Silloin vaan otat yhteyttä kun

Anonyymi

Sinulle sopii. Ja tietäen mitä olet vailla. Noh, omapa vikani kun sen sallin. Olisi kiva kun toista kiinnostaisi normaalitkin joka päiväiset asiat, mutta ei tietenkään. Seksuaaliset tarpeet vain tärkeitä, muutoin ei kiinnosta.

17

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän tuo kerro kaiken oleellisen. Olet varalla, et muuta. Aina joku parempi menee edellesi.

      • Anonyymi

        Mitä saat tästä pätemisestäsi, puratko menneisyyden traumojasi vai yritätkö nousta muiden yläpuolelle? Viimeinen lauseesi, siis yäk ja hyvin usein tuosta lukenut, provojen perään kirjoitettuna varsinkin. Aloituksesta en osaa sanoa, onko tällä kertaa sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä saat tästä pätemisestäsi, puratko menneisyyden traumojasi vai yritätkö nousta muiden yläpuolelle? Viimeinen lauseesi, siis yäk ja hyvin usein tuosta lukenut, provojen perään kirjoitettuna varsinkin. Aloituksesta en osaa sanoa, onko tällä kertaa sellainen.

        Noin se nyt vaan menee. Ei aloittajan kuvailema henkilö ole kovinkaan kiinnostunut toisesta. Eikö se jo kerro kaiken, kun yhteyttä pitää vain kun on haluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se nyt vaan menee. Ei aloittajan kuvailema henkilö ole kovinkaan kiinnostunut toisesta. Eikö se jo kerro kaiken, kun yhteyttä pitää vain kun on haluja.

        Miksi sun pitää kertoa tälle aloittajalle, että joku PAREMPI menee aina edelle, onko sulle käynyt niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun pitää kertoa tälle aloittajalle, että joku PAREMPI menee aina edelle, onko sulle käynyt niin?

        Miksi raivoat.. jos toisesta välittää, niin haluaa tietää mitä toiselle myös kuuluu..ei vain seksi mielessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi raivoat.. jos toisesta välittää, niin haluaa tietää mitä toiselle myös kuuluu..ei vain seksi mielessä

        Edelleen kysyn, miksi päteä tuntemattomalle, että muut ovat häntä parempia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen kysyn, miksi päteä tuntemattomalle, että muut ovat häntä parempia?

        Koska kirjoitus kertoo kaiken oleellisen. Aloittaja tietää itsekin olevansa ”mitätön”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kirjoitus kertoo kaiken oleellisen. Aloittaja tietää itsekin olevansa ”mitätön”

        Vaikuttaa siltä, että sulla on joku trauma tai dissosiaatio. Haethan apua itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että sulla on joku trauma tai dissosiaatio. Haethan apua itsellesi.

        Taidat itse olla just samankaltainen kuin aloittajan mainitsema henkilö. Hyökkäät niin kovin sanoin kimppuun.
        Yhteyttä pidetään NORMAALISTI muutoinkin kuin vain silloin kun tekee mieli!
        Sinun mielestäsi se on sitten normaalia silloin tällöin vain vongata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse olla just samankaltainen kuin aloittajan mainitsema henkilö. Hyökkäät niin kovin sanoin kimppuun.
        Yhteyttä pidetään NORMAALISTI muutoinkin kuin vain silloin kun tekee mieli!
        Sinun mielestäsi se on sitten normaalia silloin tällöin vain vongata.

        En hyökkää kovin sanoin kimppuun, mutta tunnistan hätähuutosi kyllä. Hae apua tai älä seuraa palstaa, jos se aiheuttaa tällaista käytöstä. Erikoisia johtopäätöksiä sinulla. Sano nyt vielä, että tämä paikka liittyy siihen yhteyteen...


    • Anonyymi

      Ei tuollaiseen pidä suostua. Näe sinä oma arvosi, vaikka hän ei siihen kykenisikään.

      • Anonyymi

        Juuri näin 👍


    • Anonyymi

      Näitä Glittereitä on liikaa. Tämä on ongelma.

      • Anonyymi

        Missäs sellaisia on?


    • Anonyymi

      Panopuuna kelpaisit, niinpä niin

    • Tiedän tuon tunteen ja tilanteen, aikansa kaikella, näin ei niin nuorena en enää alkais moiseen soppaan.

      ei kivaa, ei todellakaan. mutta elämä ei pääsääntöisesti ole kivaa ja mukanaa joskus sattuu ja paljon.


      mutta silti elämä kantaa .

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Kiitos kommentistasi. Mieluummin oon vain itsekseni. T. Aloittaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe