keski-ajalle....ennen maahanmuuttajien kotiuttamista oli vielä hyvin asiat, nyt ne on päin vittua. Älkää hyvät ihmiset enää tehkö suomeen lapsia kärsimään, tämä yhteiskunta on jo kuollut.
Suomen terveydenhoito romahtanut jo
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ollut hyvä ennenkään ja syy on
lääkäreiden asenne ja osaaamisen puutteet.
Nyt ne tappelee työpaikoista, ja aika menee asiakkaille kettuiluun. - Anonyymi
Minusta tehtiin selkäinvalidi . Kellariin illalla putosin. Selkä jossain riippumatossa kuvattiin. Venäläinen radiologi ja Intialainen ulostaja erikoistuva pelle ei osannut suomea lainkaan. Nyt olen pyörätuoliimmeinen katkera. Ruikkasivat minut morfiinia täyteen koko lyhyen aamun. Jottei yksikään Suomalais lääkäri olisi kohdannut minua ennen taksia kotiin ! ( Porvoossa )
- Anonyymi
Juuri lääkäreiden vajaaälyisyys on ongelma.
Millään muulla alalla ei tarvita niin paljon erilaisia johtajia aina ministeriötä myöten valvomaan ja johtamaan työläisen työtä. Ei niin pientä terveyskeskusta tai terveyskeskuksen pientä toimipistettä löydy kaupungeissakaan , ettei sinne tarvittaisi joku maisteri tai yo jäsenkirjapätevyydellä johtamaan toimintaa.
Millään muulla alalla ei työnantaja joudu kertomaan julkisuuteen, että kuinka huonoja työntekijöitä heillä on ja että kuinka mokomat vielä pyrkivät viemään asiakkaan rahatkin.
Ihan perheministeriä myöten täytyy todeta, että kepillä joudutaan jatkossa johtamaan tätä porukkaa.
Ja kaamean korruptoitunutta.
Ministeriö on jopa joutunut kieltämään muovisten kuulakärkikynien jakamista, jos niissä on lääkkeen nimi.
Jopa 50 centin arvoisella kynällä voidaan saada lääkäri määräämään turhaa lääkettä. Ihan hirveää.
Minulla itsellä on 60 centin arvoinen SDP:n logolla varustettu punainen kuulakärkikynä ja silti en äänestänyt SDP:tä, koska en työskentele korruptoituneena lääkärinä.
Onneksi meillä on taisteleva SDP, joka paljastaa herrojen sekä lääkäreiden rötökset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760