Katkaistusta kaulasta ,silm silmästä ....Mooses . Jeesus on suurempi .
Katkaistu kaula
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
Vitu hullu
- Anonyymi
Aloittaja on ehkä ymmärtänyt väärin mitä Mooseksen laissa sanottiin tahallisesta rikoksentekijästä: ”Murtuma murtumasta, silmä silmästä, hammas hampaasta jne..." (3. Mooseksen kirja 24:20)
Jotkut nimittäin näkevät tässä taustalla kostonhimoa. Mutta näkevät sen siis väärällä tavalla.
Tuo vain tarkoitti sitä että kun on kyse väärintekijöiden rankaisemisesta, rangaistuksen täytyy olla sopiva rikokseen nähden. Siis tyyliin "Jos joku vahingoittaa lähimmäistään, hänelle tulee tehdä se, mitä hän itse teki".
Mitä väärää tuossa sitten on?- Anonyymi
Artikkeli jossa tuota käsitellään
https://www.jw.org/finder?wtlocale=FI&docid=502018137&srcid=share
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540