Moikka! Oon 17 v ja oon nyt 2 levyllistä saanut syötyä Azalia minipillereitä ja toivon että kaikki minulla on normaalisti. Rinnat kipeät olleet varmaan nyt jo neljättä viikkoa iho aika huonossa kunnossa huonovointisuutta tulee aina milloin sattuu ja ruokahalu vähentynyt. Mietin myös että kun aloitin pillerit kun kuukautiseni silloin alkoi sen jälkeen oli tismalleen oikeaan aikaan normaalit menkat ja nyt olisi pitänyt 2 päivää sitten alkaa mutta ei oo kuulunut. Käytämme myös minipillereiden lisäksi keskeytettyä yhdyntää en halua että lasti menisi sisälleni, joten raskaana oleminen olisi HYVIN alhaista ellen nyt touhutipoista jotenkuten ole tullut vaikka minipillerit onkin? Olen lukenut netistä vain kuinka kaikilla heti lähti kuukautiset mutta mulla tuli ne yhdet normaalisti ja nyt ei oo kuulunut että voiko kuukautiset lähteä milloin vain pillereitä syödessä? Joku kokeneempi vois auttaa mua tänkans😅
Azalia Minipillerit
3
9268
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siis meilläki oli aalia minipilsut mut lopetettiin ne ja alettiin käyttää kumia on paljo luotettavampi kun mitkään minipilsut:)
- Anonyymi
minkälaisia oireita sulle tuli niiden kanssa?
- Anonyymi
Ite oon syöny nyt jonku 1,5kk samoja pillereitä ja menkat menny kyl ihan sekasin. Ekat menkat kesti jonku viikon ja nyt tän hetkiset menkat ollu kaks viikkoo ja loppua ei näy. :)
Jonku verran kyl kuivattaa, mut muuten en oo huomannu mitään muita sivuoireita.
Mitä nyt lukenut muitten kokemuksia tietyistä pillereistä, nii yhteenvetona et kaikki pillerit ei vaan yksinkertasesti sovi kaikille. Ja noi sun oireet on kyl sellaset et lääkäriin vaan ja vaihtamaan merkkiä. Tästä aloituksesta tietysti jo muutama kuukaus vierähtäny..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161