Moikka! Oon 17 v ja oon nyt 2 levyllistä saanut syötyä Azalia minipillereitä ja toivon että kaikki minulla on normaalisti. Rinnat kipeät olleet varmaan nyt jo neljättä viikkoa iho aika huonossa kunnossa huonovointisuutta tulee aina milloin sattuu ja ruokahalu vähentynyt. Mietin myös että kun aloitin pillerit kun kuukautiseni silloin alkoi sen jälkeen oli tismalleen oikeaan aikaan normaalit menkat ja nyt olisi pitänyt 2 päivää sitten alkaa mutta ei oo kuulunut. Käytämme myös minipillereiden lisäksi keskeytettyä yhdyntää en halua että lasti menisi sisälleni, joten raskaana oleminen olisi HYVIN alhaista ellen nyt touhutipoista jotenkuten ole tullut vaikka minipillerit onkin? Olen lukenut netistä vain kuinka kaikilla heti lähti kuukautiset mutta mulla tuli ne yhdet normaalisti ja nyt ei oo kuulunut että voiko kuukautiset lähteä milloin vain pillereitä syödessä? Joku kokeneempi vois auttaa mua tänkans😅
Azalia Minipillerit
3
10258
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siis meilläki oli aalia minipilsut mut lopetettiin ne ja alettiin käyttää kumia on paljo luotettavampi kun mitkään minipilsut:)
- Anonyymi
minkälaisia oireita sulle tuli niiden kanssa?
- Anonyymi
Ite oon syöny nyt jonku 1,5kk samoja pillereitä ja menkat menny kyl ihan sekasin. Ekat menkat kesti jonku viikon ja nyt tän hetkiset menkat ollu kaks viikkoo ja loppua ei näy. :)
Jonku verran kyl kuivattaa, mut muuten en oo huomannu mitään muita sivuoireita.
Mitä nyt lukenut muitten kokemuksia tietyistä pillereistä, nii yhteenvetona et kaikki pillerit ei vaan yksinkertasesti sovi kaikille. Ja noi sun oireet on kyl sellaset et lääkäriin vaan ja vaihtamaan merkkiä. Tästä aloituksesta tietysti jo muutama kuukaus vierähtäny..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 541302
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031072- 471065