villasukkia ja lapasia?
Köyhä, osaatko kutoa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Osaan, mutta en viitsi. On muuta tekemistä.
- Anonyymi
Osaan, mutta en ole vuosiin harrastanut tätä lajia. On ollut muuta tekemistä, tänäänkin olin metsässä raivaamassa. Myyntiin villasukkia ja lapasia ei kannata tehdä, koska mm. ilmaisista trukinlavoista saa tehtyä helpommalla vaivalla muutaman linnunpöntön ja niillä tienaa paljon paremmin. Eri asia, jos itselle tekee villasukat tai lapaset. Vileenin pipolla vielä tienaakin erikoisuutena, langat maksaa niihinkin.
- Anonyymi
Minä myyn kaikenlaista mitä osaan tehdä. Käteisellä tietenkin. En ala veroja maksaa,koska materiaalitkin maksaa tai ainakin esim lavojen hakeminen autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myyn kaikenlaista mitä osaan tehdä. Käteisellä tietenkin. En ala veroja maksaa,koska materiaalitkin maksaa tai ainakin esim lavojen hakeminen autolla.
Niin myyn minäkin kaikenlaista. Tulonhankkimisen kulut saa vähentää verotuksessa, joten minä en viitsi alkaa ottamaan mätkyjä verottajalta. Ei ole iso vaiva ilmoittaa verotukseen tulot ja vähennykset. Trukinlavat haen kauppareissulla, en hae niitä erikseen. Kuljetuksen logistiikka pitää olla hallinnassa ja 16 trukin lavaa tulee kerralla.
- Anonyymi
Osaan. Tuttavat ostaa niitä myös minulta.
- Anonyymi
Tehty on, myyty ja myös viety keräyksiin. Villasukat ovat välttämättömät talvisin.
- Anonyymi
Kyllä kyllä parit sukat on valmiina lähetettäväksi Afrikan nälkäänäkeville.
- Anonyymi
Kutoa?Mitä se on?
- Anonyymi
Kun o kirjain söi e kirjaimen.
- Anonyymi
En osaa, enkä käytä sellaisia.
- Anonyymi
mä käytän kesät talvet villasukkia öisin ja päivisin.
- Anonyymi
Isä osti joskus villasukkia kirpputorilta 6 paria niin 10eur, palkonhan noihin lankoihin mennyt rahoja. Löytyy ihmisiä jotka villasukkia käyttävät ja itsellä 2 paria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760