Oletko sinä huomenna poispotkittavien listalla? Minä en ole kun olen 57 ja asun täällä Espanjassa ja eläke kulkee.
Huomenna taas uudet Yt:t suomessa...
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus seisoo tumput suorana ja maa menossa kohti konkurssia.
- Anonyymi
Hallituskin voitais siirtää epsanjaan remontoore
- Anonyymi
Olet nuori eläkeläinen, miltä alalta jäit eläkkeelle?
- Anonyymi
Pidä hyvä ihminen onni omanasi, älä siitä toitota koko maailmalle. Jos liian rahan kanssa vaikeaa elää, auttele lähimmäisiäsi.
- Anonyymi
Missä asut Espanjassa?
Onko paljon suomalaisia tullut tänne pohjoiseen sieltä sinun seudulta?
- Anonyymi
siellä on miljoona muutakin eläkeläistä
välttelemässä veroja
Eläkekassa suoraan espanjaan- Anonyymi
Ei Espanjassa ole suomalaisille mitään verovapautta.
- Anonyymi
Sairaseläkeläinen Fugessa, ei käy kateeksi.
- Anonyymi
Yt:t ja persuilla juhlapäivä. Siinä se on isänmaallinen puolue duunarin asialla.... Yöks.
- Anonyymi
Ei tarvitse potkuja pelätä. Olen 68-vuotias eläkeläinen, ei tarvitse lähteä vieraan töihin.
Kotona riittää tekemistä, polttopuiden tekoa, lumitöitä, nurmikon ajelua, talon korjailua, auton värkkäämistä.
Ja jos ei huvita tehdä mitään, niin ei ole mikään pakko.
Suomi on maailman paras maa asua, ei täältä ole halua mihinkään lähteä.
Ja sitäpaitsi Suomi on mahdottoman hyvä matkailumaa, täältä löytyy kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3914439Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit174243Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483779KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1142807Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku102457Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212272Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511952Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181928- 1231870
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241439