Minkälaista henkilökuntaa siellä oikein on, kun facebookissa tulee tällaista palautetta? En laita nimeä ja jutunkin vastentahtoisesti, josko siitä olisi vastaisen varalle apuja.
Minun päiväni 091120
Päätin jo aamusta lähteväni Koskenkorvaan JENKKIMYYMÄLÄÄN.
Niinhän minä teinkin.
Menimme sinne johtaja Vuoristorataneuvoksen kanssa, kaamea matka yli 300 km
kun pääsimme sisään olin valmistautunut ostamaan kaiken mitä näin.
Myyjätär antoi kylmää kyytiä, olin sisällä max 10 min , en ostanut mitään,olin pettynyt palveluun.
Lähdimme kotio, koko matka vei vajaat 8 tuntia
Minusta oli mukavaa jutella miesten juttuja autossa vuoristorataneuvos, tuo kävelevä kramofoni oli elementissään minä lähinnä komppasin sanoin, totta,olet oikeassa.
Todellisuudessa mietin myyjättären osuutta kauppatapahtumaan.
Olin varautunut ostamaan ja paljon vaan en ostanut, mikäli myyjätär olisi ottanut minut ETELÄN MIEHENÄ joka tulee ostoksille olisin varmuudella vapauttanut pääomavirtoja, harmi minulle jäi pahamieli
Kaupasta, se on FANTASTINEN isojen poikien ja tyttöjen myymälä, menkää ihmeessä ,mutta varautukaa paremmin kuin minä ,myyjätär on JÄÄTÄVÄ.
Seriffiä olisi kaivattu paikalle
9
54
Vastaukset
- Anonyymi
No se on!
- Anonyymi
Selitäppäs miten se 300 km:n kotimatka kesti 8 tuntia? Olitko kenties vahvastikkin pöhnäs jo kauppaan tullessas?
Myyjänkö vika, jos asiakas on sumussa?- Anonyymi
Raha poltti lompsassa, shoppailtu kaupoissa missä ei vittuilla.
- Anonyymi
Se on katos paremman kokoomus väen kauppa. Ei sinne rahvaan ropoja kannata kantaa.
Mutta hei! Salataan tämä kuitenkin. - Anonyymi
Näin on. Meinaan näin on.
Aloittaja olisi voinut muokata Kimmon tekstistä omanlaisensa, eikä kopioida sellaisenaan. 😒
- Anonyymi
Siihen puljuun ei kannata mennä kun ei osata asiakaspalvelua.
- Anonyymi
On siellä muutama asiakas jotain ostanutkin, putiikin historiasta päätellen.
- Anonyymi
Päät kolajavat toisiinsa, liian pienellä hiekkalaatikolla.
Suhmurointikuninkaat sekoilevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847