On kahdenlaisia miehiä

Anonyymi

Niitä jotka herää yksin sunnuntaisin ja niitä jotka herää naisen vierestä sunnuntaisin koska kävivät baarissa lauantaina iskemässä naisia.

t viinamies

26

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun ajatus malli näyttää olevan mustavalkoinen. Eli ei merkityksellinen. Onneksi elämässä on paljon muutakin. Toivottavasti sullakin, muuten huolelle aihetta.

    • Anonyymi

      Kolmenlaisia, niitä jotka heräävät isänpäiväaamuun. Onko aloittaja päässyt kokemaan tällaisen aamun?

    • Anonyymi

      Viinamiehellä on tuhansittain seksikumppaneita, mahtaa kulua kondomeihin jonkin verran rahaa, ellei lapsiakin ole sitten jo lähes miljoona.

    • Anonyymi

      Lapsien elätysmaksutkin tekevät varmasti jo yhden miljoonan euroja vuorokaudessa.

      • Anonyymi

        Elatusmaksut eivät ole ihan noin suuria. ..


    • Anonyymi

      Rajoittunut käsitys. Paljon on miehiä, jotka heräävät aina oman vaimonsa vierestä, ihan selvinpäin sunnuntaisin.

      • Anonyymi

        Kyllä se vaimokin sillä miehellä on ihan vain sen takia kun tapasi hänet yökerhossa viinaa juodassa.

        Viinamiehet heräävät vaimonsa vierestä. Raittiit miehet heräävät yksin.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaimokin sillä miehellä on ihan vain sen takia kun tapasi hänet yökerhossa viinaa juodassa.

        Viinamiehet heräävät vaimonsa vierestä. Raittiit miehet heräävät yksin.

        t. viinamies

        Kannattaa hyväksyä tosiasia, että raittiit miehet heräävät raittiin vaimonsa vierestä.

        Alkkikset eli viinamiehet heräävät alkovaimonsa vierestä tai yksin krapulassaan. Niin kauan kuin yleensä heräävät. Viinamiehet kuolevat aikaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hyväksyä tosiasia, että raittiit miehet heräävät raittiin vaimonsa vierestä.

        Alkkikset eli viinamiehet heräävät alkovaimonsa vierestä tai yksin krapulassaan. Niin kauan kuin yleensä heräävät. Viinamiehet kuolevat aikaisin.

        Sinun mielestä on siis vain joko alkkiksia tai raittiita miehiä ja kohtuukäyttäjiä ei ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestä on siis vain joko alkkiksia tai raittiita miehiä ja kohtuukäyttäjiä ei ollenkaan?

        On paljon kohtuukäyttäjiä. Mutta alkkikset ovat kaikki omasta mielestään kohtuukäyttäjiä, joten parempi rajata asia noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon kohtuukäyttäjiä. Mutta alkkikset ovat kaikki omasta mielestään kohtuukäyttäjiä, joten parempi rajata asia noin.

        Aivan juuri. Kohtuukäyttö voi tarkoittaa oikeastaan mitä tahansa. Minulla se tarkoittaa "raitis". Yleensä en juo mitään. Ennen koronaa nautin lasillisen viiniä kerran kahdessa kuukaudessa. Koronan jälkeen en ole nauttinut alkoholia.

        "Alkkisvuotena" join puolipullollista viiniä lauantaisin. Se oli aivan liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon kohtuukäyttäjiä. Mutta alkkikset ovat kaikki omasta mielestään kohtuukäyttäjiä, joten parempi rajata asia noin.

        Laitanpa tähän vielä syyn miksen liioin lipittele alkoholia: se huonontaa aivan kamalasti unen laatua, myös tuollaisina pieninä annoksia. Samoin alkoholi lisää ruokahalua. Muutama lasillinen viikonloppuna pilaa yöunen -ei saa palaudu töistä, tulee väsähtänyt olo. Kun tässä ruokahalu kasvaa ja syö enemmän on vielä väsähtäneempi olo eikä jaksa liikkua ja urheilla kuten normaalisti. Se taas on terveydelle aivan välttämätöntä, että saa liikuttua ja nukuttua kunnolla = ainoa mahdollisuus selvitä töistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitanpa tähän vielä syyn miksen liioin lipittele alkoholia: se huonontaa aivan kamalasti unen laatua, myös tuollaisina pieninä annoksia. Samoin alkoholi lisää ruokahalua. Muutama lasillinen viikonloppuna pilaa yöunen -ei saa palaudu töistä, tulee väsähtänyt olo. Kun tässä ruokahalu kasvaa ja syö enemmän on vielä väsähtäneempi olo eikä jaksa liikkua ja urheilla kuten normaalisti. Se taas on terveydelle aivan välttämätöntä, että saa liikuttua ja nukuttua kunnolla = ainoa mahdollisuus selvitä töistä.

        Kohtuukäyttö ei tosiaan ole kuin paljon riskirajan yli alkoholin käyttö.

        Kohtalainen riskiraja on miehillä 14 annosta ja naisilla 7 annosta viikossa.
        Korkea riskiraja on miehillä 24 annosta ja naisilla 16 annosta viikossa.
        Yhden päivän aikana kohtalainen riskiraja on miehillä maksimissaan 7 annosta ja naisilla enintään 5 annosta.

        Yksi annos on esim. pullo keskaria tai 12cl mietoa viiniä.


    • Anonyymi

      Jos herää yksin aina niin jossain on vikaa elämässänne. Ette tutustu naisiin.Miksi olette vuodesta toiseen sinkkuja?

    • Anonyymi

      Ei se nainen ole vaan naapurin pihatonttu!

      Olet lisäksi sotkenut sen maitomaisella siirapilla... parempi kun putsaat sen kotona ja viet vähin erin takaisin...etkä kerro kellekkään.

      Voisit vähän hillitä tuota juomistas...

    • Anonyymi

      Hyi. Joku tuntematon pano. Tiä mikä tautinen..hyihyihyi.

    • Anonyymi

      Palstalla on yhdenlaisia miehiä, niitä joilla ei naisia ole koskaan ollut.

    • Anonyymi

      On niitäkin joilla on kaikkea

      ;)....

      • Anonyymi

        Kysypä mitä ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysypä mitä ei ole?

        Kysy viinamieheltä mitä vaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy viinamieheltä mitä vaan....

        Monta ihmeellistä tarinaa tulossa


    • Anonyymi

      Ihmeellistä on että ette naisia saa.

    • Sitten on vielä niitä ketkä kehuu anonyyminä netissä mieshuoraamistaan mutta loppukädessä ovat kuitenkin niitä ketkä panee kaikkein vähiten tai eivät ollenkaan 🤪

    • Anonyymi

      Kehujat just panee vähiten. En itse kerro kavereille olenko pannut jotain naista jonka iskin baarista.

    • Anonyymi

      Mies joka juo viinaa on se joka naisia saa.

      • Anonyymi

        Ei se viinan juonti niin kivaa ole ja yöunetkin ovat juomisen jälkeen huonoja, mutta sitä on vain juotava jos ei halua olla yksin.

        t. viinamies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe