kämpästä pois! Olen velaton! 13 vuotta yhtä kärsimystä oli ja viimonen erä oli 2500€. Huh huh.
Maksoin äsken viimeisen lyhennyksen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon ,miehen työ👍
- Anonyymi
Sitten on aika alkaa säästää remontteja varten. Asunto-oy:n rempoista päätetään osake-enemmistöllä, joten rahattoman on täysin mahdollista joutua kämpästään pihalle.
- Anonyymi
Maahanmuuttajamiehelläni on omistusasunto. Maksoi sen käteisellä.
- Anonyymi
28 vuotias lapseni osti juuri käteisellä 3 h k s
Ollut töissä ja säästänyt rahansa eikä ryypännyt - Anonyymi
Toivottavasti ostit aikanaan uuden kämpän, ettei heti ala putki-ja sähkö- tai kylppärirempat plus julkisivurempat.
- Anonyymi
Yrittänyt jo kymmenen vuotta etsiä vuokra-asuntoa. t. pitkäaikasasunnoton
- Anonyymi
Hah, tee niin kuin minä. Ensin velaton kämppä. Sitten myyt sen ja arvokin on noussut ihan itsestään. Jäät vuokralle siihen kämppääsi, mutta rahaa on ihan hemmetisti. Onkohan se sitten verrattavissa käänteiseen asuntolainaan.
Ihan sama, mutta minä onnettomuudesta johtuen tiedän elämäni olevan KA lyhyempi, joten miksi en mälläisi itse tienattuja rahojani eläessäni. Pojat perkele, perintöä on turha odottaa.
Kasvatin, elätin ja huolehdin ja ostin kaiken maailman mönkijöitäkin. Nyt saatte tulla omillanne toimeen. Toki synttäreillä ja Jouluna heitän rahaa. - Anonyymi
Älä valehtele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980