Moikka! Oon 17 v ja oon nyt 2 levyllistä saanut syötyä Azalia minipillereitä ja toivon että kaikki minulla on normaalisti. Rinnat kipeät olleet varmaan nyt jo neljättä viikkoa iho aika huonossa kunnossa huonovointisuutta tulee aina milloin sattuu ja ruokahalu vähentynyt. Mietin myös että kun aloitin pillerit kun kuukautiseni silloin alkoi sen jälkeen oli tismalleen oikeaan aikaan normaalit menkat ja nyt olisi pitänyt 2 päivää sitten alkaa mutta ei oo kuulunut. Käytämme myös minipillereiden lisäksi keskeytettyä yhdyntää en halua että lasti menisi sisälleni, joten raskaana oleminen olisi HYVIN alhaista ellen nyt touhutipoista jotenkuten ole tullut vaikka minipillerit onkin? Olen lukenut netistä vain kuinka kaikilla heti lähti kuukautiset mutta mulla tuli ne yhdet normaalisti ja nyt ei oo kuulunut että voiko kuukautiset lähteä milloin vain pillereitä syödessä? Joku kokeneempi vois auttaa mua tänkans😅
Azalia Minipillerit
3
9514
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siis meilläki oli aalia minipilsut mut lopetettiin ne ja alettiin käyttää kumia on paljo luotettavampi kun mitkään minipilsut:)
- Anonyymi
minkälaisia oireita sulle tuli niiden kanssa?
- Anonyymi
Ite oon syöny nyt jonku 1,5kk samoja pillereitä ja menkat menny kyl ihan sekasin. Ekat menkat kesti jonku viikon ja nyt tän hetkiset menkat ollu kaks viikkoo ja loppua ei näy. :)
Jonku verran kyl kuivattaa, mut muuten en oo huomannu mitään muita sivuoireita.
Mitä nyt lukenut muitten kokemuksia tietyistä pillereistä, nii yhteenvetona et kaikki pillerit ei vaan yksinkertasesti sovi kaikille. Ja noi sun oireet on kyl sellaset et lääkäriin vaan ja vaihtamaan merkkiä. Tästä aloituksesta tietysti jo muutama kuukaus vierähtäny..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221