Keskon ex-pääjohtaja ja lapualaissyntyinen vuorineuvos joutui muuttamaan Portugalista Unkariin. Muuttokuorma olisi varmaan ollut nähtävyys. Vitsi vitsi. Ei asu kuitenkaan Unkarissa vaan oleilee Suomessa ja käyttää terveys-ym palveluita surutta ja näin korona-aikanakin on mukavampaa olla Suomessa. Unkarissa lisäeläkkeen verotus on vain 15 %. Ei miekkonen ole hokannut, että Egyptillä on nollasopimus Suomen kanssa. Tervemenoa sinne!
Ahne vuorineuvos
12
92
Vastaukset
- Anonyymi
Kusipäisyys kulkee suvussa.
- Anonyymi
Jossain suvussa umpimielisyys, täydellisesti.
- Anonyymi
Se on juurikin näin.
- Anonyymi
UPM:n Jussi Pesonen tienaa 7 miljoonaa euroa vuodessa . Pääministeri 150 000 € / v.
Edes 20 ministeriä avustajineen ei pääse lähellekään Pesosen ansioita. Mahtaa olla korvaamaton ja viisas mies tämä Pesonen. Vastuuta ei nimeksikään. Moittii työntekijöitä kalliiksi ylläpidettäviksi.- Anonyymi
Ei ihme ettei uupeeämmällä ole enää varaa elättää näitä pesosia rahat loppuu
- Anonyymi
Kateus on aito tunne, siinä ei ole yhtään teeskentelyä, mutta nämä vilpilliset veronkiertäjät tulisi laittaa rautoihin tai lautoihin.
Vuorineuvoksen arvonimi tulisi peruuttaa kansanpetturilta.- Anonyymi
Tappaminen kulkee tuolla itselläänkin suvussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappaminen kulkee tuolla itselläänkin suvussa.
Jotkut meistä syntyvät tappajiksi. Oletko sinä tai minä?
- Anonyymi
Lapualaiset karehtii toisen tikkuaskiakin.
Pariisi, on Euroopan persereikä.
Lapua, samassa mittakaavassa Suomen persereikä.
Ei valoa, ei ymmärrystä.
Sinimusta villapaita. Tärkein.
- Anonyymi
Karavaanit kulkee ja koirat haukkuu.
- Anonyymi
Verot on perittävä maassa joka eläkkeen maksaa. Veronkiertäjät kuriin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659