Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Montako päivää siitä

Anonyymi

On kun harrastit seksiä?

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaan, että kuukausi.

      • Anonyymi

        Miksi et halua naistasi tai eikö hän kiihota sinua vai mikä on syy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et halua naistasi tai eikö hän kiihota sinua vai mikä on syy

        Nukkuminen on mukavaa.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Nukkuminen on mukavaa.

        Eikö mukavampaa ole rakastella naisesi kanssa ja tehdä hänet iloiseksi ja onnelliseksi eli tyydytä hänet eli anna hänelle nautintoa ja saat sitä itsekkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mukavampaa ole rakastella naisesi kanssa ja tehdä hänet iloiseksi ja onnelliseksi eli tyydytä hänet eli anna hänelle nautintoa ja saat sitä itsekkin

        Mikäs seksiensiapu tästä palstasta on tullut? :D


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Mikäs seksiensiapu tästä palstasta on tullut? :D

        Pelkäämme että pian olet poikamies ja naisesi toisen kainalossa jolta saa seksiä ja joka pitää naistasi seksipommina ja sinä jäät yksin ja rakastamasi nainen lähtee toisen matkaan kun luulee ettet rakasta häntä enään ja eikä hän ole muka kiihottava ja seksikäs kun et halua häntä eli kerro ja toimi ettei se hänen vikansa ole ja että rakastat häntä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäämme että pian olet poikamies ja naisesi toisen kainalossa jolta saa seksiä ja joka pitää naistasi seksipommina ja sinä jäät yksin ja rakastamasi nainen lähtee toisen matkaan kun luulee ettet rakasta häntä enään ja eikä hän ole muka kiihottava ja seksikäs kun et halua häntä eli kerro ja toimi ettei se hänen vikansa ole ja että rakastat häntä

        Pelko pois ja tulta päin. Eiköhän siinä ole sitten syytä sysissä ja sepissäkin jos näin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäämme että pian olet poikamies ja naisesi toisen kainalossa jolta saa seksiä ja joka pitää naistasi seksipommina ja sinä jäät yksin ja rakastamasi nainen lähtee toisen matkaan kun luulee ettet rakasta häntä enään ja eikä hän ole muka kiihottava ja seksikäs kun et halua häntä eli kerro ja toimi ettei se hänen vikansa ole ja että rakastat häntä

        Jazuli on Miss Heppamattila 1995.


    • Anonyymi

      Soolona ... muutama päivä.

      Toisen ihmisen kanssa ... tosi kauan, osaiskohan tähän edes arvata mitään, on siitä jotain pari vuotta.

      • Anonyymi

        Juu, mulla on tapana huorata käteni kanssa. Se maksaa tosi hyvin.


    • Anonyymi

      Ikuisuus, mut onneksi muutenkin voi hoitaa tarpeensa.

      • Anonyymi

        Vain mulle annat pillua. Ja lopetetaan meidän riidat jooko rakas. Sä haluat oikeasti riidellä vaan sen takia että haluat kiihkeästi sovinto seksiä mun kanssa tehdä. Niin minäkin haluan sun kanssa rakastella mutta onko pakko riidellä. Eikö me voida vihdoinkin vain antaa meille se hetki yhdessä. Haluan sinua todella paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain mulle annat pillua. Ja lopetetaan meidän riidat jooko rakas. Sä haluat oikeasti riidellä vaan sen takia että haluat kiihkeästi sovinto seksiä mun kanssa tehdä. Niin minäkin haluan sun kanssa rakastella mutta onko pakko riidellä. Eikö me voida vihdoinkin vain antaa meille se hetki yhdessä. Haluan sinua todella paljon

        En todellakaan tiedä kenelle kirjoitit, mutta voisin kyllä minäkin kuunnella noin palavia tunnustuksia..ah rakkautta..hihihi🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan tiedä kenelle kirjoitit, mutta voisin kyllä minäkin kuunnella noin palavia tunnustuksia..ah rakkautta..hihihi🌸

        Voitko jo lopettaa ton kiusan. Me ei ikinä erota ja yritä nyt ymmärtää että me joudutaan näyttelee muiden ihmisten kanssa kun ei nähtävästi yksikään suomalainen ymmärrä sitä että rakkauteen kuuluu myös mustasukkaisuutta ja se on värillisillä ihmisillä ihan normaalia. Toivottavasti et kuullut mitä se yks meidän tuttu sanoi että suhteeseen ei kuulu puuttuu puolison menoihin. No sä tiedät sanomattakin että meidän suhteen asiat eivät kuulu muille. Mä tietenkin sanoin että kaikki muut värilliset paitsi minä en tee niin että kyttään puolisoa nii ja sanoin että mun puoliso on suomalainen ja luottaa siihen että mitä toinen sanoo eikä yhtään ole mustasukkainen. Ei muut ymmärrä meitä. Rakastan sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain mulle annat pillua. Ja lopetetaan meidän riidat jooko rakas. Sä haluat oikeasti riidellä vaan sen takia että haluat kiihkeästi sovinto seksiä mun kanssa tehdä. Niin minäkin haluan sun kanssa rakastella mutta onko pakko riidellä. Eikö me voida vihdoinkin vain antaa meille se hetki yhdessä. Haluan sinua todella paljon

        No mistä se on kiinni ettei sitä hetkeä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko jo lopettaa ton kiusan. Me ei ikinä erota ja yritä nyt ymmärtää että me joudutaan näyttelee muiden ihmisten kanssa kun ei nähtävästi yksikään suomalainen ymmärrä sitä että rakkauteen kuuluu myös mustasukkaisuutta ja se on värillisillä ihmisillä ihan normaalia. Toivottavasti et kuullut mitä se yks meidän tuttu sanoi että suhteeseen ei kuulu puuttuu puolison menoihin. No sä tiedät sanomattakin että meidän suhteen asiat eivät kuulu muille. Mä tietenkin sanoin että kaikki muut värilliset paitsi minä en tee niin että kyttään puolisoa nii ja sanoin että mun puoliso on suomalainen ja luottaa siihen että mitä toinen sanoo eikä yhtään ole mustasukkainen. Ei muut ymmärrä meitä. Rakastan sua

        No sähän tässä kohteita vaihdat..nyt haluatkin lottaa.. vasta vinguit minun perään..koita jo päättää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä se on kiinni ettei sitä hetkeä ole.

        Rehellisesti sanottuna et halua edes nähdä minua nii sen takia meillä ei ole mitään sellaista. Mutta mä tiedän että kuitenkin haluat oikeasti olla mun kanssa mutta joku muu estää sinua ja haluan tietää että mikä on syy miks et uskalla kohdata minua ja en oikeasti halua lottaa mutta kun ei ole mitään tietoa sinusta eikä mitään tietoa siitä että missä olet nii eihä meidän suhde voi toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sähän tässä kohteita vaihdat..nyt haluatkin lottaa.. vasta vinguit minun perään..koita jo päättää..

        Kyllä sä tiedät että ei ole minusta kiinni mikää. Haluan sinut vaimoksi ja sinä et halua olla missään tekemisissä mun kanssa kuin palstalla nii ei oo mitään merkitystä mitä minä tunnen tai ajattelen tai haluan meistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti sanottuna et halua edes nähdä minua nii sen takia meillä ei ole mitään sellaista. Mutta mä tiedän että kuitenkin haluat oikeasti olla mun kanssa mutta joku muu estää sinua ja haluan tietää että mikä on syy miks et uskalla kohdata minua ja en oikeasti halua lottaa mutta kun ei ole mitään tietoa sinusta eikä mitään tietoa siitä että missä olet nii eihä meidän suhde voi toimia.

        Niin..voi miten kaipaan syliä ja hellyyttä...rakastavia käsiä ja hyväileviä huulia...asioiden yhdessä jakamista..


      • Anonyymi

        Oot pelottava. Toi ei ole tervettä toi sun uhkailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä tiedät että ei ole minusta kiinni mikää. Haluan sinut vaimoksi ja sinä et halua olla missään tekemisissä mun kanssa kuin palstalla nii ei oo mitään merkitystä mitä minä tunnen tai ajattelen tai haluan meistä.

        Partakaveri ja pönttis taas juttusilla?


    • Anonyymi

      Ylihuomenna tullee kaksi päivää.

      • Anonyymi

        Et voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää.

        Tulleehan onkin potentiaalimuoto.


    • Anonyymi

      Onhan siitä, laske itse; kolme vuotta sitten päättyi viimeisin parisuhde ja jäin paussille siinä hommassa. Ei vain nappaa ei yhtään.
      Olen nauttinut kaikenlaisesta kivasta ja täydellisestä vapaudesta tämän ajan, ja mitä enemmän aikaa menee sitä enemmän alan epäillä haluanko yhtäkään miestä enää koskaan missään muodossa elämääni.
      Mutta kun koskaan ei saa sanoa ei koskaan en siis sano niin. Elämä on kuitenkin niin valtavana paljon muutakin kuin seksiä, se on vain pieni häviävä osa siitä eikä edes mitenkään tärkeä eikä missään tapauksessa välttämätön. Jää nähtäväksi mitä tuleman pitää.

    • Anonyymi

      Sitä on 18 tuntia.

    • Omalla kohdallani siitä on jo vuosia, ei päiviä. Enkä jaksaisi edes laskea montako päivää niistä yli parista vuodesta yhteensä tulisi. Varsinkin kun olen ihan pihalla siitä monesko päivä siinä tietyssä kuussa se vika seksikerta tapahtui.

    • Anonyymi

      Jotain 2222 päivää.

    • Anonyymi

      Kuinka monta päivää on Vapusta v. 2012??

    • Uuuh, pikamatikalla arvattuna se on suunnilleen 162, vaikka voi yhtä hyvin olla 169:kin tai jotain :)

    • Anonyymi

      Luokitellaanko seksiksi suikussa selän peseminen, ainakin se tuotti nautintoa vastapuolelle. Tuon pidemmälle ei nyt vielä mennä. Kohta olisi se vaarallisin alkutalven aika mennyt, vielä ei uskalla edes ajatella.

      Pimeät syys- ja talviyöt tuntuvat innostavan suomalaisia petipuuhiin valoisia kesäöitä enemmän. Lapsia hedelmöitetään enemmän talven pimeydessä.
      Eniten lapsia syntyy nykyään heinä-elokuussa, mikä tarkoittaa, että hedelmöittyminen on tapahtunut syys-lokakuussa.
      Muistakaa ehkäisy.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Masturboinut toki olen, viimeksi eilen.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      On siitä jo neljä päivää. Alkaa tuo mies olla jo vanha, ei ne aina jaksa. Parempi niin, saa edes vähän pidemmät yöunet.

    • Anonyymi

      En muista edes vuotta, milloin viimeksi? Hämärästi muistan illan ja yön, ei ollut mieleen, ehkä siksi aikaa kulunut näinkin kauan.

    • Anonyymi

      Eikö teillä rumilla ätmeillä ole muuta ajateltavaa kuin seksi? HAHHHAAHHAAA! LOOSERIT EI SAA!!!

      • Anonyymi

        Mikäs sun mielen noin iloiseksi tekee, vahingon ilo varmaan? Ei anna sinusta kovin hyvää kuvaa? Ehkä olet näitä Trumppityyppejä, jotka mieleltään köyhiä? Elämässä on paljon muutakin, siksi ei syytä vajota tasollesi ;)


    • Anonyymi

      Jotain 5400 päivää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe