Husky-yrittäjä tyrmää hintojen laskemisen.
Osa suomalaisista on kehottanut äänekkäästi lappilaisyrittäjiä laskemaan hintojaan. Osa kotimaisista turisteista kokee hinnat lompakolleen liian kalliiksi ja uskoo, että hintojen leikkaaminen voisi houkutella myös suomalaisia muun muassa Lapin Husky-safareille.
Ikonen kuitenkin tyrmää idean hinnanalennuksesta ainakin oman yrityksensä osalta.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007614491.html
Konkka kutsuu!
Minähän en hintoja laske!!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei konkkaa, vaan saa Bisness Finlandilta ilmaista helikopterirahaa, Kepu Lintilä järkkää.
- Anonyymi
Pahaa pelkään että Kepun Lintilä sossutukee eliittimatkailua veronmaksajien taskuista, koska suomalainen matkailija ei tuo tarpeeksi rahaa vaikka kotimaan matkailu hakkaisi kesän tapaan ennätyksiä.
- Anonyymi
Mitä niitä köyhiä paasaamaan , miljoona vaan minimi hinnaks palvelulle kuin palvelulle jokainen , ei tarvitse tehdä kuin yhdet palvelut ja eleletkin jo palmujen alla koko loppuelämän ja voit pistää puljun kiinni. Köyhät kyykkyyn joka tavalla.
Markkinatalous kyllä tuhoutuu tällä tavalla erittäin nopeasti mutta mitä väliä, kuka välittää, jokaisella yksi elämä ja mä välitän vain omastani. - Anonyymi
Eläkööt sitten vaan omassa haavemailmassaan.
- Anonyymi
Helsingin sossueläjät kuvittelevat että joku järjestää heille elämyksiä tappiolla...ehehei...ei se niin mene. Yrittäjä laittaa lapun luukulle ja koirat lahtiin.
- Anonyymi
Ihan sama, ei mua kiinnosta huskyt.
Moottorikelkka on keksitty. - Anonyymi
No kyllä se konkka tulee tappioksi myymälläki!
- Anonyymi
Yrittäjien syöttö pitää lopettaa nyt
ja varmistaa mieluummin tukiverkkojen pito
tavan kansalle.
Rikkaiden pakkosyöttö,
kuolevien yritysten tekohengitys ei nyt enää auta.- Anonyymi
Onko tää se vassareitten "taikaseinä" strategia jossa valtio saa tulonsa taikaseinästä?
- Anonyymi
Tuollaiset ahnurit saa jäädä oman onnensa ojaan.
- Anonyymi
Ei noilla ahneilla ja rikkailla kepumulkuilla ole oikeasti mitään hätää. Pelkkää teatteria ja osa pelin juonikuvioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808