Ratkaisevaa USA, n vaaleihin nähden. 10 pv hiljaisuus loppui. Ei mulla muuta.
Tänään tapahtuu jotain.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trump twiittaa golfkentältä: MÄ SAIN PALLON REIKÄÄN!!! MÄ SAIN PALLON REIKÄÄN!!!
- Anonyymi
Twiittaakohan se vesi-hole-in-onin omana lyöntinään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Twiittaakohan se vesi-hole-in-onin omana lyöntinään?
Niin tapahtui, Ruben Stiller sanoi suorat sanat Trumpista jälkiviisaissa.
- Anonyymi
Kyllähän Trump twiiittasi: MÄ HALUUN MUN 2,7 MILJOONAA ÄÄNTÄ JA HETI!!!! MISSÄ NE ONNNN???
- Anonyymi
Trump löydetty valkoisesta talosta itsensä ampuneena???
Palstalla on suurin osa keskustelijoista kommunisteja mikä on hauskaa huomata.
- Anonyymi
Huomaa kyllä ettei sinulla ole nyt yhtään hauskaa. Olet epätoivon partaalla. (Littu)maailmasi on romahtanut (voisiko sanoa että litistynyt!).
- Anonyymi
Jos tuo nasunatsi olisi normaali ihminen, hän olisi huomannut, eittei tämänpäivän maailmassa noita oikeita, vanhankansan kommunisteja löydä etsimälläkään! Koko aate on kuten littumaa-teoriakin, vain muutama hörhön ajatusmaailmassa.
- Anonyymi
Ei tapahtunut eilen jotain, ei tapahtunut edes tänäänkän jotain, joten suosittelen muuta uraa kuin ennustajaeukon!
- Anonyymi
Ei o nasunatsin vaan se on se yks toinen "xxxxx" joka aloittelee aloituksia kun muut eivät viitsi.
- Anonyymi
En todellakaan ole tuo idioottimainen natsunasi, miten edes voit tuollaista kuvitella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan ole tuo idioottimainen natsunasi, miten edes voit tuollaista kuvitella?
Ei nasunatsi ole isdioottimainen vaan palstan paras kommentaattori. Hänellä on aina jotain sanottavaa mikä saa porukat reagoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nasunatsi ole isdioottimainen vaan palstan paras kommentaattori. Hänellä on aina jotain sanottavaa mikä saa porukat reagoimaan.
Idioottihan se on, siitä ei voi olla epäilystäkään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174286
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731617Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231187Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42912- 171904
- 106880
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820