https://edition.cnn.com/
Biden sai 273 valitsijamiestä kasaan.
CNN: BIDEN VOITTI!
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pennsylvanian tulos ja sieltä saadut 20 valitsijamiestä ratkaisivat tuloksen.
Nyt odotellaan millaiset itkupotkuraivarit Trump esittää. - Anonyymi
Onneksi olkoon Biden
- Anonyymi
Arizona julkaisi lopullisen tuloksen Biden voitti ja samalla koko vaalit. Onneksi olkoon Biden.
- Anonyymi
No nyt siitä maailman suurimmasta narsista päästiin eroon. Loppuu tuo diilien teko ja käsien levittely TV:ssä ja allekirjoitusten esittely.
- Anonyymi
Myös korona on hävinnyt! Voitte poista mäskit naamarilta :'D käkäkäkä! V-ttu mitä touhua!
- Anonyymi
Ei se korona mihinkään ole hävinnyt tänään menee 50 miljoonan siihen sairastuneen raja rikki.
- Anonyymi
Biden voitti, hienoa.
- Anonyymi
Voitti kyllä komiasti..mutta presidentti valitaan vasta tammikuussa. Ehtii tapahtua yhtä ja toista..
- Anonyymi
Vihervasemmistolta on tulossa vastaava jytky kuntavaaleissa. Kansa on kyllästynyt rumppi persuihin!
- Anonyymi
USAn kansa: "YOU'RE FIRED!" Eli Trumpin Diilin catchphrase "saat potkut."
- Anonyymi
Fox newsin mukaan Bidenillä on jo 290 valitsijamiestä varmana.
Mitäs tähän sanoo perssu? - Anonyymi
Onnea Bidenille mutta kova koitos on hänellä edessä: Korona pahenee niin että presidenttikautensa alkaa keskellä historiallisen pahaa kriisiä. Asiaa ei auta yhtään se, että senaatissa enemmistö on republikaaneilla vaikka edustajainhuone menikin demokraateille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057