No niin nyt sitten olisi kiva tietää miten on vkl mennyt hahmoilla kun toi tunne puoli ei ole

Anonyymi

Ihan normaalisti toiminut, jonka vuoksi sitten palsta auttaa hiukan heitä ymmärtää tunteitaan ja sitten vielä edistää muutakin kuin vain palsta suhdetta. Aloitetaan ihan ekana mites meni näin niin kuin omasta mielestäsi ludem vkl kun tänään on ollut yllättävän paljon ärsyttävää luettavaa useammassa ketjussa sinulla ja sinun rakkaalla puolin ja toisin tietenkin olette tänään ärsyttäneet toinen toistaan. Mistä on kyse ja mikä on syy siihen että haluatte keinoja kaihtamatta että toisella palaa käpy.

16

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä osaan jo arvata mistä riitelevät tällä kertaa 😂😂😂😂🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣💖😂😂😂

      • Anonyymi

        Ei ole sinusta nyt tämä riita ja älä nyt viitsi ärsyttää mun vaimoa enempää. Jooko. Mulla on nyt muutenkin vähän enemmän selitettävää ludemille kun se ilta ei nyt sitten mennyt niin kuin oltiin sovittu. Mä päädyin sitten saunaan naisen kanssa joka on meidän yhteinen ystävä ja erittäin läheinen ystävä ja en ajatellut että se on mitenkään loukkaavaa mennä pyyhe päällä saunaan mutta se mitä tapahtui saunan jälkeen nii se ärsyttää ludemia niin paljon ettei hän osaa mitään muuta kuin syyttää minua kaikesta. Voisin kyllä ludemille tarkentaa yksityiskohtia mutta en palstalla ja tuskin ludem haluaa tietää koko totuutta eilisestä.


    • Anonyymi

      Suksikoon kuuseen. Hän haastaa riitaa kokoajan ja valehtelee minkä kerkeää. Haluaa Lotan ja panee muita. Esittää eka viatonta pulmusta. Keksimällä keksii syitä mustasukkaisuuteen kaippa vaan peittääkseen huonoa omaatuntoaan joka johtuu hänen omasta pettämisestään. Umpisolmu sanon minä.

      • Anonyymi

        Miksi sitten väität olleesi. Sä haluat vaan ärsyttää mua..kerro sitten miten se meni..taidat vaan haluta sovinto seksiä, kun tiedät miten ihanaa se on se sopiminen silleen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten väität olleesi. Sä haluat vaan ärsyttää mua..kerro sitten miten se meni..taidat vaan haluta sovinto seksiä, kun tiedät miten ihanaa se on se sopiminen silleen..

        Haluan tietenkin sun kanssa paljon seksiä. Olet ainut nainen jota haluan enkä ole sanonu että olin sillein ystävän kanssa. Sinähän hetmostuit jo sen jälkeen kun olin kotiin ajamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten väität olleesi. Sä haluat vaan ärsyttää mua..kerro sitten miten se meni..taidat vaan haluta sovinto seksiä, kun tiedät miten ihanaa se on se sopiminen silleen..

        Mä kirjoitan sulle rakas sinne fb. Jooko rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tietenkin sun kanssa paljon seksiä. Olet ainut nainen jota haluan enkä ole sanonu että olin sillein ystävän kanssa. Sinähän hetmostuit jo sen jälkeen kun olin kotiin ajamassa.

        Jos olisit nyt tässä. Niin tiedäthän mitä me tehtäis just nyt..luulempa, että pitäisit siitä todella paljon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit nyt tässä. Niin tiedäthän mitä me tehtäis just nyt..luulempa, että pitäisit siitä todella paljon..

        Tietenkin minä haluan niitä hetkiä sun kanssa kunhan vaan pyydät mut sinne sun luokse.


      • Anonyymi

        On sulla mielikuvitusta. Toi kuvaus ei istu muhun mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin minä haluan niitä hetkiä sun kanssa kunhan vaan pyydät mut sinne sun luokse.

        No miten suhun saa yhteyden? Mistä sut löydän? Haluatko todella vai kiusoitteletko taas?


    • Anonyymi

      Kiitokset vielä kerran tosta sun kiusasta. Mutta mulle riittää että jutellaan meidän asiat ja sen jälkeen otat sen vilpetin ja minä otan lotan.

      • Anonyymi

        Tee niin kun kerran niin haluat.


      • Anonyymi

        Mä en ole minkään nepparin kanssa eikä mulla ole sormuksia. Sun kaivattusi on siis joku sun exä jolla on uus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole minkään nepparin kanssa eikä mulla ole sormuksia. Sun kaivattusi on siis joku sun exä jolla on uus?

        Sä oot ollu koko ajan minun vaimo ja tulet aina olee minun vaimo kuka on sanonu että ollaan ikinä erottu. Mä oon joskus lotan kanssa ja sun kanssa vaan avioliitossa. Nyt mulla on kaksi vaimoa kummatkin ovat minulle yhtä tärkeitä nii koittakaa tulla toimeen.


      • Anonyymi

        Mä olen sun omaisuutta aina ja tiedät että saat kaikki mun huomion ja rakkauden jos haluat antaa meille sen mahdollisuuden irl suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen sun omaisuutta aina ja tiedät että saat kaikki mun huomion ja rakkauden jos haluat antaa meille sen mahdollisuuden irl suhteeseen.

        Näinköhän. Saatko sä enää nukuttua? Jos oltais yhdessä niin me tehtäis sitä ne yöt jolloin uni ei tuu..kyllä se uni sitten jossain kohti taas maistuis..


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe