Miten on Ylläpito, ja väärämieliset uskovat:

Anonyymi

eikö täällä saa keskustella, mitä Ilmestyskirja ja Herra Jeesus puhuu, sekä "kaikissa" evankeliumeissa että varsinkin Ilmestyskirjassa?

Ankarasti nuhtelen Ylläpitoa, jos te omasta "halusta", mikä lie tarkoitus, poistatte ketjuja, mitkä koskevat "kiellettyjä" aiheita.
Kuten Ilmestyskirjan luvun 12, tutkimista sekä, koko Seurakunnan tilaa lopunaikana, ja varsinkin vääriä uskovia jotka eivät sinne eli Seurakuntaan kuulu.

Joten, pitäkää näppinne erossa.

ja te, mukamas, uskovat, en käsitä kuinka rohkenet, Taistella Jumalaa eli Totuutta vastaan.
se merkitsee että olen kauas mennyt Herrasta jos olet edes ollut uskossa.
Te olette mätäpaise Herran Seurakunnassa ja Ruumiissa.
olette:
Juuda
18 sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
19 Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.

Siitä iloitsen, ja riemuitsen, kun tulee äkkiä aika ja hetki, kun Herra teidät ottaa eteensä. Herra tulee ja puhdistaa teidät kauas pois, ja saatte Kiittää Elävää Jumalaa jos naarmuitta selviätte, mutta te ette pääse pakoon.

Joten katsokaa itse eteenne, te tulette itkemää ja valittamaan, ja Herra ei kuule teitä, te saatte parkua ja valittaa, mutta se ei auta teitä, TE
taistelette, itse Jumalaa, Kaikkivaltiasta, Herraa Sebaotia ja Hänen Poikaansa ja Hän pelvelijoitaa ja voideltujaan vastaan.

Muista, mitä Herra on teille jo edeltä päin sanonut:

Jer. 15:1
Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!
ja
Ps. 2:
2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
5 Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:

joten valittakaa ja itkekää!
Ps. 1:
4 Niin eivät jumalattomat! Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
5 Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.
6 Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tähän edellä olevaan voisi sanoa.
      No kukin sitten parhaansa mukaan pyrkii, mitä lie pyrkii.
      en sano mitään sillä Herra on minulle, ilmoittanut, että monet, hyvin monet ovat vieläKIN, erittäin pieniä lapsia ja vauvoja, Herrassa ,ja heitä sitten tulee vain kärsivällisesti kärsiä ja odottaa jos, kasvaisivat ja saisivat, selvän äänen jonka "äidin" lisäksi myös muut voisivat ymmärtää.

mutta kukin tavallaan.

• Anonyymi

Halutko nähädä kuinka tämä ketju lentää kuin leppäkeihäs! :)

eli olkoot hetki ja sitten katsotaan, kuinka sensuuri pelaa!

• Anonyymi

Nyt on aika, ymmärttää mikä aika on.
      Mutta siihen tulee, muutos, Jumalan avulla.

ennen kuin:
      Jeesus tulee hyvin pian!

tulee muutamien ilmoitusten, ennustusten täyttyä.
      ei kauaa enää ja me pääsemme KOTIIN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Trolli se täällä vaan trollaa, ensin toivottaa Jumalan rauhaa kaikille ja sittenb alkaa räyhäminen, josta ei loppua tule.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1576
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1546
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1348
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1252
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      175
      1096
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1047
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      311
      1040
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1036
    Aihe