Rasistinen mielenlaatu on syntiä.

Anonyymi

Ihminen on Jumalan luoma olento ja jokainen ihminen on Jumalan edessä samanarvoinen. Luulisi uskovaisten suhtautuvan arvostavasti muualta tulleisiin, mutta näin ei ole. Usein kuulee uskovaisen puhuvan loukkaavasti tai halveksivasti jostain kansanryhmästä. Se on raakaa ja syntistä.

19

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen suomalainen ja olen kokenut halveksuntaa,syrjimistä suomalaisilta.Työpaikallakin on ulkomaalaisia kohdeltu paremmin kuin minua,koska rasismi on väärin,mutta minuun kohdistettu kiusaaminen ei ole väärin.

      • Anonyymi

        Niin,ja lisään,uskisten kautta on tullut,syrjimistä,kiusaamista,mitätöimistä,sen on täytynyt kestää,ei voi vedota mihinkään,täällä on paljon hienoja,ahkeria ulkomaalaisia,joista on tullut ystäviäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,ja lisään,uskisten kautta on tullut,syrjimistä,kiusaamista,mitätöimistä,sen on täytynyt kestää,ei voi vedota mihinkään,täällä on paljon hienoja,ahkeria ulkomaalaisia,joista on tullut ystäviäni.

        Suomalaisia kristittyjä on paljon ryöstetty sorrettu syrjitty huijattu väärennetty varastettu tavarat pankkikortit ihan nää on ollut lähinnä muualta muuttaneita taustoiltaan eikä heillä on tälläistä oikeutta olemassa mitä ryöstelyyn tulee . Se on rikollista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisia kristittyjä on paljon ryöstetty sorrettu syrjitty huijattu väärennetty varastettu tavarat pankkikortit ihan nää on ollut lähinnä muualta muuttaneita taustoiltaan eikä heillä on tälläistä oikeutta olemassa mitä ryöstelyyn tulee . Se on rikollista .

        Kyllä,näin ovat varmasti tehneet,mutta minua ovat huijanneet suomalaiset hellarit,omat perheen jäsenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,näin ovat varmasti tehneet,mutta minua ovat huijanneet suomalaiset hellarit,omat perheen jäsenet.

        Asiasta saattaisi tulla toisenkinlaisia lausuntoja, kunhan joku sivullinen taho tutkisi hieman tuota huijaamista !

        usko tai älä, niin voisi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta saattaisi tulla toisenkinlaisia lausuntoja, kunhan joku sivullinen taho tutkisi hieman tuota huijaamista !

        usko tai älä, niin voisi käydä.

        Vai niin,nämä helluntailaiset ovatkin niin taitavia valehtelemaan,jeesuksen nimessä tekevät rikoksiaan,he todella ovat häikäilemättömiä ahneudessaan!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta saattaisi tulla toisenkinlaisia lausuntoja, kunhan joku sivullinen taho tutkisi hieman tuota huijaamista !

        usko tai älä, niin voisi käydä.

        Hyväksyvätkö helluntailaiset puolueettoman tutkinnan seurakuntiensa sisäisistä tapahtumista? Hienoa jos noin on.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Hyväksyvätkö helluntailaiset puolueettoman tutkinnan seurakuntiensa sisäisistä tapahtumista? Hienoa jos noin on.

        Hyväksytkö puoleettoman tutkinnan pääsi sisällä tapahtuvasta ristiriitaisesta liikenteestä, ennen sen oksentamista kaiken kansan nähtäväksi? Hienoa jos noin on.


    • Anonyymi

      Parham oli rasisti.

      • Anonyymi

        Ikävä jos sulla oli sellainen kaveri !


    • Anonyymi

      Kaikilla uskovaisillakaan ei ole sydämen sivistystä, kristillisesta rakkaudesta puhumattakaan. Meillä ihmisillä on taustoistamme johtuen erilaisia piuhoja löysällä tai kireällä ja ne oireilevat eri tavoin.

    • Anonyymi

      Joo, jos kerran arabiaanot, turkkilaiset sun muut saavat vapaasti siirtyä rajamme yli lapsiamme raiskaamaan, miksei sitten venäläiset, joilla ei tuollaisia tapoja ole?

      Koska Ruotsi on saanut avata rajamme, siirtääkseen vankiloidensa rikollisinta muslimiainesta rajamme tälle puolen - heitä lienee tullutkin jo ehkä n. 100 000 -, mielestäni Itärajan voisi hyvinkin avata venäläisten vapaalle muutolle Suomen puolelle.

      Venäläiset sentään ovat sivistyskansaa, ikivanha kulttuuri ja heillä harras, ortodoksinen eli alkuperäinen kristinusko.

      Toisin kuin hurrit ja arabiaanot. On rasismia, jos ystävillemme, venäläisille ei kuulu samat oikeudet, kuin noille, tosivihollisillemme!

      • "heitä lienee tullutkin jo ehkä n. 100 000 "


        Anteeksi mitä?


      • Tipale kirjoitti:

        "heitä lienee tullutkin jo ehkä n. 100 000 "


        Anteeksi mitä?

        Ultralyhyt matikka.


    • Anonyymi

      Onhan täällä ollut aasialaisia iät ajat eikä heistä puhuta koskaan mitään huonoa, mistähän sellainen mahtaa johtua, osaako joku arvata!

      • Anonyymi

        Sieltä tullaan kallisti hankituilla omilla lentolipuilla poimimaan kellon ympäri marjoja siis MARJOJA, oletteko kuulleet sellaisesta, koittakaas verrata täsä asiaa muuhun maahantulemiseen ja miettikää jos osaatte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä tullaan kallisti hankituilla omilla lentolipuilla poimimaan kellon ympäri marjoja siis MARJOJA, oletteko kuulleet sellaisesta, koittakaas verrata täsä asiaa muuhun maahantulemiseen ja miettikää jos osaatte.

        Sen kun näkisi, että tataari könyää marjametsässä.


    • Anonyymi

      Uskovilla on yksi suuri Jumalan lahja. He ovat aina oikeassa. Jos siis uskova ihminen on rasisti kuten persut ja Trump, eivät he oikeasti ole rasisteja, vaan toteuttavat Jumalan suurta suunnitelmaa. Ovat siis oikeassa ja Jumalan asialla.

      • Anonyymi

        Lapsellinen kommentti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      271
      3874
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      134
      2880
    3. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2115
    4. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      38
      1593
    5. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      114
      1400
    6. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      57
      1379
    7. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      68
      1309
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      23
      1287
    9. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1117
    10. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

      Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
      Sinkut
      155
      1044
    Aihe