Miksi Rami Ala-Nisula lopetti politikoinnin?

Anonyymi

Ei lähde ehdolle edes Kurikan Kepun kunnallisvaaleissa.
Jotakin huhuja ja juoruja olen kuullut syistä, mutta jos joku tietää
tarkemmin , kertokoon!
Kun ei ole enää mattiolliloitaeikä rameja, niin kukas on se ykkösnyrkki?

8

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä löytyu uusia hyviä miehiä tai naisis tilalle. Pitää kysyä Almaa.

      • Anonyymi

        Juha Mieto on Kurikan viisain mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juha Mieto on Kurikan viisain mies.

        Parasta mitä kepusta löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta mitä kepusta löytyy

        Pellet lähtee, sirkus jää,..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pellet lähtee, sirkus jää,..

        Hakijalla täytyy olla riittävästi kokemusta mm. ruskeiden kirjekuorien viikoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakijalla täytyy olla riittävästi kokemusta mm. ruskeiden kirjekuorien viikoista

        Lisäksi testataan maastokuntoisuus täytyy pystyä vetämään vähintään 75 koppaa mämmiä niiltä seisovilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakijalla täytyy olla riittävästi kokemusta mm. ruskeiden kirjekuorien viikoista

        Ruskeat kirjekuoret, niitä voi edelleenkin ottaa, mutta ei niitä voi ottaa Magneetin liikenneympyrän keskellä iltapäiväruuhkan aikaan.

        Pitää odottaa, että on pimeää ja rauhallista, silloin voi peruuttaa pakettiauton kassakaapin viereen. Vaikkapa joulupäivän ja tapaninpäivän välisenä yöllä klo 2:30. Mielellään sähkökatkoksen aikaan, jos osaa järjestää asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruskeat kirjekuoret, niitä voi edelleenkin ottaa, mutta ei niitä voi ottaa Magneetin liikenneympyrän keskellä iltapäiväruuhkan aikaan.

        Pitää odottaa, että on pimeää ja rauhallista, silloin voi peruuttaa pakettiauton kassakaapin viereen. Vaikkapa joulupäivän ja tapaninpäivän välisenä yöllä klo 2:30. Mielellään sähkökatkoksen aikaan, jos osaa järjestää asioita.

        Joo se olisi syvästi sopimatonta ryhtyä ruskeisiin kirjekuoriin siinä keskellä päivää avoimella paikalla makneetissa se olisi pöyristyttävää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe