Mustalaisten puhtaussäädöksiin kuuluu, että ei saa harrastaa suuseksiä, koska silloin suu saastuu ja jos sellainen syö lusikalla tai haarukalla ja sit toinen mustalainen syö samoilla välineillä niin sekin saastuu.
Vai onko joku harrastanut suuseksiä mustalaisen kanssa niin, että mustalainen imee kullia tai nuolee pillua?
Kokemuksia seksistä mustalaisen kanssa?
60
14452
Vastaukset
- Anonyymi
Olen seurustellut nuorempana romaani naisen kans ja seksi uskomattoman hellää ja aitoa sekä monipuolista. Mies maalta.
- Anonyymi
Ja sen olet näkönen hiilikeppi
- Anonyymi
Mustalaiset ei käytä sanaa haarukka.. Olen nyt pari vuotta opetellut tapoja ihanan nuoren mustalaisen naisen kanssa ja seksi on mahtavaa sekä sisältää suuseksiä.. Asioista vaan ei puhuta varsinkaan vanhemmille ihmisille:)
- Anonyymi
Samoin seurustelin romaani naisen kans kolmisen vuotta. Vanhemmille olisin ollut punainen vaate. Seksi aivan taivaalisen hyvää. Todella koko keho tulessa yhdynnän aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin seurustelin romaani naisen kans kolmisen vuotta. Vanhemmille olisin ollut punainen vaate. Seksi aivan taivaalisen hyvää. Todella koko keho tulessa yhdynnän aikana.
Minhu mmmm
- Anonyymi
Minua aina kiehtonut seksi romani naisen kanssa. Tosin tuskin tulen koskaan sitä saamaan mutta romani tytöt on tosi kauniita ja söpöjä ja seksikkäit.
- Anonyymi
Minulla oli suhde teininä nuoreen mustalaismieheen. Salassapito oli ihan ykkos juttu. Jo mustalaisen seksi valkolaisen kanssa oli paheksuttavaa. Puhumattakaan suhteen ollessa miesten välistä. Emme tavanneet tai seurustelleet julkisesti. Tapaaminen sattui aina joko urheilu tai muu harrastus lähtöisesti. Monesti se oli hänelle vain nopeaa kivesten tyhjentämistä peppuuni.
- Anonyymi
Olis kivaa harrastaa?
- Anonyymi
Meidän taloyhtiössä asuu mustalaisperhe. Rouvan hengitys tuoksahtaa hississä usein spermalle. 😁
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Hyi.
Mistä löytäisi romaani naisen rakastelemaan?
- Anonyymi
Kyllä minullekkin kävisi kaunis romaaninainen, jolla on leveät lanteet ja kurvikas, mutta ehkä toiveunta? Vaalea mies
- Anonyymi
Löytyy sienimäellä imatralla rehevä mustalaistyttö joka tarjoaa palveluitaan. Osaa muuten hommansa on tullut käytyä useamman kerran. Sattui olemaan vielä työkaverin tyttö. Oli tisseillä ja perseellä kokoa
- Anonyymi
Oliko satu nimi
- Anonyymi
V**** mä maisin sitä ihan pihalle ja vetäsin pehmeitä vaikka viikon
- Anonyymi
Paljon veloittaa?
- Anonyymi
Olen ainakin itse nuollut melkeinpä jokaisen kumppanini pillua, enkä ole siitä saastunut. Joten se siitä "likaantumisesta"...
Toki alapääpesu täytyy olla tehtynä, ennen kuin suostun nuolemaan, mutta sehän on selvä asia muutenkin molemmin puolisesti.
Suuseksi kuuluu seksiin. - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://armtown.com/H/Z7a9T1
Onko kaaleen naisia paikalla ketä haluais pitää kivaa?
- Anonyymi00101
❤️ kyllä
- Anonyymi
Olin 14 vuotta yhdessä romani naisen kanssa, seksi oli upeaa ja kumpikin harrastettiin suuseksiä toistemme kanssa ja hän myös yhteisen mies tuttumme kanssa. Ja miehen kanssa seksiä kaikin tavoin luvallani. Liittomme oli hyvä, alussa opettelu mistä sai jutella ja mistä ei, esim. ei voinut sanoa että maha on kipeä vaan joku muu syy kärvistelyyn. Nyttemmin olen valkolaisen kanssa.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/L9w2C5
- Anonyymi
Yks kaveri kerran sai kapakasta mustalaislikan iskettyä kun tarjosi sille juotavaa. Oli menneet kaverin kämpälle ja sitten kaveri oli sammunut. Aamulla kun kaveri heräsi niin likka oli lähtenyt kuten myös iso taulu-tv, läppäri , puhelin, mikrouuni, arkkupakastin, pesukone ja pölynimuri. Lompakon sisällöstä puhumattakaan. Seksiä kaveri ei muistanut saaneensa mutta totesi että likka kun osoittautui noin riuskaksi niin tietää mistä seuraava muuttoapu kannattaa kysyä.
- Anonyymi
Kierrätys kannattaa,sain halvlla hyvät vehkeet totes mustilais likka.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi00088
Älä jauha paskaa millä kuljetti
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://antikbutik.com/H/J2f8Y1
- Anonyymi00095
NUMEROKALEVIN VAPAAN SUKUPUOLEN DAATTINKIA NI
- Anonyymi
Oon päässyt naimaan mustalaislikkaa, tiukka tavara.
- Anonyymi
Useammasta kokemusta. Estyneitä jokainen. Ovat olevinaan riettaita, mutta aivan ihmeelliset asiat on kiellettyä.
- Anonyymi
Aika sikoja ovat. Mustalaismiehet ei käytä kondomia vaan lupaavat vetää ajoissa ulos mutta lopputulos on aina sama että laskevat mällit pilluun.
Akat eivät pese itseään vaan koko kämppä haisee silakalle jos siellä on ison hameen alle edes kurkistettu.- Anonyymi00089
Älä valehtele ovat todella puhtaita
- Anonyymi
Kyllä Rosita imi niin että hampaat heilu 😋
- Anonyymi
Oihii
- Anonyymi
Olen harrastanut. Ottavana ja antavana osapuolena. Ei ollut sillä miehellä ongelmaa asian kanssa kun sain tietää jälkikäteen hänen olevan naimisissa ja pienen lapsen isä. Ympäri kylää vokotteli nuoria tyttöjä naiseltaan salaa. Hyi mikä ihminen
- Anonyymi
On se hyvää sitten se munaruoka!
- Anonyymi
Olen nuollut romaninaisen vittua! Ja otti poskeen!
- Anonyymi
ihan outoja juttuja.ne on ihan samanlaisia mustalaiset.latinonaiset on kuumempia jos mahista kantsii kokeilla .niin huomaat mitä tarkoittaa kun puhutaan hyvästä seksistä.ja erittäin lämpöisestä sylistä ja kosteasta tussusta.
- Anonyymi
En ole ollut juuri mainitsemassasi tilanteessa, mutta seurusteln yhden tytön kanssa jonka bestis oli puoliksi romaani. Hän kertoi erittäin avoimesti seksi elämästtään, joka erosi täysin siitä mitä minä minä olin aikaisemmin ajatellut.
- Anonyymi
Usean kerran nuorta romani naista nainut.
Usein nähtiin kun olin koirani kanssa lenkillä, sitten hän rupesi pysähtelemään ja silittelemään koiraani.
Juttelimme joka kerta jostain ja yhä useammin aiheena oli seksi.
Kerran rohkaistuin ja pyysin hänet kotiini, no hän tuli.
Kahvittelun lomassa juteltiin seksistä, kysyin suoraan haluaako kokeilla, siihen hän vastasi myöntävästi ja totesi ettei ole neitsyt
Tämä 17 vuotias romanilikka oli todella isorintainen ja muuten sopivan iso, n.160cm pitkä.
Siitä makkariin vaatteet veks, sain nuolla lähes karvatonta pillua, ja hän oli ja on edelleen yksi parhaimmista suihinottajasta mitä olen ikinä kokenut
Seksi itsessään oli samanlaista kuin muidenkin kanssa, mutta hänen tiukka teinipillu sai mut aina laukeamaan aiemmin kuin olisin halunnut.
Näitä satunnaisia seksi tapaamisia oli silloin tällöin puolenvuoden ajan kunbes vaihtui paikkakunta.
Mutta vieläkin unelmoin hänen tummanruskeista lähes mustista silmistä, mustista pitkistä hiuksista, täydellisistä isoista tisseistä ja siitä sooivan isosta perseestä mitä usen sain katsoa kun takaa päin panin. - Anonyymi
Tapailin vuoden päivät erästä mustalaisnaista. Pidimme tapaamisemme salassa kun eivät oikein hyväksy että mustalainen seurustelee suomalalaismiehen kanssa. Jotenkin outoa että päällepäin oli kaikenlaista sääntöä ja muuta mutta makkariin päästiin niin ne unohtuivat. Otti suihin mielellään, jopa autossa ja kaikki kolme reikää olivat käytössä myös. Harmi että muutti muualle mutta kaiholla muistelen häntä.
- Anonyymi
Antaako ne helposti.
- Anonyymi
Alkuun varsinkin jos on muita paikalla pihtaavat mutta se on vain näytelmää. Kunhan olette kahdestaan niin antavat helposti.
- Anonyymi
Ois mukava ottaa suihin mustalaismieheltä imeä isoa kalua. Olen kuullut että on kookas muna heillä. Kik voi laittaa jos iso ja imetät. Kik viestiä kuopiobi17582
- Anonyymi
Kyllä ne antaa ja ottaa. Romaninaiset lupsuttaa hyvin.
- Anonyymi
Kyllähän ne suut ja ruokailuvälineet pestään hyvänen aika😂😂😂😂
- Anonyymi00086
2 mustalaisnaista pannut, kumpikaan ei ottanut suihin mutta nuorempi vähän yli 20v antoi silti paljaalla panna. Toinen reilut 40v halusi kondomin kanssa ja varasti vielä kun aamulla se kotiaan lähti 2pulloa jack daniels viinapulloa. Onhan kauniit mustalaisnaiset kauniimpia kuin kauniit suomalaiset naiset.
- Anonyymi00087
MULLA FANTASIA SAIS NAIRA ROMANI NAISTA AUTON TAKAPENKILLÄ KULLIRUISKIS PILUUN PALJON TULIS HALUAISIN KOKEE
- Anonyymi00090
Loistavaa niinkuin lämpöinen hevonen toisin kuin suomi neiti kylmäverinen ottaa suuhun antaa nuolla puhtaita kiihkeitä parasta seksiä
- Anonyymi00091
Tapanilassa kävin varatun keski ikäisen mustalaisnaisen hakemassa kyytiin, ajettiin vähän syrjemmälle.
Runkkasi hyvin ja otti paljaalla siemenet joka tippaa myöten suihin pientä korvausta vastaan.
Palautin takasin kotiinsa ja olisi halunnut uusintaa jatkossakin mutta eipä tullut mentyä kun ei suostunut pillua antamaan, kun se kuulema pettämistä😁 - Anonyymi00092
Kylä hammeen alle arkkupakastin heleposti mahtuu! Lisäksi Anttilasta mahtuu 4moottorisahaa. Usot sie! Heleposti 100 litraa moottoriöljyä!
- Anonyymi00093
Jäikö Rositalta tekarit kyrpääs kiinni?
- Anonyymi00094
Vedin Kyöstiä ja Leiffiä isolla kyrvällä keskelle persettä
Taisto - Anonyymi00096
Levähdysalueella pysähdyin, siellä auton perässä hevoskärry kovin heilui! Jaloittelin pitkän ajon välissä! Kurkkasin kärryyn, ei kai vaan heppa janoinen, kun helle oli! Valdehan siellä valkolaista nai kovalla antaumuksella.
- Anonyymi00097
Lähiömme puolijulkiselle uimarannalle menin eräänä kesäpäivänä lukemaan kirjaan. Rauhaa saadakseni valitsin paikan alueen reunasta. Rauha kuitenkin rikkoutui ja sain kirjaa mielenkiintoisempaa elävää seurattavaa. Kolme nuorta romaanipukuista naista tuli rannalle, samalle syrjäiselle reunalle kuin minäkin. Naisilla oli mukana kaksi alle kouluikäistä lasta, ja juuri heitä olikin tultu uittamaan. Yhden naisista piti mennä lasten mukaan veteen, ja sitä varten hän riisui röijansa ja pitkän hameensa. Siinä totesin, että hänellä oli niiden alla ihan tavalliset kaupasta ostettavat hohtavan valkoiset rintaliivit ja pikkuhousut. Lapsilla oli hauskaa, ja äidilläkin, iloisista kiljahteluista päätellen. Lapset pärskyttivät vettä.
Olin lukevinani kirjaa ja syrjäsilmällä vilkuilin, siinäkin vaiheessa kun uimarit tulivat takaisin vedestä. Uittajalla ei tuntunut olevan mitään kiirettä pukeutua heimoasuun, vaan kuin tarkoituksella hän siinä keikisteli pikkuvaatteissaan.
Uimahousuissani oli ahdasta. Enkä yhtään epäilisi etteikö siinä ollut tarkoituksellista kauniin, muodokkaan vartalon esittelyä. Tavallaan siinä syntyi jonkinlainen rikostoveruus. Minulle näytettiin jotain sellaista, mikä oli molemmin puolin kiusallisen kiellettyä. Ah, mitä seireenejä he olivatkaan. - Anonyymi00098
Mustalais naiset on julkisesti niin siveää että mutta makkarin puolella unohtuu siveys säännöt, tekevät mitä ilkeää pyytää. Ottavat suihin autossa, antavat kakkoseen yms. että ihan kivahan heitä on panna mutta pitää pitää huoli että suku ei saa tietää asiasta.
- Anonyymi00099
Vedin Mirandaa nyrkillä naamaan ja Kyöstiä puukotin perseeseen
- Anonyymi00100
KIIHOTTAS JOS ROMANI NAINEN KERTOIS MILTÄ TUNTUI VALKOLAIS KULLI SAIKKO HYVIN
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1672293- 581295
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972