Voiko ketutukseen kuolla?

Anonyymi

Nyt se nähdään. Jos voi, niin raatoja tulee monista änkyräkristityistä.

17

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vahingonilo ei ole kiva laji, eikä sen tuntemisesta noin yleensä voi ylpeä olla. Mutta kyllä nyt täytyy sanoa että nautin vahingonilosta täysin rinnoin. Paha sai palkkansa.

      • Anonyymi

        Itse kunnioitan demokratiaa. Kunnioitin sitä aiemminkin, vaikka pidänkin valitsijamiesmenettelyä kyseenalaisena demokratian kannalta. Jompi kumpi sen piti olla, ja nyt kansan tahto ilmeni näin. Se ei nyt sitten eräille kelpaa. Naurattaahan se minua. Mutta ei se ole sellaista iloa, että olisin jotenkin hyvällä mielellä tyytyväinen. Enemmän minua syljettää koko tämä typerä teatteri, mitä Trump viitsii vieläkin pyörittää, tajuamatta väistyä. En asemoi itseäni yhdysvaltalaisella akselistolla, mutta sanon kuitenkin, että kyllä minua hävettäisi olla republikaani nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kunnioitan demokratiaa. Kunnioitin sitä aiemminkin, vaikka pidänkin valitsijamiesmenettelyä kyseenalaisena demokratian kannalta. Jompi kumpi sen piti olla, ja nyt kansan tahto ilmeni näin. Se ei nyt sitten eräille kelpaa. Naurattaahan se minua. Mutta ei se ole sellaista iloa, että olisin jotenkin hyvällä mielellä tyytyväinen. Enemmän minua syljettää koko tämä typerä teatteri, mitä Trump viitsii vieläkin pyörittää, tajuamatta väistyä. En asemoi itseäni yhdysvaltalaisella akselistolla, mutta sanon kuitenkin, että kyllä minua hävettäisi olla republikaani nyt.

        Tunnutte olevan kovin varmoja, ettei vaalivilppiä tapahtunut vaikka viitteitä on paljon. Miksi olette niin varmoja, ettei vaalivilppiä tapahtunut? Eikö asia ole vasta menemässä oikeuteen myöhemmin? Eikö mahdollinen petos pitäisi aina tutkia? Eikö se ole parempi, ettei jää epäilyjä vilpistä? Mikä tässä totuuden selvittämisessä on niin kauheaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kunnioitan demokratiaa. Kunnioitin sitä aiemminkin, vaikka pidänkin valitsijamiesmenettelyä kyseenalaisena demokratian kannalta. Jompi kumpi sen piti olla, ja nyt kansan tahto ilmeni näin. Se ei nyt sitten eräille kelpaa. Naurattaahan se minua. Mutta ei se ole sellaista iloa, että olisin jotenkin hyvällä mielellä tyytyväinen. Enemmän minua syljettää koko tämä typerä teatteri, mitä Trump viitsii vieläkin pyörittää, tajuamatta väistyä. En asemoi itseäni yhdysvaltalaisella akselistolla, mutta sanon kuitenkin, että kyllä minua hävettäisi olla republikaani nyt.

        "Kunnioitin sitä aiemminkin, vaikka pidänkin valitsijamiesmenettelyä kyseenalaisena demokratian kannalta."

        Valitsijamiesmenettely oli typerää myös Suomessa. Onneksi siitä päästiin. USA:ssa demokratia toteutui tällä kertaa. Biden sai 4.1 miljoonaa ääntä enemmän kuin Trump, ja sen lisäksi enemmistön valitsijamiehistä. Tässä ei ole nokan koputtamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnutte olevan kovin varmoja, ettei vaalivilppiä tapahtunut vaikka viitteitä on paljon. Miksi olette niin varmoja, ettei vaalivilppiä tapahtunut? Eikö asia ole vasta menemässä oikeuteen myöhemmin? Eikö mahdollinen petos pitäisi aina tutkia? Eikö se ole parempi, ettei jää epäilyjä vilpistä? Mikä tässä totuuden selvittämisessä on niin kauheaa?

        Takuuvarmasti tutkitaan, jos vilpistä on todisteita. Trumpin kampanjan valitukset ovat lentäneet tähän mennessä oikeudesta ulos siksi, koska on valitettu siitä, että osavaltio noudattaa omaa vaalilakiaan. Minun maailmassani luetaan ensin laki, ja vasta sitten pohditaan onko syytä valittaa.

        Vaaleissa äänestettiin samalla äänestyslapulla presidentin lisäksi myös senaattoreista ja kongressiedustajista. Laajemman vaalivilpin puolesta ei puhu sekään, että republikaanit menestyivät senaatin vaalissa erinomaisesti ja Biden voitti myös republikaaniosavaltioissa. Bidenin voitto tuli myös sen verran isolla marginaalilla, että vaalien tulos ei tutkinnoista muutu.


    • Suicide korvautuu sijaistoiminnalla, Trumpin vaalivalheiden toisteleminen niin kauan, että alkaa uskomaan niihin itsekin antaa uuden tarkoituksen elämälle aikana jälkeen Trumpin.

      • Anonyymi

        Meinasin revetä, kunTrumpin tiedotustilaisuuus Philadelphiassa päätyi kaupungin laidalle, Fantasiamaan ja krematorion naapuriin. :) Se oli jotenkin vertauskuvallista. Tilaisuus piti alunperin pitää Four Seasons Hotellissa, mutta Trumpin henkilökunta oli jotenkin mokannut.


    • Trumpin voittajajoukko on selvillä. Se tullee olemaan lakimiesten divisioona ja laskuissa on suuria taalamääriä.
      Kuka tämän shown maksaa, jää nähtäväksi.

      • Anonyymi

        Trumpin kampanja maksaa. Kampanjakassa tosin hupeni uhkaavasti jo ennen vaaleja. Trumpin vaalirahoitus ei nimittäin yltänyt lähellekään Bidenin rahoitusta. Sekin kertoo mihin suuntaan kannatus kallistui.


    • Anonyymi

      Miten niin.. liberaalithan ne änkyröitä ovat. Eivät jätä kirkkoakaan rauhaan.

      • Anonyymi

        Jättävätkö konservatiivit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättävätkö konservatiivit?

        Jättävät. Jumalan tahto saa olla konservatiivien puolesta kirkkolaissa Jeesuksen tuloon asti. Sitä ei tarvi, eikä saisi peukaloida syntisin ajatuksin ja sormin. Mutta änkyrät eivät kaikessa vajaavuudessaan kykene jättämään kirkkoa rauhaan. Syntisiä ovat kaikki, mutta syntisyys vain lisääntyy mikäli synti kielletään ja tehdään hyväksytyksi. Jumalan mieli ei muutu Raamatun mukaan ja kuka sen uuden mielentilan pystyisi määrittelemäänkään- jokainen omasta sydämestään käsin? äänestyksillä..Jumalan uuden tahdon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättävät. Jumalan tahto saa olla konservatiivien puolesta kirkkolaissa Jeesuksen tuloon asti. Sitä ei tarvi, eikä saisi peukaloida syntisin ajatuksin ja sormin. Mutta änkyrät eivät kaikessa vajaavuudessaan kykene jättämään kirkkoa rauhaan. Syntisiä ovat kaikki, mutta syntisyys vain lisääntyy mikäli synti kielletään ja tehdään hyväksytyksi. Jumalan mieli ei muutu Raamatun mukaan ja kuka sen uuden mielentilan pystyisi määrittelemäänkään- jokainen omasta sydämestään käsin? äänestyksillä..Jumalan uuden tahdon?

        "Jumalan mieli ei muutu Raamatun mukaan.."

        Olen kuullut, että Raamatun mukaan kun Jumala loi ihmisen, niin hän oli tyytyväinen jne. Sitten kun hän raivoissaan kirosi maailman ja hukutti sen vedenpaisumuksessa, hän katui tehneensä ihmisen. Noh, tämähän on mielensä muuttamista ihan loogisten pelisääntöjen mukaan. Raamattu on siis sisäisesti ristiriitainen. Eikä siinä mitään, koska niinhän me kaikki ihmisetkin varmaan enemmän tai vähemmän olemme. Puhuu vaan sen puolesta, että Raamattu on ihmisten mielikuvitusta, eikä mitään Jumalan sanaa.


    • Anonyymi

      Jumala lupasi auttaa, kohta kuolen nälkään 🤣

    • Anonyymi

      Se oli jumalan tahto sanoo kristitty, juupas eipäs on uskovaisten voimavara 🤣

    • Anonyymi

      Siinä tapauksessa raatoja tulee muistakin kuin änkyräkristityistä.:)

    • Anonyymi

      En halua ilkkua vaan ojentaa auttavan käden hyvien neuvojen muodossa hävinneiden änkyröiden suuntaan.

      Tappion aiheuttamaa aitoa perskipua lievittää tappion tunnustaminen. Denialistinen suhtautuminen tosiasioihin vain pahentaa perskipua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe