Hei! Mua on vaivannut pari viikkoa sellainen vaiva, että vatsassa on lähes jatkuvasti ilmaa. Se ei tahdo tulla pois pieruina tai röyhtäisyinä. Olen huomannut, ettei mikään ruoka vaikuta vaivaan. Välillä vaiva saattaa häipyä kokonaan ja välillä tulee takaisin. Vatsan turvotus ei ole kivuiltaan kova. Vain vatsan venyminen tuntuu epämiellyttävältä. Maitohappobakteerit auttaa vähän ja olen käyttänyt myös ilmavaivoihin tarkoitettua lääkettä, joka auttaa jonkin verran. Uloste on ollut normaalia. Ei verta ulosteessa eikä ummetusta eikä ripulia. Ruokahalu pysynyt vaivasta huolimatta normaalina. Mitä vielä voisi kokeilla? En lääkäriin näin lievissä oireissa lähde.
Ilmaa vatsassa
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Etkä ole muuttanut liikkuvasta työstä istumatyöhön? Etkä ole jostain syystä alkanut syödä enemmän makeata, sehän on aika tyypillistä näin syksyllä piemän tullen, alkaa maistua sekä rasvainen että makea?
Jos syön hedelmää/raakaa kasvista ja siihen suklaapala päälle, alkaa pierettää.
Onko sinulla mahdollista heti päästää tulemaan kun pierettää. Jos joutuu muutaman pierun pinnata niin ei sitten enää meinaa tullakaan.
En osaa röyhtäistä, joskus kaljaa judoessa tuntuu että pallea pullistuu. Silloin työnnän kevyesti sormen kurkkuun ja tulee piiitkä röyhtäisy.- Anonyymi
Syön vähempi makeaa kuin ennen enkä syö roskaruokaakaan usein. Liikun säännöllisesti kävellen tai pyöräillen. Kävely auttaa toisinaan pieruja tulemaan ulos. En pidättele pieruja, vaan annan tulla ulos kun ovat tulkakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684