Hesaan kattomahan

Anonyymi

Oliskohan täälä porukkaa jos lähärettääs kattomahan tuata Hesan kersojen hommaa siälä ne huseeraa puukkojen kans pölyyssä ja mihinä lääkkeeren alaasina ovakkaan.Olisko niile mitään tehtävis.Täälä Pohojanmaalla ei tuallaasia kauaa kattella.

25

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maahanmuutto on vitsauksista suurin.

    • Anonyymi

      Suomessa on tilaa kaikenlaisille ja kaiken uskoisille ihmisille työvoimapulakin on.Olen A Stubbin kanssa samaa mieltä että MONIKULTTUURISUUS ON RIKKAUS,ei mullakaan muuta.

      • Anonyymi

        Monikulttuurisuus on RIKOS


      • Anonyymi

        Työllistävät hyvin poliisit. Täytyy hakea poliisikouluun, varma työllisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikulttuurisuus on RIKOS

        Kyllä ! ja se tuo tullessaan Paljon rikollisuutta. en tykkää yhtään !


    • Anonyymi

      Notti hei,nuo jengilääsethä on justiin sitä sakkia jota oot vuosikaudet tänne halunnu.

      • Anonyymi

        Ei kannata lähteä kattomaan. Munaatta ainoastaan itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata lähteä kattomaan. Munaatta ainoastaan itsensä.

        Ja matujengi voi puukottaa. . .


    • Anonyymi

      Sama systeemi kuin 75 vuotta sitten. Näille pakolaisille rintamamiestalo ja tilkku maata ja metsää. Ei mitään tukia. Pilvin pimein tyhjiä tupia ympäri Suomea. Kyllä moni luuseri ottaisi jalat alleen ja nopeasti. Ei tarttisi väkisin palauttaa lähtömaahan.

    • Anonyymi

      Meinaatteko lähtiä puukkotehtaan kautta ;)

      • Anonyymi

        Tätä se teettää kun kersat saa kasvaa ku pellos.
        Ei ennen joutunu kersoja pelekäämään ei kotimaisia eikä ulkolaisia.
        Miten on edes mahollista että tuollaasta kattellaa,yhtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä se teettää kun kersat saa kasvaa ku pellos.
        Ei ennen joutunu kersoja pelekäämään ei kotimaisia eikä ulkolaisia.
        Miten on edes mahollista että tuollaasta kattellaa,yhtää.

        Ala-asteella jo ovat niin aggressiivisia ettei niitten kanssa pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-asteella jo ovat niin aggressiivisia ettei niitten kanssa pärjää.

        Moni opettaja kiittää iltarukouksessaan, että selvisi hengissä työpäivästään. Useat vaihtavat alaa joten pula opettajista on suuri varsinkin etelän keskuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni opettaja kiittää iltarukouksessaan, että selvisi hengissä työpäivästään. Useat vaihtavat alaa joten pula opettajista on suuri varsinkin etelän keskuksissa.

        Petteri Orpo esitti ongelma nuorille rangaistukseksi arestia.
        Mutta sehän ei riitä kyllä rangaistus tulee olla tuntuva.
        Huvikseen puukotetaan ihmisiä jopa tappoja,sitten vaan selitellään että nuori voi huonosti täytyy häntä ymmärtää. Ei hyvä kyllä nuoriso vankiloita on perustettava Suomeen niinkuin muuallapäin maailmalla ja alaikäraja 13v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä se teettää kun kersat saa kasvaa ku pellos.
        Ei ennen joutunu kersoja pelekäämään ei kotimaisia eikä ulkolaisia.
        Miten on edes mahollista että tuollaasta kattellaa,yhtää.

        Suurin osa näistä katujengeistä on matuja. (Ei enään matuja suomeen!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa näistä katujengeistä on matuja. (Ei enään matuja suomeen!)

        On ihan kotimaisia mamman pullapoikiaki. Nämäki jokka kesällä yritti hukuttaa ikääsensä tenavan olivat iha made in Finland.
        Mutta joo oon kans samaa miältä ettei täälä tarvita yhtää muualta tulleita riehumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan kotimaisia mamman pullapoikiaki. Nämäki jokka kesällä yritti hukuttaa ikääsensä tenavan olivat iha made in Finland.
        Mutta joo oon kans samaa miältä ettei täälä tarvita yhtää muualta tulleita riehumaan

        Älä Notti valehtele,ne oli matuja jokka sen poijan yritti hukuttaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihana, kaunis Ohisalo telkkarissa ja multa meni melkein koko haastattelu ohi!
      Onneksi on areena josta saa katsottua ja tallenettua.
      On se niin söpö ♥️

      • Anonyymi

        Joo ei ollut Kauhavan rumavallesmanni.


      • Anonyymi

        Ohisalo vahvistaa sen,mitä blondivitseissä kerrotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohisalo vahvistaa sen,mitä blondivitseissä kerrotaan.

        Tohtori Ohisalo


    • Anonyymi

      Ei kannata hesaan asti lähtiä kun kuritonta sakkia pyörii omalla kylälläkin.

      • Anonyymi

        Joo muttei matuja,not hyvä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe