Omasta mielestänne. Minä olen ollut vuosia palavasti rakastunut ja nyt sitte tunnen jotain vetoa johonkin muuhun naiseen. Kummallista kun en osaa ymmärtää omia tuntemuksia mutta tiedän että se on ohi menevää se uusi tuttavuus mutta hänen seurassaan viihdyin ja sain pitkästä aikaa ajatella muutakin kuin vain stressiä ja epätietoisuutta omasta avioliitosta. Ja sitten kun mulla ja vaimolla on vuosia ollu kylmä suhde. Meillä ei ole mitään kommunikaatiota eikä läheisyyttä ollenkaan. Emme edes ole puhe väleissä eikä mitään tietoa siitä mitä vaimolle kuuluu tai missä edes on. Sitten tutustun mukavaan naiseen jonka kanssa tulen erittäin hyvin toimeen. Hänen kanssaan on helppo jutella ja hän on erittäin hauskaa seuraa ja viihdyin hänen kanssaan liiankin hyvin. Nyt olen taas miettiny että missä voisin nähdä hänet taas mutta tällä kertaa en pitäisi mitään kiirettä poistuu hänen seurastaan. Vaimoni ei ole edes kiinnostunu missä olen tai ylipäätään kiinnostunut minusta muutenkaan nii teenkö minä aviorikoksen jos päädyn sänkyyn tämän uuden tuttavuuden kanssa.
Voikohan olla ihastunut ja rakastanut samaan aikaan, vai miten se toimii näin niinkuin
20
78
Vastaukset
No nyt menee sun jutut liian pitkälle. Et voi uhkailla ludemia ja ihmetellä sitä miksi hän kuvailee sinua harhaksi kun itse täällä loukkaat ja mollaat omaa vaimoasi ja huitelet missä tahansa. Juuri niissä paikoissa joissa on mahdollisuus nähdä lotta uudestaan. Luuletko että ludem on jotenkin sulattanut jo sen viime vkl sekoilun saunassa. Nyt kannattaa ottaa toinen asenne ja lepyttää ludem. Eihän teille muute voi mitään sovintoa tulla jos täällä lietsot ludemin vihaa entisestään.
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Kyllähän sä läheisyyttä ja lämpöä saisit. Otat vaan mut. Ole aloitteellinen. Lupaan vastata sun aloitteeseen.
- Anonyymi
Olen aloitteellinen kun kerrot miten. Mä soitan sulle jos tiedän numeron mihin saan sulle soittaa. Niin voidaanko jutella sun kanssa ja sopii meidän tyhmät riidat. Ja kyllähän mä huolehdin siitä että saat multa paljon huomiota ja läheisyyttä ja rakkautta. Ja paljon seksiä. Niin se helpottaa meidän mustasukkaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloitteellinen kun kerrot miten. Mä soitan sulle jos tiedän numeron mihin saan sulle soittaa. Niin voidaanko jutella sun kanssa ja sopii meidän tyhmät riidat. Ja kyllähän mä huolehdin siitä että saat multa paljon huomiota ja läheisyyttä ja rakkautta. Ja paljon seksiä. Niin se helpottaa meidän mustasukkaisuutta.
Soita siihen numeroon mikä sulla jo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita siihen numeroon mikä sulla jo on.
Jaa. No kuka se on. Ja minutko heität ojaan ?
Pidä mut ajantasalla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä mut ajantasallaMitä??sinulle tämä on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä mut ajantasallaMikä numero se 044???
- Anonyymi
Kyllä voi.
- Anonyymi
Ei voi. Jos rakastaa jotain niin ei ihastu. Tykätä voi muttei romanttisessa mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi. Jos rakastaa jotain niin ei ihastu. Tykätä voi muttei romanttisessa mielessä.
Ehkä, jos ei suhteessa saa tarpeeksi huomiota. Voi kaivata esim seksiä.
- Anonyymi
Rakastuneita ollaan aina yhteen kerrallaan. Kun olen ollut rakastunut niin kaikki muut naiset katosivat ympäriltä ja ajattelin ja halusin olla vain hänen kanssaan. Kaikki jotka ovat olleet rakastuneita tietävät tämän suhteen ihanan alun tunteen. Ja silloin ei muihin ihastu tai tykästy. Sitten sen jälkeen kun arki astuu kuvioihin ja rakastuminen muuttuu rakastamiseksi se on myös osittain valinta ei olla enää niin ”huuman” vallassa niin voi ihastua välillä muihinkin mutta usein ne ovat vain ohimeneviä. Jos tuntuu että olet rakastunut 2 kerrallaan, näinkin voi kuulema käydä niin sanonta käy että ota jälkimmäinen et olisi rakastunut enää uudestaan jos ensimmäinen olisi ollut se oikea...
En rikkoisi parisuhdettani pelkän ihastumisen takia. Mutta jos koet että sinulla ja uudella naisella olisi tulevaisuus ja tunne on vahva niin on täysin oma päätöksesi.- Anonyymi
No ainahan suhteessa ollaan vapaasta tahdosta. Ei kukaan voi väkisin ketään pitää.
- Anonyymi
Lotastako sitä taas haaveillaan.
- Anonyymi
Joo näin on päässyt käymään. Toivottavasti mulla olisi edes joku mahdollisuus päästä hänen kanssaan sänkyyn.
- Anonyymi
Mä ainakin tunnen olevani ihastunut millon kenenki kanssa. Ludem oli vain hetken mielijohteesta mun vaimo mutta eräs toinen nainen antoi minulle elämäni parhaan kokemuksen ja nautinnon. Hän oli todella hyvä siinä. Vielä en ole kokeillut lottaa mutta viihdyn erittäin hyvin hänen seurassa. Ludem ei minua kiinnosta yhtään. Se aika meni ja oli. Huorat eivät ole minun suosiossa ollu ikinä.
- Anonyymi
Kyllä, ihastuksi tulee ja menee. Kun on kyse syvemmistä tunteista ne ei käskemällä sammukkaan noin vain ja sen eron kyllä huomaa ja tietää kun kolahtaa..
- Anonyymi
Puhut varmaan itsestäsi. Minä en ole kutsumasilainen nainen koskaan ollut. Sinä oot tuuliviiri. Ensin yhden perässä yötä päivää ja sitten uusi kohde lennossa mukaan ja vanha heivataan pois. Onneksi selvisi katala luonteesi hyvissä ajoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ihastuksi tulee ja menee. Kun on kyse syvemmistä tunteista ne ei käskemällä sammukkaan noin vain ja sen eron kyllä huomaa ja tietää kun kolahtaa..
Niin harmi vaan ettei tule vastakaikua. Pitäis päästä irti vaan miten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut varmaan itsestäsi. Minä en ole kutsumasilainen nainen koskaan ollut. Sinä oot tuuliviiri. Ensin yhden perässä yötä päivää ja sitten uusi kohde lennossa mukaan ja vanha heivataan pois. Onneksi selvisi katala luonteesi hyvissä ajoin.
Ihastuminen ei välttämättä tarkoita että aletaan seurustelemaan ja vaihdetaan miehiä aina uuden ihastuminen tullessa. Ymmärsit sen mielestäni väärin. Ei kaikkia tunteita aina edes kerrota muille, ihastunut voi olla johonkin kuuluisaan julkisuuden henkilöön ja sisimmässä tiedetään ettei tämä ihastus nyt ikinä mihinkään kehkeytyisi. Eli se pysyy vain ihastuksena. Ihastunut voi olla hetkittäin myös parisuhteessakin ja monilla semmoinen tunne voi tulla vastaan, eikä niille itse mitään voi eikä se tarkoita sitä että asialle mitään tekisi tai tunnetta ruokkisi. Ihastunut voi olla vaikka uuteen ruokaan, ihastuttavan näköiseen koiraan mihin vain käytännössä. Ja ne saattaa mennä ajan kanssa ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180