Hidastettu kävely

Anonyymi

Kuinka moni on huomannut, että heidän kävelynsä on hidastettu? Se tehtiin jo vuosia sitten. Kaupungilla kävellessä, ei saa enää kävellä oman tempon mukaan. Kerran pääsin vapaaksi ihan yhtäkkiä. Paikka oli Turussa muutama vuosi sitten, Tuomaansillan kohdalla, kun kävelee yliopiston suunnalta Yo-kylää kohti. Odotin liikennevaloissa, ylitin suojatien, käännyin oikealle Yo-kylän suuntaan ja sillä hetkellä, pääsin vapaaksi hetkeksi aikaa.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten jo vanha kansa tiesi: jos ei maailma muuta opeta niin hiljaa kävelemään!
      Minä ainakin kävelen ihan omaan tahtiini, tosin nuo nivelrikkoiset polvet määrittävät vauhtia enemän kuin oma tahto!

• Anonyymi

Hidastunut kävely on merkki sydänoireista, kannttaisi mennä lääkäriin tarkistuttamaan mitenkä pahasti ne suonet on tukossa ettei kohtaus yllätä.

• Anonyymi

Voi se hidastunut kävely johtua ihan niistä tuki- ja liikuntaelinten sairauksistakin, Onkohan sinulla lääketietellistä koulutusta niin paljon, että voit tehdä näitä nettidiagnooseja?

• Anonyymi

Eli olit lukenut mediasta että hidastunut kävely merkitsee muistiongelmia, ja samastuit siihen ja tarkkailit itseäsi ja uskoit että kävelet hitaasti.

Sitten eräänä päivänä olit niin innostunut ja tohkeissasi ettet huomannut enää tarkkailevasi itseäsi ja kävelitkin nopeasti?

• Anonyymi

En nyt ymmärrä mitä yrität kertoa. Voitko selventää mitä tarkoitat.

• Olin aikamoinen rasavilli naperona.
        Isäni sanoi minulle että jollet sinä harjasniska maailmasta muuta opi niin ainakin opit hiljaa kävelemään.

Se oli laittamattomasti sanottu se.

• Anonyymi

Eiköhän tuo tarkoita, että se sun hidastettu kävely johtuu ihan siitä sinun omasta ikääntymisetä johtuvasta hidastelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo tarkoita, että se sun hidastettu kävely johtuu ihan siitä sinun omasta ikääntymisetä johtuvasta hidastelusta.

Pitäisi olla:
        - Tuo tarkoittanee että hidastettu kävelysi johtuu ikääntymisestä.

Nazin persekärpänen on ääliö.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe