Azalia Minipillerit

Anonyymi

Moikka! Oon 17 v ja oon nyt 2 levyllistä saanut syötyä Azalia minipillereitä ja toivon että kaikki minulla on normaalisti. Rinnat kipeät olleet varmaan nyt jo neljättä viikkoa iho aika huonossa kunnossa huonovointisuutta tulee aina milloin sattuu ja ruokahalu vähentynyt. Mietin myös että kun aloitin pillerit kun kuukautiseni silloin alkoi sen jälkeen oli tismalleen oikeaan aikaan normaalit menkat ja nyt olisi pitänyt 2 päivää sitten alkaa mutta ei oo kuulunut. Käytämme myös minipillereiden lisäksi keskeytettyä yhdyntää en halua että lasti menisi sisälleni, joten raskaana oleminen olisi HYVIN alhaista ellen nyt touhutipoista jotenkuten ole tullut vaikka minipillerit onkin? Olen lukenut netistä vain kuinka kaikilla heti lähti kuukautiset mutta mulla tuli ne yhdet normaalisti ja nyt ei oo kuulunut että voiko kuukautiset lähteä milloin vain pillereitä syödessä? Joku kokeneempi vois auttaa mua tänkans😅

3

9876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo siis meilläki oli aalia minipilsut mut lopetettiin ne ja alettiin käyttää kumia on paljo luotettavampi kun mitkään minipilsut:)

• Anonyymi

minkälaisia oireita sulle tuli niiden kanssa?

• Anonyymi

Ite oon syöny nyt jonku 1,5kk samoja pillereitä ja menkat menny kyl ihan sekasin. Ekat menkat kesti jonku viikon ja nyt tän hetkiset menkat ollu kaks viikkoo ja loppua ei näy. :)
      Jonku verran kyl kuivattaa, mut muuten en oo huomannu mitään muita sivuoireita.
      Mitä nyt lukenut muitten kokemuksia tietyistä pillereistä, nii yhteenvetona et kaikki pillerit ei vaan yksinkertasesti sovi kaikille. Ja noi sun oireet on kyl sellaset et lääkäriin vaan ja vaihtamaan merkkiä. Tästä aloituksesta tietysti jo muutama kuukaus vierähtäny..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      559
      2871
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2552
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1611
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1552
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1480
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1404
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      42
      1385
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1308
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      309
      1286
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1183
    Aihe