Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voiko mies olla liian komea lähestyttäväksi?

Anonyymi

Eli sinä nainen... Uskaltaisitko flirtailla komealle miehelle normaalisti? Vai tarvitsetko alkoholia suoneen jotta alkaa uskaltaa tehdä aloitetta? Vai pitääkö ensin päästä tutustumaan ennen kuin rupeaa flirttailemaan?

Minulla on sellainen ongelma että en saa naisia... Vaikka on kehuttu erittäin komeaksi. Olen liian ujo tekemään aloitetta naisille, koska en pidä itseäni komeana ja siihen liittyy kouluajan traumoja. Olen ollut suhteessa erittäin viehättävien naisten kanssa koska he olivat tehneet aloitteen, mutta suhteet eivät ole toiminut koska liian erilaisia.

Ja tuntuu että en saa huomiota perusviehättäviltä naisilta laisinkaan. En uskalla tehdä aloitetta koska pelkään torjutuksi tulemista vaikka minua ei ole koskaan torjuttu. Yhden kerran elämässäni tein aloitteen naiselle ja tärppäsi heti, mutta en ole sen jälkeen uskaltanut.

Mitä minun pitäisi tehdä jotta saisin naisen? Eli en käy baareissa, kaveripiireissä en ole vuosiin pyörinyt ja deitti palveluita en ole koskaan käyttänyt. Mitä muita vaihtoehtoja on? Koska tuskinpa se nainen uskaltaa ventovierasta miestä kaapata mukaansa kadulta?

74

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aha. Tämmöinen tässä. Hyvää päivää.

    • Anonyymi

      Kiva aloitus😊!

      Uskallan toki flirttailla ja nimenomaan normaalisti: en tyrkytä tai käyttäydy kuin humalaiset naiset, eli melko rohkeasti.

      (Tiesitkö, että jopa pari alkoholiannosta nostaa naisella testisteronitasoa yli 100%? Siksi humalaiset naiset ovat millaisia ovat. Miehillä slkoholi vastaavasti nostaa naishormonia, mutta ei ihan yhtä radikaalisti. Siksipä ehkä miehet äityvät humalassa puhumaan pehmoisia😆😆😆)

      Flirttailuni on tietenkin sopivaa omaan luonteeseeni ja sen varmasti huomaa parhaiten mies, joka pitää juuri minusta.

      Ehkä sinä tykkäät rohkeista ja seikkailunhaluisista naisiata, jotka saavat sinut unohtanaan ujoilun ja nauramaan? Jotka juuri tekevät leikkisästi aloitteita. Suhde alkaa helposti.

      Kuitenkin sanot, että suhteet eivät kestäneet, koska koit liiallista erilaisuutta. Jos itse on ujo ja vähän vakava niin elämä kovin raisun ja seikkailunhaluisen ihmisen kanssa voi muuttua rasittavaksi. Rohkeakaan nainen ei aina varmaankaan halua olla aloitteen tekijä, siinä hän varmaan tuntee tekevänsä liikaa ja suhde joutuu ikävään epäasapainoon.

      • Anonyymi

        "Rohkeakaan nainen ei aina varmaankaan halua olla aloitteen tekijä, siinä hän varmaan tuntee tekevänsä liikaa ja suhde joutuu ikävään epäasapainoon."

        Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä.
        Naisilla on erikoinen kuvitelma, että miehet ovat ajatusten lukijoita.
        Nainen näkee miehen, johon välittömästi ihastuu. No nainen huutaa omissa ajatuksissaan, että mies, etkö huomaa minua, olen sinuun ihastunut, tule tekemään aloite ja lähdetään kahville, haluan sinua...
        Naisen on turha syyttää miestä, miksei mies tehnyt aloitetta, kun nainen sitä ajatuksissaan toivoi.
        Mies todennäköisesti ajattelee, etten kelpaa tuolle naiselle, joka ajatuksissaan huutaa, että mies tule tekemään aloite ja nainen tehostaa tarkoitustaan liikehdinnällä ja kehon viesteillä, jotka mies tulkitsee, että nainen nyt vaan tolleen liikehtii minkään syvällisemmän tarkoituksen asiaan liittymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rohkeakaan nainen ei aina varmaankaan halua olla aloitteen tekijä, siinä hän varmaan tuntee tekevänsä liikaa ja suhde joutuu ikävään epäasapainoon."

        Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä.
        Naisilla on erikoinen kuvitelma, että miehet ovat ajatusten lukijoita.
        Nainen näkee miehen, johon välittömästi ihastuu. No nainen huutaa omissa ajatuksissaan, että mies, etkö huomaa minua, olen sinuun ihastunut, tule tekemään aloite ja lähdetään kahville, haluan sinua...
        Naisen on turha syyttää miestä, miksei mies tehnyt aloitetta, kun nainen sitä ajatuksissaan toivoi.
        Mies todennäköisesti ajattelee, etten kelpaa tuolle naiselle, joka ajatuksissaan huutaa, että mies tule tekemään aloite ja nainen tehostaa tarkoitustaan liikehdinnällä ja kehon viesteillä, jotka mies tulkitsee, että nainen nyt vaan tolleen liikehtii minkään syvällisemmän tarkoituksen asiaan liittymistä.

        "Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä.
        Naisilla on erikoinen kuvitelma, että miehet ovat ajatusten lukijoita."

        Eipä tuossa ole kysymys minkään asian olettamisesta. Maailma nyt vaan edelleenkin on sellainen, että naisen aloitetta eivät miehet katso hyvällä. Varmasti osalle olisi ok, mutta valtaosalle ei. Tietysti varmasti useimmat miehet pitäisivät, jos naiset tekisivät alotteita. Noilla aloitteilla ei vaan koskaan pääse pitkälle. Korkeintaan seuraavaan aamuun. Sen jälkeen miestä ei kiinnosta nainen, joka on tehnyt alotteen. Näin se vaan menee. Jos nainen haluaa olla miehen silmissä vähänkään vakavasti otettavampaa seuraa, niin aloitetta ei silloin voi tehdä. Ei voi tehdä aloitetta tutustumiseen, eikä taatusti seksiin. Nainen ei voi muuta kuin vaan odotella ja toivoa, että mies saisi aloitteen tehtyä. Muutoin nainen on automaattisesti helppo ja huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rohkeakaan nainen ei aina varmaankaan halua olla aloitteen tekijä, siinä hän varmaan tuntee tekevänsä liikaa ja suhde joutuu ikävään epäasapainoon."

        Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä.
        Naisilla on erikoinen kuvitelma, että miehet ovat ajatusten lukijoita.
        Nainen näkee miehen, johon välittömästi ihastuu. No nainen huutaa omissa ajatuksissaan, että mies, etkö huomaa minua, olen sinuun ihastunut, tule tekemään aloite ja lähdetään kahville, haluan sinua...
        Naisen on turha syyttää miestä, miksei mies tehnyt aloitetta, kun nainen sitä ajatuksissaan toivoi.
        Mies todennäköisesti ajattelee, etten kelpaa tuolle naiselle, joka ajatuksissaan huutaa, että mies tule tekemään aloite ja nainen tehostaa tarkoitustaan liikehdinnällä ja kehon viesteillä, jotka mies tulkitsee, että nainen nyt vaan tolleen liikehtii minkään syvällisemmän tarkoituksen asiaan liittymistä.

        Jos ei uskalla tehdä aloitetta ihastuksensa suuntaan, saapi jäädäkin yksin. Oli sitten mies tai nainen. Pakkeihin ei kuole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei uskalla tehdä aloitetta ihastuksensa suuntaan, saapi jäädäkin yksin. Oli sitten mies tai nainen. Pakkeihin ei kuole.

        Ei ole kysymys mistään pakeista. Kysymys on siitä haluaako olla yhden illan pano. Jos ei halua, niin naisen ei koskaan kannata tehdä alotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rohkeakaan nainen ei aina varmaankaan halua olla aloitteen tekijä, siinä hän varmaan tuntee tekevänsä liikaa ja suhde joutuu ikävään epäasapainoon."

        Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä.
        Naisilla on erikoinen kuvitelma, että miehet ovat ajatusten lukijoita.
        Nainen näkee miehen, johon välittömästi ihastuu. No nainen huutaa omissa ajatuksissaan, että mies, etkö huomaa minua, olen sinuun ihastunut, tule tekemään aloite ja lähdetään kahville, haluan sinua...
        Naisen on turha syyttää miestä, miksei mies tehnyt aloitetta, kun nainen sitä ajatuksissaan toivoi.
        Mies todennäköisesti ajattelee, etten kelpaa tuolle naiselle, joka ajatuksissaan huutaa, että mies tule tekemään aloite ja nainen tehostaa tarkoitustaan liikehdinnällä ja kehon viesteillä, jotka mies tulkitsee, että nainen nyt vaan tolleen liikehtii minkään syvällisemmän tarkoituksen asiaan liittymistä.

        "Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä."

        Entä jos nainenkin on ujo, mutta olisi juuri siksi ujolle miehelle ihanteellinen kumppani?

        Ymmärrän toki pointtisi, ujot ihmiset eivät ole päällekäyviä, se tuntuu varsin vastentahtoiselta.

        Kysymys on kuitenkin vastavuoroisuudesta, ei siitä, että kumpikin vaan ottaa haluamansa. Tai ainakin mielestäni pitäisi olla kyse vastavuoroisuudesta, sitähän sana suhde nimeonomaan tarkoittaa.

        Kerron itsestäni. En ensinnäkään valitse miehiä pelkän ulkonäön perusteella, se on miesten hommaa.

        Saan paljon huomiota miehiltä. Miehet kiinnittävät huomionsa minuun, en minä miehiin. Tämän takia naiset ovat ulkonäöllisesti ja olemukseltaan houkuttelevia jo luonnollisestikkin.

        Niistä miehistä valitsen kenestä saattaisin olla kiinnostunut enemmänkin. Annan miehen ymmärtää, että olen kiinnostunut, pieni katse, kutsuva hymy. Saatan jopa tulla vähän lähemmäksi, vilkuilla kiinnostuneena.

        Eli vastaan miehen huomioon positiivisesti, annan viestin, että saattaisin olla kiinnostunut vastaanottamaan häneltä lisääkin huomiota. Jos mies ei luota tähän huomioon, vaan suhtautuu epäilevästi ja vaatii naiselta enemmän todisteita ja aloitteellisuutta, homma voi jäädä silleen. Nainen on jo osoittanut kiinnostusta ja miehen vaatimukset ja epäily tuntuvat varmasti loukkaavilta, mikä saa naisen vetäytymään. Nainen ei halua miestä, joka ei osaa ottaa nimenomaan naisellisia tunteita huomioon, vaan vaatii kaiken huomion itselleen.

        Seuraava askel, eli aloite, on miehen tehtävä, ei todellakaan minun. Minä en tyrkytä itseäni, enkä ole kuin koiraystävä, joka heti juoksee suu kuolassa, kun sille heilutetaan makupalaa..hahhah...koirakaan ei vieraiden nakkeihin välttämättä kiinnostu, sekin on hienostuneempi, kuin tyrkky. Ahne ihminen syöksyy tavoittelemaan kaikkea saatavilla olevaa edes harkitsematta, onko se itselle sopiva osa.

        Joten mies tekee aloitteen: ehkä kommentoi jotain hymyillen, kysyy jotain, jos nainen on jo jotenkin tuttu, lohkaisee tyhmän vitsin, jos nainen on rentoa tyyppiä.

        Jälleen nainen ottaa vastaan. Hän antaa hyväksynnän miehen lähestymiselle esim hymyilemällä, vastaamalla kysymykseen..joillakin naisilla tuntuu olevan vähän asennetta päällä ja he saattavat vastata vähän negatiivisesti, vaikka ovat itse ensin olleet kutsuvia ja kiinnostuneita. Tämä voi johtua myös jännittämisestä. Itse en ole kuitenkaan negatiivinen aloitteita kohtaan, osaan kyllä puhua ja jopa kieltäytyä kohteliaasti.

        Sitten on taas miehen vuoro. Hän kysyy lähtisikö nainen treffeille, juttelemaan, tutustumaan, tai vaan kysyy naisen puhelinnumeroa ja jättää treffipyynnön myöhemmäksi. Hän voi kysyä esim onko toinen facessa tai haluaisiko jutella online, olisi kiva tutustua...jne

        Nainen ottaa taas miehen vastaan. Joko hyväksyen tai torjuen. Tässä vaiheessa miehen kannattaa hetkeksi unohtaa itsensä ja keskittyä naisen huomioimiseen, jättää oma asenne ja toiveet. Nainen voi vähän ujostella ja jännittää miehen läheisyyttä, tämän kuuluisi herättää miehessä hellyyttä, eikä pelkoa torjunnasta. Sukupuolisuus on naiselle herkkä asia. Miehelle se on ensin paljon käytännöllisempää, mies tarvitsee jo fyysisestikkin yksinkertaista laukeamista. Nainen ei voi rentoutua sukupuoliseen läheisyyteen niin helposti, ainakaan minä. Nainen ei myöskään saa tuomita miehen tarvitsevaa, luonnollista halua purkautua. Hän voi ainoastaan kieltäytyä, ellei itse ole vielä valmis. Miehen on hyväksyttävä tämä ja lähennyttävä naista, herätettävä teoillaan luottamusta.

        Kunnes nainen ottaa vastaan sinut sisällensä ja olette yhtä. Olette yhdessä saavuttaneen sukupuolisen olemisen täydentymisen yhteisellä tasolla. Kumpikin omana, luonnollisena prinsiippinään. Yhdessä olette täydelliset.

        Kuten tuossa yhdessä ketjussa kirjoitin, elämä on kuin hengitys meissä, kaikissa muodoissaan. Ihminen ei voi rikkoa sitä, mikä on luonnollista, ainakaan hyvin seuraamuksin.

        Oletko vielä nuori mies? Äiti on ohjelmoitu ennakoimaan lapsen tarpeita ja toteuttamaan niitä, tekemään lapsen elämästä alussa helppoa, jotta lapsi oppii ja kasvaa lopulta itse pitämään huolta itsestään.

        Et voi odottaa, että nainen tekee sinunkin osuutesi, tuntematta itseään äidiksi tai mieheksi. Tai nainen epätoivoissaan suostuu tekemään sinunkin aloitteesi ja suhde joutuu heti epätasapainoon. Tätä epätasapainoa on hyvin vaikea korjata jälkeenpäin, erityisesti, jos osapuolet ovat vielä etäiset ja toisilleen tuntemattomat.

        Tämä on vähän syvällisempää, kun pelkkä valtataistelu siitä, kumpi tekee aloitteen. Jos olet nuori, niin ymmärrän epätietoisuutesi, pelon epäonnistumisesta...kaikki me olemme olleet nuoria rakkaudessakin, minäkin sekoillut menemään, tehnyt huonoja johtopäätöksiä jne. Ei ne asiat mene ikinä paikoilleen, ellei itse tee, niin se on. Hyvä, että osaat kysyä ja kertoa tunteistasi, se on jo jotain merkittävää.


      • ” Tiesitkö, että jopa pari alkoholiannosta nostaa naisella testisteronitasoa yli 100%? Siksi humalaiset naiset ovat millaisia ovat. Miehillä slkoholi vastaavasti nostaa naishormonia, mutta ei ihan yhtä radikaalisti. Siksipä ehkä miehet äityvät humalassa puhumaan pehmoisia😆😆😆)”

        No en tiennyt tuota, mutta jokuhan siinä slkkoomahollissa korostaa fiilistä. Jospa se on toi testo? 🤷‍♂️
        Kyllähän osa miehistäkin saa siitä uhoa päällensä. Tosin huomaan itse, että jos otan yhtään suruun, sit sekin korostuu.

        Mielenkiintoista silti. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä.
        Naisilla on erikoinen kuvitelma, että miehet ovat ajatusten lukijoita."

        Eipä tuossa ole kysymys minkään asian olettamisesta. Maailma nyt vaan edelleenkin on sellainen, että naisen aloitetta eivät miehet katso hyvällä. Varmasti osalle olisi ok, mutta valtaosalle ei. Tietysti varmasti useimmat miehet pitäisivät, jos naiset tekisivät alotteita. Noilla aloitteilla ei vaan koskaan pääse pitkälle. Korkeintaan seuraavaan aamuun. Sen jälkeen miestä ei kiinnosta nainen, joka on tehnyt alotteen. Näin se vaan menee. Jos nainen haluaa olla miehen silmissä vähänkään vakavasti otettavampaa seuraa, niin aloitetta ei silloin voi tehdä. Ei voi tehdä aloitetta tutustumiseen, eikä taatusti seksiin. Nainen ei voi muuta kuin vaan odotella ja toivoa, että mies saisi aloitteen tehtyä. Muutoin nainen on automaattisesti helppo ja huono.

        Tämä ei ole totta kaikkien miesten kohdalla. Aloitteen tekeminen miehelle on erittäin hyvä keino testata, miten mies suhtautuu naisiin.

        Kuvaamasi asennoituminen on tyypillistä vain sellaisille miehille, joihin ei välttämättä kannatakaan tutustua, jos haluaa jotain vakavampaa.

        Toivoisin ettet niputtaisi kaikkia miehiä samanlaisiksi. Osa miehistä on ihania ja järkeviä eikä pane pahakseen (no pun intended) siitä, että nainen lähestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä."

        Entä jos nainenkin on ujo, mutta olisi juuri siksi ujolle miehelle ihanteellinen kumppani?

        Ymmärrän toki pointtisi, ujot ihmiset eivät ole päällekäyviä, se tuntuu varsin vastentahtoiselta.

        Kysymys on kuitenkin vastavuoroisuudesta, ei siitä, että kumpikin vaan ottaa haluamansa. Tai ainakin mielestäni pitäisi olla kyse vastavuoroisuudesta, sitähän sana suhde nimeonomaan tarkoittaa.

        Kerron itsestäni. En ensinnäkään valitse miehiä pelkän ulkonäön perusteella, se on miesten hommaa.

        Saan paljon huomiota miehiltä. Miehet kiinnittävät huomionsa minuun, en minä miehiin. Tämän takia naiset ovat ulkonäöllisesti ja olemukseltaan houkuttelevia jo luonnollisestikkin.

        Niistä miehistä valitsen kenestä saattaisin olla kiinnostunut enemmänkin. Annan miehen ymmärtää, että olen kiinnostunut, pieni katse, kutsuva hymy. Saatan jopa tulla vähän lähemmäksi, vilkuilla kiinnostuneena.

        Eli vastaan miehen huomioon positiivisesti, annan viestin, että saattaisin olla kiinnostunut vastaanottamaan häneltä lisääkin huomiota. Jos mies ei luota tähän huomioon, vaan suhtautuu epäilevästi ja vaatii naiselta enemmän todisteita ja aloitteellisuutta, homma voi jäädä silleen. Nainen on jo osoittanut kiinnostusta ja miehen vaatimukset ja epäily tuntuvat varmasti loukkaavilta, mikä saa naisen vetäytymään. Nainen ei halua miestä, joka ei osaa ottaa nimenomaan naisellisia tunteita huomioon, vaan vaatii kaiken huomion itselleen.

        Seuraava askel, eli aloite, on miehen tehtävä, ei todellakaan minun. Minä en tyrkytä itseäni, enkä ole kuin koiraystävä, joka heti juoksee suu kuolassa, kun sille heilutetaan makupalaa..hahhah...koirakaan ei vieraiden nakkeihin välttämättä kiinnostu, sekin on hienostuneempi, kuin tyrkky. Ahne ihminen syöksyy tavoittelemaan kaikkea saatavilla olevaa edes harkitsematta, onko se itselle sopiva osa.

        Joten mies tekee aloitteen: ehkä kommentoi jotain hymyillen, kysyy jotain, jos nainen on jo jotenkin tuttu, lohkaisee tyhmän vitsin, jos nainen on rentoa tyyppiä.

        Jälleen nainen ottaa vastaan. Hän antaa hyväksynnän miehen lähestymiselle esim hymyilemällä, vastaamalla kysymykseen..joillakin naisilla tuntuu olevan vähän asennetta päällä ja he saattavat vastata vähän negatiivisesti, vaikka ovat itse ensin olleet kutsuvia ja kiinnostuneita. Tämä voi johtua myös jännittämisestä. Itse en ole kuitenkaan negatiivinen aloitteita kohtaan, osaan kyllä puhua ja jopa kieltäytyä kohteliaasti.

        Sitten on taas miehen vuoro. Hän kysyy lähtisikö nainen treffeille, juttelemaan, tutustumaan, tai vaan kysyy naisen puhelinnumeroa ja jättää treffipyynnön myöhemmäksi. Hän voi kysyä esim onko toinen facessa tai haluaisiko jutella online, olisi kiva tutustua...jne

        Nainen ottaa taas miehen vastaan. Joko hyväksyen tai torjuen. Tässä vaiheessa miehen kannattaa hetkeksi unohtaa itsensä ja keskittyä naisen huomioimiseen, jättää oma asenne ja toiveet. Nainen voi vähän ujostella ja jännittää miehen läheisyyttä, tämän kuuluisi herättää miehessä hellyyttä, eikä pelkoa torjunnasta. Sukupuolisuus on naiselle herkkä asia. Miehelle se on ensin paljon käytännöllisempää, mies tarvitsee jo fyysisestikkin yksinkertaista laukeamista. Nainen ei voi rentoutua sukupuoliseen läheisyyteen niin helposti, ainakaan minä. Nainen ei myöskään saa tuomita miehen tarvitsevaa, luonnollista halua purkautua. Hän voi ainoastaan kieltäytyä, ellei itse ole vielä valmis. Miehen on hyväksyttävä tämä ja lähennyttävä naista, herätettävä teoillaan luottamusta.

        Kunnes nainen ottaa vastaan sinut sisällensä ja olette yhtä. Olette yhdessä saavuttaneen sukupuolisen olemisen täydentymisen yhteisellä tasolla. Kumpikin omana, luonnollisena prinsiippinään. Yhdessä olette täydelliset.

        Kuten tuossa yhdessä ketjussa kirjoitin, elämä on kuin hengitys meissä, kaikissa muodoissaan. Ihminen ei voi rikkoa sitä, mikä on luonnollista, ainakaan hyvin seuraamuksin.

        Oletko vielä nuori mies? Äiti on ohjelmoitu ennakoimaan lapsen tarpeita ja toteuttamaan niitä, tekemään lapsen elämästä alussa helppoa, jotta lapsi oppii ja kasvaa lopulta itse pitämään huolta itsestään.

        Et voi odottaa, että nainen tekee sinunkin osuutesi, tuntematta itseään äidiksi tai mieheksi. Tai nainen epätoivoissaan suostuu tekemään sinunkin aloitteesi ja suhde joutuu heti epätasapainoon. Tätä epätasapainoa on hyvin vaikea korjata jälkeenpäin, erityisesti, jos osapuolet ovat vielä etäiset ja toisilleen tuntemattomat.

        Tämä on vähän syvällisempää, kun pelkkä valtataistelu siitä, kumpi tekee aloitteen. Jos olet nuori, niin ymmärrän epätietoisuutesi, pelon epäonnistumisesta...kaikki me olemme olleet nuoria rakkaudessakin, minäkin sekoillut menemään, tehnyt huonoja johtopäätöksiä jne. Ei ne asiat mene ikinä paikoilleen, ellei itse tee, niin se on. Hyvä, että osaat kysyä ja kertoa tunteistasi, se on jo jotain merkittävää.

        Kristillistä propagandaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole totta kaikkien miesten kohdalla. Aloitteen tekeminen miehelle on erittäin hyvä keino testata, miten mies suhtautuu naisiin.

        Kuvaamasi asennoituminen on tyypillistä vain sellaisille miehille, joihin ei välttämättä kannatakaan tutustua, jos haluaa jotain vakavampaa.

        Toivoisin ettet niputtaisi kaikkia miehiä samanlaisiksi. Osa miehistä on ihania ja järkeviä eikä pane pahakseen (no pun intended) siitä, että nainen lähestyy.

        Mikään asia ei pidä paikkaansa kaikkien ihmisten kohdalla. Siis yhtään mikään ei päde kaikkiin. Valtaosan miehistä kohdalla asia kuitenkin menee juuri noin. On siis huomattavasti todennäköisempää, että mies ei ota vakavissaan aloitteen tekevää naista. Näin ollen naisen ei ole kannattavaa tehdä aloitetta, jollei ole valmis olemaan suurella todennäköisyydellä vain hetken hupi miehelle. Jollei tällä ole itselle väliä, niin sittenhän sillä ei tietenkään ole väliä. Tässä se syy silti on miksi naiset harvemmin tekevät suoria aloitteita, varsinkaan jos ovat miehestä ihan todella kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään asia ei pidä paikkaansa kaikkien ihmisten kohdalla. Siis yhtään mikään ei päde kaikkiin. Valtaosan miehistä kohdalla asia kuitenkin menee juuri noin. On siis huomattavasti todennäköisempää, että mies ei ota vakavissaan aloitteen tekevää naista. Näin ollen naisen ei ole kannattavaa tehdä aloitetta, jollei ole valmis olemaan suurella todennäköisyydellä vain hetken hupi miehelle. Jollei tällä ole itselle väliä, niin sittenhän sillä ei tietenkään ole väliä. Tässä se syy silti on miksi naiset harvemmin tekevät suoria aloitteita, varsinkaan jos ovat miehestä ihan todella kiinnostuneita.

        Olen eri mieltä. Vain yksinkertaiset miehet ajattelevat noin, ei enemmistö. Suurin osa miehistä on kuvaustasi järkevämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Vain yksinkertaiset miehet ajattelevat noin, ei enemmistö. Suurin osa miehistä on kuvaustasi järkevämpiä.

        Näin voi toki olla sinun kuplassasi. Sen ulkopuolella tilanne on ikävä kyllä kuvaamani kaltainen. Olet onnellinen, mikäli sinun lähipiirissäsi tilanne todellakin on toisin. Varsin iso osa naisista kokee hyvinkin rasittavaksi sen, että tämän asian joutuu aina ottamaan huomioon. Olisi niin paljon helpompaa voida olla vain oma itsensä, mutta se johtaa aivan turhaan sydänsuruun. Järkevämpää on käyttäytyä tällä sovinnaisella ja varsin hölmöllä tavalla ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin voi toki olla sinun kuplassasi. Sen ulkopuolella tilanne on ikävä kyllä kuvaamani kaltainen. Olet onnellinen, mikäli sinun lähipiirissäsi tilanne todellakin on toisin. Varsin iso osa naisista kokee hyvinkin rasittavaksi sen, että tämän asian joutuu aina ottamaan huomioon. Olisi niin paljon helpompaa voida olla vain oma itsensä, mutta se johtaa aivan turhaan sydänsuruun. Järkevämpää on käyttäytyä tällä sovinnaisella ja varsin hölmöllä tavalla ☺

        Juu, tervemenoa kaltaistesi joukkoon, jos siellä viihdyt. :) Kuvaamasi miehet ovat harvoin enemmän järkeviä siellä parisuhteen puolellakaan.

        Ellei valinnanvapautta olisi, kukaan ei osaisi tehdä kuplia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä.
        Naisilla on erikoinen kuvitelma, että miehet ovat ajatusten lukijoita."

        Eipä tuossa ole kysymys minkään asian olettamisesta. Maailma nyt vaan edelleenkin on sellainen, että naisen aloitetta eivät miehet katso hyvällä. Varmasti osalle olisi ok, mutta valtaosalle ei. Tietysti varmasti useimmat miehet pitäisivät, jos naiset tekisivät alotteita. Noilla aloitteilla ei vaan koskaan pääse pitkälle. Korkeintaan seuraavaan aamuun. Sen jälkeen miestä ei kiinnosta nainen, joka on tehnyt alotteen. Näin se vaan menee. Jos nainen haluaa olla miehen silmissä vähänkään vakavasti otettavampaa seuraa, niin aloitetta ei silloin voi tehdä. Ei voi tehdä aloitetta tutustumiseen, eikä taatusti seksiin. Nainen ei voi muuta kuin vaan odotella ja toivoa, että mies saisi aloitteen tehtyä. Muutoin nainen on automaattisesti helppo ja huono.

        Ei nyt sentään noin. Rohkeat naiset on parhaita.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        ” Tiesitkö, että jopa pari alkoholiannosta nostaa naisella testisteronitasoa yli 100%? Siksi humalaiset naiset ovat millaisia ovat. Miehillä slkoholi vastaavasti nostaa naishormonia, mutta ei ihan yhtä radikaalisti. Siksipä ehkä miehet äityvät humalassa puhumaan pehmoisia😆😆😆)”

        No en tiennyt tuota, mutta jokuhan siinä slkkoomahollissa korostaa fiilistä. Jospa se on toi testo? 🤷‍♂️
        Kyllähän osa miehistäkin saa siitä uhoa päällensä. Tosin huomaan itse, että jos otan yhtään suruun, sit sekin korostuu.

        Mielenkiintoista silti. 🤔

        disse tissuttelija on siitä hyvä esimerkki miten naishormoonit lisääntyy, tulokset näkyvät palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        disse tissuttelija on siitä hyvä esimerkki miten naishormoonit lisääntyy, tulokset näkyvät palstalla.

        Ihhihhhii...tirsk! ;o)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Vain yksinkertaiset miehet ajattelevat noin, ei enemmistö. Suurin osa miehistä on kuvaustasi järkevämpiä.

        Voihan se olla, että nuoremmissa ihmisissä naiset tekevät eniten aloitteita.

        Heillä näyttäisi puuhissa olevan vähän ikäänkuin kaverimeininki muutenkin.

        Kauniita, mutta vähän sukupuolettomia.

        Ei omaa kokemusta nykypäivän nuorista yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin voi toki olla sinun kuplassasi. Sen ulkopuolella tilanne on ikävä kyllä kuvaamani kaltainen. Olet onnellinen, mikäli sinun lähipiirissäsi tilanne todellakin on toisin. Varsin iso osa naisista kokee hyvinkin rasittavaksi sen, että tämän asian joutuu aina ottamaan huomioon. Olisi niin paljon helpompaa voida olla vain oma itsensä, mutta se johtaa aivan turhaan sydänsuruun. Järkevämpää on käyttäytyä tällä sovinnaisella ja varsin hölmöllä tavalla ☺

        Itsekin koen juuri noin,että pitää esittää naisena muuta kuin on,jos haluaa sen vakavamman suhteen juurikin näiden ikivanhojen,patriarkaalisten käsitysten takia että nainen on helppo ja vaikka mitä jos ilmaisee halukkuutensa seksiin.

        En haluaisi pelata minkäänlaisia ihmissuhdepelejä,mutta olen siihen pakotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin koen juuri noin,että pitää esittää naisena muuta kuin on,jos haluaa sen vakavamman suhteen juurikin näiden ikivanhojen,patriarkaalisten käsitysten takia että nainen on helppo ja vaikka mitä jos ilmaisee halukkuutensa seksiin.

        En haluaisi pelata minkäänlaisia ihmissuhdepelejä,mutta olen siihen pakotettu.

        Et todellakaan ole siihen pakotettu. Tuollaisilla valinnoilla ylläpidät rakennetta, jota et kannata. Sitä kutsutaan vastuuttomuudeksi.

        Sen sijaan kannattaisi ottaa aivot esille ja ajatella tekemisiään eikä toimia kuin ohjelmoitava robotti. Maailmassa on paljon miehiä, jotka arvostavat ajattelevia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten rohkea nainen voi olettaa, että ujo mies uskaltaisi tehdä aloitteen, jollei rohkea nainen halua aloitetta tehdä."

        Entä jos nainenkin on ujo, mutta olisi juuri siksi ujolle miehelle ihanteellinen kumppani?

        Ymmärrän toki pointtisi, ujot ihmiset eivät ole päällekäyviä, se tuntuu varsin vastentahtoiselta.

        Kysymys on kuitenkin vastavuoroisuudesta, ei siitä, että kumpikin vaan ottaa haluamansa. Tai ainakin mielestäni pitäisi olla kyse vastavuoroisuudesta, sitähän sana suhde nimeonomaan tarkoittaa.

        Kerron itsestäni. En ensinnäkään valitse miehiä pelkän ulkonäön perusteella, se on miesten hommaa.

        Saan paljon huomiota miehiltä. Miehet kiinnittävät huomionsa minuun, en minä miehiin. Tämän takia naiset ovat ulkonäöllisesti ja olemukseltaan houkuttelevia jo luonnollisestikkin.

        Niistä miehistä valitsen kenestä saattaisin olla kiinnostunut enemmänkin. Annan miehen ymmärtää, että olen kiinnostunut, pieni katse, kutsuva hymy. Saatan jopa tulla vähän lähemmäksi, vilkuilla kiinnostuneena.

        Eli vastaan miehen huomioon positiivisesti, annan viestin, että saattaisin olla kiinnostunut vastaanottamaan häneltä lisääkin huomiota. Jos mies ei luota tähän huomioon, vaan suhtautuu epäilevästi ja vaatii naiselta enemmän todisteita ja aloitteellisuutta, homma voi jäädä silleen. Nainen on jo osoittanut kiinnostusta ja miehen vaatimukset ja epäily tuntuvat varmasti loukkaavilta, mikä saa naisen vetäytymään. Nainen ei halua miestä, joka ei osaa ottaa nimenomaan naisellisia tunteita huomioon, vaan vaatii kaiken huomion itselleen.

        Seuraava askel, eli aloite, on miehen tehtävä, ei todellakaan minun. Minä en tyrkytä itseäni, enkä ole kuin koiraystävä, joka heti juoksee suu kuolassa, kun sille heilutetaan makupalaa..hahhah...koirakaan ei vieraiden nakkeihin välttämättä kiinnostu, sekin on hienostuneempi, kuin tyrkky. Ahne ihminen syöksyy tavoittelemaan kaikkea saatavilla olevaa edes harkitsematta, onko se itselle sopiva osa.

        Joten mies tekee aloitteen: ehkä kommentoi jotain hymyillen, kysyy jotain, jos nainen on jo jotenkin tuttu, lohkaisee tyhmän vitsin, jos nainen on rentoa tyyppiä.

        Jälleen nainen ottaa vastaan. Hän antaa hyväksynnän miehen lähestymiselle esim hymyilemällä, vastaamalla kysymykseen..joillakin naisilla tuntuu olevan vähän asennetta päällä ja he saattavat vastata vähän negatiivisesti, vaikka ovat itse ensin olleet kutsuvia ja kiinnostuneita. Tämä voi johtua myös jännittämisestä. Itse en ole kuitenkaan negatiivinen aloitteita kohtaan, osaan kyllä puhua ja jopa kieltäytyä kohteliaasti.

        Sitten on taas miehen vuoro. Hän kysyy lähtisikö nainen treffeille, juttelemaan, tutustumaan, tai vaan kysyy naisen puhelinnumeroa ja jättää treffipyynnön myöhemmäksi. Hän voi kysyä esim onko toinen facessa tai haluaisiko jutella online, olisi kiva tutustua...jne

        Nainen ottaa taas miehen vastaan. Joko hyväksyen tai torjuen. Tässä vaiheessa miehen kannattaa hetkeksi unohtaa itsensä ja keskittyä naisen huomioimiseen, jättää oma asenne ja toiveet. Nainen voi vähän ujostella ja jännittää miehen läheisyyttä, tämän kuuluisi herättää miehessä hellyyttä, eikä pelkoa torjunnasta. Sukupuolisuus on naiselle herkkä asia. Miehelle se on ensin paljon käytännöllisempää, mies tarvitsee jo fyysisestikkin yksinkertaista laukeamista. Nainen ei voi rentoutua sukupuoliseen läheisyyteen niin helposti, ainakaan minä. Nainen ei myöskään saa tuomita miehen tarvitsevaa, luonnollista halua purkautua. Hän voi ainoastaan kieltäytyä, ellei itse ole vielä valmis. Miehen on hyväksyttävä tämä ja lähennyttävä naista, herätettävä teoillaan luottamusta.

        Kunnes nainen ottaa vastaan sinut sisällensä ja olette yhtä. Olette yhdessä saavuttaneen sukupuolisen olemisen täydentymisen yhteisellä tasolla. Kumpikin omana, luonnollisena prinsiippinään. Yhdessä olette täydelliset.

        Kuten tuossa yhdessä ketjussa kirjoitin, elämä on kuin hengitys meissä, kaikissa muodoissaan. Ihminen ei voi rikkoa sitä, mikä on luonnollista, ainakaan hyvin seuraamuksin.

        Oletko vielä nuori mies? Äiti on ohjelmoitu ennakoimaan lapsen tarpeita ja toteuttamaan niitä, tekemään lapsen elämästä alussa helppoa, jotta lapsi oppii ja kasvaa lopulta itse pitämään huolta itsestään.

        Et voi odottaa, että nainen tekee sinunkin osuutesi, tuntematta itseään äidiksi tai mieheksi. Tai nainen epätoivoissaan suostuu tekemään sinunkin aloitteesi ja suhde joutuu heti epätasapainoon. Tätä epätasapainoa on hyvin vaikea korjata jälkeenpäin, erityisesti, jos osapuolet ovat vielä etäiset ja toisilleen tuntemattomat.

        Tämä on vähän syvällisempää, kun pelkkä valtataistelu siitä, kumpi tekee aloitteen. Jos olet nuori, niin ymmärrän epätietoisuutesi, pelon epäonnistumisesta...kaikki me olemme olleet nuoria rakkaudessakin, minäkin sekoillut menemään, tehnyt huonoja johtopäätöksiä jne. Ei ne asiat mene ikinä paikoilleen, ellei itse tee, niin se on. Hyvä, että osaat kysyä ja kertoa tunteistasi, se on jo jotain merkittävää.

        Saako mies tuomita naisen luonnollisen halun lähestyä miestä?

        Entä saako mies tuomita naisen luonnollisen halun purkautua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako mies tuomita naisen luonnollisen halun lähestyä miestä?

        Entä saako mies tuomita naisen luonnollisen halun purkautua?

        Ei mun mielestä saa tosiaankasn, eikä haukkua. Joskus kai tulee riitaa ja pettymystä, katkeruuttakin.

        On tiettyjä luonnollisia juttuja, joille ihminen ei voi mitään, joita ei voi tahdonvoimalla muuttaa.

        Esim se, että mies kokee naisessa kiihottavaksi tiettyjä asioita ja nainen lämpenee, kun mies ottaa vastuuta.

        Tämä on vain esimerkki perusprinsiipeistä, niiden toiminnasta. Tosi vaniljaa..naminami..

        Luonto on itsessään monimuotoisuuden ja variaatioiden mestari.

        Täytyy vaan löytää se oma kaava😉👌

        Itselläni se on intohimoinen vanilja...❤💅


    • Anonyymi

      Ilman muuta osaan ja uskallan flirttailla, ja se tapahtuu minulle spontaanisti kun joku salaperäinen kytkin tuolla sisällä klikkaa päälle.
      En osaa sanoa mikä jossain miehessä sen käynnistää ja mikä se on, kai se salaperäinen "se jokin". Flirttailu on kivaa ja antaa hyvän mielen molemmille osapuolille. Osa miehistä vain ei tajua että flirtti on flirttiä ja siksi jää, ei johda mihinkään enempään.
      Kevyt flirtti ei koskaan ole tarkoitettu ns. iskemiseen, se on vain leikki, mutta sitten on olemassa sellaista pitemmälle menevää flirttiä, kun katseet viipyy ja aletaan osoittaa selvää kiinnostuksen heräämistä. Näin ainakin omalla kohdallani.
      En käytä alkoholia käytännöllisesti katsoen ollenkaan, eikä kännipäisen flirttiyritys uppoa minuun ollenkaan. Selvin päin ja leikkimieltä mukaan, pilkettä silmäkulmaan ja päivä muuttuu heti kevyemmäksi!
      Ja kyllä, flirttailen vaikka olen vakisuhteessa, ja oma mies on kova flirttaamaan. Molemmat tiedämme missä mennään ja mitä on kyseessä, ei olla ryppyotsaisia.
      Mitään seksuaalista lähestymistä ei flirtttiin liity, se tulee sitten sen potensiaalisen kumppaniehdokkaan tai kumppanin kanssa.

    • Anonyymi

      Ei se auta kuin aloittajan tehdä itse niitä aloitteita silmää miellyttäville naisille. Mitään ei ikinä saa ellei itse tee sen eteen jotain. Ujous karisee kun tarpeeksi treenaa lähestymistä. Jos ikuisesti vaan odottelee että naiset lähestyy, niin saat todennäköisesti jatkossakin tapailla vaan niitä joiden kanssa ei kemiat kohtaa. Pakkeihin ei kuole ja yleensä rohkeus palkitaan.

    • Anonyymi

      Eihän naiset tee aloitteita. Jos nainen hymyilee, iskee silmää, hivelee hiuksia, tirskahtelee, tuijottaa miehen silmiin, lipoo huulia ym. niin ei se tarkoita, että nainen olisi kiinnostunut, niin minulle on sanottu, että ei sellainen mitään tarkoita.

      Muutaman kerran on nainen kadulla vastaan tulllessaan katsonut pidempään, yllättäen moikannut, hymyillyt, muttei se tarkoita yhtään mitään, kun olen ruma mies ja kukaan nainen ei halua ruman miehen lähestyvän.

      t. Ruma mies

      • Anonyymi

        Lipoo huuliaan..😆😆😆👌😈

        Juuri tuollaisia eleitä kai vähän epävarmat miehet odottavat, saadakseen varmuuden.

        Itse kyllä pysyisin kaukana, joku maaninen saatananpalvoja poliisin seurantaranneke hihassa piilossa, metsästysveitsi povitaskussa.

        Tosi seksuaalista. Mies lähtee onnellisena, varmana menestyksestään ja päätyy paloiteltuna kylpyammeeseen ja elinmarkkinoille.

        Naminami.


    • Anonyymi

      sehän hienoa jos joku komea ja ilmeisesti hyvin toimeen tuleva myös mutta ei osaa hommata naista itselleen

      me muut komeat taas oltaisiin sekunnissa homma hoidettu vuosisadat sitten mutta ikävä fakta, 99% "naisista" on tyttö tyyppisiä köyhiä joista ei mitään raha hyötyä

      eli mitä pitäisi tehdä? alkaa vaan häpeälliseen köyhäin liittoon??

    • Anonyymi

      "Eihän naiset tee aloitteita. Jos nainen hymyilee, iskee silmää, hivelee hiuksia, tirskahtelee, tuijottaa miehen silmiin, lipoo huulia ym. niin ei se tarkoita, että nainen olisi kiinnostunut, niin minulle on sanottu, että ei sellainen mitään tarkoita.

      Muutaman kerran on nainen kadulla vastaan tulllessaan katsonut pidempään, yllättäen moikannut, hymyillyt, muttei se tarkoita yhtään mitään, kun olen ruma mies ja kukaan nainen ei halua ruman miehen lähestyvän.

      t. Ruma mies"

      Et ymmärrä flirttiä. Oletat heti että jos joku katsoo silmiin ja hymyilee jne se on kutsu seksiin! Juuri tuolla asenteella ja luulolla et pääse lähestymään naista.
      Normaali nainen ei halua vierasta äijää housut kintussa kimppuunsa jos uskaltautuu hymyilemään kadulla!
      Minua ihmetyttää myös se, että miten ne naiset nyt yhtäkkiä on alkaneet sinulle hymyillä ? Sinähän olet niin susiruma ettei kukaaan koskaan päällesi katso, ja katsoo, oksentaa tai juoksee pakoon? Näinhän olet täällä kuuluttanut tämän tästä!

    • Kukaan ei ole liian komea tai kaunis, jos itsetunto on kohdillaan. :)

    • Anonyymi

      Naisiin ei kannata kiinnittää sen kummempaa huomiota, jos näkee naisen elehtivät tai vaikka tervehtivän.
      Naiset vaan on sellasii, että käyttäytyvät tavalla, joka ei mitään tarkoita ja jolla ei ole mitään merkitystä.
      Täytyyhän naisen purkaa sosiaalisia patoutumia, kun mies taas purkaa patoutumiaan salilla tai hakkaamalla nyrkkeilysäkkiä.

      • Anonyymi

        On täysin normaalia ettei mies ole kiinnostunut naisista. Mies voi olla kiinnostunut miehistä eikä tällöin kiinnitä naisiin sen kummempaa huomiota. Mies voi myös olla aseksuaali joka ei ole kiinnostunut naisista eikä miehistä eikä tällöin kiinnitä kumpaankaan sukupuoleen huomiota "sillä silmällä".


    • Anonyymi

      Eipä tuossa ole mitään tehtävissä.

    • Anonyymi

      Naiset ei selvinpäin flirttaile eikä miehiä lähesty. Kännissä lähestyvät melko helposti baarissa. Kokemusta on koska kävin baareissa itse nuorena paljon. Selvänä naiset ei tee minkäänlaista aloitusta miehelle.

    • Minä en lähesty komeita, taviksia, rumia... En siis ylipäänsä ketään miestä ihan ulkonäöstä riippumatta. Voin joissain tapauksissa jollekin kaverilleni salaa kuiskata, että "katsopa tuonne, suoraan takanasi!" tai "nyt mä oon ihan rakastunut" (kännissä tulee tuollaisiakin sanottua, vaikka toki oikeasti tiedän ettei rakkaus synny yhden illan aikana) Kerran menin jopa katselemani miehen omalle (miespuoliselle) kaverille tunnustamaan, että "tykkään tosta kaveristasi" - tosin lisäsin heti perään "mutta älä kerro sille". Lupasi kyllä olla kertomatta, mutta myöhemmin illan aikana toi kuitenkin "katselukohteeni" luokseni ja tämä haki sitten tanssimaan. En tiedä mitä tyyppi oli kaverilleen sitten sanonut, kai sen jotain oli täytynyt ainakin vihjata...

      Ihan toinen asia sitten jos olen kännissä, silloin tulen herkästi lähestyneeksi monia - ihan liian kännissä ollessani myös sellaisia, jotka eivät oikeasti sytytä yhtään. Onneksi on känniajat takana ja nykyisin juon vain pari lasia viiniä tai siideriä kerralla.

      • Anonyymi

        Niin, kännissä naiset tulevat samanlaisiksi törkeiksi sioiksi, mistä ovat jo tuhansia vuosia miehiä syyttäneet tippa linssissä.

        Siirtävät sitten copy/paste tyyliin vastaavan otteen seksideittipalveluihin.

        Raukat siinä sitten kuvittelevat tekevänsä jonkun palveluksen koko naiskunnalle. Kun osaavat ja uskaltavat "käyttäytyä kuin miehet".

        Se on sitä edistystä sitten mihin siirrytään nyrkin ja hellan välistä. Hohhoijaa.

        Todellinen feminismi vaalii ja ottaa huomioon millainen olento on juuri nainen, eikä yritä muuttaa naista miehen huonoksi ja pinnalliseksi kopioksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kännissä naiset tulevat samanlaisiksi törkeiksi sioiksi, mistä ovat jo tuhansia vuosia miehiä syyttäneet tippa linssissä.

        Siirtävät sitten copy/paste tyyliin vastaavan otteen seksideittipalveluihin.

        Raukat siinä sitten kuvittelevat tekevänsä jonkun palveluksen koko naiskunnalle. Kun osaavat ja uskaltavat "käyttäytyä kuin miehet".

        Se on sitä edistystä sitten mihin siirrytään nyrkin ja hellan välistä. Hohhoijaa.

        Todellinen feminismi vaalii ja ottaa huomioon millainen olento on juuri nainen, eikä yritä muuttaa naista miehen huonoksi ja pinnalliseksi kopioksi.

        Todellinen feminismi on sitä, että kukaan mies eikä nainen ei määrittele, millainen nainen (tai mies) saa olla tai millainen tämän pitäisi olla.

        Jyrkkiä rajoja miehen ja naisen välillä ei voi perustella millään muulla kuin uskonnolla, eikä uskonto ole kovin hyvä peruste yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen feminismi on sitä, että kukaan mies eikä nainen ei määrittele, millainen nainen (tai mies) saa olla tai millainen tämän pitäisi olla.

        Jyrkkiä rajoja miehen ja naisen välillä ei voi perustella millään muulla kuin uskonnolla, eikä uskonto ole kovin hyvä peruste yhtään mihinkään.

        Uskonto tosiaan kannattaa jättää sukupuolisuuden määrittämisestä ulkopuolelle.

        Kautta aikojen sääntöuskontoja on käytetty massojen hallintaan, monin eri tavoin. Ihminen on kovin altis kaikenlaiselle väkivallan ja vääryydenteolle. Ennen kristinuskoa Euroopassa vallitsi orjuus ja verinen barbarismi. Uskonnot ovat luoneet kyllä hyvääkin ja turvaa väkivallalta. Ihminen on kait tehnyt parhaansa hatarasti vedellyt menemään, menneisyys on varsin kirjava, uskontoa tai ei, aika vähän mitään hyvää saa historiankirjoista lukea, kulttuuria lukuunottamatta. Veristä raakuutta ja hyväksikäyttöä, rakkaudettomuutta.

        Jeesuksen sanoma oli väkivallattomuus ja armo, Jumalan rakastaminen lähimmäisien kautta.

        Olen itse sitä mieltä, että usko on ihmisen itsen ja Jumalan/kokoaisuuden välinen suhde. Näin minulle kerran vanha muslimimies opetti. Hän opetti minut rukoilemaan ja puhumaan suoraan Jumalalle. Poltettiin pilveä, paneskeltiin ja puhuttiin Jumalasta. Hän ei ollut kiihkomuslimi, vaan lempeä ja ystävällinen, antelias ihminen. Rakasti minua kovasti. Olin nuori ja villi..😂🙋😈


    • Anonyymi

      Nimenomaan komealle miehelle naiset voi jotain sanoa ja katsella mutta rumille miehille naiset ei flirttaile.

    • Anonyymi

      Ei mies voi olla liian komea lähestyttäväksi. Kyse on enemmän kehonkielestä, kuin suoranaisesti ulkonäöstä. Ujo ihminen esimerkiksi saattaa helposti antaa itsestään ylimielisen kuvan, vaikka kyse tosiaan olisi ihan vaan ujoudesta.

      Erityisen komeat (ja kauniit) ihmiset ovat myös yleensä tietoisia ulkoisista ominaisuuksistaan ja usein he käyttäytyvät hieman ylimielisesti muita kohtaan. Eivät varmaankaan tosin aina tarkoituksella. Siksi moni odottaa mielummin sen komean (ja kauniin) tekevän ensin jonkinlaisen aloituksen. Tämä ei koe vain romanttisia lähestymisyrityksiä. Ihan tuikitavallisenkin keskustelun aloittaminenkin menee yleensä näin. Siis näin, jos toinen on jotenkin erityisen silmiinpistävän komea (tai kaunis). Vaikka komea olisikin todellisuudessa ujo, niin vieras ihminen ei voi tätä tietää.

    • Anonyymi

      Moni ymmärtää oman tasonsa ja lähestyy ulkoiselta viehätysvoimaltaan vain samantasoisia, koska ei halua kokea torjuntaa. On tietysti niitäkin, jotka eivät ymmärrä tai suostu ymmärtämään omaa tasoaan ja lähestyvät fyysisesti viehättävämpiä yksilöitä kumppaninetsintä mielessä. Siinä saattaa kuitenkin tulla usein pakit. Suurin piirtein samaa viehätysvoiman tasoa olevat pariutuvat keskenään. Tietysti erojakin voi olla. Harvemmin tavisten kesken suurempia eroja. Marginaaliryhmissä (pienet parisuhdemarkkinat) tai marginaaliyksilöiden (esim. rikkaat julkkikset, esim. rikas ei-fyys.-viehättävä mies ja kaunis nainen) ja heidän kumppanien välillä voi olla suuria eroja.

      Jos olet komea mies ja olet kiinnostunut jostain tavisnaisesta, kannattaa sitten lähestyä. Nainen voi kokea sen positiivisena yllätyksenä.

    • Anonyymi

      Itse niin sanottuna taviksena kiinnostun myös ns. tavismiehistä ja komeus on aina katsojan silmässä. Suunnilleen samanikäinen kuin itse olen, koska samanikäisellä on samanverran elämänkokemusta ja se yhdistää.

      • Anonyymi

        Niin monet on tosi kivannäköisiä, kun vaan on positiivinen asenne muita ihmisiä kohtaan.

        Niille, kellä ei, ei kelpaa ikinä kukaan.

        Eikä sellaisen kyylän kanssa voi olla kauniskaan, sellainen on aina kyttäämässä kynsiä ja läskirullaa naama rutussa ja kulmiaan kohotellen..


    • Anonyymi

      "deitti palveluita en ole koskaan käyttänyt. "

      Käytäpä niitä. Niistä löytyy sinullekin sopiva nainen.

    • Anonyymi

      Jos en ole ennen tutustunut mieheen, en ainakaan mä ala flirttaileen miehen kanssa. Pikemminkin pysyn erossa koko komeudesta, jos tuntematon taas aloittaa keskustelun flittailemalla. Vastaan jotain tyhjänpäivästä ja koitan vetäytyä keskustelusta.
      Ai, miks vai?
      No, yleensä liian moni heistä on tietoinen viehätysvoimastaan, ja käyttäytyy lopulta sen mukaan. Aikaansa tuhlanneena; kun isku yritys ei onnistunut, ei poistu seurastani olan kohautuksella vaan... Sataa p*sk** niskaan roppa kaupalla. Kiusallista käytöstä.
      Huonolle tuulelle tullessani saatan ladata vastalahjaksi, jotain vastaavaa. En suostu hiipimään takavasemmalle hiljaisuudessa.
      " Taas yks lenkkimakkara; päästä -> päähän täynnä itseään! No se on hyvä ett on itsevarma, vaikka vuorovaikutus taidottomuus paistaa sulla läpi. Opi ymmärtämään
      ja hyväksymään; EI, ...kun mua ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Hyvästi! Olet illan heikoin lenkki."

      Ps. Tunnen mä pari tosi hyvän näköistäkin tyyppiä ystävissäni, mutt ovat varattuja ja osaavat käyttäytyä. Heillä ei ole pientäkään isku yritystä, vaikka huulen heitto on joskus sellaista ett vieras voi erehtyä, koska mä heitän vielä "löylyä kiukaalle", jos olen ystävien keskuudessa. Onhan siitä ollut kurjaakin seurausta, sivulliset käsittäneet villit jutut 100%-sti väärin! Niin on taas joku yöseurasta kiinnostunut kintereillä.

    • Anonyymi

      Onko teillä nyt unohtunut tasoteoriat. Eli kyllähän se niin menee, että tasokkaampi ihminen ottaa yhteyden alaspäin eli komea mies ottaa yhteyttä taviksiin. Tuohan on ihan etikettisääntö kaikkiin valtion päämiehiin ja kuninkaallisiinkin. Ei heitä pidä itse lähestyä, he kyllä halutessaan lähestyvät.

      • Anonyymi

        Tämä etikettisääntö perustuu vanhaan tervehdyssääntöön. Eli korkea-arvoisempi tervehtii ensin ja siten antaa luvan vähempiarvoiselle että tämä saa julkisella paikalla osoittaa sen tason tuttavuutta korkea-arvoiseen henkilöön.

        Jonkun jonka kanssa tuo ylhäinen on jo puheväleissä tai tuttu, tulisi suorittaa kysely, onko arvohenkilö halukas tutustumaan vähempiarvoiseen.

        Tosi kätevää ja mukavaa! Varsinainen piriste itsetunnolle🙋😂😂😂😂😆


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe