Oletko harkinnut hyppäämistä kulttuurimarxilaisten joukkoon?

Anonyymi

Tässä joitain etuja:

1) poliittinen selkänoja varma
2) voit sanoa poliittisista vastustajista ihan mitä lystää ilman seuraamuksia
3) hyviä suojatyöpaikkoja valtionhallinnosta luvassa
4) virkaura nousuun
5) ehtymättömät punaviinivarastot
6) kahvipöytään vain Lattea
7) valtavat määrät naisia tarjolla
8) medianäkyvyys taattu

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. En kannata aatetta joka on tappanut hirveästi ihmisiä historian saatossa.

• Anonyymi

Kommunismin uhreja siis on sata miljoonaa. Moraalini ei salli sellaista systeemiä kannattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunismin uhreja siis on sata miljoonaa. Moraalini ei salli sellaista systeemiä kannattaa.

Kulttuurimarxismi on uusliberalistiglobalistinen liike jota Suomessa edustavat vahvimmin kokoomus, vihreät ja rkp.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulttuurimarxismi on uusliberalistiglobalistinen liike jota Suomessa edustavat vahvimmin kokoomus, vihreät ja rkp.

Kulttuurimarxismi on kapitaali-imperiumin projekti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa kommunismin hapatusta se on.

• Anonyymi

Kannata kulttuurimarxismia, jos haluat Suomen kansan muinaisten egyptiläisten ja atsteekkien joukkoon kadonneisiin kulttuureihin.

Maria Ohisalokin kannattaa!

• Anonyymi

Se on kansainvälistä Leninismiä! Eikö ne tajua? Leninismissä oli juuri kysymys tuosta kaikesta. Sitä ei nähty Neuvostoliitossa koska Stalin nousi valtaan ja kehitti Stalinismin Leninismin tilalle.

• Anonyymi

7) valtavat määrät naisia tarjolla
      Niin, naisille. Miehille taas miehiä.

• Anonyymi

Entä sitten? Valtio kustantaa sukupuolen vaihtamisen.

• Anonyymi

Missä voi liittyä?

• Anonyymi

Saa valehdella ja petostella ilman tunnontuskia. Media ja torverit kyllä turvaa selän!

Ja mitä naisella tekee jos se on kommari? Ei kelpaa mulle sellaiset. Uudelleenkoulutus auttaa joissain tapauksissa mutta eihän se anna hyvää kuvaa älykkyydestä jos erehtyy vasemmistolaiseksi.

Ei ole ainakaan minun juttu.

• Anonyymi

En, koska minun ei tarvitse. Minä olen jo kulttuurimarksisti, ja ylpeä siitä. Kulttuurimarksismi on luonut kaikkien aikojen rikkaimmat valtiot, joissa hyvinvointi on korkeammalla kuin koskaan missään on ollut.

Jos se ei kelpaa persulle, virolaiselle tai muulle ammattialkoholistille, niin aina voi muuttaa Unkariin tai Puolaan.

• Anonyymi

Ainahan voit muuttaa Israeliin ja näytellä juutalaista. Niillä on ainoina lupa säilyä kansakuntana.

• Anonyymi

"7) valtavat määrät naisia tarjolla"

Angstisia tikkuakkoja joilla ei ole muotoja. Tukat rasvaiset, päät sekaisin.

• Anonyymi

Listasta jäi pois myös median ja teknojättien vankkumaton tuki vaalipetosten ollessa kyseessä jos ja kun vaalipetostelija on nöyrä stalinistibideemäinen pervo. Ei haittaa vaikka olisit seniili ja alzheimerpotilas, sopertaisit mitä sattuu ja unohtaisit oman nimesikin kun vain toteutat mielisairaiden agendaa.

Mutta varaudu myös siihen, että tympääntyneet tahot voivat vetää maton altasi minä hetkenä hyvänsä ja antaa sataa ruttoa ja ohjusta niskaasi.

• Anonyymi

9) Ei menneen maailman heterosuhteita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      549
      2474
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1393
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1340
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      96
      1270
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1218
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1108
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      984
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      841
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      780
    Aihe