Hei! Mua on vaivannut pari viikkoa sellainen vaiva, että vatsassa on lähes jatkuvasti ilmaa. Se ei tahdo tulla pois pieruina tai röyhtäisyinä. Olen huomannut, ettei mikään ruoka vaikuta vaivaan. Välillä vaiva saattaa häipyä kokonaan ja välillä tulee takaisin. Vatsan turvotus ei ole kivuiltaan kova. Vain vatsan venyminen tuntuu epämiellyttävältä. Maitohappobakteerit auttaa vähän ja olen käyttänyt myös ilmavaivoihin tarkoitettua lääkettä, joka auttaa jonkin verran. Uloste on ollut normaalia. Ei verta ulosteessa eikä ummetusta eikä ripulia. Ruokahalu pysynyt vaivasta huolimatta normaalina. Mitä vielä voisi kokeilla? En lääkäriin näin lievissä oireissa lähde.
Ilmaa vatsassa
2
226
Vastaukset
- Anonyymi
Etkä ole muuttanut liikkuvasta työstä istumatyöhön? Etkä ole jostain syystä alkanut syödä enemmän makeata, sehän on aika tyypillistä näin syksyllä piemän tullen, alkaa maistua sekä rasvainen että makea?
Jos syön hedelmää/raakaa kasvista ja siihen suklaapala päälle, alkaa pierettää.
Onko sinulla mahdollista heti päästää tulemaan kun pierettää. Jos joutuu muutaman pierun pinnata niin ei sitten enää meinaa tullakaan.
En osaa röyhtäistä, joskus kaljaa judoessa tuntuu että pallea pullistuu. Silloin työnnän kevyesti sormen kurkkuun ja tulee piiitkä röyhtäisy.- Anonyymi
Syön vähempi makeaa kuin ennen enkä syö roskaruokaakaan usein. Liikun säännöllisesti kävellen tai pyöräillen. Kävely auttaa toisinaan pieruja tulemaan ulos. En pidättele pieruja, vaan annan tulla ulos kun ovat tulkakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841