Riihimäki siirtyi vankkaan johtoon!

Anonyymi

Nimittäin koronatartunnoissa. 17 todettua tartuntaa ja meillä vain 10, pitää nyt kaikkien tsempata, että saamme riksulaisten johdon kurottua kiinni. Joten kaikki joukolla Willaan hengaamaan!

6

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa.

• Anonyymi

6.11 Hyvinkäällä 143 tartuntaa, joista 2 vko.n aikana18. Riihimäen vastaavaa listausta mulla ei ole, mutta pienempiä ne olivat. Nyt en ehtinyt päivittää listaa muutaman päivän osalta. Aloitus ei siten voi pitää paikkaansa. Olen pitänyt listaa jonkin aikaa, jotta eri tilanteissa voi oikaista jopa valheita. Faktaluvut on hyvä olla olemassa.

• Anonyymi

Eilen Riihimäen vastaavat luvut 55 tartuntaa,joista 2vko.n aikana 17 ! Siinä sitä faktantarkistusta. Hyvinkää eilen 144 ja 10.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen Riihimäen vastaavat luvut 55 tartuntaa,joista 2vko.n aikana 17 ! Siinä sitä faktantarkistusta. Hyvinkää eilen 144 ja 10.

Niin, viimeisimmät luvut ovat ne, joilla on väliä. Eihän kestävyysjuoksussakaan lasketa tuloksia Paavo Nurmen ajoista lähtien, kun puhutaan siitä, miten hyvin Suomen kestävyysjuoksulla nyt menee.

• Anonyymi

Hyvinkäällä on taas viime päivinä ilmoitettu suurempia määriä uusia korona-tartuntoja. Ilta-Sanomien mukaan muutos kahden viikon takaiseen on Hyvinkäällä 23 ja Riihimäellä 9 (IS 15.11.20). Tämän lisäksi taisi pari päivää sitten olla jossain juttua altistuneista Hyvinkäällä.

Mistä mahtavat johtua Hyvinkään viime päivien kohonneet korona-luvut? Onko täällä ollut jokin superlevittäjä liikkeellä tai muu joukkoaltistus?

• Anonyymi

Joku joulutempaus kauppakeskuksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3594
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      27
      3129
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3084
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2895
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2730
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2707
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2456
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2291
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe