Huomenna on isän päivä 🤣
jeesuksella ei ollut isää
5
<50
Vastaukset
Valehtelet!
Hänellä on sama Isä kuin minullakin, jolla maan päällä ei ollut isää:
"Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa."
Hakamäellä kesällä laulettiin,
kun sota-aikaa muisteltiin.
Yks oli laulu ylitse muiden, se kulki läpi sydämen ja luiden.
Silmät täyttyivät kyynelistä,sanat tulivat sydämestä.
Olen elänyt todeksi samat hetket,
ja tehnyt monenlaiset retket,
- kun petturin poikana aikoinaan,
synnyin tähän maailmaan.
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=C5qyqtFFU_s- Anonyymi
Hän oli yhtä hullu kuin sinäkin, oletko miettinyt vaikka olisit uusi jeesus 😉
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli yhtä hullu kuin sinäkin, oletko miettinyt vaikka olisit uusi jeesus 😉
Totuudessa ei tarvitse miettiä mitään sellaista, mikä lähtee ihmisen omasta lihasta.
Minun tehtäväni sinunkin suhteen päättyy tähän:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Joka kuulee siirtyy lähettäjäni haltuun.
Joka hylkää jatkaa elämäänsä Saatanan halujen mukaan.
- Anonyymi
Jumala on Jeesuksen isukki ja kekkerit ovat olleet mahtavat kaukana tähtien takana!☀️
- Anonyymi
Tänään oli . Kaikkien meidän taivaallisen isän päivä on joka päivä mutta maallisten isien päivä ja iso isien .....Jeesuksen Isä on tietysti Jumala ja Luoja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877