Sinulle sopii. Ja tietäen mitä olet vailla. Noh, omapa vikani kun sen sallin. Olisi kiva kun toista kiinnostaisi normaalitkin joka päiväiset asiat, mutta ei tietenkään. Seksuaaliset tarpeet vain tärkeitä, muutoin ei kiinnosta.
Silloin vaan otat yhteyttä kun
17
125
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuo kerro kaiken oleellisen. Olet varalla, et muuta. Aina joku parempi menee edellesi.
- Anonyymi
Mitä saat tästä pätemisestäsi, puratko menneisyyden traumojasi vai yritätkö nousta muiden yläpuolelle? Viimeinen lauseesi, siis yäk ja hyvin usein tuosta lukenut, provojen perään kirjoitettuna varsinkin. Aloituksesta en osaa sanoa, onko tällä kertaa sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä saat tästä pätemisestäsi, puratko menneisyyden traumojasi vai yritätkö nousta muiden yläpuolelle? Viimeinen lauseesi, siis yäk ja hyvin usein tuosta lukenut, provojen perään kirjoitettuna varsinkin. Aloituksesta en osaa sanoa, onko tällä kertaa sellainen.
Noin se nyt vaan menee. Ei aloittajan kuvailema henkilö ole kovinkaan kiinnostunut toisesta. Eikö se jo kerro kaiken, kun yhteyttä pitää vain kun on haluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se nyt vaan menee. Ei aloittajan kuvailema henkilö ole kovinkaan kiinnostunut toisesta. Eikö se jo kerro kaiken, kun yhteyttä pitää vain kun on haluja.
Miksi sun pitää kertoa tälle aloittajalle, että joku PAREMPI menee aina edelle, onko sulle käynyt niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sun pitää kertoa tälle aloittajalle, että joku PAREMPI menee aina edelle, onko sulle käynyt niin?
Miksi raivoat.. jos toisesta välittää, niin haluaa tietää mitä toiselle myös kuuluu..ei vain seksi mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi raivoat.. jos toisesta välittää, niin haluaa tietää mitä toiselle myös kuuluu..ei vain seksi mielessä
Edelleen kysyn, miksi päteä tuntemattomalle, että muut ovat häntä parempia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen kysyn, miksi päteä tuntemattomalle, että muut ovat häntä parempia?
Koska kirjoitus kertoo kaiken oleellisen. Aloittaja tietää itsekin olevansa ”mitätön”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kirjoitus kertoo kaiken oleellisen. Aloittaja tietää itsekin olevansa ”mitätön”
Vaikuttaa siltä, että sulla on joku trauma tai dissosiaatio. Haethan apua itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että sulla on joku trauma tai dissosiaatio. Haethan apua itsellesi.
Taidat itse olla just samankaltainen kuin aloittajan mainitsema henkilö. Hyökkäät niin kovin sanoin kimppuun.
Yhteyttä pidetään NORMAALISTI muutoinkin kuin vain silloin kun tekee mieli!
Sinun mielestäsi se on sitten normaalia silloin tällöin vain vongata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla just samankaltainen kuin aloittajan mainitsema henkilö. Hyökkäät niin kovin sanoin kimppuun.
Yhteyttä pidetään NORMAALISTI muutoinkin kuin vain silloin kun tekee mieli!
Sinun mielestäsi se on sitten normaalia silloin tällöin vain vongata.En hyökkää kovin sanoin kimppuun, mutta tunnistan hätähuutosi kyllä. Hae apua tai älä seuraa palstaa, jos se aiheuttaa tällaista käytöstä. Erikoisia johtopäätöksiä sinulla. Sano nyt vielä, että tämä paikka liittyy siihen yhteyteen...
- Anonyymi
Ei tuollaiseen pidä suostua. Näe sinä oma arvosi, vaikka hän ei siihen kykenisikään.
- Anonyymi
Juuri näin 👍
- Anonyymi
Näitä Glittereitä on liikaa. Tämä on ongelma.
- Anonyymi
Missäs sellaisia on?
- Anonyymi
Panopuuna kelpaisit, niinpä niin
Tiedän tuon tunteen ja tilanteen, aikansa kaikella, näin ei niin nuorena en enää alkais moiseen soppaan.
ei kivaa, ei todellakaan. mutta elämä ei pääsääntöisesti ole kivaa ja mukanaa joskus sattuu ja paljon.
mutta silti elämä kantaa .- Anonyymi
Näinhän se on. Kiitos kommentistasi. Mieluummin oon vain itsekseni. T. Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402