta ja hänestä tulee pelkästään Yhdysvaltain kansalainen.

        Samalla viikolla taitaa vielä Trumpille napsahtaa tukku erillaisia oikeushaateita, että äläkää huoliko veljet ei Rudy Giulianilta työt lopu :d Hikoilu on oikeastaan vasta alussa...


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Samalla viikolla taitaa vielä Trumpille napsahtaa tukku erillaisia oikeushaateita, että äläkää huoliko veljet ei Rudy Giulianilta työt lopu :d Hikoilu on oikeastaan vasta alussa...

        Juu, kyllä Musta-Rudolphilla tulee työmiehen hikeä riittämään, mutta luultavasti myös sen shekkejä, vaikka päämies Trump vaihtuukin presidentistä kansalaiseksi, sillä sen verran tiukkoja haasteita on luvassa.

        Sanotaan, Nietzscheä mukaillen, että kun katsot riittävän pitkään kuiluun, niin kuilu katsoo sinuun. Liekö Rudolph William Louis Giuliani katsellut jo riittävästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kyllä Musta-Rudolphilla tulee työmiehen hikeä riittämään, mutta luultavasti myös sen shekkejä, vaikka päämies Trump vaihtuukin presidentistä kansalaiseksi, sillä sen verran tiukkoja haasteita on luvassa.

        Sanotaan, Nietzscheä mukaillen, että kun katsot riittävän pitkään kuiluun, niin kuilu katsoo sinuun. Liekö Rudolph William Louis Giuliani katsellut jo riittävästi.

        Jotenkin tuosta tulee Klonkku mieleen.


    • Anonyymi

      Ei Trumpin puolesta rukoileminen tietenkään sinänsä väärin ole.
      Trumpin puolesta rukoilevat tietenkin leimautuvat ääliöiksi, koska rukoilulla ei tietenkään ole mitään vaikutusta, ja myös siksi, että kannattavat Trumpia.
      Mutta miksi sen pitäisi olla väärin, en tiedä.

      • Voihan sitä rukoilla, että Jumala armahtaisi Trumpia hänen pahojen tekojensa vuoksi?

        Luuk. 23:34 Mutta Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät." Ja he jakoivat keskenään hänen vaatteensa ja heittivät niistä arpaa.


      • mummomuori kirjoitti:

        Voihan sitä rukoilla, että Jumala armahtaisi Trumpia hänen pahojen tekojensa vuoksi?

        Luuk. 23:34 Mutta Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät." Ja he jakoivat keskenään hänen vaatteensa ja heittivät niistä arpaa.

        Oikeastaan itse rukoilen tätä nykyä vain Isä meidän -rukouksen ja yritän hakemaan Jumalan tahtoa. Ei se kyllä paljolti mene Jumalan tahdon mukaan vaan toimissani taidan toteuttaa omaa tahtoani. Monen iltaisen Isä meidän -rukouksen myötä en enää rukoile Trumpia muistaen. Samoin on vähän yksihailee mitä täällä aloittamassani aiheessa kirjoitellaan. Tietysti toivon, että kirjoitettaisiin asiaa. Kiitos sinulle asiallisesta otteesta täällä monen kirjavan kirjoittajan keskellä! :)


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Oikeastaan itse rukoilen tätä nykyä vain Isä meidän -rukouksen ja yritän hakemaan Jumalan tahtoa. Ei se kyllä paljolti mene Jumalan tahdon mukaan vaan toimissani taidan toteuttaa omaa tahtoani. Monen iltaisen Isä meidän -rukouksen myötä en enää rukoile Trumpia muistaen. Samoin on vähän yksihailee mitä täällä aloittamassani aiheessa kirjoitellaan. Tietysti toivon, että kirjoitettaisiin asiaa. Kiitos sinulle asiallisesta otteesta täällä monen kirjavan kirjoittajan keskellä! :)

        Oikea asenne rukoilla, että Jumalan tahto toteutuu! Amen


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Voihan sitä rukoilla, että Jumala armahtaisi Trumpia hänen pahojen tekojensa vuoksi?

        Luuk. 23:34 Mutta Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät." Ja he jakoivat keskenään hänen vaatteensa ja heittivät niistä arpaa.

        "Voihan sitä rukoilla, että Jumala armahtaisi Trumpia hänen pahojen tekojensa vuoksi?"

        Aijaa - mihinkä armon jatkuva kantaminen, mitä kirkon papit julistavat, nyt yhtäkkiä loppui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Voihan sitä rukoilla, että Jumala armahtaisi Trumpia hänen pahojen tekojensa vuoksi?"

        Aijaa - mihinkä armon jatkuva kantaminen, mitä kirkon papit julistavat, nyt yhtäkkiä loppui?

        "Aijaa - mihinkä armon jatkuva kantaminen, mitä kirkon papit julistavat, nyt yhtäkkiä loppui?"

        En kyllä ihan ymmärtänyt? Voihan sitä rukoilla että Jumala armahtaa Trumpia hänen pahojen tekojensa vuoksi...


    • Anonyymi

      Aloittaja kysyy onko väärin rukoilla Trumpin puolesta.
      Jättäisi lopun lauseesta pois.
      Ei varmastikaan koskaan ole väärin rukoilla.
      Uskon , että rukoileminen on rauhoittumista, mielen tasapainottamista, hyvän olon tunteen saavuttamista. Kukaan ei voi rukoilla väärin. On vain alistuttava siihen, että rukouksen vastaanottaja ei ole toivetta toteuttanut.
      En silti, usko, että rukous menee hukkaan.
      Rukoilija on saanut rauhan hetken, hyvän olon, läheisyyden tunteen. Asia sinänsä ei ole niin tärkeä.

    • Anonyymi

      Ympäri maailmaa on rukoiltu Trumpin voiton puolesta, vieläkin vaikka vaalit on selvät.

      Ei auttanut rukoilu.Miksi?

      • Siksi koska Jumala tietää paremmin mikä on ihmisille hyväksi.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        Siksi koska Jumala tietää paremmin mikä on ihmisille hyväksi.

        Varmaan Bideninkin puolesta on rukoiltu. Se nyt stten auttoin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan Bideninkin puolesta on rukoiltu. Se nyt stten auttoin?

        Ehdottomasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan Bideninkin puolesta on rukoiltu. Se nyt stten auttoin?

        Näinkin saattaa olla...


    • Anonyymi

      Nyt on rukousaihetta kerrakseen kaikille, ilman jakolinjoja ketä rukoilla. Rukousaihe koko kansan puolesta, ettei syntyisi pahaa kaaosta, väkivaltaisia yhteenottoja tai sisällissotaa kun Trump tullaan julistamaan vaalien voittajaksi.

      Nyt on nimittäin asiat edenneet Michiganissa, jossa sekä hovioikeuteen että korkeimpaan oikeuteen on edennyt kanteet vaalivilpistä. Korkeimman oikeuden tuomarien mielestä todisteet olivat olleet järkyttäviä ja he vaativat täyttä tarkastusta koko Michiganissa.
      ttps://beta.oikeamedia.com/o1-147907?fbclid=IwAR1iWzXdYDgVaVPOflo1LByqwwXsV_IQ_NEgPxWLP2HNO3Cpg-oV0n0uPHY

    • Anonyymi

      Kristityille: Vihollisen voimat hyökkäävät nyt täysillä. Se merkitsee, että sen valta on murenemassa. Sidney Powellin tiimi on pyytänyt esirukoustukea. He ovat ilmoittaneet, että he eivät ole koskaan ennen kokeneet tämän kaltaista demonista hyökkäystä. He pyytävät myös Trumpin tiimin puolesta rukousta.

      • "Vihollisen voimat hyökkäävät nyt täysillä. ..Sidney Powellin tiimi on pyytänyt esirukoustukea"

        Ihan auttaa se kun "Powellin tiimi" jonka myös Trumpin tiimi on jo hylännyt, lopettaa sen silmittömän valehtelemisen joka on kaikkien demonien äiti.


    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe