Jeesuksen palvonta

Anonyymi

Miten muut uskovat palvovat Jeesusta? Itse aloitan aamun heti herättyäni Jeesuksen palvonnalla. Palvon aluksi polvillani sängyn vieressä. Sitten siirryn olohuoneeseen ja laitan ylistyskasetin soimaan stereolaitteistosta. Nostan käsiä kohti kattoa ja toistan:
JEESUS
JEESUS
JEESUS
JEESUS
JEESUS
JEESUS
Kun kasetti loppuu palvon vielä hetken sohvalla istuen. Töissä palvon aina tauoilla. Menen polvilleni pukukaappini eteen ja huudan Jeesuksen nimeä rytmikkäästi
JEE-SUS
JEE-SUS
JEE-SUS
JEE-SUS
JEE-SUS
Kotiin päästyäni käyn nopeasti kaupassa ja syön ennen kuin aloitan iltapalvonnan. Katson ikkunasta ulos ja kun näen pihalla jonkun kävelevän huudan tuuletusikkunasta Jeesus. Noin kymmenen ohikulkijan jälkeen menen sänkyni viereen polvilleen toistaen Jeesuksen nimeä venyttäen
JEEEEEESUUUS
JEEEEEESUUUS
JEEEEEESUUUS
JEEEEEESUUUS
JEEEEEESUUUS
Noin tunnin jälkeen käyn nukkumaan ajatellen Jeesusta ennen nukahtamistani.

41

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin huusin jeesusta kun löin varpaani.

      • Anonyymi

        Mä huudan molempia niinku että Jeesus parantaa sen voi Jeesus ja voi saatana tai perkele niin sen on syy kun se on paha j syyttäjä .


    • Anonyymi

      Minun mielestä Jeesusta ei kuulu palvoa. Eikä edes Jumalaa tarvitse raamatun perusteella palvoa.

      "Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken."
      Apostolien teot 17:24-25

      "Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta."
      Jaakobin kirje 1:27

      • Anonyymi

        Jos et palvo Jeesusta palvot saatanaa. Näin se vaan menee. Poistu palstalta sinä kyykäärmeen sikiö JEESUKSEN KRISTUKSEN nimessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et palvo Jeesusta palvot saatanaa. Näin se vaan menee. Poistu palstalta sinä kyykäärmeen sikiö JEESUKSEN KRISTUKSEN nimessä!

        Se teidän siirappimainen,teeskennelty hurmostilassa Jeesus hokeminen on pelkkää valhetta,ulkokultaisuutta,aivonsa narikkaan unohtaneiden teatteriesitys.Totuus oikeasta Jumalan palvelusta löytyy Jaakobin kirje 1:27.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se teidän siirappimainen,teeskennelty hurmostilassa Jeesus hokeminen on pelkkää valhetta,ulkokultaisuutta,aivonsa narikkaan unohtaneiden teatteriesitys.Totuus oikeasta Jumalan palvelusta löytyy Jaakobin kirje 1:27.

        Olet oikeassa, että paljon on ulkokultaisuutta. Mutta tuskinpa noudatat itsekään tuota Jaakobin ohjetta. Olen varma, että et noudata. Minulle ei sinun tosin tarvitse asiaa vakuuttaa. Tiedät itse miten asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, että paljon on ulkokultaisuutta. Mutta tuskinpa noudatat itsekään tuota Jaakobin ohjetta. Olen varma, että et noudata. Minulle ei sinun tosin tarvitse asiaa vakuuttaa. Tiedät itse miten asia on.

        Tämä on tyypillistä,uskonnollisen ihmisen vastahyökkäys,he eivät koskaan halua uskoa,että joku voi todella olla se aito,välittävä ihminen,joka ei itsestään pidä ääntä,mene pöntön taakse kehumaan itseään,tuomaan esiin omaa egoaan.Tiedän itse ja Jumala,mitä olen tänään tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tyypillistä,uskonnollisen ihmisen vastahyökkäys,he eivät koskaan halua uskoa,että joku voi todella olla se aito,välittävä ihminen,joka ei itsestään pidä ääntä,mene pöntön taakse kehumaan itseään,tuomaan esiin omaa egoaan.Tiedän itse ja Jumala,mitä olen tänään tehnyt.

        Kivakuulla. Toivottavasti olet ottanutmyös yhteyttä Anarkistiapostoliin. Orspoja ja yksinäisiä riittää. Myös maailmalta oletvälttynyt🙂


      • Anonyymi

        Jos on sukulaisia jäänyt yksin pitää niistä huolta pitää . Auttaa siivouksessa viedä ruokaa . Jos on orvoksi jääneitä pitää ottaa hoitoon eikä niin että antaa omat lapsensa sijaiskoteihin tai hiostaanottoon niinkuin on käynyt monelle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et palvo Jeesusta palvot saatanaa. Näin se vaan menee. Poistu palstalta sinä kyykäärmeen sikiö JEESUKSEN KRISTUKSEN nimessä!

        Totanoin . Ne kyykäärmeen sikiöt oli juutalaisia ja arabeja .....eikä kristittyjä .


      • Anonyymi

        Mut Ilmestyskirja kuitenkin , ylistys ja kunnia kirkkaus ja valta meidän Herramme on . Tää ei nyt liity tähän mut mukava nähdä kun muista uskonnoista kääntyy johonkin YouTube Because Jesus lives I can face tomorrow prayers covid 19 brazil . YouTube Nicole c.mullen My redeemer ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on sukulaisia jäänyt yksin pitää niistä huolta pitää . Auttaa siivouksessa viedä ruokaa . Jos on orvoksi jääneitä pitää ottaa hoitoon eikä niin että antaa omat lapsensa sijaiskoteihin tai hiostaanottoon niinkuin on käynyt monelle .

        Nimenomaan,sitä on oikea Jumalan palvelus Jaakobin kirje 1:27.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et palvo Jeesusta palvot saatanaa. Näin se vaan menee. Poistu palstalta sinä kyykäärmeen sikiö JEESUKSEN KRISTUKSEN nimessä!

        Herään aamulla vailla pelkoa, häpeää ja syntiä. Laitan hörpäten kaffet ja vilkaisten aamun tiedotteet.

        Kello 07.12 menen vessaan aamuhartautta suorittamaan ja huuhdon sen alas pöntöstä sitä enään ajattelematta.

        Siitä se päivä sitten taas alkaa...


    • Anonyymi

      Ps.62:6 Biblia (1776) Minun sieluni odottaa ainoastaan Jumalaa; sillä hän on minun toivoni. 1Kor.8:3 Biblia. Mutta jos joku Jumalaa rakastaa, se on tuttu hänelle.

      • Anonyymi

        Otetaan toi covid psalmi 91 .


    • Anonyymi

      1Joh.4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus. 1Joh.4:16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalta on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.

      • Anonyymi

        Ne on selvää lähimmäisen rakkautta laittaa kristittyjä saatanalle hoitokokouksissa .


    • Anonyymi

      5Moos.4:35 Sinun on annettu se nähdä, tietääksesi, että Herra on Jumala, eikä muuta jumalaa ole kuin hän. 5Moos.6:4 Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi. 1Kor.8:4 Mitä nyt epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee, niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ei ole muuta Jumalaa kuin yksi. 1Tim.2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus. Gal.3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

    • Anonyymi

      Mark.12:28-29 Silloin tuli hänen luoksensa eräs kirjanoppinut, joka oli kuullut heidän keskustelunsa ja huomannut hänen hyvin vastanneen heille, ja kysyi häneltä: Mikä on ensimmäinen kaikista käskyistä? Jeesus vastasi: Ensimmäinen on tämä: Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme Herra on yksi ainoa.

      • Anonyymi

        Yksi jumala Jeesuksessa ihmisenä maan päällä . Rakasta sitä ja läheisiä .


    • Anonyymi

      Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhäkään: minä olen Herra, eikä toista ole, minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden, minä, Herra, teen kaiken tämän. Sak.14:9 Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.

    • Anonyymi

      Ketkä palvovat Jeesusta?
      -Jeesukseen uskovat

      Ketkä eivät palvo Jeesusta?
      -Homot, transsut ja lesbot

      PALVOTKO SINÄ JEESUSTA?

      • Anonyymi

        Tunnen kyllä homojakin Jeesuksen palvojia.
        Samoin monien rapajuoppojen keskuudessa Jeesus on kova sana, vaikka ei sitä niiden juoppoutta ulospäin näytetäkkään, niin kuin ei monet kristityt homotkaan uskalla julkisesti hinttejä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen kyllä homojakin Jeesuksen palvojia.
        Samoin monien rapajuoppojen keskuudessa Jeesus on kova sana, vaikka ei sitä niiden juoppoutta ulospäin näytetäkkään, niin kuin ei monet kristityt homotkaan uskalla julkisesti hinttejä olla.

        Valhepalvontaa harrastaa jos on transsu tai homo ja väittää palvovansa Jeesusta. SELLAISELLA PALVONNALLA EI OLE MITÄÄN ARVOA JONKA SUORITTAA VERENRUSKEEAN SYNTIIN SYYLLISTYNYT HOMO TAI TRANSSU!


      • Anonyymi

        Palvon Jeesusta ja ajattelen hänestä sopivia homoseksualistisia aatoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen kyllä homojakin Jeesuksen palvojia.
        Samoin monien rapajuoppojen keskuudessa Jeesus on kova sana, vaikka ei sitä niiden juoppoutta ulospäin näytetäkkään, niin kuin ei monet kristityt homotkaan uskalla julkisesti hinttejä olla.

        Monet huoratkin uskoo ja tunnustaa Jeesuksen joten....
        Huorat ja juopot bublikaanit menee ennemmin taivaaseen kuin ulkokullatut . Jeesus on tullut syntisiä pelastamaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valhepalvontaa harrastaa jos on transsu tai homo ja väittää palvovansa Jeesusta. SELLAISELLA PALVONNALLA EI OLE MITÄÄN ARVOA JONKA SUORITTAA VERENRUSKEEAN SYNTIIN SYYLLISTYNYT HOMO TAI TRANSSU!

        Ei missään lue etteikö Jeesus olisi sovittanut homoja vaan että se synti on luonnotonta ja häpäisee omat ruumiinsa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valhepalvontaa harrastaa jos on transsu tai homo ja väittää palvovansa Jeesusta. SELLAISELLA PALVONNALLA EI OLE MITÄÄN ARVOA JONKA SUORITTAA VERENRUSKEEAN SYNTIIN SYYLLISTYNYT HOMO TAI TRANSSU!

        Vaikka teidän syntinen olisivat veriruskeat tulevat ne lumivalkeiksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet huoratkin uskoo ja tunnustaa Jeesuksen joten....
        Huorat ja juopot bublikaanit menee ennemmin taivaaseen kuin ulkokullatut . Jeesus on tullut syntisiä pelastamaan .

        raamatussa:
        "Totisesti minä sanon teille: publikaanit ja portot menevät ennen teitä
        Jumalan valtakuntaan" Matt: 21: 31

        vieläpä lukee: ENNEN teitä, ei siis, jotenkin, - "ehkä", tai "saattaa mennä",
        vaan selkeästi, MENEVÄT.


    • Anonyymi

      Varmaan kannattaa käydäkkin ennemmin Jeesuksen palvojien, eikä esim Trumpin palvojien seuroissa.

      • Anonyymi

        Kaikki synnit saa anteeksi, paitsi, jos pilkkaa Pyhää Henkeä, sitä ei saa anteeksi. Sellainen ihminen saattaa herjata ja vastustaa Henkeä. Jos joku pelkää, että on saattanut pilkata Pyhää Henkeä, hän ei ole sitä tehnyt, vaan voi pelastua, jota sitä todella haluaa. Tahallinen synninteko voi paaduttaa ihmisen, ettei Henki enää kutsu parannukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki synnit saa anteeksi, paitsi, jos pilkkaa Pyhää Henkeä, sitä ei saa anteeksi. Sellainen ihminen saattaa herjata ja vastustaa Henkeä. Jos joku pelkää, että on saattanut pilkata Pyhää Henkeä, hän ei ole sitä tehnyt, vaan voi pelastua, jota sitä todella haluaa. Tahallinen synninteko voi paaduttaa ihmisen, ettei Henki enää kutsu parannukseen.

        Jos nyt sanon ääneen että Pyhä Henki on ripulinen pieru niin olenko syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan? Entä syyllistyitkö sinä juuri samaan kun luit ajatuksissasi että Pyhä Henki on ripulinen pieru?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt sanon ääneen että Pyhä Henki on ripulinen pieru niin olenko syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan? Entä syyllistyitkö sinä juuri samaan kun luit ajatuksissasi että Pyhä Henki on ripulinen pieru?

        Jätän lukematta tuollaiset mauttomuudet niin en syyllisty Pyhän Hengen pilkkaan


    • Anonyymi

      Palvon Jeesusta aamusta iltaan. Vain rakasta Jeesusta palvon. Vain Jeesusta. JEESUSTA

      • Anonyymi

        Amen ja Jeesus! Tärkein on JEESUS!


    • Anonyymi

      Ajatteletko jeesusta myös seksin aikana?

      • Anonyymi

        Etkö osaa olla asiallinen edes uskovien foorumilla?


    • Anonyymi

      Siinä on taas malliesimerkki erkki itsensä kanssa väittelystä. Alkukirjoitus oli erinomaisen hauska kyllä. Varsinkin tuo tuuletusikkunasta huutaminen. Itselleen vastaaminen jumalanpilkkaa. Joten tee parannus.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe